Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Fisa de evaluare proiecte educative extrascolare pentru calendarul activitatilor educative nationale si internationale
Joi, 27 Octombrie 2011 00:00

FIŞĂ DE EVALUARE A PROIECTELOR EDUCATIVE  EXTRAŞCOLARE PENTRU CALENDARUL ACTIVITĂŢILOR EDUCATIVE, NAȚIONALE ȘI INTERNAȚIONALE 2012

 

 

Proiect:

Instituţia:

Buget (total şi solicitat):

Punctaj final:

 

Evaluator 1 (nume şi semnătură):

Evaluator 2 (nume şi semnătură):

Evaluator 3 (nume şi semnătură):

 

 

 

CRITERIILE DE EVALUARE A PROIECTELOR EDUCATIVE

CRITERII ELIMINATORII

1. Respectarea fişei proiectului;

2. Respectarea termenului limită de depunere a proiectelor - 10 noiembrie 2010 (ziua poştei)

3. Buget din alte surse – minim 10% (sponsorizări, resurse umane, materiale, donaţii; alte elemente de suport – sală, aparatură etc. – altele decât cele din dotarea proprie).

 

 

Nr.

CRITERII DE EVALUARE

Eval. 1

Eval. 2

Eval. 3

OBS.

1.

Relevanţa: 50 puncte

 

 

 

 

1.1. faţă de analiza de nevoi/context/justificare (5 p);

 

 

 

 

1.2. concordanţa dintre grup ţintă - obiective – acivităţi - rezultate (5 p);

 

 

 

 

1.3. complementarizare obiective – conţinut – metode – evaluare  (10 p).

 

 

 

 

1.4. capacitatea de derulare a proiectului la nivel interjudeţean/regional/naţional (10 p).

 

 

 

 

1.5. derularea de activităţi în cadrul proiectului pe domenile cultural – artistic, sportiv – turistic, tehnico-ştiinţific (20 p)

 a. număr de elevi implicaţi (5 p)

 b.activităţi interdisciplinare (10 p)

 c. număr de parteneri/asociaţi (5 p)

 

 

 

 

2.

Originalitate: 30 puncte

 

 

 

 

a. temă (2 p);

 

 

 

 

b. activităţi (10 p);

 

 

 

 

c. conţinut (10 p);

 

 

 

 

d. metode (3 p);

 

 

 

 

e. metode de evaluare (5 p);

 

 

 

 

3.

Procentul contribuţiei financiare a aplicantului – 20 puncte

 

 

 

 

 

TOTAL

 

 

 

 

 

Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:54
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Cadrul didactic in scoala moderna

CADRUL DIDACTIC ÎN ȘCOALA MODERNĂ   Prof. Coman Valentina Liceul Tehnologic Constantin Brâncuși, Pitești   Rezumat: Articolul îşi propune evidențierea rolurilor pe care cadrul didactic trebuie să le ia în considerare în contextul școlii...

Read more

Civilizatie si cultura în arhitectura Ro…

CIVILIZAŢIE ŞI CULTURĂ ÎN ARHITECTURA ROMEI ANTICE      Prof. Dimitriu Astrid-Alina Grup Şcolar Agricol Alexandria, jud. Teleorman       Civilizaţia şi cultura romană, cu asimilările vechilor civilizaţii mediteraneene, ale experienţelor ingineriei etrusce în construcţii, tehnici şi...

Read more

Paleta meseriilor proiect educational

PALETA MESERIILOR  - PROIECT EDUCAȚIONAL   Prof. Contescu Mihaela – Colegiul Tehnic Lazar Edeleanu și Liceul Tehnologic 1 Mai Municipiul Ploiești   Succesul în viaţă, împlinirea, depinde de mai multe obiective, dar nu în...

Read more

Avantajele utilizarii calculatorului in …

AVANTAJELE UTILIZĂRII CALCULATORULUI ÎN PROCESUL INSTRUCTIV - EDUCATIV   Profesor Miron Steluţa Otilia Şcoala Gimnazială Movila Miresii, judeţul Brăila               Rezumat: Articolul îşi propune identificarea avantajelor utilizării calculatorului în activitatea de predare – învăţare...

Read more

Pregatire pentru gradul didactic II la U…

Pregătire pentru gradul didactic II la Universitatea Braşov   În perioada 10-13 iulie 2013, la Universitatea Braşov, se organizează cursuri / consultaţii de pregătire la metodica specialităţii şi pedagogie, pentru cadrele didactice...

Read more

Nevoia de raportare la model a personali…

NEVOIA DE RAPORTARE LA MODEL A PERSONALITĂȚII ÎN FORMARE     Grădinița ,,Ion Creangă”, Ploiești, Județul Prahova                                 Relaționarea cu ceilalți, propria imagine de sine, atitudinile, aspirațiile, statusul social al omului de la...

Read more

Metodologie organiyare si functionare ce…

METODOLOGIA DE ORGANIZARE ȘI FUNCȚIONARE A CENTRELOR COMUNITARE DE ÎNVĂȚARE PERMANENTĂ     Capitol I Dispoziții generale Art. 1. Prezenta metodologie reglementează modul de înființare, organizare și funcționare a centrelor comunitare de învățare permanentă. Art. 2. Centrul...

Read more

Planificare model pentru limba si comuni…

Planificare model pentru limba si comunicare invatamant gimnazial   Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice....

Read more