Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


CLIL LESSON PLAN Proiect de activitate didactica metoda CLIL
Joi, 08 Septembrie 2011 00:00

CLIL LESSON PLAN

 

Date: 25th March 2011

Teacher: Ofelia

Subject: Chemistry

Topic: The Periodic Table

Type of lesson: consolidation and revision

Grade: 7th (age level: 12- 13)

Aims:

  Revising and consolidating the name and the symbol of the most important elements;

  Revising and consolidating the utilisation of some elements;

  Speaking, listening, writing and reading in English;

  Practising the sounds of the English alphabet.

 

Materials needed:

        A set of “HEAR and SAY” cards for each group;

Activity: “HEAR and SAY”

Preparation:

Make a set of “Hear and Say” cards for each group, using the name and symbol of most the important elements.

Procedure:

-         Put the students into groups of five;

-         Give each group a set of cards to share out;

-         Write on the board any words you think your students may have a problem pronouncing;

-         Check their pronunciation;

-         Explain that when they hear one of the words in their “HEAR” column, they must say the word or symbol next to it in their “SAY” column;

-         Ask the students to repeat the instruction in the mother tongue;

-         The student who has the card with a word underlined in the SAY column, starts the activity;

-         The activity finishes when the student gets to the word “END” in the “SAY” column.

 

HEAR

SAY

chlorine

Cl

Mg

nitrogen

Li

silver

Fe

copper

aluminium

Al

sodium

END

 

 

HEAR

SAY

B

iron

nitrogen

N

lithium

Li

C

chlorine

Ca

sodium

Cl

oxygen

 

 

HEAR

SAY

oxygen

O

Ag

lead

magnesium

Mg

cooper

Cu

calcium

Ca

K

carbon

 

HEAR

SAY

boron

B

 

aluminium

silver

Ag

carbon

C

Pb

calcium

N

potassium

 

 

HEAR

SAY

potassium

K

Cu

lithium

O

boron

iron

Fe

lead

Pb

Al

magnesium

 


Articole asemanatoare relatate:

Ultima actualizare în Vineri, 09 Septembrie 2011 16:23
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Importanta cunoasterii modelelor explica…

IMPORTANŢA CUNOAŞTERII MODELELOR EXPLICATIV-INTERPRETATIVE ALE CULTURII PENTRU PREVENIREA ŞOCULUI CULTURAL Prof. înv. primar Anca Pasca Şcoala Gimnazială Ghimbav În general dezvoltarea...

Read more

Predarea fizicii cu instrumente didactic…

PREDAREA FIZICII CU INSTRUMENTE DIDACTICE IT Prof. Mihaela Butoi Colegiul Tehnic “Petru Poni” Onești Experienţa implemetării în ultimele decenii a diverselor forme...

Read more

Ordin 4799 din 2010 Metodologia bacalaur…

Ordin 4799/2010: Metodologia bacalaureat 2011   Ordin 4799/2010 privind organizarea si desfasurarea examenului de bacalaureat 2011In baza prevederilor Legii învatamantului nr. 84/1995, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, In temeiul Hotararii Guvernului nr....

Read more

Masurarea competentelor de lectura ale e…

MĂSURAREA COMPETENŢELOR DE LECTURĂ ALE ELEVILOR DIN CLASA A IX-A LICEU - studiu de caz -   Prof. VIRA ADINA MONICA Colegiul Tehnic de Transporturi, jud. Braşov   Predarea limbii şi literaturii române la clasele cu...

Read more

Invatarea prin cooperare

INVATAREA PRIN COOPERARE                                                                                                                 Prof. Stan Cristina Scoala Gimnaziala Basca-Chiojdului, jud. Buzau   Una dintre temele abordate frecvent de catre teoreticienii si practicienii educatiei o reprezinta invatarea prin cooperare.            Propunem aceasta tema de reflectie ca...

Read more

Aderare membri

Un candidat la calitatea de membru al Asociatiei Profesorilor din România trebuie sã ia cunostintã mai întâi de prevederile Statutului Asociatiei, publicat pe site, sã fie de acord cu Statutul...

Read more

Advantages of teaching english through p…

ADVANTAGES OF TEACHING ENGLISH THROUGH PROJECTS   Sorina Mirela Lungu - profesor Colegiul Tehnic Reșița   The article concentrates on the positive aspects of teaching English in a more natural way, through projects. By applying...

Read more

Studiu comparativ asupra evolutiei popul…

Studiu comparativ asupra evolutiei populatiei scolare dupa revolutie Romania judetul Brasov

STUDIU COMPARATIV ASUPRA EVOLUŢIEI POPULAŢIEI ŞCOLARE DUPĂ REVOLUŢIE ROMÂNIA – JUDEŢUL BRAŞOV     Prof. Geografie Constantin Mădălina Şcoala Generală Nr. 1 / Liceul Grigore Moisil Braşov   Educaţia, în genere şi mai ales cea formală...

Read more