|
|
Cod clasificare acte de violenta |
Miercuri, 12 Decembrie 2012 00:00 |
COD CLASIFICARE ACTE DE VIOLENŢĂ
Vezi cod - clasificare - acte de violenţă. Materialul este extrem de util pentru fiecare şcoală şi comisie de prevenirea şi combaterea violenţei în mediul şcolar.
Categorie
|
Tip
|
COD
|
1. Atac la persoană
|
1. Violarea secretului corespondenţei (accesarea fără consimţământul persoanei a calculatorului, telefonului mobil etc.)
2. Discriminare şi instigare la discriminare
3. Insulte grave, repetate
4. Ameninţări repetate, şantaj
5. Înşelăciune
6. Lăsarea fără ajutor sau lăsarea fără ajutor prin omisiune de înştiinţare
7. Instigare la violenţă
8. Violenţe fizice uşoare, fără arme (lovire)
9. Fapte privitoare la viaţa sexuală (violul, actul sexual cu un minor, perversiunea sexuală, corupţia sexuală, seducţia, hărţuire sexuală)
10. Violenţe fizice grave fără arme (vătămare corporală gravă)
11. Violenţe fizice cu arme albe
12. Violenţe fizice cu arme de foc
13. Omor sau tentativă de omor
|
1.1.
1.2.
1.3.
1.4.
1.5.
1.6.
1.7.
1.8.
1.9.
1.10.
1.11.
1.12.
1.13.
|
2. Atentat la securitatea unităţii şcolare
|
1. Introducerea unor persoane străine în incinta şcolii
2. Alarmă falsă
3. Incendiere şi tentativă de incendiere
4. Introducere sau port armă albă în spaţiul şcolar
5. Introducere sau port armă de foc în spaţiul şcolar
|
2.1.
2.2.
2.3.
2.4.
2.5.
|
|
3. Atentat la bunuri
|
|
1. Însuşirea bunului găsit
2. Furt şi tentativă de furt, tâlhărie
3. Distrugerea bunurilor unor persoane
4. Distrugerea bunurilor şcolii
|
3.1.
3.2.
3.3.
3.4.
|
|
4. Alte fapte de violenţă sau atentate la securitate în spaţiul şcolar
|
|
1. Consum de alcool
2. Consum de stupefiante sau alte substanţe interzise
3. Trafic cu stupefiante sau alte substanţe interzise
4. Automutilare
5. Determinarea sau înlesnirea sinuciderii
6. Suicid sau tentativă de suicid
7. Altă categorie
|
4.1
4.2.
4.3.
4.4.
4.5.
4.6.
4.7.
|
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Joi, 17 Ianuarie 2013 22:32 |
|
Planificare model pentru limba franceza invatamant gimnazial
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata... Read more
POLITICI EDUCAŢIONALE DE INTEGRARE EUROPEANĂ
DIMENSIUNEA DE GEN ÎN EDUCAŢIE
Profesor Maria Ionaş
Şcoala Gimnazială Poplaca, Sibiu
Politicile educaţionale pentru integrare europeană vizează şi problema dimensiunii de gen în educaţie, sintagmă destul de puţin... Read more
DEMOCRAŢIE ŞI TOLERANŢĂ. „NOILE EDUCAŢII”
prof. Corha Minodora
Liceul de Artă „Ioan Sima” Zalău
Motto: Toate fiinţele umane se nasc libere şi egale în drepturi.
