|
|
Sâmbătă, 16 Februarie 2008 14:47 |
Capitolul II. Membrii APR
- membri activi
- membri sustinãtori
- membri de onoare
- membri fondatori
Art. 9 Membrii activi (membrii APR)
-
La cerere, orice cadru didactic, care îsi însuseste principiile prezentului statut, care plãteste cotizatia si taxa de înscriere, care se obligã ca prin activitatea sa sã promoveze scopurile APR poate deveni membru APR.
- Membrii activi au urmãtoarele drepturi:
· De a participa la sedintele Adunãrii Generale si la sedintele ordinare ale APR.
· Doar membrii APR pot alege sau pot fi alesi în functiile de conducere ale asociatiei.
· Membrii APR au drept de vot egal, prin reprezentare, la toate nivelurile de decizie. Votul lor nu poate fi delegat.
· Membrii APR au dreptul de a fi informati asupra activitãtii organizatiei si de a participa la toate activitãtile si programele acesteia.
- Calitatea de membru activ al asociatiei înceteazã odatã cu:
- Pierderea calitãtii de cadru didactic, masterand, sau doctorand;
- Nerespectarea prevederilor prezentului Statut;
- Implicarea în actiuni care afecteazã prestigiul APR;
- Prin neplata cotizatiei conform conditiilor stipulate în Regulamentul de functionare;
- Prin decizia motivatã a Consiliului Director. Aceastã decizie poate fi atacatã cu contestatie în termen de 15 zile de la comunicare;
· Contestatiile prevãzute la art. 9 lit. c. din Statut se solutioneazã de cãtre Adunarea Generalã a asociatiei, dupã citirea contestatiei si audierea prealabilã a contestatorului de cãtre Consiliului Director. Decizia initialã poate fi înlãturatã sau modificatã doar cu aprobarea Adunãrii Generale;
· La cerere.
Art. 10 Membrii sustinãtori
- La cerere pot deveni membri sustinãtori ai APR alte persoane decât categoriile mentionate la art. 9 lit. c., cu acordul Comitetului Director.
- Membrii sustinãtori beneficiazã de toate drepturile membrilor ordinari, în afarã de drepturile de a alege si de a fi ales.
Art. 11 Membrii de onoare
- Membrii de onoare pot fi persoanele cu merite exceptionale fatã de ambianta universitarã si preuniversitarã, care prin activitatea lor constituie un exemplu de civism, spirit democratic, persoane care au sau au avut un aport considerabil la dezvoltarea APR.
- Calitatea de membru de onoare se conferã de cãtre Adunarea Generalã a APR.
Art. 12 Membrii fondatori
- Membrii fondatori sunt persoanele fizice care, cunoscând scopul, obiectivele si Statutul APR sunt de acord cu acestea si se angajeazã a contribui în mod activ la împlinirea lor.
- Membrii fondatori dobândesc aceastã calitate în Adunarea Generalã de Constituire.
- Membrii fondatori sunt nominalizati în Anexa 1, care face parte integrantã din prezentul statut.
- Dupa constituirea asociatiei, membrii fondatori vor alcãtui Consiliul de Onoare si Mediere. Functionarea acestuia va fi reglementatã de Regulamentul de Ordine Interioarã.
