Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Capitol II
Sâmbătă, 16 Februarie 2008 14:47

Capitolul II. Membrii APR

-    membri activi

-    membri sustinãtori

-    membri de onoare

-    membri fondatori


Art. 9 Membrii activi (membrii APR)

  • La cerere, orice cadru didactic, care îsi însuseste principiile prezentului statut, care plãteste cotizatia si taxa de înscriere, care se obligã ca prin activitatea sa sã promoveze scopurile APR poate deveni membru APR.
  • Membrii activi au urmãtoarele drepturi:

·     De a participa la sedintele Adunãrii Generale si la sedintele ordinare ale APR.

·     Doar membrii APR  pot alege sau pot fi alesi în functiile de conducere ale asociatiei.

·    Membrii APR au drept de vot egal, prin reprezentare, la toate nivelurile de decizie. Votul lor nu poate fi delegat.

·    Membrii APR au dreptul de a fi informati asupra activitãtii organizatiei si de a participa la toate activitãtile si programele acesteia.

  • Calitatea de membru activ al asociatiei înceteazã odatã cu:

                -    Pierderea calitãtii de cadru didactic, masterand, sau doctorand;

-    Nerespectarea prevederilor prezentului Statut;

-    Implicarea în actiuni care afecteazã prestigiul APR;

-    Prin neplata cotizatiei conform conditiilor stipulate în Regulamentul de functionare;

-    Prin decizia motivatã a Consiliului Director. Aceastã decizie poate fi atacatã cu contestatie în termen de 15 zile de la comunicare;

·    Contestatiile prevãzute la art. 9 lit. c. din Statut se solutioneazã de cãtre Adunarea Generalã a asociatiei, dupã citirea contestatiei si audierea prealabilã a contestatorului de cãtre Consiliului Director. Decizia initialã poate fi înlãturatã sau modificatã doar cu aprobarea  Adunãrii Generale;

·   La cerere.

Art. 10 Membrii sustinãtori

  • La cerere pot deveni membri sustinãtori ai APR alte persoane decât categoriile mentionate la art. 9 lit. c., cu acordul Comitetului Director.
  • Membrii sustinãtori beneficiazã de toate drepturile membrilor ordinari, în afarã de drepturile de a alege si de a fi ales.

Art. 11 Membrii de onoare

  • Membrii de onoare pot fi persoanele cu merite exceptionale fatã de ambianta universitarã si preuniversitarã, care prin activitatea lor constituie un exemplu de civism, spirit democratic, persoane care au sau au avut un aport considerabil la dezvoltarea APR.
  • Calitatea de membru de onoare se conferã de cãtre Adunarea Generalã a APR.

Art. 12 Membrii fondatori

  • Membrii fondatori sunt persoanele fizice care, cunoscând scopul, obiectivele si Statutul APR sunt de acord cu acestea si se angajeazã a contribui în mod activ la împlinirea lor.
  • Membrii fondatori dobândesc aceastã calitate în Adunarea Generalã de Constituire.
  • Membrii fondatori sunt nominalizati în Anexa 1, care face parte integrantã din prezentul statut.  
  • Dupa constituirea asociatiei, membrii fondatori vor alcãtui Consiliul de Onoare si Mediere. Functionarea acestuia va fi reglementatã de Regulamentul de Ordine Interioarã.



Articole asemanatoare mai vechi:

Ultima actualizare în Miercuri, 28 Iulie 2010 22:39
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Civilizatie si cultura în arhitectura Ro…

CIVILIZAŢIE ŞI CULTURĂ ÎN ARHITECTURA ROMEI ANTICE      Prof. Dimitriu Astrid-Alina Grup Şcolar Agricol Alexandria, jud. Teleorman       Civilizaţia şi cultura romană, cu asimilările vechilor civilizaţii mediteraneene, ale experienţelor ingineriei etrusce în construcţii, tehnici şi...

Read more

Obiectivele si sarcinile activitatilor m…

OBIECTIVELE ŞI SARCINILE ACTIVITĂŢILOR MATEMATICE DIN GRĂDINIŢA DE COPII   Profesor învăţământ primar Marşeu Rodica Lavinia Şcoala cu clasele I – VIII Dudeştii Noi, Judeţul Timiş             Activităţile cu conţinut matematic din grădiniţa de...

Read more

Tehnici de explorare a textului in cadru…

TEHNICI  DE EXPLORARE A TEXTULUI  ÎN CADRUL  SISTEMELOR DE ÎNVĂŢARE   Profesor  ANASIA  SIMONA, GRUPUL  ŞCOLAR  INDUSTRIAL  de  MARINĂ,  GALAŢI     The article depicts the way computers and humans work together in order to analyze different...

Read more

Particularitati psihologice ale scolarul…

PARTICULARITĂŢI PSIHOLOGICE ALE ŞCOLARULUI ÎN PROCESUL ÎNSUŞIRII CITIRII ŞI SCRIERII   Herczeg Monica-Institutor Şcoala cu clasele I-VIII Dudestii Noi          Procesul citirii la copiii începători se deosebeşte calitativ de procesul citirii unui cititor cu experienţă....

Read more

MUZICA SECOLULUI AL XX-LEA. DIVERSITATEA…

MUZICA SECOLULUI AL XX-LEA DIVERSITATEA STILURILOR ÎN CREAŢIA MUZICALÃ Profesor Lazar Mihaiela Liceul de Artã „Ioan Sima” Zalãu     La sfârsitul secolului al XIX-lea, când influenta muzicii lui...

Read more

The european intercultural communication

THE EUROPEAN INTERCULTURAL COMMUNICATION Profesor Jianu Camelia Colegiul Tehnic Reşiţa, Caraş-Severin               Abstract             Objectives of the new European agenda for culture are defined around three main aspects: cultural diversity and intercultural dialogue; stimulation...

Read more

Scoala factor important al dezvoltarii c…

ȘCOALA - FACTOR IMPORTANT AL DEZVOLTĂRII CONȘTIINTEI ȘI CONDUITEI MORALE A ELEVILOR Prof. înv. primar Vaida Ioana Liceul Tehnologic Gâlgău ...

Read more

Horoscopul carierei 2015

Horoscopul carierei 2015   Descopera horoscopul carierei pe 2015 pentru toate zodiile. Citeste principalele previziuni astrologice pe plan profesional pentru anul 2015. Informatii detaliate pentru fiecare zodie pentru 2015 in ceea ce...

Read more