Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768

Revista cu ISSN


Fisa de evaluare a activitatii didactice in inspectia pentru acordarea gradului didactic I
Duminică, 17 Februarie 2013 15:06

Fişă de evaluare a activităţii didactice în inspecţia curentă/specială

pentru acordarea gradului didactic I

 

Vezi noua fişă de evaluare a activităţii didactice în cadrul inspecţiei curente/speciale pentru acordarea gradului didactic II. Această fişă este anexa nr. 3 la ordin nr. 3129 din 1 februarie 2013, respectiv anexa nr. 8 la metodologia 5.561/2011).

 

FIŞĂ DE EVALUARE

a activităţii didactice în cadrul inspecţiei curente/speciale pentru acordarea gradului didactic I

Numele, iniţiala tatălui, prenumele cadrului didactic inspectat:

Numele avut înainte de căsătorie (acolo unde este cazul):

Funcţia didactică: .................. Specialitatea: ..................

Unitatea de învăţământ:

Data efectuării inspecţiei:

Inspector şcolar de specialitate/Metodist numit prin delegaţia nr. ....... din .............

(numele şi prenumele, funcţia didactică, specialitatea, gradul didactic, unitatea şcolară de la care provine)

I. ACTIVITATEA DIDACTICĂ

IA.

ACTIVITĂŢI VERIFICATE

1. Clasa

Tipul lecţiei

Titlul lecţiei

2. Clasa

Tipul lecţiei

Titlul lecţiei

3. Clasa

Tipul lecţiei

Titlul lecţiei

4. Clasa

Tipul lecţiei

Titlul lecţiei

GRUPA DE INDICATORI

CRITERII DE EVALUARE

PUNCTAJ MAXIM

PUNCTAJ ACORDAT

             

 

 

IB.

PROIECTAREA ACTIVITĂŢILOR (maximum 9 p)

Documentare ştiinţifică

2

 

Definirea obiectivelor şi obiectivele operaţionale

2

 

Corelaţia dintre obiective şi celelalte componente ale actului didactic (conţinut, strategie, mijloace de învăţământ, forme de organizare, evaluare etc.)

5

 

IC.

DESFĂŞURAREA ACTIVITĂŢILOR (maximum 51 p)

Reprezentarea conţinutului

4

 

Economia (esenţializarea) conţinutului Gradul de structurare şi organizare a materialului (schema, planul, structura logică etc.)

3

 

Puterea efectivă a conţinutului (de a genera idei noi, opinii, soluţii etc.)

3

 

Caracterul ştiinţific

3

 

Corelaţii intra- şi interdisciplinare, caracter practic-aplicativ

3

 

Corelaţia conţinutului cu strategia didactică şi cu tipul de interacţiune

5

 

Raportul dintre durata afectată solicitării elevilor şi cea afectată explicaţiilor, în funcţie de specificul conţinutului, de tipul şi de varianta lecţiei, de particularităţile dezvoltării psihointelectuale etc.

6

 

Concordanţa naturii solicitărilor cu particularităţile conţinutului

5

 

Raportul dintre activitatea personala a elevilor şi activitatea frontală, în contextul dat

5

 

Activitatea elevilor la nivelul proximei dezvoltări

4

 

Organizarea colectivului şi a activităţii

1

 

Acţiuni logice de organizare şi prelucrare a informaţiei. Acţiuni strategice de dezvoltare

2

 

Impunere

1

 

Diferenţiere

2

 

Evaluarea

2

 

Crearea climatului afectiv-emoţional

2

 

ID.

EVALUAREA RANDAMENTULUI ŞCOLAR (maximum 15 p)

Realizarea evaluării predictive (matricea conceptuala de bază)

2

 

Realizarea evaluării formative

2

 

Relaţia cerinţe-obiective

2

 

Realizarea progresului şcolar (raportul dintre rezultatele obţinute de elevi la începutul şi la finalul unei secvenţe de învăţare)

2

 

Preocuparea pentru motivarea notei şi formarea capacităţii de autoevaluare

2

 

Raportul dintre conţinutul evaluării şi conţinutul învăţării (cunoştinţe, priceperi, deprinderi, capacităţi, aptitudini, atitudini, interese etc.)

2

 

Raportul dintre notarea profesorului şi norma docimologică

1

 

Relaţia dintre predare-învăţare, evaluare şi (compensare) ameliorare; pe parcursul activităţii didactice

2

 

IE.

CUNOAŞTEREA ŞI CONSILIEREA ELEVILOR (maximum 8 p)

Strategii de diferenţiere şi individualizare

3

 

Adaptarea exigenţelor la particularităţile de vârstă/individuale ale elevilor

3

 

Adaptarea exigenţelor la programul zilnic al elevilor

2

 

IF.

