Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Activitati, proiecte, parteneriate, articole
Oportunitati de studiu in Marea Britanie prin programul HMC Projects in Central and Eastern Europe
Vineri, 11 Noiembrie 2011 17:59

Oportunităţi de studiu în Marea Britanie prin

 programul HMC – Projects in Central and Eastern Europe

 

 

Din anul 2009, Junior Achievement România, împreună cu Headmasters’ and Headmistress’ Conference (asociaţie de şcoli independente din Marea Britanie) organizează în România programul de burse HMC – Projects in Central and Eastern Europe. Acesta oferă elevilor de clasa a X-a oportunitatea de a petrece al treilea an de liceu într-o şcoală indepedentă din Marea Britanie.  

 

Prin participarea la program, elevii se familiarizează atât cu limba engleză, cât şi cu sistemul ‘boarding school’, prin care tinerii locuiesc şi studiază împreună. Bursele acoperă taxa şcolară anuală, cazarea şi cheltuielile de masă.

 

Ultima actualizare în Vineri, 11 Noiembrie 2011 19:20
 
Regulament recunoasterea studiilor din invatamantul liceal filiera tehnologica sau vocationala
Miercuri, 09 Noiembrie 2011 20:41

Ordin pentru aprobarea Regulamentului privind recunoasterea in invatamantul tertiar

nonuniversitar a studiilor obtinute in cadrul invatamantului liceal - filiera tehnologica sau vocationala

Ultima actualizare în Sâmbătă, 12 Noiembrie 2011 13:07
 
Instuctiuni privind functionarea formatiunilor de studiu
Miercuri, 09 Noiembrie 2011 20:21

Instructiuni privind functionarea formatiunilor de studiu in invatamantul preuniversitar

Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:53
 
Formular de aplicatie proiecte cuprinse in Calendarul Activitatilor Educative
Joi, 27 Octombrie 2011 00:00

Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului și Sportului

FORMULAR DE APLICAŢIE

pentru proiectele ce vor fi cuprinse în Calendarul Activităţilor Educative 2011

Proiectele se transmit prin poștă/curier de ISJ/ISMB, într-un singur pachet, până la data 18 noiembrie 2011 (data poștei), la Palatul Naţional al Copiilor București

 

                                                                                                     Avizat,

                        Insp. educativ ISJ/ISMB..........................

 

INFORMAȚII DESPRE APLICANT

 

Numele instituţiei/unităţii de învăţământ aplicante: ………………………………………..

Adresa completă …………………………………………………………………………….

Nr. de telefon/fax …………………………………………………………………………….

Site și adresă poştă electronică ………………………………………………………………..

Persoană de contact (nume și prenume, funcție, date de contact) ……………………………..

 

Ultima actualizare în Sâmbătă, 05 Noiembrie 2011 16:53
 
Fisa de evaluare proiecte educative extrascolare pentru calendarul activitatilor educative nationale si internationale
Joi, 27 Octombrie 2011 00:00

FIŞĂ DE EVALUARE A PROIECTELOR EDUCATIVE  EXTRAŞCOLARE PENTRU CALENDARUL ACTIVITĂŢILOR EDUCATIVE, NAȚIONALE ȘI INTERNAȚIONALE 2012

 

 

Proiect:

Instituţia:

Buget (total şi solicitat):

Punctaj final:

 

Evaluator 1 (nume şi semnătură):

Evaluator 2 (nume şi semnătură):

Evaluator 3 (nume şi semnătură):

 

Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:54
 
Regulamentul cadru de organizare si functionare a inspectoratelor scolare
Joi, 27 Octombrie 2011 00:00

Ordin privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si functionare a inspectoratelor scolare

Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:51
 
Regulament de inspectie a unitatilor de invatamant preuniversitar
Joi, 27 Octombrie 2011 00:00

Ordin privind aprobarea Regulamentului de inspectie a unitatilor de invatamant preuniversitar

Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:51
 
Regulament de organizare si activitatilor cuprinse in calendarul activitatilor educative scolare si extrascolare
Miercuri, 26 Octombrie 2011 00:00

REGULAMENT DE ORGANIZARE A ACTIVITĂȚILOR 

 

 CUPRINSE ÎN CALENDARUL ACTIVITĂȚILOR EDUCATIVE, ȘCOLARE ȘI EXTRAȘCOLARE

 

