|
|
Fisa de evaluare a activitatii didactice in inspectia pentru acordarea gradului didactic II |
Marţi, 19 Februarie 2013 17:56 |
Fişă de evaluare a activităţii didactice în inspecţia curentă/specială
pentru acordarea gradului didactic II
Vezi noua fişă de evaluare a activităţii didactice în cadrul inspecţiei curente/speciale pentru acordarea gradului didactic II. Această fişă este anexa nr. 1 la ordin nr. 3129 din 1 februarie 2013, respectiv anexa nr. 2 la metodologia 5.561/2011).
FIŞĂ DE EVALUARE a activităţii didactice în cadrul inspecţiei curente/speciale pentru acordarea gradului didactic II
|
Numele, iniţiala tatălui, prenumele cadrului didactic inspectat:
|
Numele avut înainte de căsătorie (acolo unde este cazul):
|
Funcţia didactică: .................. Specialitatea: ..................
|
Unitatea de învăţământ:
|
Data efectuării inspecţiei:
|
Inspector şcolar de specialitate/Metodist numit prin delegaţia nr. ....... din .............
|
(numele şi prenumele, funcţia didactică, specialitatea, gradul didactic, unitatea şcolară de la care provine)
|
I. ACTIVITATEA DIDACTICĂ
|
IA.
|
ACTIVITĂŢI VERIFICATE
|
Clasa
Tipul lecţiei
|
Titlul lecţiei
|
Clasa
Tipul lecţiei
|
Titlul lecţiei
|
Clasa
Tipul lecţiei
|
Titlul lecţiei
|
Clasa
Tipul lecţiei
|
Titlul lecţiei
|
GRUPA DE INDICATORI
|
CRITERII DE EVALUARE
|
PUNCTAJ MAXIM
|
PUNCTAJ ACORDAT
|
|
|
|
|
|
|
|
IB.
|
PROIECTAREA ACTIVITĂŢILOR (maximum 10 p)
|
Documentare ştiinţifică
|
2
|
|
Definirea obiectivelor şi obiectivele operaţionale
|
2
|
|
Corelaţia dintre obiective şi celelalte componente ale actului didactic (conţinut, strategie, mijloace de învăţământ, forme de organizare, evaluare etc.)
|
6
|
|
IC.
|
DESFĂŞURAREA ACTIVITĂŢILOR (maximum 40 p)
|
Reprezentarea conţinutului
|
2
|
|
Economia (esenţializarea) conţinutului
Gradul de structurare şi organizare a materialului (schema, pianul, structura logică etc.)
|
2
|
|
Puterea efectivă a conţinutului (de a genera idei noi, opinii, soluţii ele.)
|
2
|
|
Caracterul ştiinţific
|
2
|
|
Corelaţii intra-şi interdisciplinare, caracter practic-aplicativ
|
2
|
|
Corelaţia conţinutului cu strategia didactică şi cu tipul de interacţiune
|
4
|
|
Raportul dintre durata afectată solicitării elevilor şi cea afectată explicaţiilor, în funcţie de specificul conţinutului, de tipul şi de varianta lecţiei, de particularităţile dezvoltării psihointelectuale etc.
|
6
|
|
Concordanţa naturii solicitărilor cu particularităţile conţinutului
|
4
|
|
Raportul dintre activitatea personală a elevilor şi activitatea frontală, în contextul dat
|
3
|
|
Activitatea elevilor la nivelul proximei dezvoltări
|
3
|
|
Organizarea colectivului şi a activităţii
|
1
|
|
Acţiuni logice de organizare şi prelucrare a informaţiei. Acţiuni strategice de dezvoltare
|
2
|
|
Impunere
|
1
|
|
Diferenţiere
|
2
|
|
Evaluarea
|
2
|
|
Crearea climatului afectiv-emoţional
|
2
|
|
ID.
