Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Activitatea asociatiei sportive scolare
Marţi, 14 Septembrie 2010 07:24

METODOLOGIA ORGANIZĂRII ŞI DESFĂŞURĂRII

ACTIVITĂŢILOR DE EDUCAŢIE FIZICĂ ŞI SPORT

ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR

  

 

CAPITOLUL X

  

ACTIVITATEA ASOCIAŢIEI SPORTIVE ŞCOLARE 

Art.47. Asociaţia sportivă reprezintă principala formă extraşcolară de organizare a activităţilor competiţionale şi necompetiţionale ale elevilor de la nivelul unităţilor de învăţământ. Ea îşi dobândeşte legimitatea prin certificatul de identitate sportivă (CIS) şi afilierea la Federaţia Sportului Şcolar şi Universitar, organizându-şi activitatea în conformitate cu regulamentele şi cerinţele acesteia.

 

Art.48.

Afilierea asociaţiei sportive şcolare constituie o condiţie obligatorie pentru înscrierea şi participarea unităţii de învăţământ pe care o reprezintă în cadrul competiţiilor cuprinse în Olimpiada Naţională a Sportului Şcolar şi la acţiunile sportive cu caracter naţional şi internaţional cuprinse în calendarul F.S.S.U.

 

 

Art.49. Activitatea asociaţiei sportive se organizează pe secţii sportive sau forme de activitate cu caracter recreativ, la care pot participa inclusiv cadrele didactice angajate în unitatea de învăţământ respectivă, cu respectarea propriilor reglementări, aprobate în Adunarea generală, organizată anual.

 

Art.50. Catedra de educaţie fizică şi sport se implică în sprijinirea organizării secţiilor/ activităţilor care se vor organiza în fiecare an şcolar, punând la dispoziţia acestora întreaga bază sportivă şi materială existentă, precum şi în conducerea unor programe sportiv-turistice  solicitate de elevi  şi pentru care se impune un sprijin de instruire specializat (gimnastica acrobatică, culturism, etc.).

 

Art.51. În cadrul asociaţiei sportive, fiecare clasă îşi pregăteşte formaţiile care participă la competiţiile interne.

 

Art.52. În organizarea şi realizarea activităţilor stabilite, pentru un an şcolar, pot fi implicaţi elevii cu iniţiativă şi pasiune în acest sens, cadre didactice, părinţi, sponsori pentru implicarea în asemenea activităţi şi pentru care îşi dă  avizul directorul şcolii.

 

Art.53. În aprecierea anuală a activităţii profesorilor de educaţie fizică şi sport se va avea în vedere şi contribuţia acestora în organizarea timpului liber al elevilor prin variate acţiuni cu specific sportiv, agreate de grupuri  de elevi  cu preocupări comune în acest sens.

 

Ultima actualizare în Miercuri, 26 Ianuarie 2011 16:52
 

Revista cu ISSN

Calendarul admiterii in invatamantul lic…

 Calendarul admiterii în învăţământul liceal de stat 2014   Iată calendarul admiterii în învăţământul liceal pentru anul şcolar 2014-2015, respectiv anexa nr. 1 la ordinul MEN nr. 4925/ 29.08.2013, privind organizarea şi...

Read more

Invatarea in ora de filosofie

ÎNVĂȚAREA ÎN ORA DE FILOSOFIE Prof. Ioana-Maria Judele Colegiul de Știinte ale Naturii « Emil Racoviță » Brașov Articolul analizează învăţarea şcolară din...

Read more

Demersuri didactice eficiente in desfasu…

Demersuri didactice eficiente în desfăşurarea lecţiilor-metodele active Prof. înv. primar MARC AURICA, Școala Gimnazială Câmpeni, Jud. Alba Datorită progresului tehnologic şi accesului sporit la cunoaştere...

Read more

Poeme universul copilariei

POEME – UNIVERSUL COPILĂRIEI   Ileana Faur, profesor Limba şi Literatura română Liceul Tehnologic Transporturi Auto, Timişoara   În studiul de faţă, referitor la cele mai cunoscute poeme eminesciene, am avut în vedere o abordate...

Read more

DEZVOLTAREA CREATIVITATII LA ELEVI

STUDIU DE SPECIALITATE DEZVOLTAREA CREATIVITÃŢII LA ELEVI Învãtãtor Ciorbã Ramona Nicoleta Şcoala cu clasele I-IV Popeni, comuna Cãiuti, judetul Bacãu     "Nu uita cã Dumnezeu te-a trimis pe lume sã-L înlocuiesti, sã dai...

Read more

Procesul de invatamant si sistemul de in…

PROCESUL DE ÎNVĂŢĂMÂNT ŞI SISTEMUL DE ÎNVĂŢĂMÂNT   Înv. Dobraniş Gabriela, Şcoala Gimnazială Ungureni, Bacău   Procesul de învăţământ este considerat cea mai înaltă formă de organizare şi desfăşurare a educaţiei, determinate de prezenţa...

Read more

Approaches to teaching grammar

APPROACHES TO TEACHING GRAMMAR Profesor lb. engleză Simedre Daniela Ana Liceul Teoretic “Tudor Vianu”, Giurgiu The present paper offers a few perspectives on the methods we use in order to...

Read more

PREDAREA INTEGRATA LA CLASELE I-IV

PREDAREA INTEGRATÃ LA CLASELE I-IV   Inst. Nicolau Mariana Şcoala cu Clasele I-VIII Gherãesti, jud. Neamt     Problemele concrete de viatã, ce trebuie rezolvate zi de zi, au un caracter integrat si nu pot...

Read more