(Articolul I Declaraţia Universală a... Read more
TIPARE COSMOGONICE ROMÂNEŞTI
Prof. Iorga Violeta Teodora
Şcoala 16 ,,Nicolae Bãlcescu”, Galati
Cosmogonia reprezintã un punct de referintã pentru mitologia tuturor popoarelor. ªi pentru români, aceasta presupune trei etape de... Read more
METODE ŞI PROCEDEE INTERACTIVE UTILIZATE ÎN PROCESUL INSTRUCTIV-EDUCATIV LA CICLUL PRIMAR
Pricope Delia Loredana, profesor învăţământul primar,
Şcoala Gimnazială “Vasile Conta”, Iaşi
Metodele de învăţământ reprezintă căile de transformare în practică a... Read more
Calendarul Activitatilor Educative Nationale si Internationale - CAEN 2014
Vezi atasat anexele 1 si 3, respectiv Formularul de aplicatie pentru proiectele ce vor fi cuprinse in Calendarul Activitatilor Educative Nationale/Internationale 2014 (CAEN) si... Read more
Corpul National de Experti in Management Educational 2013 seria 1
In Monitorul Oficial nr. 98 din 19 februarie 2013 a fost publicat Ordinul nr. 3179/2013 al ministrului Educatiei Nationale privind aprobarea... Read more
CAPITOLUL II
Inspectia unitatilor de invatamant preuniversitar
SECTIUNEA a 6-a
Inspectia tematica. Scop, obiective, tipuri, etape
Art. 46. -
Obiectul principal al inspectiei tematice il reprezinta o secventa particulara/un aspect a/al activitatii... Read more
APPRENDRE ET ENSEIGNER AVEC DES DOCUMENTS
AUDIO ET TELEVISUELS
Ilie Minescu
Universitatea De Vest, Timişoara
Apprendre une langue, c’est entrer en contact avec elle dans son authenticité. Tous les apprenants…
LES ARTICULATEURS DU DISCOURS
Lector univ. Ilie Minescu
Universitatea de Vest din Timisoara
La langue française est pleine de mots et de locutions qui, utilisés adéquatement, permettent d’exprimer les idées… IMPLEMENTAREA UNUI PROGRAM PERSONALIZAT
DE RECUPERARE A RĂMÂNERII ÎN URMĂ LA ÎNVĂȚĂTURĂ
Prof. înv. preșcolar Ciolan Laura Elena
G. P. P. “Sfântul Nicolae” Câmpulung, Argeș
Rezumat
Acest articol conține un studiu de caz al… MIHAIL SADOVEANU - ITINERARUL VIEȚII
-Studiu de cercetare-
Prof. Mureṣan Mihaela
Liceul Teoretic Ana Ipǎtescu, Gherla
Se pune ȋntrebarea ȋn ce mǎsurǎ parcursul vieții unui scriitor ȋṣi pune amprenta asupra actului sǎu…
Ordin privind organizarea si desfasurarea
examenului de bacalaureat 2013
Vezi ordinul privind organizarea si desfasurarea examenului de bacalaureat national 2013.
MONUMENTE DIN COMUNA DUMBRĂVENI
STATUIA GENERALULUI ALEXANDR SUVOROV
Prof. Ciobotaru Ana-Maria
Şcoala Gimnazială Măicăneşti
Rezumat: Judeţul Vrancea are o mulţime de locuri istorice care nu sunt cunoscute tuturor turiştilor.
Comuna Dumbrăveni este situată în…
Fişă de evaluare a activităţii didactice în inspecţia curentă/specială
pentru acordarea gradului didactic I
Vezi noua fişă de evaluare a activităţii didactice în cadrul inspecţiei curente/speciale pentru acordarea gradului didactic II. Această… TIPURI DE MEDIU ŞI REFLECTAREA LOR ÎN ARIILE
PROTEJATE DIN JUDEŢUL BRĂILA
Profesor Miron Steluţa Otilia
Şcoala cu clasele I-VIII Movila Miresii, judeţul Brăila
Rezumat: Studiul prezintă caracteristicile mediului din judeţul Brăila şi modul… VIОLEΝŢA
DEFINIRE, CONCEPT, FORME
Boldașu Magdalena Maria,
prof.înv.primar, Școala Gimnazială Nr.1 Peștera
În ce рriveşte încercările de definire, analiză şi interрretare a agreѕivităţii de către ѕрecialişti, nu numai că nu…
|
|