|
EVALUAREA RANDAMENTULUI ŞCOLAR (maximum 10 p)
|
Realizarea evaluării predictive (matricea conceptuală de bază)
|
1
|
|
Realizarea evaluării formative
|
1
|
|
Relaţia cerinţe-obiective
|
1
|
|
Realizarea progresului şcolar (raportul dintre rezultatele obţinute de elevi la începutul şi la finalul unei secvenţe de învăţare)
|
1
|
|
Preocuparea pentru motivarea notei şi formarea capacităţii de autoevaluare
|
1
|
|
Raportul dintre conţinutul evaluării şi conţinutul învăţării (cunoştinţe, priceperi, deprinderi, capacităţi, aptitudini, atitudini, interese etc.)
|
2
|
|
Raportul dintre notarea profesorului şi norma docimologică
|
1
|
|
Relaţia dintre preda re-învăţare, evaluare şi (compensare) ameliorare, pe parcursul activităţii didactice
|
2
|
|
IE.
|
CUNOAŞTEREA ŞI CONSILIEREA ELEVILOR (maximum 10 p)
|
Strategii de diferenţiere şi individualizare
|
4
|
|
Adaptarea exigenţelor la particularităţile de vârstă/individuale ale elevilor
|
3
|
|
Adaptarea exigenţelor la programul zilnic al elevilor
|
3
|
|
IF.
|
COMPETENŢE PSIHO-RELAŢIONALE (maximum 4 p)
|
În raporturile cu elevii
|
4
|
|
În raporturile cu părinţii
|
În raporturile cu cadrele didactice
|
În raporturile cu comunitatea locală
|
IG.
|
AUTOEVALUAREA (maximum 10 p)
|
Autoanaliza
|
5
|
|
Aprecierea obiectivă
|
5
|
|
II. ACTIVITATEA EDUCATIVĂ ÎN ŞCOALĂ ŞI ÎN AFARA EI
(maximum 4 p)
|
4
|
|
III. ACTIVITATEA DE PERFECŢIONARE METODICĂ ŞI ŞTIINŢIFICĂ
(maximum 8 p)
|
8
|
|
IV. APRECIEREA CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE
(maximum 4 p)
|
4
|
|
PUNCTAJ TOTAL ACORDAT
Maximum 100 p
|
|
|
NOTA ACORDATĂ/CALIFICATIVUL ACORDAT
|
|
|
V. CONCLUZII ŞI RECOMANDĂRI
|
|
|
|
Pentru un punctaj de minimum 95 de puncte se acordă nota 10.
|
Minimum 35 puncte
|
Calificativ FB
|
Pentru un punctaj cuprins între 85 de puncte şi 94 de puncte se acordă nota 9.
|
Între 65 şi 84 de puncte
|
Calificativ B
|
Pentru un punctaj cuprins între 75 de puncte şi 84 de puncte se acordă nota 8.
|
Între 45 şi 64 de puncte
|
Calificativ S
|
Pentru un punctaj cuprins între 65 de puncte şi 74 de puncte se acordă nota 7.
|
Sub 45 de puncte
|
Calificativ I
|
Pentru un punctaj cuprins între 55 de puncte şi 64 de puncte se acordă nota 6.
|
|
Pentru un punctaj cuprins între 45 de puncte şi 54 de puncte se acordă nota 5.
