Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Festivalul National al Sanselor Tale
Joi, 20 Septembrie 2012 00:00

Festivalul National al Sanselor Tale

 

Conform adresei M.E.C.T.S. nr. 62458/10.10.2012, in perioada 19-25 noiembrie 2012 se va desfasura  sub genericul “Mediu social mai sigur pentru o educatie mai performanta”, a XIII-a editie a Festivalului National al Sanselor Tale.

Organizarea acestei saptamani a educatiei adultilor / educatiei permanente se afla sub egida UNESCO – Institutul pentru educatie - Hamburg, Romania numarandu-se printre cele 48 de tari din lume care organizeaza anual acest eveniment.

 

Aceasta manifestare cultural-artistica si sportiva raspunde politicii promovate de Ministerul Educatiei, Cercetarii,  Tineretului si Sportului pentru diversificarea si extinderea ofertei de educatie prin unitatile de invatamant si consolidarea rolului acestora ca centre de resurse educationale la nivelul comunitatii.

Avand in vedere ca anul 2012 este Anul European al Imbatranirii active si al Solidaritatii intre generatii  va recomandam ca, in colaborare cu autoritatile publice locale, institutii de cult si cultura, asociatii sportive, organizatii nonguvernamentale, sa organizati si sa coordonati activitati si programe educative, cultural-sportive, ca de exemplu:

- promovarea documentelor europene si nationale in domeniul educatiei permanente;

- dezbateri, seminarii, simpozioane;

- actiuni de formare in parteneriat (activitati culturale, sportive, educatie civica, educatie pentru  valorile democratiei, educatie pentru protectia mediului, educatie estetica);

- lansari de carte, filme;

- diseminare de bune practici.

Toate activitatile planificate de scoli in perioada 19-25 noiembrie 2012, care se incadreaza in tematica festivalului, se vor desfasura si vor fi mediatizate sub genericul “Festivalul National al Sanselor Tale”.

 

 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Spune Nu drogurilor - tipuri de droguri …

1. Sedative şi somnifere   1. Tranchilizante Printre medicamentele psihotrope cel mai frecvent comerializate, locul întâi a fost ţinut mult timp de Valium (diazepam), urmat de Adumbran şi Praxiten (oxazepam). Între...

Read more

Contributia mijloacelor de invatamant la…

CONTRIBUŢIA MIJLOACELOR DE ÎNVĂŢĂMÂNT LA FORMAREA REPREZENTĂRILOR ŞI A NOŢIUNILOR   Prof. Bobariu Liliana Școala Gimnazială Vidra   Modernizarea învăţământului, în conformitate cu cerinţele reformei, presupune găsirea unor noi tehnologii didactice care să contribuie...

Read more

Dezvoltarea capacitatilor perceptive de …

DEZVOLTAREA CAPACITĂŢILOR PERCEPTIVE, DE OBSERVARE ŞI DE REPREZENTARE A PREŞCOLARILOR   Educator Stan Luminiţa-Simona Gradiniţa cu program normal Bălăbăneşti, Galaţi   Preşcolarii au o deschidere perceptivă specială asupra spectacolului lumii ceea ce stimulează în grad...

Read more

Mai multi candidati la examenul de defin…

Mai mulţi candidaţi înscrişi în 2013 pentru examenul de definitivare în învăţământ   În perioada 4 - 25 ianuarie, s-au înscris pentru examenul naţional de definitivare în învăţământ 8.537 de candidaţi, dintre...

Read more

Conceptul de management educational

CONCEPTUL DE MANAGEMENT EDUCAȚIONAL Prof. înv. primar Iliescu George-Lucian Şcoala Gimnazială Nr. 1 Corbeni-Structura Oeştii-Pământeni „Managementul educațional este știința și arta de a pregăti resursele...

Read more

Importanta creativitatii in dezvoltarea …

IMPORTANŢA STIMULĂRII CREATIVITĂŢII ÎN DEZVOLTAREA COPILULUI   Marinescu Larisa Eromanga, Profesor Psihopedagog, Centrul de Pedagogie Curativă HD - locaţia Lupeni, Judeţul Hunedoara     Creativitatea poate fi definită ca trăsătură complexă a personalităţii umane, constând...

Read more

Proiect educational Vreau sa fiu student

PROIECT EDUCAŢIONAL ,,VREAU SĂ FIU STUDENT”   Prof. drd. Simion Rozaura Liceul Pedagogic Regele Ferdinand   Rezumatul lucrării Odată ajuns la vârsta majoratului, fiecare elev se gândeşte la viitorul său, încercând să facă alegerea optimă....

Read more

Elemente ale organizarii instruirii in g…

Elemente ale organizării instruirii în gimnaziu        Modificarea principală propusă de forma actuală a curriculum-ului o reprezintă:             -         trecerea de la centrarea învăţării pe obiective la centrarea învăţării pe dobândirea de competenţe;             -        ...

Read more