Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Chestionar pentru parinti privind implicarea familiei in educatia copilului
Marţi, 08 Martie 2011 00:00

ANONIM

 

CHESTIONAR PENTRU PĂRINŢI

IMPLICAREA FAMILIEI ÎN EDUCAŢIA COPILULUI

 

 

Am dori să cunoaştem cateva aspecte referitoare la implicarea  familiei în educaţia copiilor şi a relaţiilor dintre familie şi şcoală.

Răspunsurile pe care le vom obţine nu vor fi comunicate nimănui în această formă.

Vă mulţumim.

 

I.

1. Sexul

€       Masculin

€       Feminin

 

2. Studiile efectuate

a)      Şcoala primară

b)      Şcoala gimnazială

c)      Liceu

d)      Studii superioare

 

3. Profesia:............................................................

 

4. Mediul de provenienţă:

€       Urban

€       Rural

 

5. Starea civilă:

€       Căsătorit

€       Necăsătorit

 

6. Familie monoparentală ( dacă este cazul) datorată:

a)      Decesului

b)      Divorţului

c)      Necăsătoriei

 

II. Climatul familial

 

7. Vă întrebaţi în fiecare zi copilul despre ce s-a întâmplat la şcoală?

a)      Întotdeauna

b)      De cele mai multe ori

c)      Rareori

d)      Niciodata

 

8. Se întămplă des ca atitudinea dumneavoastra faţă de copil să nu fie în concordanţă cu cea a dirigintelui?

€       Da

€       Nu

€       Nu ştiu

 

9. Este necesar să insiste copilul dumneavoatră pentru ca să participaţi la şedinţele cu părinţii?

€       Da

€       Nu

€       Uneori

 

10. Ţineţi cont de părerile şi sfaturile profesorului diriginte?

            a) Întotdeauna

b)  De cele mai multe ori

c)             Rareori

d)            Niciodată

 

III.

11. Cum consideraţi colaborarea dvs. cu şcoala?

a)      Foarte bună

b)      Bună

c)      Satisfacatoare

d)      Nesatisfacatoare

 

 

12. Cât de des vizitaţi şcoala copilului dvs?

a)      Lunar

b)      O dată pe trimestru

c)      O dată pe semestru

d)      De câteva ori pe parcursul anilor de şcoală ai copilului

 

13. Când vizitaţi şcoala copilului dumneavoastră?                 

a)      Când sunteţi invitat la scoală

b)      Când aveţi anumite plângeri/ nemulţumiri

c)      Prin participare voluntară la proiectele şcolare

d)      Alte situaţii (vă rugăm să le menţionaţi)

e)      Zilnic prin intermediul internetului

 

 

14. Cum păstraţi legătura cu dirigintele copilului?

a)      Prin participarea la obişnuitele şedinţe cu părinţii

b)      Prin intermediul telefonului

c)      Prin bilete

d)      Prin intâlniri propuse de diriginte

 

15. Consideraţi că acordaţi timp suficient şi atenţie suficientă problemelor şcolare ale copilului?

€       Da

€       Nu

 Daca raspunsul dumneavoastra este ‘Nu’ va rugam raspundeti la intrebarea urmatoare: 

16.Care este motivul pentru care acordaţi atât de puţin timp discutării problemelor şcolare cu copilul dumneavoastră?

a)      Presiunea activităţii profesionale şi a îndatoririlor

b)      Slujba dumneavoastră : a) într-un alt oras ;      b) in străinătate

c)      Alte priorităţi ale vieţii de familie

d)      Copilul dumneavoastră nu este încantat de astfel de discuţii

 

17. Consideraţi că lipsa succesului şcolar al copilului se datorează :

 

 

În foarte mare măsură

În mare măsură

Nici în mare, nici în mică măsură

În mică  măsură

 

În foarte mică măsură sau deloc

a) Incompetenţei unora dintre profesori

 

 

 

 

 

b) Cererilor exagerate din partea unor profesori

 

 

 

 

 

c) Lipsei unei evaluări ritmice

 

 

 

 

 

d) Lipsei de interes din partea copilului

 

 

 

 

 

e) Copilul nu se simte încrezator in forţele proprii

 

 

 

 

 

f) Lipsei planurilor de viitor

 

 

 

 

 

g) Copilul nu este fericit la şcoală

 

 

 

 

 

h) Inconsecvenţei în controlarea programului copilului de către părinţi

 

 

 

 

 

i)Altele..................................