|
|
|
Inspector/Metodist,
|
Candidat,
|
|
Director,
|
|
|
|
|
|
|
|
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Sâmbătă, 23 Februarie 2013 18:30 |
|
EXEMPLUL - EFECTUL SUGESTIV AL COMPORTAMENTULUI NOSTRU ASUPRA COPILULUI
prof. înv. Primar Vaida Ioana
Liceul Tehnologic nr 1 Gâlgău
Baza psihologică a... Read more
SATIRA SOCIALĂ
ÎN ȚIGANIADA LUI ION BUDAI – DELEANU
Prof. Drd. Miron Costina Violeta
Școala cu clasele I-VIII Tălpaș, Dolj
Mots-clés: satire, intertextualité, société, politique, Tsiganes
Resumé
Auteur satirique par excellence, la réponse de... Read more
INTELIGENŢE MULTIPLE
După Hovard Gardner
Prof. Popp Loredana
Şcoala cu clasele I – VIII Carani, jud. Timiş
Teoria lui Hovard Gardner despre inteligenţele multiple este considerată cea mai profundă pătrundere... Read more
IMPORTANŢA STUDIERII ORTOGRAFIEI ŞI PUNCTUAŢIEI ÎN ŞCOALĂ
înv. Marc Aurica
Școala Gimnazială Cîmpeni
A învăța elevii să vorbească corect și să scrie corect în limba română este o datorie de onoare... Read more
ROMANTISMUL MUZICAL CEH
Profesor Lazar Mihaiela
Liceul de Artã „Ioan Sima” Zalãu
Multã vreme cultura muzicalã cehã a fost, în Baroc si Clasicism, o parte reprezentativã a celei austro-germane.... Read more
RELAȚII DINAMICE ÎN CADRUL TERAPIEI EDUCAȚIONALE COMPLEXE ȘI INTEGRATE
Profesor educator Mureșan- Chira Gabriel
Școala Gimnazială Specială Centrul de Resurse și Documentare pentru Educația Incluzivă/... Read more
REGULAMENTUL FESTIVALULUI INTERNAŢIONAL DE POEZIE ŞI EPIGRAME
„ROMEO ŞI JULIETA LA MIZIL”
ED. A V-A, 2011-2012
FĂRĂ TAXĂ!
„Mizilul!... Aşezată la poalele Tohanilor, celebre podgorii, această urbe - o grădină - se răsfaţă cu... Read more
Ordin nr. 5106/01.09.2010 pentru aprobarea Normelor metodologice privind modul de realizare a raportului de activitate în vederea obţinerii gradaţiei de merit pentru personalul didactic de predare din învăţământul preuniversitar
Norme... Read more
STUDIUL PRIVIND FOLOSIREA
METODELOR ALTERNATIVE DE ÎNVĂŢARE
Prof. Pantin Delia
Colegiul Tehnic Energetic „Regele Ferdinand I ” Timişoara
Studiul se referă la modul cum sunt folosite metodele alternative de învăţare, respectiv…
CAPITOLUL II
Inspectia unitatilor de invatamant preuniversitar
SECTIUNEA a 3-a
Inspectia scolara generala a unitatilor de invatamant preuniversitar: desfasurarea inspectiei
Art. 26. -
Inspectia scolara generala va fi deschisa de catre coordonatorul… Calendarul olimpiadelor si concursurilor scolare internationale 2015
Vezi Calendarul olimpiadelor si concursurilor scolare internationale desfasurate in Romania si in strainatate pentru anul scolar 2014-2015, respectiv: activitatea, tara/localitatea si perioada.
Viata de student
Pentru studentii noi veniti in Bucuresti trebuie sa fie un soc total primul contact cu capitala, mai ales daca provin dintr-un mediu linistit, de la tara sau din…
METODA ”LOOKING THROUGH THE KEY- HOLE”
Profesor: Enache Beatrice- Ionela
Școala Gimnazială „Al. Piru”, com. Mărgineni, jud. Bacău
Învățarea limbii engleze presupune parcurgerea și însușirea a numeroase teme legate de gramatică,… NEVOIA DE RAPORTARE LA MODEL A PERSONALITĂȚII ÎN FORMARE
Grădinița ,,Ion Creangă”, Ploiești, Județul Prahova
Relaționarea cu ceilalți, propria imagine de sine, atitudinile, aspirațiile, statusul social al omului de la…
METODE DE REZOLVARE A PROBLEMELOR
Inst. Aftinescu Dorina Florina
Şcoala cu Clasele I-VIII, Galicea Mare, Dolj
Introducerea organizatorului cognitiv, ca metodã, ilustreazã principiul diferentierii progresive si serveste aceastã functie în raport cu orice… Evaluarea Nationala 2014
la clasele a II-a, a IV-a si a VI-a - modele de test
Au aparut postate pe site-ul Ministerului Educatiei Nationale modelele de test pentru Evaluarea Nationala…
AUTOBSERVAREA ŞI AUTONOTAREA ZILNICĂ LA PURTARE A ELEVILOR,
O CALE PENTRU A ELIMINA INDISCIPLINA ÎN ŞCOALĂ
Virgil Beceru, profesor pensionar, Iaşi,
Şcoala şi familia se află într-un…
|
|