CLIL LESSON PLAN Proiect de activitate didactica metoda CLIL |
Joi, 08 Septembrie 2011 00:00 |
CLIL LESSON PLAN
Date: 25th March 2011
Teacher: Ofelia
Subject: Chemistry
Topic: The Periodic Table
Type of lesson: consolidation and revision
Grade: 7th (age level: 12- 13)
Aims:
Revising and consolidating the name and the symbol of the most important elements;
Revising and consolidating the utilisation of some elements;
Speaking, listening, writing and reading in English;
Practising the sounds of the English alphabet.
Materials needed:
A set of “HEAR and SAY” cards for each group;
Activity: “HEAR and SAY”
Preparation:
Make a set of “Hear and Say” cards for each group, using the name and symbol of most the important elements.
Procedure:
- Put the students into groups of five;
- Give each group a set of cards to share out;
- Write on the board any words you think your students may have a problem pronouncing;
- Check their pronunciation;
- Explain that when they hear one of the words in their “HEAR” column, they must say the word or symbol next to it in their “SAY” column;
- Ask the students to repeat the instruction in the mother tongue;
- The student who has the card with a word underlined in the SAY column, starts the activity;
- The activity finishes when the student gets to the word “END” in the “SAY” column.
HEAR
|
SAY
|
chlorine
|
Cl
|
Mg
|
nitrogen
|
Li
|
silver
|
Fe
|
copper
|
aluminium
|
Al
|
sodium
|
END
|
HEAR
|
SAY
|
B
|
iron
|
nitrogen
|
N
|
lithium
|
Li
|
C
|
chlorine
|
Ca
|
sodium
|
Cl
|
oxygen
|
HEAR
|
SAY
|
oxygen
|
O
|
Ag
|
lead
|
magnesium
|
Mg
|
cooper
|
Cu
|
calcium
|
Ca
|
K
|
carbon
|
HEAR
|
SAY
|
boron
|
B
|
|
aluminium
|
silver
|
Ag
|
carbon
|
C
|
Pb
|
calcium
|
N
|
potassium
|
HEAR
|
SAY
|
potassium
|
K
|
Cu
|
lithium
|
O
|
boron
|
iron
|
Fe
|
lead
|
Pb
|
Al
|
magnesium
|
Articole asemanatoare relatate:
|
Ultima actualizare în Vineri, 09 Septembrie 2011 16:23 |
Adaugă comentariu
|
TEHNICI DE EXPLORARE A TEXTULUI ÎN CADRUL
SISTEMELOR DE ÎNVĂŢARE
Profesor ANASIA SIMONA,
GRUPUL ŞCOLAR INDUSTRIAL de MARINĂ, GALAŢI
The article depicts the way computers and humans work together in order to analyze different... Read more
STRATEGII DE OPTIMIZARE A ACTIVITĂŢILOR ÎN ORELE DE CONSILIERE ŞI ORIENTARE PENTRU CICLUL GIMNAZIAL
Profesor Bezman Adriana Liliana,
Şcoala Gimnazială Sf. Cuv. Parascheva, comuna Smârdan, jud. Galaţi
Articolul vizează inventarierea unor metode... Read more
REPREZENTĂRI ALE BABEI DOCHIA ÎN LITERATURĂ
Prof. Simona Crainic,
Liceul De Arte Plastice, Timișoara
Studiul de faţă urmăreşte o trecere în revistă a modului în care Baba Dochia este reprezentată în... Read more
CALOIANUL – FAPT ŞI ACT FOLCLORIC
Prof. Iorga Violeta
Şcoala 16 ,,Nicolae Bãlcescu”, Galati
Ca majoritatea textelor populare, Caloianul trebuie interpretat din dublã perspectivã: ca act si fapt folcloric. Textul... Read more
