Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Chestionar pentru elevi privind implicarea familiei in educatia copilului
Marţi, 08 Martie 2011 00:00

ANONIM

 

CHESTIONAR PENTRU ELEVI

IMPLICAREA FAMILIEI  ÎN EDUCAŢIA COPILULUI

 

Am dori să cunoaştem cateva aspecte referitoare la implicarea  familiei în educaţia copiilor şi a relaţiilor dintre familie şi şcoală.

Răspunsurile pe care le vom obţine nu vor fi comunicate nimănui în această formă.

Vă mulţumim.

 

I.

Data aplicării…………………

Vârsta……………

Sexul

€       F

€       M

 

Clasa...................

 

II. Climat Şcolar

1. Consideraţi că şcoala colaborează suficient cu membrii familiei tale?

€       Da

€       Nu

 

2. Care crezi că este cea mai bună metodă prin care şcoala ar trebui să comunice cu familia?

a)       Bilete

b)      Telefon

c)      Sedinţe cu părinţii

d)      Lectorate

e)      Întâlniri individuale

f)        Alte modalităţi..........................................................

 

3. Vă înştiinţaţi părinţii despre eventualele probleme apărute la şcoală?

€       Da

€       Nu

 

4. Consideraţi că este de datoria scolii să înştiinţeze familia despre problemele apărute în şcoală?

€       Da

€       Nu

 

5. Credeţi că înştiinţarea părinţilor de către şcoală ar reduce riscul apariţiei anumitor probleme?

€       Da

€       Nu

€       Nu ştiu

6. Te rog să apreciezi  despre care dintre următoarele probleme crezi că ar trebui înştiinţată familia ta periodic?

 

 

În foarte mare măsură

În mare

măsură

Nici în mare, nici în mică

măsură

În mică măsură

În foarte mică măsură/deloc

a) indisciplina

 

 

 

 

 

b) agresivitatea verbală

faţă de colegi

 

 

 

 

 

c) agresivitatea fizică faţă de colegi

 

 

 

 

 

d) absenteism

 

 

 

 

 

e) abandonarea şcolii

 

 

 

 

 

f) agresivitatea faţă de profesori

 

 

 

 

 

g) situaţia şcolară

 

 

 

 

 

h) nerespectarea oricărui amendament din regulamentul şcolar

 

 

 

 

 

 

 

III. Climatul familial

 

7. Credeţi că părinţii se vor sesiza dacă vor fi înştiinţaţi prin bilete despre situaţia la învăţătură şi purtare?

€       Da

€       Nu

 

8.  Cum credeţi că va evolua relaţia vostră cu părinţii dacă aceştia vor afla situaţia voastră şcolară, precum şi problemele de comportament?

a)      Relaţia se va îmbunătăţii

b)      Vor încerca să ne ajute să ne rezolvăm problemele de comportament

c)      Vor mentine o colaborare mai strânsă cu şcoala pentru a evita alte eventuale probleme

d)      Vor comunica mai mult cu noi pentru a încerca să vadă ce ne-a determinat să avem un astfel de comportament

e)      Vor apela la ajutor specializat pentru rezolvarea problemelor

f)        Relaţia se va înrăutăţii

 

9. Regulamentul de ordine interioară al unităţii şcolare de care aparţineţi  este cunoscut de părinţi?

€       Da

€       Nu

 

10. Cât de des sunteţi întrebaţi de catre un membru al familiei despre ce s-a mai întâmplat la şcoală?

a)      zilnic

b)      de două ori pe saptămână

c)      în weekend

d)      o data pe săptămână

e)      o dată pe lună

 

11. Ce părere au părinţii dumneavoastră dacă veniţi acasă cu o notă proastă?

a)      sunt dezamăgiţi de mine

b)      sunt siguri ca eu sunt de vină pentru că nu m-am pregătit suficient

c)      sunt de părere că profesorul nu a fost obiectiv

d)      sunt de părere că cerinţele profesorului sunt prea mari

 

12. S-a întâmplat să fiţi pedepsiţi dacă părinţii au fost înştiinţaţi despre deviaţiile comportamentale apărute în cadrul unităţii şcolare?

