Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Chestionar pentru elevi privind implicarea familiei in educatia copilului
Marţi, 08 Martie 2011 00:00

ANONIM

 

CHESTIONAR PENTRU ELEVI

IMPLICAREA FAMILIEI  ÎN EDUCAŢIA COPILULUI

 

Am dori să cunoaştem cateva aspecte referitoare la implicarea  familiei în educaţia copiilor şi a relaţiilor dintre familie şi şcoală.

Răspunsurile pe care le vom obţine nu vor fi comunicate nimănui în această formă.

Vă mulţumim.

 

I.

Data aplicării…………………

Vârsta……………

Sexul

€       F

€       M

 

Clasa...................

 

II. Climat Şcolar

1. Consideraţi că şcoala colaborează suficient cu membrii familiei tale?

€       Da

€       Nu

 

2. Care crezi că este cea mai bună metodă prin care şcoala ar trebui să comunice cu familia?

a)       Bilete

b)      Telefon

c)      Sedinţe cu părinţii

d)      Lectorate

e)      Întâlniri individuale

f)        Alte modalităţi..........................................................

 

3. Vă înştiinţaţi părinţii despre eventualele probleme apărute la şcoală?

€       Da

€       Nu

 

4. Consideraţi că este de datoria scolii să înştiinţeze familia despre problemele apărute în şcoală?

€       Da

€       Nu

 

5. Credeţi că înştiinţarea părinţilor de către şcoală ar reduce riscul apariţiei anumitor probleme?

€       Da

€       Nu

€       Nu ştiu

6. Te rog să apreciezi  despre care dintre următoarele probleme crezi că ar trebui înştiinţată familia ta periodic?

 

 

În foarte mare măsură

În mare

măsură

Nici în mare, nici în mică

măsură

În mică măsură

În foarte mică măsură/deloc

a) indisciplina

 

 

 

 

 

b) agresivitatea verbală

faţă de colegi

 

 

 

 

 

c) agresivitatea fizică faţă de colegi

 

 

 

 

 

d) absenteism

 

 

 

 

 

e) abandonarea şcolii

 

 

 

 

 

f) agresivitatea faţă de profesori

 

 

 

 

 

g) situaţia şcolară

 

 

 

 

 

h) nerespectarea oricărui amendament din regulamentul şcolar

 

 

 

 

 

 

 

III. Climatul familial

 

7. Credeţi că părinţii se vor sesiza dacă vor fi înştiinţaţi prin bilete despre situaţia la învăţătură şi purtare?

€       Da

€       Nu

 

8.  Cum credeţi că va evolua relaţia vostră cu părinţii dacă aceştia vor afla situaţia voastră şcolară, precum şi problemele de comportament?

a)      Relaţia se va îmbunătăţii

b)      Vor încerca să ne ajute să ne rezolvăm problemele de comportament

c)      Vor mentine o colaborare mai strânsă cu şcoala pentru a evita alte eventuale probleme

d)      Vor comunica mai mult cu noi pentru a încerca să vadă ce ne-a determinat să avem un astfel de comportament

e)      Vor apela la ajutor specializat pentru rezolvarea problemelor

f)        Relaţia se va înrăutăţii

 

9. Regulamentul de ordine interioară al unităţii şcolare de care aparţineţi  este cunoscut de părinţi?

€       Da

€       Nu

 

10. Cât de des sunteţi întrebaţi de catre un membru al familiei despre ce s-a mai întâmplat la şcoală?

a)      zilnic

b)      de două ori pe saptămână

c)      în weekend

d)      o data pe săptămână

e)      o dată pe lună

 

11. Ce părere au părinţii dumneavoastră dacă veniţi acasă cu o notă proastă?

a)      sunt dezamăgiţi de mine

b)      sunt siguri ca eu sunt de vină pentru că nu m-am pregătit suficient

c)      sunt de părere că profesorul nu a fost obiectiv

d)      sunt de părere că cerinţele profesorului sunt prea mari

 

12. S-a întâmplat să fiţi pedepsiţi dacă părinţii au fost înştiinţaţi despre deviaţiile comportamentale apărute în cadrul unităţii şcolare?

