Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Concursul National Viva la Musica 2016
Scris de mihaiela lazar   
Duminică, 08 Mai 2016 20:39

CONCURSUL NAȚIONAL “VIVA LA MUSICA” 2016


Prof. Mihaiela Lazar

Liceul de Artă “Ioan Sima” Zalău


Concursul Național “Viva la musica”, aflat la cea de-a XVIII-a ediție, este o amplă manifestare culturală la nivelul şcolilor şi liceelor de artă care promovează tinerii artiști (muzicieni și artiști plastici).

Concursul se desfășoară în perioada 12-13 mai 2016, iar organizatorii îi vor primi cu sufletul deschis pe tinerii artiști și pe minunaţii lor dascăli, pentru ca împreună - prin fascinanta lume a artei - să intre în armonie, reușind cu toții să afirme cald:

“VIVA LA MUSICA”.

Concursul reprezintă unul din importantele evenimente culturale ale orașului Zalău, fiind desfășurat pe secțiuni: pian, vioară, corzi grave, suflători, canto și instrumente populare, pictură.


PROGRAM DE DESFĂȘURARE ȘI LOCAȚII

JOI, 12 MAI 2016

- Primirea concurenților

VINERI, 13 MAI 2016

- Ora 8.30 – Deschiderea festivă – Sala festivă a Liceului de Artă “Ioan Sima” Zalău

- Ora 9.00 – Desfășurarea concursului pe secțiuni

PIAN – clasele I-IV: Centrul de Cultură și Artă al Județului Sălaj

PIAN – clasele V-XII: Liceul de Artă “Ioan Sima” Zalău – sala festivă

VIOARĂ – clasele I-V: Liceul de Artă “Ioan Sima” Zalău – etaj I

VIOARĂ – clasele VI-XII: Liceul de Artă “Ioan Sima” Zalău – etaj I

CORZI GRAVE: Liceul de Artă “Ioan Sima” Zalău – parter

SUFLĂTORI: Liceul de Artă “Ioan Sima” Zalău – etaj III

CANTO: Sala de spectacole din Clădirea Transilvania

- Ora 11.00

PICTURĂ: Centrul de Cultură și Artă al Județului Sălaj

- Ora 18.00 – Festivitatea de premiere și Gala laureaților

Sala de spectacole din Clădirea Transilvania


Concursul nostru vine să cimenteze relaţiile cu instituţiile de profil din ţară şi nu numai. Faptul că acesta se bucură de audienţă denotă împlinirea dezideratului nostru, acela de a deveni o competiţie utilă, de primă mărime la nivelul învăţământului artistic românesc. Conceput ca o formă concretă a schimburilor de experienţă şi de perfecţionare a învăţământului artistic, evenimentul de la Zalău - prin implicarea unui mare număr de elevi şi cadre didactice - se constituie într-un veritabil act de reformă al segmentului din sistem.

Numărul de elevi implicaţi este de aproximativ 250 de elevi, şcoli şi licee vocaţionale de artă și sperăm că va creşte odată cu numărul unităţilor şcolare dornice să îşi desemneze concurenţi/participanţi care să le reprezinte. Copiii talentați merită un asemenea concurs ...

E vorba de talent și ambiție din partea concurenților, pasiune și devotament față de profesie din partea profesorilor, ceea ce denoră un interes pentru diversitate, culturalitate și diversitate.

Multe satisfacții și succes!


Ultima actualizare în Joi, 12 Mai 2016 15:40
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Activizarea predarii invatarii prin util…

ACTIVIZAREA PREDĂRII-ÎNVĂŢĂRII PRIN UTILIZAREA ÎNVĂŢĂRII BAZATE PE PROIECT   Prof. Corina Mariana Mitrulescu Liceul Tehnologic „Horia Vintilă”, Segarcea, judeţul Dolj     Apărut în secolul XX datorită nevoii de flexibilitate şi de relevanţă socială a...

Read more

Grafic pregatire pentru gradul II UBB Cl…

Grafic pregătire pentru gradul II UBB Cluj   Vezi Graficul desfăşurării pregătirilor pentru examenul de grad didactic II, sesiunea 2013 la DPPD - UBB Cluj (Departamentul Pentru Pregătirea Personalului Didactic - Universitatea...

Read more

Negrul si palidul in poezia bacoviana

NEGRUL ŞI PALIDUL ÎN POEZIA BACOVIANĂ   Ştefan Lucian MUREŞANU, PhD   Motto: "În poezie m-a obsedat întotdeauna un subiect de culoare. Pictura cuvintelor sau audiţie colorată.[...] Îmi place mult vioara. Melodiile au avut...

Read more

Elemente ale organizarii instruirii in g…

Elemente ale organizării instruirii în gimnaziu        Modificarea principală propusă de forma actuală a curriculum-ului o reprezintă:             -         trecerea de la centrarea învăţării pe obiective la centrarea învăţării pe dobândirea de competenţe;             -        ...

Read more

Concepte pedagogice alternative filoso…

CONCEPTE PEDAGOGICE ALTERNATIVE – FILOSOFIA WALDORF ŞI MONTESSORI Prof. Alexandru Colţan Şcoala Gimnazială Săcălaz, jud. Timiş Conceptele şcolii Waldorf şi Montessori au apărut în România odată cu liberalizarea pieţei...

Read more

Dezvoltarea creativitatii elevilor obiec…

STUDIU - DEZVOLTAREA CREATIVITĂȚII ELEVILOR- OBIECTIV PRIORITAR AL ȘCOLARITĂȚII MICI înv. Gligor Dana, Școala Gimnazială Cîmpeni Cu toții, părinți și dascăli, ne dorim un copil creativ, imaginativ care să picteze aşa...

Read more

Studiu privind implicarea familiei in ed…

Studiu privind implicarea familiei in educatia copilului si relatia dintre familie si scoala

  STUDIU PRIVIND IMPLICAREA FAMILIEI ÎN EDUCAŢIA COPILULUI ŞI RELAŢIA DINTRE FAMILIE ŞI ŞCOALĂ   Prof. Antohe Florin Mihai Şcoala Nichita Stănescu Galaţi    Studiul de faţă abordează o problemă deosebit de importantă şi anume calitatea...

Read more

Proba practica concurs ocuparea posturil…

   ANEXA Nr. 4   la metodologie   PROBA PRACTICA din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate   EDUCATIE ARTISTICA SPECIALIZATA Specializarile: Muzica, Corepetitie, Coregrafie si Arta actorului (posturi didactice/catedre din scolile si...

Read more