Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Festivalul National al Sanselor Tale
Joi, 20 Septembrie 2012 00:00

Festivalul National al Sanselor Tale

 

Conform adresei M.E.C.T.S. nr. 62458/10.10.2012, in perioada 19-25 noiembrie 2012 se va desfasura  sub genericul “Mediu social mai sigur pentru o educatie mai performanta”, a XIII-a editie a Festivalului National al Sanselor Tale.

Organizarea acestei saptamani a educatiei adultilor / educatiei permanente se afla sub egida UNESCO – Institutul pentru educatie - Hamburg, Romania numarandu-se printre cele 48 de tari din lume care organizeaza anual acest eveniment.

 

Aceasta manifestare cultural-artistica si sportiva raspunde politicii promovate de Ministerul Educatiei, Cercetarii,  Tineretului si Sportului pentru diversificarea si extinderea ofertei de educatie prin unitatile de invatamant si consolidarea rolului acestora ca centre de resurse educationale la nivelul comunitatii.

Avand in vedere ca anul 2012 este Anul European al Imbatranirii active si al Solidaritatii intre generatii  va recomandam ca, in colaborare cu autoritatile publice locale, institutii de cult si cultura, asociatii sportive, organizatii nonguvernamentale, sa organizati si sa coordonati activitati si programe educative, cultural-sportive, ca de exemplu:

- promovarea documentelor europene si nationale in domeniul educatiei permanente;

- dezbateri, seminarii, simpozioane;

- actiuni de formare in parteneriat (activitati culturale, sportive, educatie civica, educatie pentru  valorile democratiei, educatie pentru protectia mediului, educatie estetica);

- lansari de carte, filme;

- diseminare de bune practici.

Toate activitatile planificate de scoli in perioada 19-25 noiembrie 2012, care se incadreaza in tematica festivalului, se vor desfasura si vor fi mediatizate sub genericul “Festivalul National al Sanselor Tale”.

 

 

Revista cu ISSN

Proiecte educative interne

PROIECTE EDUCATIVE INTERNE INFORMARE SINTETICĂ    1. DIFERENŢIERI TERMINOLOGICE Proiect educativ intern = orice proiect/activitate în domeniul nonformal (extracurricular, extraşcolar), iniţiat şi desfăşurat de către unitatea de învăţământ şi care să vizeze una sau...

Read more

Admiterea in invatamantul profesional de…

Admiterea in invatamantul profesional de stat 2014   Vezi Ordinul 3136/20.02.2014 cu privire la organizarea, functionarea, admiterea si calendarul admiterii in invatamantul profesional de stat cu durata de 3 ani – pentru...

Read more

Modalitati eficiente de integrare in col…

STUDIU-MODALITĂŢI EFICIENTE DE INTEGRARE ÎN COLECTIVUL CLASEI A ELEVILOR CU C.E.S. înv. Gligor Dana Şcoala Gimnazială Cîmpeni Dezideratul actual al societăţii în care trăim este acela de a oferi posibilitatea...

Read more

Formarea de competente prin lectiile de …

FORMAREA DE COMPETENŢE PRIN LECŢIILE DE ECONOMIE ŞI ECONOMIE APLICATĂ Profesor, Popescu Marcela Paula Liceul Tehnologic”Vasile Cocea”Moldoviţa Cuprins: 1.Competenţele ca finalităţi ale procesului de instruire....

Read more

Numerele intregi negative, aparitie si m…

NUMERELE ÎNTREGI NEGATIVE, APARIȚIE ȘI MOTIVAȚIA NECESITĂȚII LOR Profesor: Vasilache Paraschiva Școala Gimnazială „ Șt. O. Iosif ” Tecuci Rezumat: Istoria matematicii ne fascinează, ne dezvăluie aspecte inedite legate de...

Read more

Planificare model pentru educatie tehnol…

Planificare model pentru educatie tehnologica invatamant gimnazial   Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata...

Read more

Metodologie gradatie de merit pentru pro…

Metodologie gradatie de merit pentru profesori 2017 Ministrul Educatiei Nationale si Cercetarii Stiintifice, Mircea Dumitru, a aprobat, prin ordin, metodologia si criteriile privind acordarea gradatiei de merit personalului didactic din...

Read more

Proiect de programa curriculum la decizi…

PROIECT DE PROGRAMĂ CURRICULUM LA DECIZIA ŞCOLII: STILISTICĂ Prof. Simona Crainic, Şcoala Gimnazială Sarmizegetusa Articolul de faţă este rezultatul nevoii de modele în alcătuirea unui proiect de...

Read more