VIОLEΝŢA
DEFINIRE, CONCEPT, FORME
Boldașu Magdalena Maria,
prof.înv.primar, Școala Gimnazială Nr.1 Peștera
În ce рriveşte încercările de definire, analiză şi interрretare a agreѕivităţii de către ѕрecialişti, nu numai că nu... Read more
Ordin privind aplicarea programului “A doua sansa”. Metodologia privind organizarea procesului de invatamant in cadrul programului “A doua sansa” pentru invatamantul preuniversitar
Read more
GRUPUL PERIOADELOR UNEI FUNCŢII PERIODICE
Prof. Maşala Oana-Maria
Colegiul Naţional „Costache Negri”, Tg. Ocna, Jud. Bacău
Vezi articolul ... Read more
STUDIU PSIHOLOGIC PRIVIND PREGĂTIREA ELEVILOR
Profesor învăţământ primar Postolică Steluţa,
Şcoala Gimnazială Nr. 2 Piatra - Neamţ
Încă de la apariţia şi... Read more
Clasificare droguri
În literatura de specialitate şi în practică există numeroase clasificări ale drogurilor, având la bază diferite criterii, cele mai cunoscute fiind: după efectul produs asupra sistemului nervos central -…
ITUL PROPRIU-ZIS ŞI MODELUL MITIC ÎN ,,LES TROIS GRACES” DE MIRCEA ELIADE
Elena HENDRE - prof.
Colegiul Tehnic ,,Aurel Vlaicu”, Baia Mare, Maramureş
Rezumat: În opera ,,Les Trois Graces” Mircea… Legenda cameliei
Legenda spune că trăia odată o fiică de împărat deosebit de frumoasă, dar deosebit de singură. Numele ei era Camelia. Mare parte a timpului şi-o petrecea vorbind cu florile.…
RETARD DE LIMBAJ
- DISLALIE. TAHILALIE -
Studiu de caz
Institutor: Anton Simona Marinela
şcoala cu clasele I-VIII nr.2 Vorniceni, Judetul Botosani
Nume subiect: Emilian
Vârstã: 6 ani si 5 luni
Clasa I
Nevoia specialã:
Retard de… PROCESUL DE ÎNVĂŢĂMÂNT ŞI SISTEMUL DE ÎNVĂŢĂMÂNT
Înv. Dobraniş Gabriela,
Şcoala Gimnazială Ungureni, Bacău
Procesul de învăţământ este considerat cea mai înaltă formă de organizare şi desfăşurare a educaţiei, determinate de prezenţa… FIŞĂ DE EVALUARE A PROIECTELOR EDUCATIVE EXTRAŞCOLARE PENTRU CALENDARUL ACTIVITĂŢILOR EDUCATIVE, NAȚIONALE ȘI INTERNAȚIONALE 2012
Proiect:
Instituţia:
Buget (total şi solicitat):
Punctaj final:
Evaluator 1 (nume şi semnătură):
Evaluator 2 (nume şi semnătură):
Evaluator 3 (nume…
LITERATURĂ ŞI CORESPONDENŢĂ ÎN OPERA LUI MAX BLECHER
Profesor Andra Elena Diaconu
Școala Gimnazială Fitionești, județul Vrancea
Max Blecher a reuşit să facă din propria boală o experienţă cu adevărat tulburătoare,…
DIRECTOR, MANAGER, LIDER…
Profesor Elena Marica
Şcoala Gimnazială Pietrari-Dâmboviţa
Articolul evidenţiază modul cum managerii pot influenţa performanţele unităţilor pe care le conduc, prin implicarea responsabilă a tuturor angajaţilor şi transformarea…
ROLUL JOCULUI LINGVISTIC
ÎN DEZVOLTAREA LIMBAJULUI LA PREŞCOLARI
Profesor învăţământ preşcolar, Marin Georgiana Cocuta
G.P.N Nr. 1 Pinochio
Vârsta preşcolară presupune lărgirea şi complicarea raporturilor dintre copil şi realitatea înconjurătoare. Această deschidere…
|