|
|
Calendarul Evaluarilor Nationale la clasele II IV si VI in 2014 |
Scris de administrator
|
Duminică, 12 Ianuarie 2014 16:48 |
Calendarul Evaluarilor Nationale
la clasele a II-a, a IV-a si a VI-a in 2014
Vezi Ordinul ministrului educatiei nationale privind aprobarea Metodologiei de organizare si desfasurare a Evaluarilor Nationale in anul scolar 2013-2014 la clasele a II-a, a IV-a si a VI-a.
In anul scolar curent (2013-2014), aceste evaluari se vor desfasura, in doua sesiuni, in perioada 6 - 29 mai, dupa cum urmeaza:
· prima sesiune, in perioada 6 - 15 mai,
· a doua sesiune, in perioada 20 - 29 mai.
PRIMA SESIUNE are urmatorul calendar: - clasa a II-a (6 mai: Limba romana - scris si citit; 7 mai: Limba materna - scris si citit; 8 mai: Matematica) - clasa a IV-a (13 mai: Limba romana - Limba materna; 14 mai: Matematica) - clasa a VI-a (14 mai: Limba si comunicare; 15 mai: Matematica si stiinte) SESIUNEA A DOUA (pentru elevii care au absentat din motive intemeiate la prima sesiune) are urmatorul calendar: - clasa a II-a (20 mai: Limba romana - scris si citit; 21 mai: Limba materna - scris si citit; 22 mai: Matematica) - clasa a VI-a (27 mai: Limba si comunicare; 28 mai: Matematica si stiinte) - clasa a IV-a (28 mai: Limba romana - Limba materna; 29 mai: Matematica). Testele pentru EN 2014 sunt elaborate de Centrul National de Evaluare si Examinare, fiind formulate clar, precis si in stricta concordanta cu programele scolare in vigoare pentru fiecare disciplina de studiu, astfel incat sa permita administrarea in cate doua secvente de evaluare. Pentru clasa a IV-a, testele vor avea un format asemanator cu cel al evaluarilor internationale administrate elevilor in varsta de 10-12 ani. Nivelul de dificultate al testelor va fi mediu. Rezultatele obtinute la EN-2014 nu se inregistreaza in catalogul clasei si sunt valorificate la nivelul unitatii de invatamant prin elaborarea planurilor individualizate de invatare, consemnarea in portofoliul educational al elevului, respectiv informarea parintilor/reprezentantilor legali ai elevului asupra stadiului formarii si dezvoltarii competentelor evaluate. Responsabilitatea administrarii la clasa a evaluarilor nationale apartine administratorului de test, care poate fi invatatorul/institutorul/profesorul de la clasa. Pe toata durata evaluarii, administratorul de test este asistat de un al doilea cadru didactic, care nu are ore la acea clasa, desemnat de presedintele comisiei de organizare si de administrare a EN-2014 din unitatea de invatamant. Cadrele didactice evaluatoare sunt selectate de la alte unitati scolare decat cele din care provin elevii ale caror teste sunt evaluate. Fiecare test este evaluat de catre doua cadre didactice, pentru fiecare disciplina in parte, pe baza Caietului cadrului didactic. Baremele de evaluare, precum si alte informatii referitoare la evaluare, sunt cuprinse in Caietul cadrului didactic. Evaluarea fiecarui test se face cu respectarea stricta a baremului si a precizarilor din Caietul cadrului didactic.
Descarca
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Marţi, 14 Ianuarie 2014 16:58 |
|
RULES TO FOLLOW AT THE OFFICE
Burghiu Iuliana-Florina
Grup Şcolar “Sfânta Maria”, Galaţi
The article is a translation from Romanian into English of some rules which almost every employee should respect at... Read more
ALTE MODALITĂȚI DE PROMOVARE A SCRIERII
Ramona Cristina Oltean, prof. înv. primar,
Școala Gimnazială „Andrei Șaguna“ Deva
Ştiri zilnice
Punem la dispoziţie o tablǎ... Read more
Graficul desfasurarii concursului
pentru acordarea gradatiilor de merit 2014
Vezi graficul desfasurarii concursului pentru acordarea gradatiilor de merit - sesiunea 2014, anexa nr. 1 la metodologie.
