|
|
Concursul National Viva la Musica 2016 |
Scris de mihaiela lazar
|
Duminică, 08 Mai 2016 20:39 |
CONCURSUL NAȚIONAL “VIVA LA MUSICA” 2016
Prof. Mihaiela Lazar
Liceul de Artă “Ioan Sima” Zalău
Concursul Național “Viva la musica”, aflat la cea de-a XVIII-a ediție, este o amplă manifestare culturală la nivelul şcolilor şi liceelor de artă care promovează tinerii artiști (muzicieni și artiști plastici).
Concursul se desfășoară în perioada 12-13 mai 2016, iar organizatorii îi vor primi cu sufletul deschis pe tinerii artiști și pe minunaţii lor dascăli, pentru ca împreună - prin fascinanta lume a artei - să intre în armonie, reușind cu toții să afirme cald:
“VIVA LA MUSICA”.
Concursul reprezintă unul din importantele evenimente culturale ale orașului Zalău, fiind desfășurat pe secțiuni: pian, vioară, corzi grave, suflători, canto și instrumente populare, pictură.
PROGRAM DE DESFĂȘURARE ȘI LOCAȚII
JOI, 12 MAI 2016
- Primirea concurenților
VINERI, 13 MAI 2016
- Ora 8.30 – Deschiderea festivă – Sala festivă a Liceului de Artă “Ioan Sima” Zalău
- Ora 9.00 – Desfășurarea concursului pe secțiuni
PIAN – clasele I-IV: Centrul de Cultură și Artă al Județului Sălaj
PIAN – clasele V-XII: Liceul de Artă “Ioan Sima” Zalău – sala festivă
VIOARĂ – clasele I-V: Liceul de Artă “Ioan Sima” Zalău – etaj I
VIOARĂ – clasele VI-XII: Liceul de Artă “Ioan Sima” Zalău – etaj I
CORZI GRAVE: Liceul de Artă “Ioan Sima” Zalău – parter
SUFLĂTORI: Liceul de Artă “Ioan Sima” Zalău – etaj III
CANTO: Sala de spectacole din Clădirea Transilvania
- Ora 11.00
PICTURĂ: Centrul de Cultură și Artă al Județului Sălaj
- Ora 18.00 – Festivitatea de premiere și Gala laureaților
Sala de spectacole din Clădirea Transilvania
Concursul nostru vine să cimenteze relaţiile cu instituţiile de profil din ţară şi nu numai. Faptul că acesta se bucură de audienţă denotă împlinirea dezideratului nostru, acela de a deveni o competiţie utilă, de primă mărime la nivelul învăţământului artistic românesc. Conceput ca o formă concretă a schimburilor de experienţă şi de perfecţionare a învăţământului artistic, evenimentul de la Zalău - prin implicarea unui mare număr de elevi şi cadre didactice - se constituie într-un veritabil act de reformă al segmentului din sistem.
Numărul de elevi implicaţi este de aproximativ 250 de elevi, şcoli şi licee vocaţionale de artă și sperăm că va creşte odată cu numărul unităţilor şcolare dornice să îşi desemneze concurenţi/participanţi care să le reprezinte. Copiii talentați merită un asemenea concurs ...
E vorba de talent și ambiție din partea concurenților, pasiune și devotament față de profesie din partea profesorilor, ceea ce denoră un interes pentru diversitate, culturalitate și diversitate.
Multe satisfacții și succes!
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Joi, 12 Mai 2016 15:40 |
|
INSTRUMENTE INTERACTIVE ÎN MATEMATICĂ
Prof. Buzea Gabriela,
ȘcoalaGimnazială Nr. 56, București
Rezumat : Articolul evidenţiază un exemplu prin care profesorii pot influenţa performanţele elevilor pe care îi îndrumă, prin folosirea unor... Read more
POLITICI EDUCAŢIONALE DE INTEGRARE EUROPEANĂ
DIMENSIUNEA DE GEN ÎN EDUCAŢIE
Profesor Maria Ionaş
Şcoala Gimnazială Poplaca, Sibiu
Politicile educaţionale pentru integrare europeană vizează şi problema dimensiunii de gen în educaţie, sintagmă destul de puţin... Read more
INTERFERENŢE LITERARE
A aştepta să culegi altceva dintr-un pământ decât ceea ce a fost semănat în el ar fi copilărie.
