Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Fisa de evaluare a activitatii didactice in inspectia pentru acordarea gradului didactic II
Marţi, 19 Februarie 2013 17:56

Fişă de evaluare a activităţii didactice în inspecţia curentă/specială

pentru acordarea gradului didactic II

 

Vezi noua fişă de evaluare a activităţii didactice în cadrul inspecţiei curente/speciale pentru acordarea gradului didactic II. Această fişă este anexa nr. 1 la ordin nr. 3129 din 1 februarie 2013, respectiv anexa nr. 2 la metodologia 5.561/2011).

 

FIŞĂ DE EVALUARE a activităţii didactice în cadrul inspecţiei curente/speciale pentru acordarea gradului didactic II

Numele, iniţiala tatălui, prenumele cadrului didactic inspectat:

Numele avut înainte de căsătorie (acolo unde este cazul):

Funcţia didactică: .................. Specialitatea: ..................

Unitatea de învăţământ:

Data efectuării inspecţiei:

Inspector şcolar de specialitate/Metodist numit prin delegaţia nr. ....... din .............

(numele şi prenumele, funcţia didactică, specialitatea, gradul didactic, unitatea şcolară de la care provine)

I. ACTIVITATEA DIDACTICĂ

IA.

ACTIVITĂŢI VERIFICATE

Clasa

Tipul lecţiei

Titlul lecţiei

Clasa

Tipul lecţiei

Titlul lecţiei

Clasa

Tipul lecţiei

Titlul lecţiei

Clasa

Tipul lecţiei

Titlul lecţiei

GRUPA DE INDICATORI

CRITERII DE EVALUARE

PUNCTAJ MAXIM

PUNCTAJ ACORDAT

             

 

 

IB.

PROIECTAREA ACTIVITĂŢILOR (maximum 10 p)

Documentare ştiinţifică

2

 

Definirea obiectivelor şi obiectivele operaţionale

2

 

Corelaţia dintre obiective şi celelalte componente ale actului didactic (conţinut, strategie, mijloace de învăţământ, forme de organizare, evaluare etc.)

6

 

IC.

DESFĂŞURAREA ACTIVITĂŢILOR (maximum 40 p)

Reprezentarea conţinutului

2

 

Economia (esenţializarea) conţinutului

Gradul de structurare şi organizare a materialului (schema, pianul, structura logică etc.)

2

 

Puterea efectivă a conţinutului (de a genera idei noi, opinii, soluţii ele.)

2

 

Caracterul ştiinţific

2

 

Corelaţii intra-şi interdisciplinare, caracter practic-aplicativ

2

 

Corelaţia conţinutului cu strategia didactică şi cu tipul de interacţiune

4

 

Raportul dintre durata afectată solicitării elevilor şi cea afectată explicaţiilor, în funcţie de specificul conţinutului, de tipul şi de varianta lecţiei, de particularităţile dezvoltării psihointelectuale etc.

6

 

Concordanţa naturii solicitărilor cu particularităţile conţinutului

4

 

Raportul dintre activitatea personală a elevilor şi activitatea frontală, în contextul dat

3

 

Activitatea elevilor la nivelul proximei dezvoltări

3

 

Organizarea colectivului şi a activităţii

1

 

Acţiuni logice de organizare şi prelucrare a informaţiei. Acţiuni strategice de dezvoltare

2

 

Impunere

1

 

Diferenţiere

2

 

Evaluarea

2

 

Crearea climatului afectiv-emoţional

2

 

ID.

EVALUAREA RANDAMENTULUI ŞCOLAR (maximum 10 p)

Realizarea evaluării predictive (matricea conceptuală de bază)

1

 

Realizarea evaluării formative

1

 

Relaţia cerinţe-obiective

1

 

Realizarea progresului şcolar (raportul dintre rezultatele obţinute de elevi la începutul şi la finalul unei secvenţe de învăţare)

1

 

Preocuparea pentru motivarea notei şi formarea capacităţii de autoevaluare

1

 

Raportul dintre conţinutul evaluării şi conţinutul învăţării (cunoştinţe, priceperi, deprinderi, capacităţi, aptitudini, atitudini, interese etc.)

2

 

Raportul dintre notarea profesorului şi norma docimologică

1

 

Relaţia dintre preda re-învăţare, evaluare şi (compensare) ameliorare, pe parcursul activităţii didactice

2

 

IE.

CUNOAŞTEREA ŞI CONSILIEREA ELEVILOR (maximum 10 p)

Strategii de diferenţiere şi individualizare

4

 

Adaptarea exigenţelor la particularităţile de vârstă/individuale ale elevilor

3

 

Adaptarea exigenţelor la programul zilnic al elevilor

3

 

IF.

