|
|
Candidatii titularizabili din 2012 pot ocupa posturi pe perioada nedeterminata |
Duminică, 10 Februarie 2013 16:30 |
Candidaţii titularizabili din 2012 pot ocupa posturi pe perioadă nedeteminată
Candidaţii titularizabili din 2012 pot ocupa posturi pe perioadă nedeteminată în unitatea de învăţământ în care predau.
Ministerul Educaţiei Naţionale precizează că toţi candidaţii care au obţinut nota 7 sau peste 7 la concursul de ocupare a posturilor din învăţământul preuniversitar, din august 2012, şi care au ocupat, în baza acestor note, un post pe perioadă determinată în anul şcolar 2012-2013, se vor putea titulariza. Cu alte cuvinte, aceştia vor putea încheia un contract pe perioadă nedeterminată cu unitatea de învăţământ în care sunt repartizaţi la acest moment, dacă postul e viabil şi candidaţii obţin avizul Consiliului de Administraţie.
Ministerul Educaţiei Naţionale asigură, astfel, crearea de condiţii egale în ceea ce priveşte ocuparea de posturi pentru candidaţii titularizabili din 2012 şi cei din anii precedenţi (2009-2011).
www.edu.ro
Articole asemanatoare mai vechi:
|
|
STUDIU - ÎNVĂŢAREA PRIN COOPERARE
Prof. Gligor Dana
Școala Gimnazială Cîmpeni, jud. Alba
Învăţarea prin cooperare presupune acţiuni conjugate ale mai multor persoane (elevi, profesori) în atingerea scopurilor comune... Read more
PROFESORUL FACILITATOR
Profesor Benga Adriana-Elena
Colegiul Tehnic ,,Azur” Timişoara
Calitatea şi eficienţa educaţiei şi învăţământului sunt dependente de competenţa profesorului şi de pregătirea lui profesională. Cercetătorii în domeniul ştiinţelor educaţiei au introdus un... Read more
TIPOLOGII ALE ELEVILOR CU CERINŢE EDUCAŢIONALE SPECIALE ŞI SOLUŢII DE INTEGRARE ÎN ŞCOALĂ
Prof. Pavel Adriana-Cristina
Colegiul Economic Buzău
Sintagma „şcoala pentru diversitate” este echivalentă sintagmei “şcoala pentru toţi” şi reprezintă dezideratul maximei... Read more
ACTIVITÃŢI COMPLEMENTARE PENTRU VALORIFICAREA POTENŢIALULUI ELEVILOR
ŞI A FORMÃRII LOR
CA CETÃŢENI EUROPENI
prof. Ciucã Cristina
Şcoala cu clasele I – VIII Bâsca –... Read more
Metodologie de organizare si desfasurare
a probelor specifice sustinute de elevii sectiilor bilingve francofone
in vederea obtinerii mentiunii speciale "sectie bilingva francofona"
pe diploma de bacalaureat
Afla Metodologia din 10 septembrie... Read more
CABINETUL DE ISTORIE, SPAŢIUL DESFĂŞURĂRII ACTIVITĂŢII DIDACTICE ÎN CADRUL ORELOR DE ISTORIE ŞI LOCUL DE PROMOVARE A ISTORIEI ŞCOLARE
Mihon Adela-profesor de istorie
Şcoala Gimnazială Câmpeni
Şcoala Gimnazială Vidra
Acest articol evidenţiază... Read more
DEZVOLTAREA CREATIVITĂȚII
ÎN EXPRIMAREA ORALĂ A ELEVILOR DIN CICLUL PRIMAR
Înv. Gligor Dana
Școala Gimnazială Vidra
Limbajul elevilor din clasele primare se îmbogățește, se... Read more
Situaţia implementării clasei pregătitoare
pentru anul şcolar 2012-2013
Pentru anul şcolar 2012 - 2013 s-au înscris 127.665 de elevi pentru clasa pregătitoare şi 171.885 de elevi pentru clasa I.
Prin hotărârea de... Read more
MÂNĂSTIREA RECEA – ÎNTRE ISTORIE ŞI LEGENDĂ
Prof. Ciobotaru Ana-Maria
Şcoala Gimnazială Măicăneşti
Rezumat: Judeţul Vrancea are o mulţime de locuri bisericeşti care nu sunt cunoscute tuturor turiştilor. Unele dintre ele au parte… IDEEA ROMÂNEASCĂ DE EXISTENŢĂ
Prof. Maghiar Adina
S08 „Arany Janos”, Salonta
Ideea românească despre Dumnezeu transformă o fiinţă abstractă, o putere impersonală, într-o fiinţă reală, particulară, într-un ins. Între creaţie şi întrupare…
CE BĂUTURI RĂCORITOARE CONSUMĂM?
Autor: Mihail Robert - Theodoru
Profesor coordonator: Mînză Lidia
Instituţia: Colegiul Naţional „Vasile Alecsandri”
Termenul de băutură răcoritoare (popular „suc”) se referă în special la băuturile carbogazoase sau necarbogazoase obţinute…
Demersuri didactice eficiente
în desfăşurarea lecţiilor-metodele active
Prof. înv. primar MARC AURICA,
Școala Gimnazială Câmpeni, Jud. Alba
Datorită progresului tehnologic şi accesului sporit la cunoaştere…
PREDAREA INTEGRATÃ
LA CLASELE I-IV
Inst. Nicolau Mariana
Şcoala cu Clasele I-VIII Gherãesti, jud. Neamt
Problemele concrete de viatã, ce trebuie rezolvate zi de zi, au un caracter integrat si nu pot… UN POET UNIVERSAL – MIHAI EMINESCU
Învăţătoare: Nevodenszki Sorina,
,,Şcoala cu clasele I-VIII Sânandrei”, Jud. Timiş
,,Geniul lui Eminescu a intrat definitiv în Panteonul culturii naţionale, şi figura lui este privită asemenea unui … EDUCATIA NONFORMALA
Educatia nonformala a fost definita de catre J. Kleis drept “orice activitate educationala, intentionata si sistematica, desfasurata de obicei in afara scolii traditionale, al carei continut este adaptat nevoilor individului …
PRINCIPALELE DIMENSIUNI ALE MANAGEMENTULUI
CLASEI DE ELEVI
Institutor Anton Simona Marinela
Şcoala cu clasele I-VIII nr. 2, Vorniceni, Judeţul Botoşani
Dimensiunile centrale ale managementului clasei de elevi, identificate la…
PETRU MAIOR, REPREZENTANT DE FRUNTE
AL ŞCOLII ARDELENE
Profesor Iuliana Cojocaru
Grup Şcolar Matei Basarab, Craiova
Şcoala Ardeleană a fost o importantă mişcare culturală generată de unirea mitropoliei românilor ardeleni cu Biserica Romano-Catolică,…
|
|