Concursul National Viva la Musica Zalau 2016 castigatorii pentru editia a XVIII-a |
Scris de mihaiela lazar
|
Sâmbătă, 14 Mai 2016 10:53 |
CONCURSUL NAŢIONAL „VIVA LA MUSICA”
CÂȘTIGĂTORII PENTRU EDIŢIA A XVIII-A, ZALĂU, MAI 2016
Concursul Național “VIVA LA MUSICA” 2016, aflat la cea de a XVIII-a ediție, a fost organizat de către Liceul de Artă “Ioan Sima” Zalău împreună cu Inspectoratul Școlar Județean Sălaj, Primăria Municipiului Zalău, Casa Municipală de Cultură Zalău și Centrul de Cultură şi Artă al Județului Sălaj. Acest concurs este inclus în CAER 2016, aprobat de Ministerul Educației Naționale și Cercetării Științifice - nr. 25981/28.01.2016, poziția nr. 1453.

Copiilor care muncesc și aspiră spre frumos merită să li se dea o şansă, un imbold să se dezvolte, să progreseze şi să insiste pe drumul către performanţă. Concursul a devenit deja o tradiție și reprezintă o manifestare artistică de prestigiu, o competiţie şcolară cu caracter de evaluare sumativă – o formă specifică, publică, de măsurare competentă a rezultatelor obţinute în procesul de învăţământ artistic, iar prezenţa mare a elevilor din şcolile vocaţionale cu profil muzică și arte plastice denotă încrederea cu care profesorii acestora vin la Zalău pentru o confruntare profesională deschisă.
Alături de noi au fost profesori, elevi și părinți de la școlile și liceele de artă din Alba Iulia, Bistrița, Cluj-Napoca, Baia Mare, Oradea, Satu Mare, Sighetu Marmației, Târgu-Mureș și Debrecen – Ungaria. Aceștia s-au confruntat pe secțiuni: pian, vioară, corzi grave, instrumente de suflat, muzică vocală şi instrumente populare, pictură.
Evaluarea concurenţilor a fost realizată de către un juriu de specialitate alcătuit din cadre didactice din învăţământul artistic românesc, avându-l ca preşedinte pe prof. univ. dr. Ioan Bocșa de la Academia de Muzică “Gheorghe Dima” Cluj-Napoca. La finalul competiției s-au acordat premii pe secțiuni, care pot fi consultate pe site-ul Liceului de Artă “Ioan Sima” Zalău.
Marele premiu a revenit elevului Grecu Alexandru de la Liceul de Muzică “Tudor Jarda” Bistrița, care studiază chitara sub îndrumarea profesorului Pop Valentin.
Prin intermediul acestui concurs s-a urmărit promovarea culturii, a artei şi a frumosului, fiind realizat un schimb de valori între şcoli și licee de artă, precum şi un schimb de experienţă între profesori. “Viva la musica” reprezintă un bun prilej de valorizare a talentului în cadrul unei activităţi extraşcolare educative şi recreative, într-un cadrul organizat al şcolii.
Felicitări și succes pe mai departe! Să ne vedem cu bine și la edițiile viitoare, păstrând vie atât pasiunea, cât și puterea de a visa şi a împlini lucruri măreţe, rostind cu bucurie:
“VIVA LA MUSICA!”
Prof. Lazar Mihaiela
Liceul de Artă “Ioan Sima” Zalău
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Duminică, 15 Mai 2016 11:07 |
Adaugă comentariu
|
Ordin pentru aprobarea Regulamentului privind recunoasterea in invatamantul tertiar
nonuniversitar a studiilor obtinute in cadrul invatamantului liceal - filiera tehnologica sau vocationala
Read more
EVALUAREA SCRISĂ
Prof. Marian Mihaela,
Colegiul Tehnic “Constantin Brâncuşi”
Rezumat: Evaluarea scrisă reprezintă o modalitate economică de verificare, deoarece permite ca într-un timp relativ scurt să se verifice randamentul unui număr mare... Read more