COMPETENŢE PSIHO-RELAŢIONALE (maximum 4 p)

În raporturile cu elevii

4

 

În raporturile cu părinţii

În raporturile cu cadrele didactice

În raporturile cu comunitatea locală

IG.

AUTOEVALUAREA (maximum 10 p)

Autoanaliza

5

 

Aprecierea obiectivă

5

 

II. ACTIVITATEA EDUCATIVĂ ÎN ŞCOALĂ ŞI ÎN AFARA EI

(maximum 4 p)

4

 

III. ACTIVITATEA DE PERFECŢIONARE METODICĂ ŞI ŞTIINŢIFICĂ

(maximum 8 p)

8

 

IV. APRECIEREA CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE

(maximum 4 p)

4

 

PUNCTAJ TOTAL ACORDAT

Maximum 100 p

 

 

NOTA ACORDATĂ/CALIFICATIVUL ACORDAT

 

 

V. CONCLUZII ŞI RECOMANDĂRI

 

 

 

Pentru un punctaj de minimum 95 de puncte se acordă nota 10.

Minimum 35 puncte

Calificativ FB

Pentru un punctaj cuprins între 85 de puncte şi 94 de puncte se acordă nota 9.

Între 65 şi 84 de puncte

Calificativ B

Pentru un punctaj cuprins între 75 de puncte şi 84 de puncte se acordă nota 8.

Între 45 şi 64 de puncte

Calificativ S

Pentru un punctaj cuprins între 65 de puncte şi 74 de puncte se acordă nota 7.

Sub 45 de puncte

Calificativ  I

Pentru un punctaj cuprins între 55 de puncte şi 64 de puncte se acordă nota 6.

 

Pentru un punctaj cuprins între 45 de puncte şi 54 de puncte se acordă nota 5.

 

 

 

Inspector/Metodist,

 

Candidat,

 

 

 

Director,

             

 

Ultima actualizare în Sâmbătă, 23 Februarie 2013 18:30
 

Revista cu ISSN

Exemplul efectul sugestiv al comportamen…

EXEMPLUL - EFECTUL SUGESTIV AL COMPORTAMENTULUI NOSTRU ASUPRA COPILULUI prof. înv. Primar Vaida Ioana Liceul Tehnologic nr 1 Gâlgău Baza psihologică a...

Read more

Satira sociala in Tiganiada lui Ion Buda…

SATIRA SOCIALĂ ÎN ȚIGANIADA LUI ION BUDAI – DELEANU   Prof. Drd. Miron Costina Violeta Școala cu clasele I-VIII Tălpaș, Dolj   Mots-clés: satire, intertextualité, société, politique, Tsiganes   Resumé Auteur satirique par excellence, la réponse de...

Read more

Inteligente multiple dupa Hovard Gardner

INTELIGENŢE MULTIPLE După Hovard Gardner                                                          Prof. Popp Loredana                                                        Şcoala cu clasele I – VIII Carani, jud. Timiş   Teoria lui Hovard Gardner despre inteligenţele multiple este considerată cea mai profundă pătrundere...

Read more

Imporrtanta studierii ortografiei si pun…

IMPORTANŢA STUDIERII ORTOGRAFIEI ŞI PUNCTUAŢIEI ÎN ŞCOALĂ înv. Marc Aurica Școala Gimnazială Cîmpeni A învăța elevii să vorbească corect și să scrie corect în limba română este o datorie de onoare...

Read more

Romantismul muzical ceh

ROMANTISMUL MUZICAL CEH Profesor Lazar Mihaiela Liceul de Artã „Ioan Sima” Zalãu     Multã vreme cultura muzicalã cehã a fost, în Baroc si Clasicism, o parte reprezentativã a celei austro-germane....

Read more

Relatii dinamice in cadrul terapiei educ…

RELAȚII DINAMICE ÎN CADRUL TERAPIEI EDUCAȚIONALE COMPLEXE ȘI INTEGRATE Profesor educator Mureșan- Chira Gabriel Școala Gimnazială Specială Centrul de Resurse și Documentare pentru Educația Incluzivă/...

Read more

Festivalul International de Poezie si Ep…

  REGULAMENTUL FESTIVALULUI INTERNAŢIONAL DE POEZIE ŞI EPIGRAME „ROMEO ŞI JULIETA LA MIZIL” ED. A V-A, 2011-2012   FĂRĂ TAXĂ!   „Mizilul!... Aşezată la poalele Tohanilor, celebre podgorii, această urbe - o grădină - se răsfaţă cu...

Read more

Legislatie

Ordin nr. 5106/01.09.2010 pentru aprobarea Normelor metodologice privind modul de realizare a raportului de activitate în vederea obţinerii gradaţiei de merit pentru personalul didactic de predare din învăţământul preuniversitar Norme...

Read more