|
|
Eliberarile si numirile in functie de inspector si director |
Marţi, 05 Iunie 2012 00:00 |
Situaţia privind eliberările/numirile în funcţiile de
inspector şcolar general/inspector şcolar general adjunct şi director al Casei Corpului Didactic
MECTS are în vedere organizarea de concursuri pentru ocuparea funcţiilor de inspector şcolar general şi inspector şcolar adjunct în perioada august - septembrie 2012.
La nivelul inspectoratelor şcolare există 42 de posturi de inspector şcolar general, 60 de posturi de inspector şcolar general adjunct, 42 de posturi de director pentru casele corpului didactic şi 1 post de director la Centrul de Formare Continuă în Limba Germană din Mediaş.
Până la data de 5 iunie 2012, au fost emise ordine de eliberare din funcţie pentru 24 de inspectori şcolari generali, dintre care 13 prin demisie şi 11 prin încetarea detaşării. Pentru funcţiile de inspector şcolar general adjunct au fost emise 21 de ordine de eliberare din funcţie, dintre care 6 prin demisie şi 15 prin încetarea detaşării, în timp ce pentru funcţia de director al Casei Corpului Didactic au fost emise 2 ordine de eliberare din funcţie din cauza încetării detaşării.
Mai jos vă prezentăm proiectul de calendar al desfăşurării concursurilor:
20 iulie 2012 - anunţarea concursului în presa centrală (de către MECTS) şi locală (de către inspectoratul şcolar)27 iulie - 3 august 2012 - înscrierea candidaţilor
30 iulie 2012 - emiterea ordinelor privind numirea comisiei de elaborare a subiectelor, respectiv a comisiei de concurs
06 - 08 august 2012 - depunerea dosarelor candidaţilor la MECTS
10 august 2012 - stabilirea programului concursului
20 - 27 august 2012 - desfăşurarea concursului/afişarea rezultatelor
21 august 2012 - 3 septembrie 2012 - înregistrarea eventualelor contestaţii
30 august 2012 - 12 septembrie 2012 - rezolvarea contestaţiilor şi comunicarea către petenţi a rezultatelor finale
15 septembrie 2012 - emiterea ordinelor de numire
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
|
Modificari si completari la metodologia cadru privind mobilitatea
Vezi OMEN 3080/2014 - Ordinul Ministerului Educatiei Nationale pentru modificarea si completarea Metodologiei cadru privind mobilitatea personalului didactic din invatamantul preuniversitar in anul... Read more
RELAŢIA DINTRE SUPORTUL SOCIAL ŞI SIMPTOMATOLOGIA PSIHOSOMATICA LA COPILUL INSTITUŢIONALIZAT
Autor: psih. Pop Petronica
Profesor consilier şcolar/CJRAE Cluj
Rezumat
Deoarece în ţara noastră au... Read more
FAMILIA, ŞCOALA, COMUNITATEA - PARTENERI IN EDUCAŢIE
Institutor, Olaru Viorica,
Şcoala cu clasele I-VIII ,,Petre P. Carp”, Localitatea Tufeşti, judeţul Brăila
Informarea si formarea părinţilor în ceea ce priveşte şcolaritatea copilului presupune,... Read more
TERAPIA LOGOPEDICÃ ÎN GRÃDINIŢÃ
Educatoare: Rãtoiu Victoria
Şcoala cu clasele I - VIII, G.P.N. Nr. 1, Corabia
Lucrarea de fata îsi propune sã prezinte terapia logopedicã din grãdinitã cu scopul de a... Read more
GEOGRAFI DE SEAMĂ DIN JUDEŢUL VRANCEA
Prof. Ciobotaru Ana-Maria
Şcoala Gimnazială Măicăneşti
Rezumat: Ţinutul Vrancei este situat în partea de sud-est a României. Aceste ţinuturi şi-au adus contribuţia la înfrumuseţarea şi îmbogăţirea fondului... Read more
MEMORII
Adolescenţa lui Mircea Eliade – itinerariu spiritual
Dragomir Marian,
Colegiul Tehnic “Elie Radu” Ploieşti
Characterized as "an exciting Bildungsroman, the only of its kind in our language" by Serban Cioculescu, the autobiographical... Read more
CREATIVITATEA MATEMATICĂ
Prof. Stancu Magdalena Ioana
Liceul Voievodul Mircea Târgovişte
Unul dintre scopurile sistemului de învăţămant este să identifice persoanele creative. Perspectivele secolului nostru presupun efectuarea automatizată a acţiunilor economice... Read more
 LA PEDAGOGIE DU PROJET
Prof. Octavian Horia MINDA
Şcoala cu clasele I-VIII SINANDREI TIMIŞ
1. La définition du projet
Dans le monde contemporain, l’éducation est une nécessité, imposée par de rapides changements économiques.... Read more
ANEXA
METODOLOGIE
pentru primirea la studii si scolarizarea cetatenilor straini din state terte UE in invatamantul de stat si particular acreditat din Romania
Afla metodologia din 15 octombrie 2012 (Metodologia din… CONCEPTUL DE PROSTIE ÎN VIZIUNEA FILOSOFULUI ERASMUS
de Marian DRAGOMIR
Nu ştim dacă Erasmus din Rotterdam a fost primul european conştient aşa cum îl numeşte Stefan Zweig, dar cu siguranţă a fost…
CULTURA MUZICALĂ ROMÂNEASCĂ
LA ÎNCEPUTUL SECOLULUI XX
Prof. Achim Maria
Liceul de Artă “Ioan Sima” Zalău, jud. Sălaj
Alimentată în secolul XIX din muzica romantică și din…
EDUCABILITATEA
CONCEPT
Prin expresia „educabilitate”, psihopedagogii desemneaza potentialul de formare umana sub influenta factorilor de mediu sau educationali.
Polisemantismul termenilor care compun aceasta definitie o fac foarte neclara. De exemplu, expresia „potential de… JUNIMEA ŞI CRITICISMUL JUNIMIST
Prof. Gabriela Ionescu
Colegiul Tehnic Nr.2, Târgu-Jiu
Rezumat: Societatea Junimea a fost cea mai importantă grupare ideologică şi culturală din a doua jumătate a secolului al XIX-lea, având rolul… ERROR ANALYSIS. GOOD FEEDBACK FOR TEACHERS
Profesor: Elisabeta Maxim
Școala Gimnazială “Ștefan cel Mare” Botoşani
Abstract In the past forty years, studies of second language learning have occupied a central…
ÉTUDE DE SPÉCIALITÉ - DIFFICULTÉS DANS LES PROCÉDÉS DE TRADUCTION DANS UNE LANGUE ÉTRANGÈRE
prof. Drăgian Ana-Elena
Colegiul Tehnic ,,Constantin Brâncuşi’’ Oradea
Les procédés de traduction[1] présentent un…
Horoscopul carierei si banilor pentru luna decembrie 2015
Afla horoscopul carierei si banilor pentru luna decembrie 2015 pentru toate zodiile. Un articol detaliat cu previziunile pentru toate zodiile pentru…
CAPITOLUL I
Concept, tipuri si niveluri ale inspectiei
unitatilor de invatamant preuniversitar
SECTIUNEA 1
Conceptul de institutii de educatie. Conceptul de sistem national de invatamant preuniversitar
Art. 1. -
Prezentul regulament reglementeaza…
|
|