Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


CLIL LESSON PLAN Proiect de activitate didactica metoda CLIL
Joi, 08 Septembrie 2011 00:00

CLIL LESSON PLAN

 

Date: 25th March 2011

Teacher: Ofelia

Subject: Chemistry

Topic: The Periodic Table

Type of lesson: consolidation and revision

Grade: 7th (age level: 12- 13)

Aims:

  Revising and consolidating the name and the symbol of the most important elements;

  Revising and consolidating the utilisation of some elements;

  Speaking, listening, writing and reading in English;

  Practising the sounds of the English alphabet.

 

Materials needed:

        A set of “HEAR and SAY” cards for each group;

Activity: “HEAR and SAY”

Preparation:

Make a set of “Hear and Say” cards for each group, using the name and symbol of most the important elements.

Procedure:

-         Put the students into groups of five;

-         Give each group a set of cards to share out;

-         Write on the board any words you think your students may have a problem pronouncing;

-         Check their pronunciation;

-         Explain that when they hear one of the words in their “HEAR” column, they must say the word or symbol next to it in their “SAY” column;

-         Ask the students to repeat the instruction in the mother tongue;

-         The student who has the card with a word underlined in the SAY column, starts the activity;

-         The activity finishes when the student gets to the word “END” in the “SAY” column.

 

HEAR

SAY

chlorine

Cl

Mg

nitrogen

Li

silver

Fe

copper

aluminium

Al

sodium

END

 

 

HEAR

SAY

B

iron

nitrogen

N

lithium

Li

C

chlorine

Ca

sodium

Cl

oxygen

 

 

HEAR

SAY

oxygen

O

Ag

lead

magnesium

Mg

cooper

Cu

calcium

Ca

K

carbon

 

HEAR

SAY

boron

B

 

aluminium

silver

Ag

carbon

C

Pb

calcium

N

potassium

 

 

HEAR

SAY

potassium

K

Cu

lithium

O

boron

iron

Fe

lead

Pb

Al

magnesium

 


Articole asemanatoare relatate:

Ultima actualizare în Vineri, 09 Septembrie 2011 16:23
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Gestionarea situatiilor de criza educati…

GESTIONAREA SITUAȚIILOR DE CRIZĂ EDUCAȚIONALĂ Prof. Pavel-Surlaru Adriana-Cristina Colegiul Economic Buzău Situaţia de criză educaţională poate fi definită ca un eveniment sau complex de evenimente...

Read more

metode active_eficientizarea predarii-in…

APLICAREA METODELOR ACTIVE PENTRU EFICIENTIZAREA PREDĂRII-ÎNVĂŢĂRII ŞTIINŢELOR NATURII LA CLASELE I-IV   Inst. Filip Mioara Vasilica Şcoala cu clasele I-VIII, Nr. 2 /Structură, Piatra-Neamţ Prin utilizarea metodelor activ-participative şi...

Read more

Organizarea interna a disciplinei limba …

Organizarea internă a disciplinei pe niveluri de învăţământ          Modelul comunicativ-funcţional şi competenţele-cheie specifice disciplinei limba şi literatura română impun anumite competenţe generale în cadrul programelor şcolare pe niveluri de învăţământ...

Read more

Director manager lider

DIRECTOR, MANAGER, LIDER… Profesor Elena Marica Şcoala Gimnazială Pietrari-Dâmboviţa Articolul evidenţiază modul cum managerii pot influenţa performanţele unităţilor pe care le conduc, prin implicarea responsabilă a tuturor angajaţilor şi transformarea...

Read more

Metodologia de organizare a evaluarii el…

Metodologia de organizare a evaluarii elevilor - clasa a IV-a   Vezi Ordin nr. 6584/20.12.2012 privind aprobarea Metodologiei de organizare si administrare a evaluarii elevilor la finalul clasei a IV-a.

Read more

Despre terapia prin joc si eficienta ace…

DESPRE TERAPIA PRIN JOC ŞI EFICIENŢA ACESTEIA ÎN OBŢINEREA UNOR COMPORTAMENTE DEZIRABILE LA COPII   Profesor psihopedagog Ştefănescu Adreana Centrul de Resurse şi Asistenţă Educaţională ”Speranţa” Timişoara, judeţul Timiş   Acest articol evidenţiază tehnici eficiente...

Read more

Valorificarea educatiei muzicale in dezv…

VALORIFICAREA EDUCAŢIEI MUZICALE ÎN DEZVOLTAREA PERSONALITǍŢII șI A CREATIVITǍŢII ELEVILOR, PRIN FOLOSIREA JOCULUI MUZICAL  ŞI A IMPROVIZAŢIILOR MUZICALE                                                             Prof. Oncescu Carmen Școala Gimnazială ”V.Alecsandri” București   Metodele de dezvoltare a creativității oferǎ elevilor posibilitatea...

Read more

Formarea comportamentului ecologic

FORMAREA COMPORTAMENTULUI ECOLOGIC AL MICILOR ŞCOLARI Inst. Oprea Gianina Livia Şcoala Generală ,,Mircea Sântimbreanu”, Brad, jud. Hunedoara     ,,Totul a iesit bun din mâinile naturii, pentru a degenera în mâinile omului” scria J.J....

Read more