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Miercuri, 28 Iulie 2010 22:39 |
|
ÎMBUNĂTĂȚIREA CALITĂȚII ACTULUI DE PREDARE-ÎNVĂȚARE-EVALUARE PRIN UTILIZAREA APLICAȚIILOR ONLINE ÎN ORELE DE GEOGRAFIE
Prof. Rus Marinela
Școala Gimnazială ”Avram Iancu” Bistrița
Utilizarea aplicațiilor online în orele de geografie prezintă... Read more
CALOIANUL – FAPT ŞI ACT FOLCLORIC
Prof. Iorga Violeta
Şcoala 16 ,,Nicolae Bãlcescu”, Galati
Ca majoritatea textelor populare, Caloianul trebuie interpretat din dublã perspectivã: ca act si fapt folcloric. Textul... Read more
DASCĂLUL, DE PROFESIE ROMÂN
Prof. Antal Adrian-Grigore
Liceul Teoretic “O. C. Tăslăuanu”
Topliţa, jud. Harghita
Am încercat prin articolul meu să trag un semnal de alarmă referitor la direcţia greşită spre care se... Read more
CARACTERISTICILE CRIZEI EDUCAŢIONALE
Prof. Pavel-Surlaru Adriana Cristina
Colegial Economic Buzău
A fi un cadru didactic performant înseamnă a fi o prezenţă semnificativă... Read more
 IV. ACTIVITATE EXPERIMENTALĂ
MATERIALE SUPERHIDROFOBE
IV.1. Obiective:
Ø Înţelegerea prezenţei nanostructurilor în compoziţia unui material natural şi felul cum îi influenţează ele proprietăţile
Ø Materialele Novel avansate care au fost... Read more
JOCURI DE CUNOAșTERE PENTRU COPII
Popica Cristina, profesor învățământ primar
Școala Gimnazială “Mihail Sadoveanu” Întorsura Buzăului
Prezentul material conține 6 jocuri care se pot aplica cu succes la clasele primare, la începutul orei... Read more
CONCURSUL INTERNAŢIONAL
DE
INTERPRETARE INSTRUMENTALÃ ŞI VOCALÃ
„VIVA LA MUSICA”
Editia a XI-a
Read more
ACTIVITATEA NR. 2
CERCETĂŞIA ESTE ALTFEL! ESTE UN MOD DE VIAŢĂ!
Program Şcoala Altfel - Activităţi
1. Grupa de vârstă: copiii din clasele primare
2. Ariile de dezvoltare: afectivă, socială, fizică, intelectuală, spirituală şi... Read more
DEZVOLTAREA LIMBAJULUI LA COPILUL PREŞCOLAR
Prof. psihopedagog Martinconi Noemi,
Centrul de Resurse şi Asistenţă Educaţională "Speranţa" Timişoara
Lucrarea de faţă îsi propune sã prezinte importanta limbajului, atenţionându-ne asupra rolului limbajului asupra personalităţii copilului, limbajul… USING SOCIAL NETWORKS TO TEACH ENGLISH
Prof. Dumitru Maria Magdalena
Liceul Tehnologic Constantin Brâncuși- Pitești
In 2007, the British Council led a research activity about how the internet affected students ‘preferences as regards… MUZICALITATEA SONETELOR LUI VASILE VOICULESCU
Prof. Simona Crainic
Liceul de Arte Plastice, Timişoara
O analiză a modalităţii în care se realizează muzicalitatea sonetelor lui V.Voiculescu în ciuda rigorilor impuse de forma fixă de…
REDACTAREA UNUI ESEU ÎN LIMBA ENGLEZĂ
Studiu de specialitate
Profesor limba engleză Bold Corina
C.N. Zinca Golescu Pitești
Această sarcină pare a fi una destul dificilă în rândul elevilor. Indiferent dacă eseul…
SCHIMBAREA ÎN ACTIVITATEA DIDACTICĂ
Prof. Sandu Diana – Ileana
Colegiul Tehnic „Regele Ferdinand I”, Timişoara
Motto:
Într-o lume imperfectă pe care o putem influenţa în bine sau rău,
conştientizarea faptului că orice încercare contează…
ROLUL LECTURII ÎN DEZVOLTAREA PERSONALITÃŢII COPILULUI
CÃLÃTORIE SPRE INIMÃ ŞI MINTE ...
Prof. Popescu Ileana - Alina (limba si literatura românã)
Şcoala”Arhitect T. T. Socolescu”, com. Pãulesti, Judetul Prahova
Literatura – „scop absolut…
PRINCIPIILE ÎNVĂŢĂRII INCLUZIVE PRIN COOPERARE
Prof. Popa Brînduşa-Georgiana
Liceul Tehnologic ”Mihai Busuioc” Pașcani
Educaţia incluzivă prevede schimbarea și adaptarea continuă…
OTILIA CAZIMIR – UNIVERSUL COPILĂRIEI
prof. înv. primar Ungurean Gheorghina
Şcoala Gimnazială Iraclie Porumbescu-Frătăuţii Noi, Suceava
Otilia Cazimir (12 februarie 1894 – 8 iunie 1967), pe numele său adevărat…
PROIECTUL
METODĂ DE ÎNVĂŢARE ŞI EVALUARE
Ciobănescu Petruţa, profesor
Gr. Şc. Industrial Construcţii de Maşini Nr. 2, Craiova
Rezumat:
În acest articol voi prezenta câteva repere teoretice despre o metodă alternativă de invăţare/ evaluare-…
|
|