|
|
Dispozitii finale concurs pentru ocuparea posturilor didactice |
Vineri, 07 Septembrie 2012 00:00 |
CAPITOLUL VI
Dispozitii finale
Art. 23. -
(1) Cheltuielile pentru organizarea si desfasurarea concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar, precum si plata cadrelor didactice care fac parte din comisiile de concurs pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar se fac de catre unitatea/unitatile de invatamant particular care a/au organizat concursul.
(2) Normarea activitatii si salarizarea membrilor comisiilor de concurs se fac in conformitate cu precizarile prevazute in anexa nr. 13.
Art. 24. -
Din toate comisiile implicate in organizarea si desfasurarea concursului nu pot face parte persoanele care concureaza sau care au in randul candidatilor rude ori afini pana la gradul al IV-lea inclusiv. Membrii tuturor comisiilor implicate in organizarea si desfasurarea concursului semneaza, in acest sens, o declaratie pe propria raspundere, care se preda presedintelui comisiei de monitorizare a concursului si se pastreaza la inspectoratul scolar.
Art. 25. -
Lucrarile de concurs si borderourile de corectare se pastreaza in arhiva unitatilor organizatoare, timp de un an, iar celelalte documente, conform normativelor in vigoare.
Art. 26. -
Unitatile de invatamant particular care organizeaza concursul vor inainta inspectoratelor scolare tabele nominale cuprinzand candidatii repartizati conform anexei nr. 11, precum si dosarele acestora, in termen de 3 zile lucratoare de la finalizarea acestuia. Pentru fiecare candidat care in urma concursului ocupa un post didactic/o catedra vacant(a)/rezervat(a), conducerea unitatii de invatamant particular mentioneaza, in tabelul care se inainteaza la inspectoratul scolar, situatia angajarii candidatului.
Art. 27. -
Nerespectarea prevederilor legale de catre persoanele implicate in organizarea si desfasurarea concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar atrage raspunderea administrativ-disciplinara, civila sau penala, dupa caz.
Art. 28. -
Anexele nr. 1-13 fac parte integranta din prezenta metodologie.
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
|
PROIECTUL
METODĂ DE ÎNVĂŢARE ŞI EVALUARE
Ciobănescu Petruţa, profesor
Gr. Şc. Industrial Construcţii de Maşini Nr. 2, Craiova
Rezumat:
În acest articol voi prezenta câteva repere teoretice despre o metodă alternativă de invăţare/ evaluare-... Read more
 CHESTIONAR PRIVIND IMPACTUL UTILIZĂRII CALCULATORULUI ŞI TELEVIZORULUI ASUPRA CONDUITEI ADOLESCENŢILOR
1. Vă place să vă uitaţi la TV?
DA
NU
2. Vă place să utilizaţi computerul?
DA
NU
3. În ce măsură vă... Read more
Metodologia privind evaluarea/reevaluarea, aprobarea,
achiziţionarea şi gestiunea manualelor şcolare
în învăţământul preuniversitar în dezbatere publică
Ministerul Educaţiei Naţionale a lansat marţi, 21 mai, în dezbatere publică, până la data de 30... Read more
PLEDOARIE PENTRU BASM
Lorincz Cristina, profesor
Liceul de Arte Plastice, Braşov
Rezumat: Articolul se doreşte un îndemn pentru reîntoarcerea spre lumea basmului într-o societate axată pe material, spre pragmatic. Se aduc argumente... Read more
Instructiuni privind functionarea formatiunilor de studiu in invatamantul preuniversitar
Read more
Ordin privind modificarea anexei nr.1 la Ordinul ministrului educatiei, cercetarii, tineretului si sportului nr. 3.753/2011 privind aprobarea unor masuri tranzitorii in sistemul national de invatamant
Read more
STUDIU PRIVIND LICHIDAREA SOCIETĂŢII COMERCIALE
Prof. economist Cîrcotă Roxana
Grup Şcolar Industrial de Marină Galaţi
Rezumat
Lichidarea reprezintă ansamblul de operaţii economice şi financiare determinate de dizolvarea sau falimentul judiciar al unei societăţi... Read more
ROMÂNII DE PESTE HOTARE
- studiu de caz -
Prof. Dimitriu Alina
Grup Şcolar Agricol Alexandria, jud. Teleorman
Câti români stiu cã alfabetul latin a fost folosit mai întâi într-o lucrare în aromânã?... Read more
PLEDOARIE PENTRU MESERIA DE ÎNVĂŢĂTOR
Prof. înv. primar Daniela Iosim
Şcoala Gimnazială Nr. 4 ,,Fraţii Popeea”, Săcele, jud. Braşov
Being a teacher is beautiful, is hard , is interesting, is a challenge. A… EDUCAŢIA ECOLOGICĂ – O ŞANSĂ PENTRU VIITOR!
Profesor: Miron Steluţa Otilia
Şcoala cu clasele I-VIII Movila Miresii, judeţul Brăila
Rezumat: Educaţia ecologică este o componentă a educaţiei aflată la confluenţa dintre ştiinţele… CARACTERISTICILE INTELECTUALE ALE PREŞCOLARILOR
Educator Stan Luminiţa-Simona
Grădiniţa cu program normal Bălăbăneşti, Galaţi
Intelectul, formaţiune psihică deosebit de complexă, cuprinde procese şi activităţi psihice variate şi dificile precum: gândire, memorie, limbaj, imaginaţie, atenţie…
METODOLOGIA ORGANIZĂRII ŞI DESFĂŞURĂRII
ACTIVITĂŢILOR DE EDUCAŢIE FIZICĂ ŞI SPORT
ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR
CAPITOLUL VII
BAZA SPORTIVĂ ŞI DOTAREA MATERIALĂ PENTRU
ÎNVĂŢĂMÂNTUL SPORTIV INTEGRAT ŞI SUPLIMENTAR
Art.29. Alături de selecţie, existenţa şi calitatea bazelor sportive,…
Înscrierea în învăţământul primar 2013
A fost publicat în Monitorul Oficial nr. 162/2013 Ordinul MEN nr. 3434/2013 privind aprobarea calendarului şi a Metodologiei de înscriere a copiilor în învăţământul primar pentru… PERSONALITATEA ÎN CONTEXTUL CUNOAŞTERII ELEVULUI
– O PERMANENTĂ PROVOCARE
Profesor Petruţ Steliana
Grup Şcolar „Mihai Eminescu” Jimbolia
Definiţia şi caracteristicile personalităţii
A ne cunoaşte elevii este… Ordin nr. 5106/01.09.2010 pentru aprobarea Normelor metodologice privind modul de realizare a raportului de activitate în vederea obţinerii gradaţiei de merit pentru personalul didactic de predare din învăţământul preuniversitar
Norme… PREVENIREA EŞECULUI ŞCOLAR
PRIN TRATAREA DIFERENŢIATĂ A ELEVILOR
Înv. Gligor Dana
Şcoala Gimnazială Vidra
Pentru asigurarea succesului în învăţare pentru toţi elevii, este necesară o educaţie diferenţiată, ceea ce presupune crearea situaţiilor…
MIJLOACE DE ÎNVĂŢĂMÂNT FOLOSITE ÎN PROCESUL DIDACTIC AL PREDĂRII BIOLOGIEI
Prof. Dobrin Valentina
Colegiul Naţional “ Calistrat Hogaş “ Tecuci
Rezumat: Mijloacele de învăţământ ajută la transmiterea unor cunoştinţe, la formarea…
|
|