Cod clasificare acte de violenta |
Miercuri, 12 Decembrie 2012 00:00 |
COD CLASIFICARE ACTE DE VIOLENŢĂ
Vezi cod - clasificare - acte de violenţă. Materialul este extrem de util pentru fiecare şcoală şi comisie de prevenirea şi combaterea violenţei în mediul şcolar.
Categorie
|
Tip
|
COD
|
1. Atac la persoană
|
1. Violarea secretului corespondenţei (accesarea fără consimţământul persoanei a calculatorului, telefonului mobil etc.)
2. Discriminare şi instigare la discriminare
3. Insulte grave, repetate
4. Ameninţări repetate, şantaj
5. Înşelăciune
6. Lăsarea fără ajutor sau lăsarea fără ajutor prin omisiune de înştiinţare
7. Instigare la violenţă
8. Violenţe fizice uşoare, fără arme (lovire)
9. Fapte privitoare la viaţa sexuală (violul, actul sexual cu un minor, perversiunea sexuală, corupţia sexuală, seducţia, hărţuire sexuală)
10. Violenţe fizice grave fără arme (vătămare corporală gravă)
11. Violenţe fizice cu arme albe
12. Violenţe fizice cu arme de foc
13. Omor sau tentativă de omor
|
1.1.
1.2.
1.3.
1.4.
1.5.
1.6.
1.7.
1.8.
1.9.
1.10.
1.11.
1.12.
1.13.
|
2. Atentat la securitatea unităţii şcolare
|
1. Introducerea unor persoane străine în incinta şcolii
2. Alarmă falsă
3. Incendiere şi tentativă de incendiere
4. Introducere sau port armă albă în spaţiul şcolar
5. Introducere sau port armă de foc în spaţiul şcolar
|
2.1.
2.2.
2.3.
2.4.
2.5.
|
|
3. Atentat la bunuri
|
|
1. Însuşirea bunului găsit
2. Furt şi tentativă de furt, tâlhărie
3. Distrugerea bunurilor unor persoane
4. Distrugerea bunurilor şcolii
|
3.1.
3.2.
3.3.
3.4.
|
|
4. Alte fapte de violenţă sau atentate la securitate în spaţiul şcolar
|
|
1. Consum de alcool
2. Consum de stupefiante sau alte substanţe interzise
3. Trafic cu stupefiante sau alte substanţe interzise
4. Automutilare
5. Determinarea sau înlesnirea sinuciderii
6. Suicid sau tentativă de suicid
7. Altă categorie
|
4.1
4.2.
4.3.
4.4.
4.5.
4.6.
4.7.
|
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Joi, 17 Ianuarie 2013 22:32 |
Adaugă comentariu
|
BINOMUL VÂRSTĂ-ÎNVĂȚARE ÎN EDUCAȚIA
PE TOT PARCURSUL VIEȚII
Alexandra Pepelea
Profesor, Liceul Teoretic „Vasile Alecsandri”, Iaşi
Când învățăm? Există o vârstă optimă la care individul atinge maximum de productivitate intelectuală și creativă ?... Read more
MOBILITĂŢI INDIVIDUALE DE FORMARE CONTINUĂ
CURSUL DE FORMARE EJOURNALISM 2.0. - EDUCATIONAL COLLABORATION ACROSS BORDERS USING WEB BASED TOOLS,
THE „MIDNIGHT SUN” COURSE IN LAPLAND, FINLANDA
(relatarea unei participante)
Prof. limba şi... Read more
STUDIU - DEZVOLTAREA CREATIVITĂȚII ELEVILOR- OBIECTIV PRIORITAR AL ȘCOLARITĂȚII MICI
înv. Gligor Dana,
Școala Gimnazială Cîmpeni
Cu toții, părinți și dascăli, ne dorim un copil creativ, imaginativ care să picteze aşa... Read more
Competenţele - cheie şi geografia şcolară
Competenţele - cheie sugerate de Comisia Europeană
Comisia Europeană, prin directoratul general pentru educaţie şi cultură, a realizat un demers derulat pe mai mulţi ani (2002... Read more
