Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Cod clasificare acte de violenta
Miercuri, 12 Decembrie 2012 00:00

COD CLASIFICARE ACTE DE VIOLENŢĂ

 

Vezi cod - clasificare - acte de violenţă. Materialul este extrem de util pentru fiecare şcoală şi comisie de prevenirea şi combaterea violenţei în mediul şcolar.

 

 

Categorie

Tip

COD

1. Atac la persoană

1.      Violarea secretului corespondenţei (accesarea fără consimţământul persoanei a calculatorului, telefonului mobil etc.)

2.      Discriminare şi instigare la discriminare

3.      Insulte grave, repetate

4.      Ameninţări repetate, şantaj

5.      Înşelăciune

6.      Lăsarea fără ajutor sau lăsarea fără ajutor prin omisiune de înştiinţare

7.      Instigare la violenţă

8.      Violenţe fizice uşoare, fără arme (lovire)

9.      Fapte privitoare la viaţa sexuală (violul, actul sexual cu un minor, perversiunea sexuală, corupţia sexuală, seducţia, hărţuire sexuală)

10.  Violenţe fizice grave fără arme (vătămare corporală gravă)

11.  Violenţe fizice cu arme albe

12.  Violenţe fizice cu arme de foc

13.  Omor sau tentativă de omor

1.1.

 

 

1.2.

1.3.

1.4.

1.5.

1.6.

 

1.7.

1.8.

1.9.

 

 

1.10.

1.11.

1.12.

   1.13.

2. Atentat la securitatea unităţii şcolare

1.      Introducerea unor persoane străine în incinta şcolii

2.      Alarmă falsă

3.      Incendiere şi tentativă de incendiere

4.      Introducere sau port armă albă în spaţiul şcolar

5.      Introducere sau port armă de foc în spaţiul şcolar

2.1.

2.2.

2.3.

2.4.

2.5.

 

3. Atentat la bunuri

1.      Însuşirea bunului găsit

2.      Furt şi tentativă de furt, tâlhărie

3.      Distrugerea bunurilor unor persoane

4.      Distrugerea bunurilor şcolii

3.1.

3.2.

3.3.

3.4.

 

4. Alte fapte de violenţă sau atentate la securitate în spaţiul şcolar

1.      Consum de alcool

2.      Consum de stupefiante sau alte substanţe interzise

3.      Trafic cu stupefiante sau alte substanţe interzise

4.      Automutilare

5.      Determinarea sau înlesnirea sinuciderii

6.      Suicid sau tentativă de suicid

7.      Altă categorie

4.1

4.2.

4.3.

4.4.

4.5.

4.6.

4.7.

 

 

Ultima actualizare în Joi, 17 Ianuarie 2013 22:32
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Emotii si temeri privind adaptarea copil…

EMOŢII ŞI TEMERI PRIVIND ADAPTAREA COPILULUI LA GRĂDINIŢĂ Prof. înv. preşc. Brehoi Maria Grădiniţa cu P.P.Nr.33, Braşov Începerea şcolii şi a grădiniţei este o perioadă plină de emoţii atât pentru copii...

Read more

Cunoasterea de sine prin intalnirea cu d…

CUNOAŞTEREA DE SINE PRIN ÎNTÂLNIREA CU DUBLUL ÎN ROMANUL FEMEIE, IATĂ FIUL TĂU DE SORIN TITEL                                                                                                                                                                                                                                   Prof. dr. Ramona Nedea Colegiul Tehnic Buzău   Articolul de faţă îşi propune să evidenţieze tema...

Read more

Sincronie si diacronie

SINCRONIE ŞI DIACRONIE Profesor Andra Elena Diaconu, Școala Gimnazială Fitionești, județul Vrancea Modul de cercetare sincronic nu se opune categoric cercetării istorice, evolutive, diacronice, ci apare ca o completare necesară,...

Read more

Grila de observatie comportamentala a el…

GRILA DE OBSERVAȚIE COMPORTAMENTALĂ A ELEVULUI CU ADHD   Profesor  Adriana Liliana Bezman Şcoala Gimnazială Sf. Mihail şi Gavril, loc. Smârdan, jud. Galaţi                   Hiperactivitatea cu deficit de atenţie, ADHD, este una dintre tulburările...

Read more

Rolul factorilor educativi in prevenirea…

ROLUL FACTORILOR EDUCATIVI IN PREVENIREA ŞI COMBATEREA VIOLENŢEI ÎN ŞCOALĂ ŞI FAMILIE Profesor învățămînt primar PRISECARU VIOLETA Şcoala Gimnazială “Ion Ghica” Tortoman, jud. Constanţa...

Read more

Flori de primavara in legende -1

Legenda ghiocelului   A fost odata o razã de soare - era chiar fata cea mai micã si rãsfãtatã a astrului luminos. Şi tocmai pentru cã era cea mai micã si mai...

Read more

Conditii externe ale invatarii scolare

CONDIŢII EXTERNE ALE ÎNVĂŢĂRII ŞCOLARE     Prof. Dinu Maria Şcoala cu clasele I-VIII, Bâlta, Dolj         Învăţarea şcolară, acest proces de receptare şi asimilare de informaţii şi de influenţe educative, dar şi procesul de...

Read more

Cat de greu e sa inveti o limba straina

Cat de greu e sa inveti o limba straina

Cat de greu e sa inveti o limba straina?   Datorita situatiei destul de nasoale din Romania m-am tot gandit in ultima vreme ca ar fi o idee buna sa plec 1-2...

Read more