|
|
Calendarul Activitatilor Educative Nationale si Internationale CAEN 2014 |
Joi, 17 Octombrie 2013 12:47 |
Calendarul Activitatilor Educative Nationale si Internationale - CAEN 2014
Vezi atasat anexele 1 si 3, respectiv Formularul de aplicatie pentru proiectele ce vor fi cuprinse in Calendarul Activitatilor Educative Nationale/Internationale 2014 (CAEN) si Formularul de evaluare a acestor aplicatii, precum si Anexa 2 la Ordinul Ministrului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului nr. 3035/10.01.2012, privind aprobarea metodologiei cadru de organizare si desfasurare a competitiilor scolare si a Regulamentului de organizare a activitatilor cuprinse in calendarul activitatilor educative şcolare si extrascolare.
Proiectul propus va contine doar formularul de aplicatie (maxim 8 pagini, caracter TNR12, la un rand), raportul de la editia anterioara (1 pagina) si regulamentul aprobat de inspectorul scolar general (in cazul concursurilor). Aceste documente se trimit in dosar de plastic cu sina (conditie eliminatorie). Toate proiectele vor fi transmise de ISJ/ISMB, intr-un singur pachet, la Palatul National al Copiilor (B-dul Tineretului nr. 8 – 10, sector 4, Bucuresti), pana la data de 15 noiembrie 2013 (data postei). Pachetul va contine doar proiectele nationale/internationale, conform regulamentului. Inspectorul responsabil cu activitatea educativa are obligatia de a analiza cu atentie proiectele care vor fi transmise la PNC, verificand indeplinirea conditiilor eliminatorii. La nivel de unitate de invatamant preuniversitar, pot fi aprobate si inaintate spre avizarea ISJ/ISMB maximum 2 proiecte de nivel national/international. La nivel de palat sau club al copiilor, vor fi aprobate si inaintate spre avizarea ISJ/ISMB maximum 10 proiecte de nivel national/international.
Pentru realizarea Calendarului Activitatilor Educative Regionale/Interjudetene (CAER), inspectorul responsabil cu activitatea educativa va realiza un proces de evaluare, cu ajutorul profesorilor metodisti, in urma caruia va rezulta o lista cu propunerile județului/Municipiului Bucuresti, de maxim 25 proiecte/judet, respectiv maxim 60 proiecte/Municipiul Bucuresti. Pe langa acestea, se vor regasi in CAER si proiectele nationale/internationale, care au fost eligibile si au atins un punctaj de minim 50 puncte, dar nu au fost incluse in CAEN.
Conform unei adrese trimise Ministerul Educatiei Nationale, evaluarea proiectelor propuse pentru CAEN se va realiza de catre comisia de specialitate, consitituita in 2013, pe baza concursului de CV-uri, in perioada 25 – 29 noiembrie 2013.
Anexa 1 - Formularul de aplicatie pentru proiectele ce vor fi cuprinse in Calendarul Activitatilor Educative Nationale/Internationale 2014 (CAEN)
Anexa 2 - Metodologia cadru de organizare si desfasurare a competitiilor scolare si a Regulamentului de organizare a activitatilor cuprinse in calendarul activitatilor educative scolare si extrascolare
Anexa 3 - Formularul de evaluare pentru proiectele ce vor fi cuprinse in Calendarul Activitatilor Educative Nationale/Internationale 2014 (CAEN)
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Luni, 21 Octombrie 2013 12:56 |
|
ROLURILE PROFESORULUI ÎN MANAGEMENTUL
CLASEI DE ELEVI
Profesor Coman Valentina
Liceul Tehnologic Constantin Brâncuși, Pitești
Rezumat: Articolul îşi propune evidențierea rolurilor cel mai des întâlnite în relația cu clasa de elevi
Cuvinte cheie: rol,... Read more
Planificare model pentru istorie gimnaziu
