|
|
Calendarul concursurilor nationale scolare 2015 fara finantare |
Scris de administrator
|
Marţi, 27 Ianuarie 2015 15:18 |
Calendarul concursurilor nationale scolare 2015 fara finantare
Vezi Calendarul concursurilor nationale scolare fara finantare MECS organizate in anul 2014-2015, respectiv:
· concursuri scolare pe domenii/discipline de studiu (limba si literatura romana, limbile minoritatilor, limba engleza, matematica, fizica/astronomie/astrofizica, religie, invatamant profesional si tehnic, educatie fizica si sport);
· concursuri scolare interdisciplinare si transdisciplinare;
· concursuri organizate in colaborare cu terti.
Articole asemanatoare mai vechi:
|
|
ELEMENTE DE MANAGEMENT INSTITUȚIONAL
DIN PERSPECTIVA DEZVOLTĂRII DURABILE
Prof. Isabela Curaleț,
Școala Gimnazială „Simion Florea Marian” Ilișești, jud. Suceava
Rezumat: Societatea Cunoașterii generează transformări și implică alinieri la nivelul... Read more
 LA PEDAGOGIE DU PROJET
Prof. Octavian Horia MINDA
Şcoala cu clasele I-VIII SINANDREI TIMIŞ
1. La définition du projet
Dans le monde contemporain, l’éducation est une nécessité, imposée par de rapides changements économiques.... Read more
STUDIU DE CAZ PRIVIND PRINCIPALELE TIPURI DE OPERAŢIUNI
BURSIERE ŞI INDICI BURSIERI
Prof. economist Cîrcotă Roxana
Colegiul Economic Virgil Madgearu Galaţi
Resumed
The term fellowship means an institution of the market economy which... Read more
APLICAȚII ALE TEORIEI INTELIGENȚELOR MULTIPLE ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR
Profesor învățământ primar Popa Constantina
Școala Gimnazială Luncoiu de Jos, jud. Hunedoara
Teoria inteligenţelor multiple reprezintă o altenativă a muncii diferenţiate, o... Read more
 III. APLICAŢII ALE NANOTEHNOLOGIILOR
III.1. Materiale textile
Nanotehnologia poate fi utilizată pentru a crea materiale textile cu performanţe superioare, fără a le compromite calităţile acestora referitoare la aspect, calitate... Read more
POSTMODERNISMUL
Georgeta-Irina Rusu,
Şcoala Gimnazială ,,Ion Creangă"Bacău
Un curent controversat apărut ca o reacţie la modernism, postmodernismul s-a manifestat cu precădere după cel De-al Doilea Război Mondial, în toate domeniile: filosofie,... Read more
 STUDIU PRIVIND IMPORTANŢA APLICĂRII METODELOR ACTIVE ÎN ORELE DE ISTORIE, LA CLASA A IV-A
Liliana Damian, institutor
Şcoala cu clasele I-VIII Vădeni, jud. Brăila
La începutul clasei a IV-a s-a... Read more
USING SOCIAL NETWORKS TO TEACH ENGLISH
Prof. Dumitru Maria Magdalena
Liceul Tehnologic Constantin Brâncuși- Pitești
In 2007, the British Council led a research activity about how the internet affected students ‘preferences as regards... Read more
RELAŢIA DINTRE SUPORTUL SOCIAL ŞI SIMPTOMATOLOGIA PSIHOSOMATICA LA COPILUL INSTITUŢIONALIZAT
Autor: psih. Pop Petronica
Profesor consilier şcolar/CJRAE Cluj
Rezumat
Deoarece în ţara noastră au…
BAUDELAIRE – DESTINUL MODERNITǍŢII
Stanca Șovagǎu
profesor de limba francezǎ la Liceul de Arte Vizuale Romulus Ladea, Cluj-Napoca
T.S.Eliot: Inventarea unui limbaj nou…
ANALIZA APEI – MATERIE PRIMĂ PENTRU INDUSTRIA BERII
Prof.ing. Simion Dobrica
Liceul Tehnologic ,,Costin Nenițescu” Buzău
…
ASIGURAREA CALITĂŢII PRIN
ABORDĂRI MODERNE ÎN PREDAREA ISTORIEI
Profesor Mihăeş Violeta
Şcoala cu clasele I-VIII Ploscuţeni, Vrancea
În contextul integrării României în Uniunea Europeană, dimensiunea educaţiei capătă o importanţă deosebită. Asigurarea educaţiei de…
CREATIVITATEA ȘI STIMULAREA POTENȚIALULUI CREATIV LA VÂRSTA PREȘCOLARĂ
Comoli Doina, prof. înv. primar
Școala Gimnazială Nr. 96, București
Creativitatea marchează întreaga personalitate și… Fisa inscriere invatamant profesional 2014
Descarca fisa de inscriere pentru invatamantul profesional de 3 ani – an scolar 2014-2015.
CUVINTE DOMINANTE
ÎN LIMBAJUL POETIC AL LUI VASILE VOICULESCU
Prof. Simona Crainic,
Liceul De Arte Plastice, Timişoara
Lucrarea de faţă îşi propune un studiu statistic al vocabularului poetic al lui V.Voiculescu.… TRATAREA DIFERENŢIATĂ A ELEVILOR ÎN CADRUL LECȚIILOR LA CICLUL PRIMAR
Prof. înv. primar Olariu Marineta
Școala Gimnazială "Prof. Gheorghe Dumitreasa", Girov
Rezumat: Învăţământul diferenţiat vizează adaptarea activităţii de învăţare îndeosebi sub raportul conţinutului,…
Metodologia si criteriile
privind acordarea gradatiei de merit 2014
Vezi metodologia si criteriile privind acordarea gradatiei de merit in invatamantul preuniversitar pentru 2014.
|
|