În plan european, iniţiativa promovării activităţii educative extraşcolare aparţine Consiliului Europei, prin Comitetul de Miniştri, care şi-a concretizat demersurile în recomandările adresate, în acest domeniu, statelor membre. Cel mai relevant document îl constituie Recomandarea din 30 aprilie 2003, care menţionează direcţiile de acţiune referitoare la recunoaşterea statutului echivalent al activităţii educative şcolare şi extraşcolare cu cel al educaţiei formale, din perspectiva contribuţiei egale la dezvoltarea personalităţii copilului şi a integrării lui sociale. Astfel, s-au accentuat:

·      statutul activităţii educative şcolare şi extraşcolare ca dimensiune a procesului de învăţare permanentă;

·      necesitatea recunoaşterii  activităţii educative extraşcolare ca parte esenţială a educaţiei obligatorii;

·      importanţa activităţii educative şcolare şi extraşcolare pentru dezvoltarea sistemelor relaţionate de cunoştinţe, a abilităţilor şi a competenţelor;

·      cadrul oferit de activitatea educativă extraşcolară pentru crearea condiţiilor egale/echitabile de acces la educaţie, pentru dezvoltarea deplină a potenţialului personal şi reducerea inegalităţii şi a excluziunii sociale;

·      potentialul activităţii educative extraşcolare ca modalitate complementară de integrare socială şi participare activă a tinerilor în comunitate;

Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:56
 
Metodologie conducator de doctorat in Romania
Miercuri, 26 Octombrie 2011 00:00

Ordin pentru aprobarea Metodologiei privind dobandirea automata a calitatii de conducator de doctorat in Romania pentru persoanele care au obtinut aceasta calitate in statele membre ale Uniunii Europene, ale Spatiului Economic European si Confederatia Elvetiana

Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:51
 
<< Început < 11 13 14 15 16 17 18 19 20 > Sfârşit >>

Pagina 11 din 22

Revista cu ISSN

Director manager lider

DIRECTOR, MANAGER, LIDER… Profesor Elena Marica Şcoala Gimnazială Pietrari-Dâmboviţa Articolul evidenţiază modul cum managerii pot influenţa performanţele unităţilor pe care le conduc, prin implicarea responsabilă a tuturor angajaţilor şi transformarea...

Read more

Importanta creativitatii in dezvoltarea …

IMPORTANŢA STIMULĂRII CREATIVITĂŢII ÎN DEZVOLTAREA COPILULUI   Marinescu Larisa Eromanga, Profesor Psihopedagog, Centrul de Pedagogie Curativă HD - locaţia Lupeni, Judeţul Hunedoara     Creativitatea poate fi definită ca trăsătură complexă a personalităţii umane, constând...

Read more

Roluri ale profesorului

ROLURI ALE PROFESORULUI   Prof. Maghiar Adina Şcoala cu clasele I-VIII „Arany Janos”, Salonta   Pentru a rezolva problemele actuale ale conducerii cu succes a procesului educaţional, profesorul trebuie format adecvat şi în sens managerial....

Read more

Igiena aparatului reproducator

Igiena aparatului reproducator

IGIENA APARATULUI REPRODUCĂTOR   Prof. Camelia Veronica Cosma Liceul de Artă „Ioan Sima”, Zalău   SEXUALITATEA UMANĂ Sexualitatea umană este un concept care implică mai multe aspecte, aşa cum rezultă din imaginea de mai jos, unde...

Read more

Creativitate prin activitati nonformale

CREATIVITATE PRIN ACTIVITĂȚI NONFORMALE Înv. Marc Aurica Școala Gimnazială Cîmpeni Termenul de creativitate a fost introdus în literatura de specialitate de G.W. Allport în...

Read more

Definitivat 2013 modele subiecte

Definitivat 2013 modele subiecte   Ministerul Educatiei Nationale, prin CNEE – Centrul National de Evaluare si Examinare, a finalizat modelele de subiecte si bareme pentru Examenului national pentru definitivarea in invatamant - ...

Read more

Travailler la production ecrite modele d…

FLE: TRAVAILLER LA PRODUCTION ÉCRITE MODÈLE D’ENSEIGNEMENT – APPRENTISSAGE DE LA STRATÉGIE EN 4 ÉTAPES   Prof. MANEA Ruxandra-Magdalena Colegiul Naţional « Dr. Ioan Meşotă » Braşov   Rezumat: Acest articol propune înregistrarea mai întâi a uni...

Read more

INVATAREA CREATIVA

ÎNVÃŢAREA CREATIVÃ   Învãtãtor: CIORBÃ RAMONA NICOLETA Şcoala cu clasele I-IV Popeni – Cãiuti, Judetul Bacãu     Întelegerea naturii factorilor generali de creativitate are dublã valoare practicã pentru actiunile de stimulare a potentialului creativ:...

Read more