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata model de... Read more
CĂUTAREA IDENTITĂŢII ÎN MEDIA
Mureşan - Chira Gabriel
Prof. Educator CRDEII, Cluj - Napoca
Asaltul informaţional este o realitate întâlnită la tot pasul. Ne punem întrebarea firească - cum ne protejăm... Read more
METODE DE COMUNICARE
Prof. Macarie Cristina
Liceul Vocațional Pedagogic ,,Mihai Eminescu” Tîrgu Mureș
Cadrul didactic are un rol activ în comunicarea didactică deoarece el acţionează ca un filtru... Read more
CAPITOLUL II
Inspectia unitatilor de invatamant preuniversitar
SECTIUNEA a 4-a
Inspectia scolara generala a unitatilor de invatamant preuniversitar: activitatea de postinspectie
Art. 33. -
In urma derularii activitatilor de inspectie, vor fi... Read more
CAPITOLUL II
Inspectia unitatilor de invatamant preuniversitar
SECTIUNEA 1
Inspectia scolara generala a unitatilor de invatamant preuniversitar. Aspecte generale
Art. 10. -
Prezentul regulament asigura caracterul unitar al inspectiei scolare generale la... Read more
APLICAŢII ALE TRIGONOMETRIEI ÎN FIZICĂ ŞI TOPOGRAFIE
Prof. Carmen Crafcenco
Liceul Teoretic “ Mircea Eliade”, GALAŢI
Trigonometria găseşte numeroase aplicaţii în Statică, la compunerea forţelor, în optică dar şi în topografie. Topografia are... Read more
CALITATEA EVALUĂRII LA DISCIPLINA MATEMATICĂ
Profesor Păduraru Constantin Eugen
Şcoala gimnazială nr. 1 Slănic Moldova, judeţul Bacău
Rezumat
In noul context educaţional, procesul instructiv - educativ trebuie pus în concordanţă cu particularităţile de... Read more
STILURI EDUCATIVE FAMILIALE ŞI REUŞITA ŞCOLARĂ
Prof. Perţa Elena
Şcoala Gimnazială Păstrăveni - Neamţ
Ca şi în cazul dezvoltării cognitive, numeroase anchete indică o dependenţă a reuşitei şcolare de un stil parental …
PETRU MAIOR, REPREZENTANT DE FRUNTE
AL ŞCOLII ARDELENE
Profesor Iuliana Cojocaru
Grup Şcolar Matei Basarab, Craiova
Şcoala Ardeleană a fost o importantă mişcare culturală generată de unirea mitropoliei românilor ardeleni cu Biserica Romano-Catolică,…
ÉTUDE CONCERNANT L’AMBIGUÏTE D’INTERPRETATION DES TEXTES
prof. Drăgian Ana-Elena
Colegiul Tehnic ,,Constantin Brâncuşi’’ Oradea
La langue du droit est pleine d’ambiguïtés, cela ne fait pas de doute. Citons…
Mai mulţi candidaţi înscrişi în 2013
pentru examenul de definitivare în învăţământ
În perioada 4 - 25 ianuarie, s-au înscris pentru examenul naţional de definitivare în învăţământ 8.537 de candidaţi, dintre… LUCRAREA PRACTICĂ LA EDUCAȚIE TEHNOLOGICĂ,
ÎNTRE CLASIC ȘI MODERN
Profesor Ioana – Camelia Suciu
Școala Gimnazială “Octavian Goga” Cluj–Napoca
Lucrarea se dorește a fi o pledoarie pentru utilizarea lucrărilor practice…
Metodologia si criteriile
privind acordarea gradatiei de merit 2014
Vezi metodologia si criteriile privind acordarea gradatiei de merit in invatamantul preuniversitar pentru 2014.
ROLUL COMUNICÃRII ÎN PROCESUL DE ÎNVÃŢÃMÂNT
Institutor Anton Simona Marinela
Şcoala cu clasele I-VIII nr. 2 Vorniceni, Judetul Botosani
Schimbarea conceptiei comunicative promovatã în scoalã pune în mod acut problema educãrii cu si… PORTOFOLIUL ELEVULUI CA MIJLOC DE PREGĂTIRE SUPLIMENTARĂ LA MATEMATICĂ
Prof. Badea Brigitte,
Colegiul Tehnic Ion Mincu, Timişoara
În cadrul strategiilor educaţionale centrate pe elev un instrument de lucru de mare…
CÂT DE PREZENTĂ ESTE LIMBA ROMÂNĂ ÎN MANUALELE DE LICEU?
Prof Vlad Petronela, Liceul Tehnologic Anghel Saligny
Fetești, jud. Ialomița
În programele de limba şi literatura română pentru…
|
|