Prof. Ioniţă Olimpia
Colegiul Economic Viilor, Bucureşti
... Read more
Tabel personal didactic promovaţi la examenele pentru obţinerea gradului didactic II
Vezi tabel nominal cuprinzând personalul didactic care a promovat examenele pentru obţinerea gradului didactic II, anexa 2 la ordin nr. 3129... Read more
ALEGEREA REPERTORIULUI VIOLONISTIC ÎN PROCESUL EDUCAŢIEI INSTRUMENTALE
Prof. Corha Minodora
Liceul de Artă „Ioan Sima” Zalău, jud. Sălaj
Conform programei analitice pentru clasa respectivă profesorul alcătuieşte pentru fiecare elev în parte... Read more
EDUCABILITATEA
CONCEPT
Prin expresia „educabilitate”, psihopedagogii desemneaza potentialul de formare umana sub influenta factorilor de mediu sau educationali.
Polisemantismul termenilor care compun aceasta definitie o fac foarte neclara. De exemplu, expresia „potential de... Read more
LIPOVENII DIN CARTIERUL PISC – BRĂILA
Gheorghe Leonard Marian – Profesor de Istorie
Colegiul Economic “Ion Ghica” Brăila
Rezumat: Articolul de față încearcă să aducă în atenția cititorilor o... Read more
EVALUAREA ELEVILOR DIN CICLUL PRIMAR
PRIN INTERMEDIUL PROIECTELOR
Prof. înv. primar Bukszar Daniela
Școala Gimnazială Lunca Bradului - Județul Mureș
Rezumat:
Evaluarea elevilor în cadrul unei discipline, în viziune tradițională, cuantifică doar cunoștințele, priceperile... Read more
VIOLENŢA ÎN ŞCOALĂ - MODALITĂŢI DE PREVENIRE
Profesor Aurelia Nae
Şcoala „George Poboran”, Slatina, Olt
Violenţa în şcoală este o realitate pe care n-o putem nega şi nici neglija. Lucrul cel… 1. Cocaina
Cocaina (pudră, zăpadă, "Albă ca zăpada", gheaţă, cristale, pietre) este un alcaloid extras din frunzele arbustului de coca (Erytroxylon coca) originar din America de Sud. Ea devine cunoscută… PLATFORME DE ELEARNING MOODLE ŞI AEL
STUDIU ŞTIINŢIFIC
Profesor Grecu Daniela,
Liceul de Arte “Marin Sorescu” Craiova
Moodle este un Sistem de management al învătării / predării – Learning Management System (LMS). O altă…
CAPITOLUL II
Inspectia unitatilor de invatamant preuniversitar
SECTIUNEA a 4-a
Inspectia scolara generala a unitatilor de invatamant preuniversitar: activitatea de postinspectie
Art. 33. -
In urma derularii activitatilor de inspectie, vor fi…
ANALIZA APEI – MATERIE PRIMĂ PENTRU INDUSTRIA BERII
Prof.ing. Simion Dobrica
Liceul Tehnologic ,,Costin Nenițescu” Buzău
… SISTEMUL DE INVATAMANT DIN ROMANIA
Sistemul de invatamant reprezinta principalul subsistem al sistemului de educatie, care se refera la organizarea institutionala a invatamantului.
In cadrul sistemului de invatamant sunt reunite institutiile specializate… STUDIU PRIVIND DEZVOLTAREA COMPETENŢELOR DE LECTURĂ
ÎN ORELE DE LITERATURĂ ROMÂNĂ ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL GIMNAZIAL
Prof. BEZMAN ADRIANA LILIANA,
Şcoala Gimnazială Mihail Kogălniceanu, Structura Şcolii Gimnaziale Smârdan, Jud. Galaţi
Studiul propus urmăreşte stimularea… METODE ALTERNATIVE DE EVALUARE:
PROIECTUL ŞI PORTOFOLIUL
Prof. Octavian Horia MINDA
Şcoala cu clasele I-VIII Sînandrei Timiş
PROIECTUL
Constituie o metodă complexă de evaluare, individuală sau de grup, recomandată profesorilor pentru evaluarea sumativă.…
PROBĂ DE EVALUARE SUMATIVĂ LA TEMA COMPUŞI HIDROXILICI
Prof. Sandu Diana – Ileana
Colegiul Tehnic”Regele Ferdinand I” Timişoara
Rezumat: Am dorit să ilustrez, printr- o gamă largă de itemi, o probă de…
|
|