|
|
Eliberarile si numirile in functie de inspector si director |
Marţi, 05 Iunie 2012 00:00 |
Situaţia privind eliberările/numirile în funcţiile de
inspector şcolar general/inspector şcolar general adjunct şi director al Casei Corpului Didactic
MECTS are în vedere organizarea de concursuri pentru ocuparea funcţiilor de inspector şcolar general şi inspector şcolar adjunct în perioada august - septembrie 2012.
La nivelul inspectoratelor şcolare există 42 de posturi de inspector şcolar general, 60 de posturi de inspector şcolar general adjunct, 42 de posturi de director pentru casele corpului didactic şi 1 post de director la Centrul de Formare Continuă în Limba Germană din Mediaş.
Până la data de 5 iunie 2012, au fost emise ordine de eliberare din funcţie pentru 24 de inspectori şcolari generali, dintre care 13 prin demisie şi 11 prin încetarea detaşării. Pentru funcţiile de inspector şcolar general adjunct au fost emise 21 de ordine de eliberare din funcţie, dintre care 6 prin demisie şi 15 prin încetarea detaşării, în timp ce pentru funcţia de director al Casei Corpului Didactic au fost emise 2 ordine de eliberare din funcţie din cauza încetării detaşării.
Mai jos vă prezentăm proiectul de calendar al desfăşurării concursurilor:
20 iulie 2012 - anunţarea concursului în presa centrală (de către MECTS) şi locală (de către inspectoratul şcolar)27 iulie - 3 august 2012 - înscrierea candidaţilor
30 iulie 2012 - emiterea ordinelor privind numirea comisiei de elaborare a subiectelor, respectiv a comisiei de concurs
06 - 08 august 2012 - depunerea dosarelor candidaţilor la MECTS
10 august 2012 - stabilirea programului concursului
20 - 27 august 2012 - desfăşurarea concursului/afişarea rezultatelor
21 august 2012 - 3 septembrie 2012 - înregistrarea eventualelor contestaţii
30 august 2012 - 12 septembrie 2012 - rezolvarea contestaţiilor şi comunicarea către petenţi a rezultatelor finale
15 septembrie 2012 - emiterea ordinelor de numire
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
|
PARTEA VI
Mostre de unităţi SF intercurriculare
Fiecare partener a proiectat o unitate SF inter-curriculară (cross-curriculară), descriind o serie de lecţii interconectate care utilizează unul sau mai multe texte SF cu scopul... Read more
INSTRUMENTE INTERACTIVE ÎN MATEMATICĂ
Prof. Buzea Gabriela,
ȘcoalaGimnazială Nr. 56, București
Rezumat : Articolul evidenţiază un exemplu prin care profesorii pot influenţa performanţele elevilor pe care îi îndrumă, prin folosirea unor... Read more
13. Plantele etnobotanice
Plantele psihogene sau plantele psihotrope sunt acele plante care produc schimbări în ceea ce priveşte modul de gândire, de a percepe lucrurile din jur sau dispoziţia persoanelor care... Read more
TIPOLOGII ALE ELEVILOR CU CERINŢE EDUCAŢIONALE SPECIALE ŞI SOLUŢII DE INTEGRARE ÎN ŞCOALĂ
Prof. Pavel Adriana-Cristina
Colegiul Economic Buzău
Sintagma „şcoala pentru diversitate” este echivalentă sintagmei “şcoala pentru toţi” şi reprezintă dezideratul maximei... Read more
MUZICA ÎN ORELE DE LIMBĂ ENGLEZĂ
Prof. Raluca Bârsan
Lic. Ped. ”Regele Ferdinand” Sighetu Marmaţiei
Muzica în predarea limbii engleze la clasele primare se dovedeşte a fi nu doar un mod... Read more
EDUCAŢIA ŞI SOFTUL EDUCAŢIONAL
Profesor Păduraru Constantin Eugen
Şcoala gimnazială nr. 1 Slănic Moldova, judeţul Bacău
Rezumat:
Articolul de specialitate propus prezintă impactul deosebit pe care îl are softul... Read more
OBICEIURI ALE MEGLENOROMÂNILOR
Prof. Ida Iuliana
Şcoala Generală Nr. 3 Zărneşti, Braşov
Articolul prezintă câteva obiceiuri ale comunității meglenoromâne din comuna Cerna, județul Tulcea. Acestea sunt aduse în atenția noastră de un grup... Read more
MANAGEMENTUL PROCESULUI INSTRUCTIV-EDUCATIV
LA CLASELE CU DEFICIENŢI DE VEDERE
Liliana Nacev, profesor psihopedagog
Liceul Teoretic IRIS, Timişoara
Profesorul psihopedagog trebuie să fie în măsură să ia în considerare nevoile specifice ale copilului... Read more
TEMPERAMENT
Temperamentul constituie latura dinamico-energetică a personalităţii. Dinamică, deoarece ne furnizează informaţii cu privire la cât de iute sau lentă, mobila sau rigidă, este conduita individului. Energetică, pentru ca ne arată…
CAPITOLUL II
Inspectia unitatilor de invatamant preuniversitar
SECTIUNEA a 2-a
Inspectia scolara generala a unitatilor de invatamant preuniversitar: activitatea de preinspectie
Art. 20. -
Inspectorul coordonator al echipei realizeaza urmatoarele activitati preparatoare… CURENTELE DE AVANGARDĂ
Prof. Octavian Horia MINDA
Şcoala cu clasele I-VIII SÎNANDREI TIMIŞ
Un modernism categoric, de frondă, alcătuind aşa-zisa mişcare de avangardă artistică, a fost promovat la reviste precum „Contimporanul” (1922-1732), ”Punct”…
UTILIZAREA FILMELOR ÎN CADRUL ORELOR DE ISTORIE
Eva Fenechiu - profesor de istorie
Colegiul Tehnic Anghel Saligny, Cluj Napoca
Predarea şi învăţarea istoriei presupun eforturi mari uneori din… THE LEARNER-CENTERED MODEL OF TEACHING AND LEARNING
Prof. Popescu Mihaela
Colegiul Tehnic Mătăsari, Gorj
The learner-centered model of teaching and learning is the method emphasizing the goal of the current teaching…
COMMENT AIDER LES ÉLÈVES À DÉVELOPPER
UNE COMPÉTENCE COMMUNICATIVE?
Profesor: Popescu Mihaela
Colegiul ,,Gheorghe Tătărescu” Rovinari
Le présent article a pour objectif principal de présenter quelque considérations méthodologiques sur le développment de la… REPREZENTĂRI ALE BABEI DOCHIA ÎN LITERATURĂ
Prof. Simona Crainic,
Liceul De Arte Plastice, Timișoara
Studiul de faţă urmăreşte o trecere în revistă a modului în care Baba Dochia este reprezentată în…
CAPITOLUL II
Inspectia unitatilor de invatamant preuniversitar
SECTIUNEA a 7-a
Sistemul de asigurare a calitatii inspectiei la nivelul ISJ/ISMB
Art. 54. -
Managementul calitatii inspectiei scolare consta in crearea unor sisteme si…
EVALUAREA CU AJUTORUL TESTELOR CREATE CU SOFTWARE-UL WONDERSHARE QUIZCREATOR
Profesor Bușcă Alexandru
Liceul Tehnologic “Lazăr Edeleanu”, Năvodari
Rezumat: Articolul de față prezintă pașii pe care trebuie să îi parcurgă profesorul…
|
|