~*`^`ТRАDUϹТЕURЅ ΙΝDЕРЕΝDАΝТЅo
o
Prof. Negru Simona-Solomia
Liceul Teoretic ,,Eftimie Murgu ,, Bozovici, Caraș-Severin
Lе traduсtеur otransроsе un otехtе d'unе lanɡuе à unе autrе. oΙl dоit oà la fоis rеsресtеr la fоrmе еt... Read more
EVALUAREA COMPETENȚELOR LA MATEMATICĂ ÎN GIMNAZIU
Prof. Buzea Gabriela,
Școala Gimnazială Nr. 56, București
Rezumat: În articolul de față sunt analizate nivelul competențelor de bază cu ajutorul rezultatelor obținute în... Read more
PARTICULARITĂȚI ALE PERSOANELOR VÂRSTNICE
Andone Crenguța - profesor
Colegiul Tehnic de Transporturi Brașov
Consider că articolul Particularități ale persoanelor vârstnice este una de actualitate deoarece fiecare dintre noi are un părinte sau... Read more
PROBĂ DE EVALUARE SUMATIVĂ LA TEMA COMPUŞI HIDROXILICI
Prof. Sandu Diana – Ileana
Colegiul Tehnic”Regele Ferdinand I” Timişoara
Rezumat: Am dorit să ilustrez, printr- o gamă largă de itemi, o probă de... Read more
CERINŢE DEONTOLOGICE PRIVIND ACTIVITATEA
PERSONALULUI DIDACTIC DE PREDARE
Art.33. Personalul didactic de predare trebuie să cunoască drepturile şi obligaţiile legale în vigoare ce îi revin în unitatea de învăţământ în care funcţionează.
Art.34.… STILURILE DE ÎNVĂȚARE
Profesor Nae Mihaela
Liceul Tehnologic Constantin Brâncuși, Pitești
Rezumat: Articolul îşi propune identificarea avantajelor cunoașterii stilurilor de învǎțare proprii fiecǎrui elev.
Cuvinte cheie: abilitǎți, elevi, stil de învǎțare.
Conform ultimelor descoperiri ale…
ANALYSE CONTRASTIVE: POINTS THÉORIQUES
Marta Negraia, Şcoala nr. 12 “Miron Costin”, Scoala nr. 1 “Nicolae Mantu”,
Liceul Teoretic Dunărea, Galaţi
L’analyse contrastive suppose la comparaison des deux langues en contact, une… 1. Crack-ul
La mijlocul anilor 80 a apărut în SUA şi mai târziu în Europa un drog care seamănă, din punct de vedere al procesului de producţie, cu drogurile sintetice…
Metodologia de organizare a evaluarii elevilor - clasa a IV-a
Vezi Ordin nr. 6584/20.12.2012 privind aprobarea Metodologiei de organizare si administrare a evaluarii elevilor la finalul clasei a IV-a.
Evaluarea Nationala 2013
Matematica model de subiect si barem
Vezi subiectul model si baremul de corectare pentru proba de matematica la Evaluarea Nationala pentru clasa a VIII-a, pentru anul scolar 2012-2013.… UTILIZAREA PRESEI SCRISE ÎN EDUCAŢIE
Prof. Chiţac Mihaela
Şcoala ,,Constantin Brâncoveanu” Constanţa
Tema în discuţie ,,Utilizarea presei scrise în educaţie” cautǎ sǎ surprindǎ în linii mari aspectele pe care elevii trebuie sǎ… EVALUAREA FORMALĂ ȘI EVALUAREA INFORMALĂ
Prof. Nuți Gălețeanu
Școala Gimnazială specială pentru Deficienți de auz „Sfânta Maria”- București
Evaluarea școlară este un act de valorizare ce intervine în viața elevilor. Dar așa cum… INFLUENŢE CULINARE DE LA CENTRU ŞI EST EUROPENI
Maistru instructor Hodorog Cristina
C.N.E. “Gh. Chiţu” Craiova, judeţul Dolj
Un studiu făcut la făcut la Universitatea Charles din Praga pe adolescenţii din ţările…
|