€       Nu

€       Da, cum? ..................................................................

 

13. S-a întămplat ca  părinţii dumneavoastră să aibă păreri diferite referitoare la educaţia dumneavoastă?

€       Da

€       Nu

 

14. Ce părere au părinţii despre comportamentul vostru în societate şi în cardul şcolii?

a)      te înţeleg întotdeauna

b)      te înţeleg uneori

c)      nu te înţeleg niciodată

d)      sunt indiferenţi faţă de tine

 

15. Consideraţi că părinţii colaborează suficient cu şcoala?

€       Da

€       Nu

 

16. Cât de des vin la şcoală părinţii tăi pentru a se interesa de evoluţia ta?

            a) foarte des

            b) des

            c) nu se interesează

            d) rar

            e) foarte rar

 

17. Ce consideraţi că ar trebui să facă scoala pentru a exista o mai bună colaborare între familie si şcoală......................................................................................................

..........................................................................................................................................

.......................................................................................................................................

 

Vă mulţumesc pentru timpul acordat.

 

Ultima actualizare în Luni, 21 Martie 2011 22:46
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Educatia nonformala

EDUCATIA NONFORMALA    Educatia nonformala a fost definita de catre J. Kleis drept “orice activitate educationala, intentionata si sistematica, desfasurata de obicei in afara scolii traditionale, al carei continut este  adaptat nevoilor individului ...

Read more

Igiena aparatului reproducator

Igiena aparatului reproducator

IGIENA APARATULUI REPRODUCĂTOR   Prof. Camelia Veronica Cosma Liceul de Artă „Ioan Sima”, Zalău   SEXUALITATEA UMANĂ Sexualitatea umană este un concept care implică mai multe aspecte, aşa cum rezultă din imaginea de mai jos, unde...

Read more

Jocurile dinamice si jocurile pregatitoa…

JOCURILE DINAMICE ŞI JOCURILE PREGĂTITOARE-MIJLOACE DE BAZĂ ÎN PROCESUL DE INIŢIERE ÎN JOCUL DE VOLEI   Profesor Drăgoiu Toma Liceul Hercules Băile Herculane   Voleiul este un joc sportiv care se bucură de o largă apreciere...

Read more

Metode activ participative folosite in p…

METODE ACTIV-PARTICIPATIVE FOLOSITE ÎN PREDAREA MATEMATICII Ievuţa Mirela Nicoleta - profesor Şcoala Gimnazială ,,Ion Buteanu” Buceş ,,Un elev nu este un vas pe care trebuie să-l umpli, ci o flacară pe...

Read more

Mediul

                                                                                              MEDIUL                  Mediul este reprezentat de totalitatea elementelor si conditiilor de viata cu care individul interactioneaza, direct sau indirect, pe parcursul dezvoltarii sale, in diferite etape de evolutie. Factorii de...

Read more

Influenta antropica asupra faunei cinege…

Influenta antropica asupra faunei cinegetice din aria protejata Magura Odobesti

INFLUENȚA ANTROPICĂ ASUPRA FAUNEI CINEGETICE DIN ARIA PROTEJATĂ MĂGURA ODOBEȘTI BORDEA Gina, profesor biologie BORDEA Emilian, profesor istorie Liceul ”Simion Mehedinți” Vidra, județul Vrancea ...

Read more

Obstacolele si erorile in didactica mate…

OBSTACOLELE ŞI ERORILE ÎN DIDACTICA MATEMATICII   Prof. Antohe Florin Mihai Şcoala Gimnazială nr 5 Galaţi   Din multitudinea perspectivelor din care pot fi abordate dificultăţile cu care se confruntă elevii (şi nu numai ei),...

Read more

Managementul conduitei profesorilor pers…

Managementul conduitei profesorilor – perspectiva valorilor, motivațiilor și practicilor acțional – formative Prof. înv. primar Elena Jirovieanu Școala Gimnazială nr. 124 “Succesele sau eșecurile oamenilor depind de capacitatea lor de a-și...

Read more