Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Calendarul Activitatilor Educative Nationale si Internationale CAEN 2014
Joi, 17 Octombrie 2013 12:47

Calendarul Activitatilor Educative Nationale si Internationale - CAEN 2014

 

Vezi atasat anexele 1 si 3, respectiv Formularul de aplicatie pentru proiectele ce vor fi cuprinse in Calendarul Activitatilor Educative Nationale/Internationale 2014 (CAEN) si Formularul de evaluare a acestor aplicatii, precum si Anexa 2 la Ordinul Ministrului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului nr. 3035/10.01.2012, privind aprobarea metodologiei cadru de organizare si desfasurare a competitiilor scolare si a Regulamentului de organizare a activitatilor cuprinse in calendarul activitatilor educative şcolare si extrascolare.

Proiectul propus va contine doar formularul de aplicatie (maxim 8 pagini, caracter TNR12, la un rand), raportul de la editia anterioara (1 pagina) si regulamentul aprobat de inspectorul scolar general (in cazul concursurilor). Aceste documente se trimit in dosar de plastic cu sina (conditie eliminatorie). Toate proiectele vor fi transmise de ISJ/ISMB, intr-un singur pachet, la Palatul National al Copiilor (B-dul Tineretului nr. 8 – 10, sector 4, Bucuresti), pana la data de 15 noiembrie 2013 (data postei). Pachetul va contine doar proiectele nationale/internationale, conform regulamentului. Inspectorul responsabil cu activitatea educativa are obligatia de a analiza cu atentie proiectele care vor fi transmise la PNC, verificand indeplinirea conditiilor eliminatorii. La nivel de unitate de invatamant preuniversitar, pot fi aprobate si inaintate spre avizarea ISJ/ISMB maximum 2 proiecte de nivel national/international. La nivel de palat sau club al copiilor, vor fi aprobate si inaintate spre avizarea ISJ/ISMB maximum 10 proiecte de nivel national/international.

 

Pentru realizarea Calendarului Activitatilor Educative Regionale/Interjudetene (CAER), inspectorul responsabil cu activitatea educativa va realiza un proces de evaluare, cu ajutorul profesorilor metodisti, in urma caruia va rezulta o lista cu propunerile județului/Municipiului Bucuresti, de maxim 25 proiecte/judet, respectiv maxim 60 proiecte/Municipiul Bucuresti. Pe langa acestea, se vor regasi in CAER si proiectele nationale/internationale, care au fost eligibile si au atins un punctaj de minim 50 puncte, dar nu au fost incluse in CAEN.

 

Conform unei adrese trimise Ministerul Educatiei Nationale, evaluarea proiectelor propuse pentru CAEN se va realiza de catre comisia de specialitate, consitituita in 2013, pe baza concursului de CV-uri, in perioada 25 – 29 noiembrie 2013. 

Anexa 1 - Formularul de aplicatie pentru proiectele ce vor fi cuprinse in Calendarul Activitatilor Educative Nationale/Internationale 2014 (CAEN)

Anexa 2 - Metodologia cadru de organizare si desfasurare a competitiilor scolare si a Regulamentului de organizare a activitatilor cuprinse in calendarul activitatilor educative scolare si extrascolare

Anexa 3 - Formularul de evaluare pentru proiectele ce vor fi cuprinse in Calendarul Activitatilor Educative Nationale/Internationale 2014 (CAEN)

Ultima actualizare în Luni, 21 Octombrie 2013 12:56
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Formarea atitudinii de iubire fata de Du…

FORMAREA ATITUDINII DE IUBIRE FAŢĂ DE DUMNEZEU A TINERILOR SOCIETĂŢII DE ASTĂZI Prof. MĂTĂLICĂ PAULA Şcoala Gimnazială, comuna HERĂEŞTI – NEAMŢ REZUMATUL LUCRĂRII ...

Read more

Dezvoltarea creativitatii

STUDIU PRIVIND DEZVOLTAREA CREATIVITÃŢII DE LA NECESITATE SOCIALÃ LA REALITÃŢILE EDUCAŢIONALE   Prof. grad 1 Bechir Ghiulnar Liceul Teoretic “Callatis”, Mangalia     Creativitatea este o trãsãturã complexã a personalitãtii umane, constând în capacitatea de a...

Read more

Integrare_copii cu cerinte educative spe…

PROBLEME DE INTEGRARE A COPIILOR CU CERINŢE EDUCATIVE SPECIALE Inst. Cristina Laura Şcoala cu clasele I-IV Susag, Comuna Craiva, Judetul Arad Ca fiintǎ socialǎ, omul...

Read more

Documente necesare pentru coordonatorul …

Documente necesare pentru coordonatorul de proiecte şi programe educative     ¢     Decizia de numire pe funcţia de coordonator de proiecte şi programe educative ¢     Fişa postului + individualizată, avizată de Consiliul de administraţie al...

Read more

PROIECTAREA DIDACTICA

PROIECTAREA DIDACTICÃ – O ACŢIUNE CONTINUÃ ŞI UNITARÃ   Prof. Musat Liliana Liceul Teoretic Nicolae Cartojan Giurgiu     Motto: „Socrate spunea cã acei care stiu ce este fiecare lucru sunt în stare sã explice si...

Read more

Integrarea calculatorului in lectiile de…

INTEGRAREA CALCULATORULUI ÎN LECŢIILE DE GEOGRAFIE   Profesor Miron Steluţa Otilia Şcoala Gimnazială Movila Miresii, judeţul Brăila   Rezumat: Pentru profesor, calculatorul constituie o invitaţie permanentă spre autoperfecţionare şi autodepăşire. Din practica la catedră pot...

Read more

Asertivitatea si rolul ei in comunicarea…

ASERTIVITATEA ŞI ROLUL EI ÎN COMUNICAREA CU ELEVUL Alina Martin, profesor-consilier la CJRAE-Timiş-Colegiul Tehnic “Ion Mincu”, Liceul de Arte Plastice şi Grădiniţa PP nr. 14 Timişoara   Rezumat: Asertivitatea joacă un rol deosebit...

Read more

Relatia dintre stilul parental si compor…

RELAȚIA DINTRE STILUL PARENTAL ȘI COMPORTAMENTUL INDEZIRABIL AL ȘCOLARULUI MIC Marinescu Gabriela –prof. înv. primar și preșcolar, Școala Gimnazială „Romulus Cioflec” Araci, jud.Covasna Balint Camelia...

Read more