 

 

18. Vă rugăm să vă exprimaţi acordul în ceea ce priveşte regulile şi regulamentul şcolar :

a)      Sunt total de acord cu regulamentul şcolar

b)      În general sunt de acord

c)      Nu sunt de acord cu regulamentul şcolar

 

19. Cum apreciaţi contribuţia şcolii la succesul personal şi profesional al copilului dumneavoastră?

a)      Foarte bune ambele pentru pregatirea şcolară şi educaţie

b)      Foarte bună pentru instruirea şcolară dar săracă faţă de educaţia şcolară

c)      Bună

d)      Satisfăcătoare

e)      Alte situaţii (vă rugăm să le precizaţi).....................................................

 

20. Consideraţi că i-aţi oferit copilului dumneavoastră o bună educaţie în familie cu privire la:

1. comportament civilizat              a) da                b) nu

2. formare intelectuală                              a)da                 b) nu

3. dezvoltare morală                                a)da                 b) nu

4. responsabilitate generală                      a)da                 b)nu

 

21. Ce consideraţi că ar trebui să facă scoala pentru a exista o mai bună colaborare între familie si şcoală......................................................................................................

..........................................................................................................................................

.......................................................................................................................................

 

Vă mulţumim.

Ultima actualizare în Luni, 21 Martie 2011 22:45
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Aplicarea teoriei grafurilor pentru a ga…

APLICAREA TEORIEI GRAFURILOR PENTRU A GĂSI DRUMURI/CĂI OPTIME PENTRU PROBLEMA DE TRANSPORT   Prof. Diana Bărbat C.N.I. “Gr. Moisil” Brașov               Articolul a apărut în Intenational Journal of Current Engineering and Technology în...

Read more

Politici educationale de integrare europ…

POLITICI EDUCAŢIONALE DE INTEGRARE EUROPEANĂ DIMENSIUNEA DE GEN ÎN EDUCAŢIE   Profesor Maria Ionaş Şcoala Gimnazială Poplaca, Sibiu   Politicile educaţionale pentru integrare europeană vizează şi problema dimensiunii de gen în educaţie, sintagmă destul de puţin...

Read more

Cadrul didactic factor important in prom…

CADRUL DIDACTIC – FACTOR IMPORTANT ÎN PROMOVAREA EDUCAŢIEI INCLUZIVE Prof. itinerant Galoiu Ecaterina CSEI ,,Elena Doamna” Focșani Școala Gimnazială ,,Nicolae Iorga” Focşani Conceptul de educaţie...

Read more

Noile tehnologii valorificate in predare…

  NOILE TEHNOLOGII VALORIFICATE ÎN PREDAREA LIMBII ȘI LITERATURII ROMÂNE Mocan Nicoleta, profesor limba română, Școala Gimnazială Nr. 1 Săcădat Ultimele două decenii au transformat tehnologia informaţiei şi comunicării (T.I.C.)...

Read more

Dimensiunile crizei educationale in Roma…

DIMENSIUNILE CRIZEI EDUCAȚIONALE ȊN ROMÂNIA Negoiţă Anca-Roxana Şcoala Gimnazială Călineşti, Floreşti-Prahova REZUMAT: Criza educaţiei pare a consta în lipsa de motivare a elevilor, conjugată în acelaşi timp, cu o demotivare la fel...

Read more

Metodologia si criteriile privind acorda…

Metodologia si criteriile privind acordarea gradatiei de merit 2014   Vezi metodologia si criteriile privind acordarea gradatiei de merit in invatamantul preuniversitar pentru 2014.

Read more

Personalitatea in contextul cunoasterii …

PERSONALITATEA ÎN CONTEXTUL CUNOAŞTERII ELEVULUI – O PERMANENTĂ PROVOCARE Profesor Petruţ Steliana Grup Şcolar „Mihai Eminescu” Jimbolia Definiţia şi caracteristicile personalităţii A ne cunoaşte elevii este...

Read more

Relatia de comunicare educator educat

 RELAŢIA DE COMUNICARE EDUCATOR-EDUCAT   Prof înv. primar Sorina Nevodenszki ,,Şcoala cu clasele I-VIII Sînandrei”, Jud. Timiş   ,,Când ai stat în bancă ani de zile sub ochii serioşi ai cuiva care te învaţă carte,...

Read more