€       Nu

€       Da, cum? ..................................................................

 

13. S-a întămplat ca  părinţii dumneavoastră să aibă păreri diferite referitoare la educaţia dumneavoastă?

€       Da

€       Nu

 

14. Ce părere au părinţii despre comportamentul vostru în societate şi în cardul şcolii?

a)      te înţeleg întotdeauna

b)      te înţeleg uneori

c)      nu te înţeleg niciodată

d)      sunt indiferenţi faţă de tine

 

15. Consideraţi că părinţii colaborează suficient cu şcoala?

€       Da

€       Nu

 

16. Cât de des vin la şcoală părinţii tăi pentru a se interesa de evoluţia ta?

            a) foarte des

            b) des

            c) nu se interesează

            d) rar

            e) foarte rar

 

17. Ce consideraţi că ar trebui să facă scoala pentru a exista o mai bună colaborare între familie si şcoală......................................................................................................

..........................................................................................................................................

.......................................................................................................................................

 

Vă mulţumesc pentru timpul acordat.

 

Ultima actualizare în Luni, 21 Martie 2011 22:46
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Procese morfodinamice si riscurile geomo…

PROCESE MORFODINAMICE ŞI RISCURILE GEOMORFOLOGICE IMPUSE DE FACTORII POTENŢIALI AI MEDIULUI GEOGRAFIC   Prof. Vasile-Octavian Cosmescu, Liceul de Artă “Hariclea Darcleé”, Brăila şi Liceul Tehnologic Însurăţei   Arealul studiat se află în NV judeţului...

Read more

Ereditatea

EREDITATEA   Ereditatea reprezinta insusirea fundamentala a materiei vii de a transmite, de la o generatie la alta, sub forma codului genetic, informatii / mesaje de specificitate care privesc specia, grupul de...

Read more

Studiu privind evaluarea perceptiei elev…

STUDIU PRIVIND EVALUAREA PERCEPŢIEI ELEVILOR REFERITOR LA RELAŢIA LOR CU PROFESORUL   Blejan Maria Liliana, Profesor Psiholog Liceul de Arte Plastice “Hans Mattis Teutsch” Braşov     Studiul urmăreşte cinci dimensiuni psihopedagogice: limbajul folosit de către...

Read more

Educational communication The scientific…

EDUCATIONAL COMMUNICATION The scientific methodological work   Profesor Jianu Camelia Colegiul Tehnic Reșița, Caraș-Severin                 Communication is essential to the personal and social life of an individual, and cannot exist without communication in a community;...

Read more

Comunicarea in organizatia scolara si su…

COMUNICAREA ÎN ORGANIZAŢIA ŞCOLARĂ. SUGESTII PENTRU AMELIORAREA ASPECTELOR INEFICIENTE.   Mirela Frunzeanu, profesor pentru învăţământul primar, Mark Twain International School, loc. Voluntari, jud. Ilfov     Rezumat      În cele ce urmează, voi încerca...

Read more

Nevoia de raportare la model a personali…

NEVOIA DE RAPORTARE LA MODEL A PERSONALITĂȚII ÎN FORMARE     Grădinița ,,Ion Creangă”, Ploiești, Județul Prahova                                 Relaționarea cu ceilalți, propria imagine de sine, atitudinile, aspirațiile, statusul social al omului de la...

Read more

Studiu privind colorantii organici

STUDIU PRIVIND COLORANŢII ORGANICI                                                                                  Prof. Sandu Diana Colegiul Tehnic Energetic „Regele Ferdinand I” Timisoara               Coloranţii organici sunt substanţe cu care ne întâlnim des în viaţa cotidiană. În ultima vreme se...

Read more

Despre invatarea umana

DESPRE ÎNVĂŢAREA UMANĂ   Profesor psihopedagog Ştefănescu Adreana Centrul de Resurse şi Asistenţă Educaţională “Speranţa” Timişoara   Argument. Materialul cuprinde noţiuni despre învăţare şi teorii cunoscute ale învăţării promovate de savanţi în diferite perioade ale...

Read more