Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Comisii MECTS privind Legea Educatiei Nationale
Miercuri, 23 Februarie 2011 09:02

Atasam primele drafturi ale acestor metodologii privind legislatia secundara pentru implementarea Legii nr. 1/2011 – Legea Educatiei Nationale:

3. Regulament privind organizarea invatamantului de arta      

18. Metodologie de acordare a gradatiei de merit si de implementare a programului national de stimulare a excelentei didactice

Precizam ca aceasta este prima versiune a materialelor, urmand ca primele amendamente sa le aducem noi. Asteptam observatiile/completarile/recomandarile dumneavoastra pana pe 14 aprilie 2011, la adresa de e-mail asociatia_profesorilor@yahoo.com.  

Va multumim!

 

  

 

 

Implicarea Asociatiei Profesorilor din Romania

in elaborarea unor metodologii care decurg din Legea Educatiei Nationale

 

 

Stimati colegi,

 

In calitate de partener al MECTS, Asociatia Profesorilor din Romania contribuie la punerea in aplicare a Legii Educatiei Nationale (regulamente, norme metodologice, instructiuni, ordine de punere in aplicare a prevederilor).

 

In acest sens, am fost invitati sa alegem patru metodologii la care sa lucram, din cateva zeci propuse de MECTS.

 

Din Lista de metodologii 1 ISJ am ales:

3. Regulament privind organizarea invatamantului de arta,        

18. Metodologie de acordare a gradatiei de merit si de implementare a programului national de stimulare a excelentei didactice.

 

Din Lista de metodologii 2 MECTS am ales:

21. Aprobarea Curriculumului National (planuri - cadru si programe),

42. Metodologie privind procedura si criteriile de selectie pentru corpul national de experti.

 

Menirea noastra (a profesorilor, a dascalilor) este sa daruim! Noi modelam mintea si sufletul, deopotriva! Sa nu ramanem nepasatori cand putem sa schimbam ceva! Trebuie doar sa speram si sa credem in mai bine! Lucram in sistem, cunoastem cel mai bine problemele, greutatile si lacunele acestui sistem! Sa punem umarul la treaba si sa venim cu idei constructive!

 

Multumim tuturor celor care si-au manifestat pana acum interesul de a colabora in aceste comisii de lucru. De asemenea, ne adresam tuturor celor care mai cred in profesia de dascal, cu rugamintea de a  va anunta disponibilitatea de a participa in aceste echipe de lucru si, in acest sens, asteptam propunerile dumneavoastra in elaborarea acestor documente.

Asteptam sprijinul, ideile si sugestiile dumneavoastra la adresa de e-mail asociatia_profesorilor@yahoo.com.

 

Cu respect,

Lazar Mihaiela

Asociatia Profesorilor din Romania

 

  

 

 

REPREZINTA ASOCIATIA PROFESORILOR IN COMISIILE MECTS SAU ISJ!

Cei care doriti sa reprezentati Asociatia Profesorilor ca expert in diferite comisii (grupuri de lucru) ale MECTS sunteti rugati sa ne scrieti la asociatia_profesorilor@yahoo.com.

 

Mai jos gasiti

1. Lista Regulamentelor, normelor metodologice, instructiunilor si a ordinelor de punere in aplicare a prevederilor Legii Educatiei Nationale – care vor fi transmise spre elaborare inspectoratelor scolare

2. Lista Regulamentelor, normelor metodologice, instructiunilor si a ordinelor de punere in aplicare a prevederilor Legii Educatiei Nationale

 

Cei care doriti sa colaborati ca membri pe diferite comisii, va rugam sa ne transmiteti comisia in care doriti sa lucrati si un rezumat al ideilor si sugestiilor d-voastra.

Pentru a reprezenta Asociatia Profesorilor in aceste comisii va trebui sa aveti recomandarea presedintelui asociatiei. Va trebui sa ne consultam in permanenta asupra documentelor in lucru.

 

Atasam protocolul de colaborare incheiat intre Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului si Asociatiile profesionale din educatie, inclusiv Asociatia Profesorilor din Romania.

 

 

Ultima actualizare în Marţi, 12 Aprilie 2011 20:23
 

Revista cu ISSN

Stimularea creativitatii in cadrul orelo…

STIMULAREA CREATIVITĂŢII ÎN CADRUL ORELOR DE ISTORIE (METODA FISHBOWL ŞI STARBURSTING)   Profesor Adrian Şulic Grup Şcolar „Regina Maria”, Dorohoi, Botoşani     Formele organizate de instrucţie îşi aduc în mod diferenţiat aportul în dezvoltarea...

Read more

Cet de prezenta este limba romana in man…

CÂT DE PREZENTĂ ESTE LIMBA ROMÂNĂ ÎN MANUALELE DE LICEU? Prof Vlad Petronela, Liceul Tehnologic Anghel Saligny Fetești, jud. Ialomița În programele de limba şi literatura română pentru...

Read more

Grafic pregatire pentru gradul II UBB Cl…

Grafic pregătire pentru gradul II UBB Cluj   Vezi Graficul desfăşurării pregătirilor pentru examenul de grad didactic II, sesiunea 2013 la DPPD - UBB Cluj (Departamentul Pentru Pregătirea Personalului Didactic - Universitatea...

Read more

Particularitatile limbajului la scolarul…

PARTICULARITĂŢILE LIMBAJULUI LA ŞCOLARUL MIC                                                                Mitroi Ramona Delia                                                    Liceul Teoretic Recaş, Timiş   Limbajul este activitatea individuală de comunicare prin intermediul limbii, ori comunicarea presupune vehicularea unor semnificaţii între emiţător şi un...

Read more

Pagina de invatatura catre liderul de ma…

  PAGINĂ DE ÎNVĂŢĂTURĂ . . . CĂTRE LIDERUL DE MÂINE Prof. Bentz Teodora Col. Nat. “Al. I. Cuza “ Focșani Grupul de elevi ar putea fi definit, cât se...

Read more

Invatarea chimiei utilizand limba englez…

ÎNVĂŢAREA CHIMIEI UTILIZÂND LIMBA ENGLEZĂ CA MEDIU DE COMUNICARE- METODA CLIL    Ofelia Cornelia POPA, profesor de chimie Şcoala Panticeu, Cluj   „Învaţă aplicând şi aplică învăţând”               Rezumat: Unul din cele peste 200 de termeni...

Read more

Familia sursa de tensiuni si nelinisti p…

FAMILIA-SURSĂ DE TENSIUNI ŞI NELINIŞTI PENTRU COPII?                                            Prof. Terchilă Elena                                              Liceul Teologic Tg-Jiu              Familia reprezintă un partener important în educaţia copilului. Educaţia este o obligaţie a familiei, a statului, a...

Read more

Predarea fizicii cu instrumente didactic…

PREDAREA FIZICII CU INSTRUMENTE DIDACTICE IT Prof. Mihaela Butoi Colegiul Tehnic “Petru Poni” Onești Experienţa implemetării în ultimele decenii a diverselor forme...

Read more