Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Acte necesare pentru inscrierea la gradul didactic I
Sâmbătă, 23 Octombrie 2010 14:48

Actele necesare pentru înscrierea la examen

GRADUL DIDACTIC  I  - seria 2011-2013

 

 

1.      Cerere de înscriere, adresată conducerii I.S.J. (se vor preciza: unitatea şcolară, vechimea la catedră, disciplina înscrisă pe diplomă la care solicită examenul şi centrul universitar la care solicită examenul). În cazul cadrelor didactice cu dublă specializare se va trece o singură specializare.

2.      Fişa de înscriere (tip), completată corect şi confirmată de conducerea şcolii, (semnată şi ştampilată) ; în două exemplare.

3.      Copia legalizată a certificatului de naştere,

4.      Copia actului de identitate.

5.      Copia certificatului de căsătorie, (numai în cazul candidaţilor care şi-au schimbat numele).

6.      Copia diplomei de studii, însoţită de foaia matricolă / suplimentul la diplomă în două exemplare (un exemplar legalizat la notariat si unul conf. de conducerea scolii);

7.      Copia certificatului de obţinere a gradului didactic II în învăţământ autentificată de conducerea şcolii ; în două exemplare.

8.

      Adeverinţă de la secretariatul unităţii şcolare din care să rezulte vechimea efectivă la catedră de la gradul II, până la 1 septembrie 2010 (concediul de maternitate sunt incluse în vechimea efectivă la catedră dar NU ŞI CONCEDIUL DE ÎNGRIJIREA COPILULUI). 

 

9.      Recomandarea consiliului profesoral al şcolii asupra activităţii candidatului. 

10.  Dovada privind calificativele anuale, obţinut în ultimii doi ani de activitate la catedră.

11.  Dovada privind calificativele acordate la inspecţiile şcolare, obţinute în ultimii doi ani de activitate la catedră.

12.  Memoriu de activitate profesională, avizat de conducătorul unităţii şcolare în care candidatul este încadrat

13.  Raportul scris (în copie autentificata de conducerea şcolii), de la inspecţia curentă I de înscriere la gradul didctic I cu calificativul ,,F.B.”.

 

 

Condiţii de înscriere: 1 an vechime la catedră de la obţinerea gradului didactic II (cei care au obţinut media 10 la gradul II pot beneficia de reducere a vechimii necesare înscrierii cu un an).

 

 

NOTĂ :

 

1.      Actele menţionate, în această ordine, vor fi cuprinse într-un dosar, verificat, avizat de directorul unităţii de înv.

2.      Pe dosar se va menţiona:   Numele şi prenumele,                                                                                                                                 Specialitatea şi gradul didactic la care se înscrie,                                                                                     Sesiunea (seria) pentru care se înscrie candidatul (2011-2013),                                                              Şcoala unde funcţionează în anul şcolar 2010-2011,                                                                                 Nr. de telefon la care poate fi contactat (de preferabil tel. mobil)                                               Centrul DPPD de examen pentru care optează candidatul.

3.      Dosarele candidaţilor se depun la ISJ în perioada 11.10.-29.10.2010 de către cadrul didactic responsabil cu perfecţionarea sau de către directorul unităţii de învăţământ.

4.      Candidaţii înscrişi pentru gradul didactic I se vor prezenta la Colocviul organizat la centrul de examen DPPD pentru care s-au înscris. Colocviul va avea loc în perioada 15 ianuarie-15 februarie 2011 (prezenţa la Colocviu este obligatorie). 

 


Articole asemanatoare mai vechi:

Ultima actualizare în Miercuri, 26 Ianuarie 2011 18:56
 

Comentarii 

 
0 # nojedaniela 12-10-2011 13:59
grad I
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Managementul prin obiective

MANAGEMENTUL PRIN OBIECTIVE   Prof. ec. Gr.I. Cîrcotă Roxana Liceul Tehnologic de Marină Galați   Rezumat Managementul prin obiective reprezintă cel mai larg utilizat sistem de planificare, luare de decizii şi control. Pentru ca managementul prin obiectve...

Read more

Cautarea identitatii in media

CĂUTAREA IDENTITĂŢII ÎN MEDIA                                                                                               Mureşan - Chira Gabriel   Prof. Educator CRDEII, Cluj - Napoca   Asaltul informaţional este o realitate întâlnită la tot pasul. Ne punem întrebarea firească - cum ne protejăm...

Read more

Etica in dezbaterea didactica de la bana…

ETICA ÎN DEZBATEREA DIDACTICĂ DE LA BANALITATE LA ARTĂ   Profesor Hrihorciuc Otilia Liceul Tehnologic ”Ion Nistor”- Vicovu de Sus, județul Suceava   Atât dezbaterea cât și problemele de etică sunt subiecte din ce în ce...

Read more

L etude de la litterature dans l enseign…

L’ÉTUDE DE LA LITTÉRATURE DANS L’ENSEIGNEMENT SECONDAIRE EN ROUMANIE SILVIA NICOLETA BALTĂ Şcoala Gimnazială „Maria Rosetti”, Bucureşti L’enseignement de la littérature dans le système d’enseignement secondaire roumain devrait être mis...

Read more

Rolul motivatiei in reusita invatarii li…

ROLUL MOTIVAŢIEI ÎN REUŞITA ÎNVĂŢĂRII LIMBILOR STRĂINE   Prof. înv. preşcolar Dan Florina Grădiniţa cu program prelungit nr. 19, Braşov              Studiul limbilor străine, însuşirea şi cunoaşterea lor se dovedesc a fi astăzi mult...

Read more

Titularizare 2012 subiecte si bareme

Titularizare 2012 subiecte si bareme   Afla subiectele de la concursul pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor declarate vacante/rezervate in unitatile de invatamant preuniversitar 2012, pentru toate disciplinele de examen.  

Read more

Metode si tehnici de cunoastere si carac…

METODE ŞI TEHNICI DE CUNOAŞTERE ŞI CARACTERIZARE PSIHOPEDAGOGICĂ A ELEVILOR     Cunoaşterea psihologică de către profesor a elevilor este complexă şi dificilă, dar, este şi extrem de profitabilă pentru elevul în cauză,...

Read more

Dacii in analele france secolul IX

DACII ÎN ANALELE FRANCE (SECOLUL IX)   Dragnea Mihai     Analele Regatului Francilor (latină Annales regni Francorum, Annales Laurissenses maiores; germană  Reichsannalen) reprezintă o serie de scrieri cu caracter istoric, ce ne informează despre...

Read more