STUDIU DE CAZ
R. D.
Înv. Gligor Dana
Școala Gimnazială Câmpeni
Am ales acest caz fiind convinsă că pot ameliora situaţia creată, pot preveni... Read more
ACTUALITATEA INTERFERENŢELOR POETICE
ALE LUI ALEXANDRU MACEDONSKI
(1854-1920)
Prof. drd. Miron Costina Violeta
Şcoala cu cls. I-VIII Tălpaş, Dolj
Istoria noastră literară nu a înregistrat prea multe interpretări referitoare la perioada 1854-1920, cu excepția... Read more
TRANSDISCIPLINARITATEA
Profesor Elena Marica
Şcoala Gimnazială Pietrari
Articolul de faţă scoate în evidenţă abordarea integrată a curriculumului, punând accent pe transdisciplinaritate,... Read more
MOBILITĂŢI INDIVIDUALE DE FORMARE CONTINUĂ
CURSUL DE FORMARE EJOURNALISM 2.0. - EDUCATIONAL COLLABORATION ACROSS BORDERS USING WEB BASED TOOLS,
THE „MIDNIGHT SUN” COURSE IN LAPLAND, FINLANDA
(relatarea unei participante)
Prof. limba şi... Read more
METODE DE ȊNVǍȚARE ACTIVǍ
PRIN COOPERARE LA VȂRSTA PREŞCOLARǍ
Educatoare Portik Laura
Grădiniţa P.P.Nr.1 Reghin
Rezumat
Ȋnvăţământul actual modern presupune îmbinarea tehnicilor moderne... Read more
AMINTIREA UNUI MARE SCRIITOR - MARIN PREDA
Prof. Gîju Laura,
Liceul Tehnologic Constantin Brâncuşi, Piteşti
Rostesc Marin Preda şi deja emoţiile mă cuprind. Deşi pentru unii ar fi doar un anonim... Read more
Modificări la promovarea examenelor de grad didactic
Ministerul Educaţiei a modificat metodologia privind formarea continuă a personalului din învăţământul preuniversitar. Vezi despre ce modificări este vorba în ceea ce priveşte susţinerea… Modificari si completari la metodologia cadru privind mobilitatea
Vezi OMEN 3080/2014 - Ordinul Ministerului Educatiei Nationale pentru modificarea si completarea Metodologiei cadru privind mobilitatea personalului didactic din invatamantul preuniversitar in anul… MANAGEMENTUL PROIECTELOR
prof. Ciucă Cristina
Şcoala cu clasele I – VIII Bâsca – Chiojdului,
Com. Chiojdu, Jud. Buzău
Dinamica schimbărilor ştiinţifice, culturale, sociale etc, a impus la nivel de management educaţional adaptări…
DROGURILE SI EFECTELE LOR ASUPRA ORGANISMULUI
Prof. Camelia Cosma
Liceul de Artă “Ioan Sima”, Zalău
Școala Gimnazială “Porolissum”, Zalău
Drogurile sunt substanţe naturale…
PREMISA ÎNVĂŢĂRII EXPERIENŢIALE ÎN FIZICĂ
prof. Mihaela Butoi
Colegiul Tehnic “Petru Poni” Onești
Este o mare provocare a învăţământului, a educaţiei găsirea unui ”limbaj comun”, a unor metode…
Planificare model pentru terapia tulburarilor de limbaj invatamant special
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari… REGIMUL ALIMENTAR LA ROMÂNI ÎN SECOLUL AL XVII-LEA
Dragnea Mihai
Moldovenii și miedul
Cronicarul și arhidiaconul sirian Paul de Alep (1627-1669) ne relatează câteva informații interesante despre consumul de mied (hidromel) la moldoveni.…
DIMENSIUNILE CRIZEI EDUCAȚIONALE ȊN ROMÂNIA
Negoiţă Anca-Roxana
Şcoala Gimnazială Călineşti, Floreşti-Prahova
REZUMAT:
Criza educaţiei pare a consta în lipsa de motivare a elevilor, conjugată în acelaşi timp, cu o demotivare la fel…
ROLUL ȘCOLII ÎN DEZVOLTAREA ABILITĂȚILOR METACOGNITIVE ALE ELEVILOR
(ABILITĂȚI CHEIE ÎN ASIGURAREA SUCCESULUI ȘCOLAR)
Prof. înv. primar Grecu Oana Catina
Sc. H. M. Berthelot, Ploiești
Prin articolul de față mi-am propus…
|