Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Calendarul Evaluarilor Nationale la clasele II IV si VI in 2014
Scris de administrator   
Duminică, 12 Ianuarie 2014 16:48

Calendarul Evaluarilor Nationale

la clasele a II-a, a IV-a si a VI-a in 2014

 

Vezi Ordinul ministrului educatiei nationale privind aprobarea Metodologiei de organizare si desfasurare a Evaluarilor Nationale in anul scolar 2013-2014 la clasele a II-a, a IV-a si a VI-a.

 

In anul scolar curent (2013-2014), aceste evaluari se vor desfasura, in doua sesiuni, in perioada 6 - 29 mai, dupa cum urmeaza:

·        prima sesiune, in perioada 6 - 15 mai,

·        a doua sesiune, in perioada 20 - 29 mai.

 

PRIMA SESIUNE are urmatorul calendar:
- clasa a II-a (6 mai: Limba romana - scris si citit; 7 mai: Limba materna - scris si citit; 8 mai:  Matematica)
- clasa a IV-a (13 mai: Limba romana - Limba materna; 14 mai: Matematica)
- clasa a VI-a (14 mai: Limba si comunicare; 15 mai: Matematica si stiinte)
 
SESIUNEA A DOUA (pentru elevii care au absentat din motive intemeiate la prima sesiune) are urmatorul calendar:
- clasa a II-a (20 mai: Limba romana - scris si citit; 21 mai: Limba materna - scris si citit; 22 mai: Matematica)
- clasa a VI-a (27 mai: Limba si comunicare; 28 mai: Matematica si stiinte)
- clasa a IV-a (28 mai: Limba romana - Limba materna; 29 mai: Matematica).
 
Testele pentru EN 2014 sunt elaborate de Centrul National de Evaluare si Examinare, fiind formulate clar, precis si in stricta concordanta cu programele scolare in vigoare pentru fiecare disciplina de studiu, astfel incat sa permita administrarea in cate doua secvente de evaluare. Pentru clasa a IV-a, testele vor avea un format asemanator cu cel al evaluarilor internationale administrate elevilor in varsta de 10-12 ani. Nivelul de dificultate al testelor va fi mediu.
Rezultatele obtinute la EN-2014 nu se inregistreaza in catalogul clasei si sunt valorificate la nivelul unitatii de invatamant prin elaborarea planurilor individualizate de invatare, consemnarea in portofoliul educational al elevului, respectiv informarea parintilor/reprezentantilor legali ai elevului asupra stadiului formarii si dezvoltarii competentelor evaluate.
 
Responsabilitatea administrarii la clasa a evaluarilor nationale apartine administratorului de test, care poate fi invatatorul/institutorul/profesorul de la clasa. Pe toata durata evaluarii, administratorul de test este asistat de un al doilea cadru didactic, care nu are ore la acea clasa, desemnat de presedintele comisiei de organizare si de administrare a EN-2014 din unitatea de invatamant.
Cadrele didactice evaluatoare sunt selectate de la alte unitati scolare decat cele din care provin elevii ale caror teste sunt evaluate. Fiecare test este evaluat de catre doua cadre didactice, pentru fiecare disciplina in parte, pe baza Caietului cadrului didactic. Baremele de evaluare, precum si alte informatii referitoare la evaluare, sunt cuprinse in Caietul cadrului didactic. Evaluarea fiecarui test se face cu respectarea stricta a baremului si a precizarilor din Caietul cadrului didactic. 

 

Descarca

Metodologia de organizare si desfasurare a Evaluarilor Nationale la clasele a II-a, a IV-a si a VI-a in anul scolar 2013-2014

Calendarul de administrare a Evaluarilor Nationale in anul scolar 2013-2014 pentru clasele II, IV, VI


Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:

Ultima actualizare în Marţi, 14 Ianuarie 2014 16:58
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Integrarea copiilor cu dizabilitati in s…

INTEGRAREA COPIILOR CU DIZABILITĂŢI ÎN ŞCOALA PUBLICĂ   Profesor Lazar Mihaiela Liceul de Artă „Ioan Sima” Zalău     Dizabilitatea face parte din existenţa umană, fiind o latură a dimensiunii universale a umanităţii. Ea este cea mai...

Read more

Influenta statului socio economic si ati…

INFLUENŢA STATUTULUI SOCIO-ECONOMIC ŞI ATITUDINII FAŢĂ DE EDUCAŢIE A FAMILIEI ÎN REUŞITA ŞCOLARĂ   Şeptelean Florina Elvira, doctorand Universitatea Babeş-Bolyai, Cluj-Napoca     Reuşita şcolară este influenţată de o multitudine de factori, cei mai importanţi...

Read more

evanghelia mitul christic si literatura

EVANGHELIA, MITUL CHRISTIC ŞI LITERATURA     Prof. drd., Mihaela Opre Grupul Şcolar "Voievodul Gelu", Zalău     I. Istorie vs. mit şi poetica romanelor secolului XX I.1. Evangheliile: mit sau antimit?             Relaţia dintre istoria sfântă conţinută...

Read more

Pomul de Craciun fragment de proza poeti…

POMUL DE CRĂCIUN – FRAGMENT DE PROZĂ POETICĂ MACEDONSKIANĂ A INTERFERENŢELOR   Miron Costina Violeta – profesor Şcoala cu cls. I-VIII Tălpaş, judeţul Dolj   “Proza lui Macedonski este exclusiv poetică și când se...

Read more

Jocul didactic

JOC DIDACTIC (PANAITOPOL L. , ETAPA FINALĂ 1979) prof. Irina Ariton Școala Gimnazială „ Ghiță Mocanu “ Onești Puternic ancorată în realităţile practicii contemporane...

Read more

Strategii de adaptare curriculara pentru…

 STRATEGII DE ADAPTARE CURRICULARĂ PENTRU COPIII CU ADHD   Prof. consilier Petric Anamaria Şcoala cu clasele I-VIII Săsciori       ADHD nu este o problemă doar pentru cei care suferă de această tulburare ci şi pentru...

Read more

Tehnici de explorare a textului in cadru…

TEHNICI  DE EXPLORARE A TEXTULUI  ÎN CADRUL  SISTEMELOR DE ÎNVĂŢARE   Profesor  ANASIA  SIMONA, GRUPUL  ŞCOLAR  INDUSTRIAL  de  MARINĂ,  GALAŢI     The article depicts the way computers and humans work together in order to analyze different...

Read more

Comunicarea eficienta dintre profesor si…

COMUNICAREA EFICIENTĂ DINTRE PROFESOR ȘI ELEV            Profesor psihopedagog Ștefănescu Adreana                                      Centrul de Resurse și  Asistență Educațională ”Speranța” Timișoara               Comunicarea eficientă dintre profesor și elev presupune existența unor relații de ...

Read more