Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Capitol II
Sâmbătă, 16 Februarie 2008 14:47

Capitolul II. Membrii APR

-    membri activi

-    membri sustinãtori

-    membri de onoare

-    membri fondatori


Art. 9 Membrii activi (membrii APR)

  • La cerere, orice cadru didactic, care îsi însuseste principiile prezentului statut, care plãteste cotizatia si taxa de înscriere, care se obligã ca prin activitatea sa sã promoveze scopurile APR poate deveni membru APR.
  • Membrii activi au urmãtoarele drepturi:

·     De a participa la sedintele Adunãrii Generale si la sedintele ordinare ale APR.

·     Doar membrii APR  pot alege sau pot fi alesi în functiile de conducere ale asociatiei.

·    Membrii APR au drept de vot egal, prin reprezentare, la toate nivelurile de decizie. Votul lor nu poate fi delegat.

·    Membrii APR au dreptul de a fi informati asupra activitãtii organizatiei si de a participa la toate activitãtile si programele acesteia.

  • Calitatea de membru activ al asociatiei înceteazã odatã cu:

                -    Pierderea calitãtii de cadru didactic, masterand, sau doctorand;

-    Nerespectarea prevederilor prezentului Statut;

-    Implicarea în actiuni care afecteazã prestigiul APR;

-    Prin neplata cotizatiei conform conditiilor stipulate în Regulamentul de functionare;

-    Prin decizia motivatã a Consiliului Director. Aceastã decizie poate fi atacatã cu contestatie în termen de 15 zile de la comunicare;

·    Contestatiile prevãzute la art. 9 lit. c. din Statut se solutioneazã de cãtre Adunarea Generalã a asociatiei, dupã citirea contestatiei si audierea prealabilã a contestatorului de cãtre Consiliului Director. Decizia initialã poate fi înlãturatã sau modificatã doar cu aprobarea  Adunãrii Generale;

·   La cerere.

Art. 10 Membrii sustinãtori

  • La cerere pot deveni membri sustinãtori ai APR alte persoane decât categoriile mentionate la art. 9 lit. c., cu acordul Comitetului Director.
  • Membrii sustinãtori beneficiazã de toate drepturile membrilor ordinari, în afarã de drepturile de a alege si de a fi ales.

Art. 11 Membrii de onoare

  • Membrii de onoare pot fi persoanele cu merite exceptionale fatã de ambianta universitarã si preuniversitarã, care prin activitatea lor constituie un exemplu de civism, spirit democratic, persoane care au sau au avut un aport considerabil la dezvoltarea APR.
  • Calitatea de membru de onoare se conferã de cãtre Adunarea Generalã a APR.

Art. 12 Membrii fondatori

  • Membrii fondatori sunt persoanele fizice care, cunoscând scopul, obiectivele si Statutul APR sunt de acord cu acestea si se angajeazã a contribui în mod activ la împlinirea lor.
  • Membrii fondatori dobândesc aceastã calitate în Adunarea Generalã de Constituire.
  • Membrii fondatori sunt nominalizati în Anexa 1, care face parte integrantã din prezentul statut.  
  • Dupa constituirea asociatiei, membrii fondatori vor alcãtui Consiliul de Onoare si Mediere. Functionarea acestuia va fi reglementatã de Regulamentul de Ordine Interioarã.



Articole asemanatoare mai vechi:

Ultima actualizare în Miercuri, 28 Iulie 2010 22:39
 

Revista cu ISSN

Pledoarie pentru studiul limbii franceze

PLEDOARIE PENTRU STUDIUL LIMBII FRANCEZE   prof. drd. Stan Cristina Şcoala Gimnazială Grigore Moisil  Ploieşti, jud. Prahova     În zilele noastre, limbile străine au devenit o necesitate pentru o viaţă profesională de succes şi...

Read more

Planificare model pentru cultura civica …

Planificare model pentru cultura civica invatamant gimnazial   Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata...

Read more

Civilizatie si cultura în arhitectura Ro…

CIVILIZAŢIE ŞI CULTURĂ ÎN ARHITECTURA ROMEI ANTICE      Prof. Dimitriu Astrid-Alina Grup Şcolar Agricol Alexandria, jud. Teleorman       Civilizaţia şi cultura romană, cu asimilările vechilor civilizaţii mediteraneene, ale experienţelor ingineriei etrusce în construcţii, tehnici şi...

Read more

Mari matematicieni ai antichitatii

Mari matematicieni ai antichitatii

MARI MATEMATICIENI AI ANTICHITĂŢII   Prof. Popp Loredana Şcoala cu clasele I-VIII SINANDREI   Euclid din Alexandria Euclid din Alexandria originar din Damasc(ca. 325 î. Hr, 265 î. Hr) a fost un matematician grec care a...

Read more

Focul lui Sumetru

FOCUL LUI SUMETRU Profesor Şerban Andreea Focul lui Sumetru (Sâmedru) reprezintă un obicei aparent simplu, ce incorporează însă o multitudine de interpretări. Acesta are loc...

Read more

Metode interactive folosite in predarea …

METODE INTERACTIVE FOLOSITE ÎN PREDAREA-ÎNVĂŢAREA UNITĂŢILOR DE MĂSURĂ   Ţermure Felicia, institutor Liceul Teoretic „W. Shakespeare” Timişoara   „Împreună, indivizii generează şi discută idei, ajungând la o gândire care depăşeşte posibilităţile unui singur individ.” (C. Costa) Transformările...

Read more

Comunicarea la prescolari

COMUNICAREA LA PREŞCOLARI – studiu – prof. înv. preşc. Cristina Antal Şcoala Gimnazială. „Sf. Ilie” Topliţa, jud. Harghita Familia este prima colectivitate de adulţi cu care copilul vine în contact....

Read more

Fisa de observare a lectiei

FIŞA DE OBSERVARE A LECŢIEI   Loc:                                                                       Data:                               ____   Profesor/Maistru instructor:                                         Total Elevi:                       ____   Observator:                                                             Funcţie:                           ____   Disciplina:                                                                Nivel/an:                           ____   Lecţia:                                                         ...

Read more