|
|
Documente consilierul educativ coordonatorul de proiecte si programe educative scolare si extrascolare |
Duminică, 09 Septembrie 2012 00:00 |
Documentele consilierului educativ /
coordonatorului de proiecte si programe educative
scolare si extrascolare
Afla care sunt documentele necesare pentru consilierul educativ / coordonatorul de proiecte si programe educative scolare si extrascolare.
Documente necesare pentru mapa consilierului educativ:
* Decizie de numire;
* Fisa postului - operationalizata;
* Curriculum vitae;
* Banca de date:
- norme, instructiuni, regulamente;
- programe scolare, ghiduri si materiale auxiliare;
- documente specifice primite de la ISJ;
- proiecte educative locale, judetene, nationale, internationale;
- modele de proiecte de lectii;
- documente privind evaluarea elevilor si a profesorilor;
* Planuri manageriale: anuale, semestriale vizate de CA;
* Planificari avizate la Consiliere si orientare (de director/director adjunct si coordonatorul de proiecte si programe educative);
* Proceduri utilizate in activitatea educativa scolara si extrascolara;
* Oferta curriculara - optionale;
* Rapoarte periodice: semestriale, anuale privind activitatea educativa (vizate de CA, consiliul profesoral);
* Graficul inspectiei la orele de dirigentie;
* Consiliul consulativ al activitatii educative scolare si extrascolare din scoala (diriginti, coordonatori proiecte si programe, cadre didactice, invatatori, psihologul scolar, elevi, parinti);
* Lista profesorilor metodisti si a sarcinilor delegate (procese verbale);
* Lista sefilor de catedra;
* Lista profesorilor responsabili pe diverse domenii de activitate la nivelul scolii (responsabilul cu educatia pentru sanatate, responsabilul cu educatia ecologica, responsabilul cu educatia rutiera, responsabilul cu protectia civila, etc.);
* Componenta comisiei dirigintilor;
* Programul de activitate al comisiei dirigintilor;
* Situatia actiunilor metodice si de perfectionare organizate cu cadrele didactice in colaborare cu diferite institutii (ISJ, CCD, CJRAE, etc.);
* Proiecte de activitati educative/lectii demonstrative in cadrul comisiei;
* Rezultate deosebite ale elevilor obtinute la concursuri, simpozioane, festivaluri, etc.;
* Programul activitatilor educative scolare si extrascolare;
* Calendarul proiectelor educative la nivel de scoala;
* Proiecte si programe in parteneriat;
* Programe nationale si internationale;
* Consiliul elevilor la nivel de scoala;
* Comitetul de parinti la nivel de scoala;
* Orar - dirigentie;
* Dotari/baza materiala;
* Controlul, indrumarea si evaluarea activitatii cadrelor didactice;
* Activitatea educativa din internat (unde este cazul).
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
|
ASERTIVITATEA ŞI ROLUL EI ÎN COMUNICAREA CU ELEVUL
Alina Martin, profesor-consilier la CJRAE-Timiş-Colegiul Tehnic “Ion Mincu”,
Liceul de Arte Plastice şi Grădiniţa PP nr. 14 Timişoara
Rezumat: Asertivitatea joacă un rol deosebit... Read more
METODE ŞI TEHNICI DE EVALUARE ÎN CICLUL PRIMAR
Prof. înv. primar Liliana Dumitru
Şcoala cu clasele I-VIII Vitanesti, Jud. Teleorman
Combinarea instrumentelor de evaluare scrisă cu cele de evaluare orală, cu metodele... Read more
TULBURÃRI ALE LIMBAJULUI
Profesor: Maxim Elisabeta
Şcoala cu clasele I-VIII Nr. 2 Botosani
Acum ceva vreme în una din clasele la care predam era un copil... Read more
 II.1. NANOPARTICULE
Nanoparticulele sunt bucăţi/piese foarte mici dintr-un material mai mare. Ce se întâmpla când creaţi astfel de piese mici?
PIESE MICI = MAI MULTE SUPRAFEŢE
MAI MULTE SUPRAFEŢE =... Read more
Regulament de organizare si functionare a Consiliului national de etica din invatamantul preuniversitar
Read more
C’EST QUOI, LE TRADUCTEUR?
Prof. Pîrlog Daniela,
Şcoala Gimnazială Băleni, Galaţi
On se propose, par cet article, d’expliquer aux étudiants de la langue française les tâches du traducteur et ce qu’il... Read more
METODE ŞI TEHNICI DE EVALUARE ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PRIMAR
Prof. înv. primar Doamna Nicoleta-Ionela,
Clasa pregătitoare C Step by step, Şcoala Gimnazială „Diaconu Coresi” Fieni
Prof. înv. Primar Istrate Elena,
Clasa pregătitoare C... Read more
DESPRE EXPRESIILE IDIOMATICE (III)
Silvia Baltă, Profesor de limba franceză
Şcoala Gimnazială „Maria Rosetti”, Bucureşti
Studierea expresiilor idiomatice se realizează în cadrul frazeologiei, disciplină de sine stătătoare al cărei... Read more
DESPRE PROBLEMELE ELEVILOR
CARE NE CREEAZĂ PROBLEME
Silvia Brănescu, Profesor de Limba si literatura română
Şcoala cu Clasele I-VIII Mintiu Gherlii, Cluj
Într-un ziar apărea cu ceva timp în urmă un articol care…
MUZICA ÎN ORELE DE LIMBĂ ENGLEZĂ
Prof. Raluca Bârsan
Lic. Ped. ”Regele Ferdinand” Sighetu Marmaţiei
Muzica în predarea limbii engleze la clasele primare se dovedeşte a fi nu doar un mod…
CUM REZOLVĂM O PROBLEMĂ MATEMATICĂ?
Prof. Popa Crina Diana
Școala Gimnazială Hășmaș, jud. Arad
Una din sarcinile cele mai importante ale profesorului constă… A ÎNVĂŢA ŞI A ÎNŢELEGE
Mureşan-Chira Gabriel
Prof. Educator CRDEII, Cluj-Napoca
Procesul de învăţare doreşte modificarea unor structuri psihice şi comportamentale, dezvoltând gradual structuri cognitive, afective sau motorii, trecând… Izvoarele istorice şi arheologice certe atestă cu multe secole înainte de Hristos obiceiul de a face cadou ouă colorate la marile sărbători sezoniere, în special la Anul Nou. Apariţia frecventa… EDUCATIA ESTETICA SI ARTISTICA
Conceptul de estetica si educatie estetica
Conceptul de estetica isi are originea in limba greaca: aisthesis, aisthetikos ceea ce se refera la sensibil, placut, frumos. Estetica este stiinta…
FORMAREA CONTINUÃ e-LEARNING
Simona Maria Doncilã, profesor
Grup Şcolar „Demostene Botez” Trusesti - Botosani
Lumea de astãzi se bazeazã pe inovare rapidã. Pe mãsurã ce trece la o economie bazatã pe cunoastere,… DESENUL - MIJLOC DE CUNOAŞTERE A COPIILOR
Institutor Herczeg Monica,
Şcoala cu clasele I-VIII Dudeştii Noi
Asemeni muzicii şi dansului, desenul permite omului să se exprime fără cuvinte, să dea… PREVENIREA EŞECULUI ŞCOLAR
PRIN TRATAREA DIFERENŢIATĂ A ELEVILOR
Înv. Gligor Dana
Şcoala Gimnazială Vidra
Pentru asigurarea succesului în învăţare pentru toţi elevii, este necesară o educaţie diferenţiată, ceea ce presupune crearea situaţiilor…
|
|