COMPETENŢE PSIHO-RELAŢIONALE (maximum 2 p)

În raporturile cu elevii

2

 

În raporturile cu părinţii

În raporturile cu cadrele didactice

În raporturile cu comunitatea locală

IG.

AUTOEVALUAREA (maximum 6 p)

Autoanaliza

3

 

Aprecierea obiectivă

3

 

II ACTIVITATEA EDUCATIVĂ ÎN ŞCOALĂ ŞI ÎN AFARA EI(maximum 5 p)

5

 

III. ACTIVITATEA DE PERFECŢIONARE METODICĂ ŞI ŞTIINŢIFICĂ(maximum 2 p)

2

 

IV. APRECIEREA CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE(maximum 2 p)

2

 

PUNCTAJ TOTAL ACORDATMaximum 100 p

 

 

NOTA ACORDATĂ/CALIFICATIVUL ACORDAT

 

 

V CONCLUZII ŞI RECOMANDĂRI

 

 

 

Pentru un punctaj de minimum de 95 puncte se acordă nota 10.

Minimum 90 de puncte

Calificativ FB

Pentru un punctaj cuprins între 85 de puncte şi 94 ce puncte se acordă nota 9.

Între 70 şi 89 de puncte

Calificativ B

Pentru un punctaj cuprins între 75 de puncte şi 84 de puncte se acordă nota 8.

Între 50 şi 69 de puncte

Calificativ S

Pentru un punctaj cuprins între 65 de puncte şi 74 de puncte se acordă nota 7.

Sub 50 de puncte

Calificativ I

Pentru un punctaj cuprins între 55 de puncte şi 64 de puncte se acordă nota 6.

 

Pentru un punctaj cuprins între 45 de puncte şi 54 de puncte se acordă nota 5.

 

 

 

Inspector/Metodist,

 

Candidat,

 

 

 

Director,

             


Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:

 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Personalitatea in contextul cunoasterii …

PERSONALITATEA ÎN CONTEXTUL CUNOAŞTERII ELEVULUI – O PERMANENTĂ PROVOCARE Profesor Petruţ Steliana Grup Şcolar „Mihai Eminescu” Jimbolia Definiţia şi caracteristicile personalităţii A ne cunoaşte elevii este...

Read more

La Fontaine

LA FONTAINE                                                                                    Prof. Mira Magdalena                                                            Liceul Tehnic “Constantin Brâncuşi” Piteşti   La Fontaine est un poète dans le sens restraint du mot, puisque sa gloire repose sur des oeuvres qui ne passent...

Read more

Optimizarea procesului de predare prin d…

OPTIMIZAREA PROCESULUI DE PREDARE PRIN DEZVOLTAREA GÂNDIRII CRITICE        Înv. Gligor Dana Școala Gimnazială Vidra, jud. Alba   O învățare eficientă, durabilă, este aceea care are la bază participarea activă a elevului la...

Read more

Obiective turistice din Salaj

Obiective turistice din Salaj

 OBIECTIVE TURISTICE DIN SǍLAJ   Cosma Camelia Veronica Liceul de Artã „Ioan Sima”, Zalãu       (In county Sãlaj there are many touristic zone such as: „Meseş-Plopiş”, ”Silvania”, „Almaş-Agrij”, „Someş” which are very interesting because contain...

Read more

Calendarul de desfasurare corpul nationa…

Calendarul de desfasurare corpul national de experti in management educational sesiunea 2012 seria 3     CALENDARUL desfasurarii concursului de selectie a cadrelor didactice pentru constituirea corpului national de experti in management educational,...

Read more

Lecturi limba si literatura romana pentr…

LECTURI LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ PENTRU CLASA A XII-A Lecturi obligatorii - Literatura română pentru clasa a XII-a:Ion Băieşu - TeatruLucian Blaga - TeatruNicolae Breban - Animale bolnaveTraian T. Coşovei -...

Read more

Oportunitati Qdays

Oportunități Qdays Qdays Educational este reprezentantul oficial în România pentru EF Education First, lider mondial în educație internațională și una dintre cele mai mari companii private de învățământ din lume. Înființată...

Read more

Destramarea obstilor satesti din zona Ca…

DESTRĂMAREA OBŞTILOR SĂTEŞTI DIN ZONA CÂMPULUNG-MUSCEL   Prof. Gabriel TUDOSE Şcoala „Petre Tudose” Mălureni, Argeş     Obştea sătească – unitate de bază structurală şi funcţională a societăţii româneşti din Preistorie până spre contemporaneitate –...

Read more