Read more
PROCESUL DE ÎNVĂŢĂMÂNT ŞI SISTEMUL DE ÎNVĂŢĂMÂNT
Înv. Dobraniş Gabriela,
Şcoala Gimnazială Ungureni, Bacău
Procesul de învăţământ este considerat cea mai înaltă formă de organizare şi desfăşurare a educaţiei, determinate de prezenţa... Read more
Programul Scoala Altfel
Prevederi generale 1. Saptamana 2-6 aprilie 2012 va fi dedicata activitatilor educative extracurriculare si extrascolare, in cadrul programului numit "Scoala altfel". In aceasta saptamana nu se organizeaza cursuri... Read more
METODE DE ULTIMĂ GENERAȚIE
UTILIZATE ÎN STUDIUL BIOLOGIEI
Profesor: Cocoș Alina Magdalena,
Școala Gimnazială "ȘT.O.IOSIF", Tecuci
Rezumat: "Biologia este ştiinţa vieţii" iar pentru studiul acesteia este necesar să căutăm acele metode... Read more
DEZVOLTAREA CREATIVITĂŢII PRIN ACTIVITĂŢILE INTEGRATE
Înv. Marc Aurica
Școala Gimnazială Cîmpeni
Predarea integrată a cunoştinţelor este considerată o metoda, o strategie modernă,... Read more
STUDIU PRIVIND IMPLICAREA PĂRINȚILOR
ÎN ACTIVITĂȚILE EXTRACURRICULARE
Prof. înv. primar, Vâneață Gabriela
Şcoala Gimnazială Sf. Nicolae Tg-Jiu, Gorj
Părinții asteaptă prea... Read more
Investim in educatie!
Vrei o schimbare in educatie?
Vrei sa fii informat?
Acum ai ocazia!
Sustine o initiativa frumoasa, extrem de utila profesorilor, elevilor, parintilor promovata de Asociatia Profesorilor din Romania si voteaza proiectul…
TUTUNUL ŞI EFECTELE FUMATULUI ASUPRA ORGANISMULUI
Prof. Camelia Veronica Cosma
Liceul de Artă ”Ioan Sima” Zalău
În societatea actuală acest viciu ”legal” este tot mai mult preferat…
ELEMENTE DE NOUTATE ÎN APLICAREA
CURRICULUM-ULUI ÎN PROCESUL INSTRUCTIV-EDUCATIV DIN GRĂDINIŢĂ
Ed. Purcel Cecilia,
Grădiniţa cu P.P. “Clopoţel”, Bârlad
Necesitatea elaborării unui nou curriculum pentru învăţământul preşcolar reiese din multitudinea…
DESPRE PROBLEMELE ELEVILOR
CARE NE CREEAZĂ PROBLEME
Silvia Brănescu, Profesor de Limba si literatura română
Şcoala cu Clasele I-VIII Mintiu Gherlii, Cluj
Într-un ziar apărea cu ceva timp în urmă un articol care…
EDUCAtIA INCLUZIVÃ:
RESPECT, SOLIDARITATE, INTEGRARE
Ene Iuliana, profesor psiholog scolar
Şcoala cu clasele I-VIII „I. L. Caragiale” - Medgidia
Motto: “Şcolile inclusive trebuie sã recunoascã si sã rãspundã diferitelor nevoi ale elevilor,…
EDUCABILITATEA
CONCEPT
Prin expresia „educabilitate”, psihopedagogii desemneaza potentialul de formare umana sub influenta factorilor de mediu sau educationali.
Polisemantismul termenilor care compun aceasta definitie o fac foarte neclara. De exemplu, expresia „potential de…
FELUL COMPLEMENTULUI ÎN NOUA GRAMATICĂ ACADEMICĂ
Profesor Ciobanu Elena-Corina
Liceul Teoretic Buziaș, Timiș
Noua gramatică academică[1], lansată la începutul anului 2006, ne prezintă fenomenele lingvistice care aparţin gramaticii cuvântului…
ROLUL COMPETENŢELOR ÎN CONTEXTUL DEZVOLTĂRII
STRATEGIILOR ŞI POLITICILOR
COMUNITARE ÎN DOMENIUL EDUCAŢIEI
Prof. Comănescu Marghioala
Colegiul Agricol ,,Dr. C. Angelescu” Buzău
Intr-o societate bazată pe cunoaştere, competenţele sub formă de cunoştinţe,… RELAŢIA DE INDEPENDENŢĂ DINTRE EDUCAŢIA FIZICĂ ŞI CELELALTE LATURI ALE EDUCAŢIEI
Prof. Antonie Iustin-Marius
Școala Gimnazială „Mihail Sadoveanu” Bacău
Rezumat:
O societate sănătoasă nu se poate construi fără a înţelege rolul educaţiei fizice în…
|
|