Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768

Revista cu ISSN


Fisa de evaluare proiecte educative extrascolare pentru calendarul activitatilor educative nationale si internationale
Joi, 27 Octombrie 2011 00:00

FIŞĂ DE EVALUARE A PROIECTELOR EDUCATIVE  EXTRAŞCOLARE PENTRU CALENDARUL ACTIVITĂŢILOR EDUCATIVE, NAȚIONALE ȘI INTERNAȚIONALE 2012

 

 

Proiect:

Instituţia:

Buget (total şi solicitat):

Punctaj final:

 

Evaluator 1 (nume şi semnătură):

Evaluator 2 (nume şi semnătură):

Evaluator 3 (nume şi semnătură):

 

 

 

CRITERIILE DE EVALUARE A PROIECTELOR EDUCATIVE

CRITERII ELIMINATORII

1. Respectarea fişei proiectului;

2. Respectarea termenului limită de depunere a proiectelor - 10 noiembrie 2010 (ziua poştei)

3. Buget din alte surse – minim 10% (sponsorizări, resurse umane, materiale, donaţii; alte elemente de suport – sală, aparatură etc. – altele decât cele din dotarea proprie).

 

 

Nr.

CRITERII DE EVALUARE

Eval. 1

Eval. 2

Eval. 3

OBS.

1.

Relevanţa: 50 puncte

 

 

 

 

1.1. faţă de analiza de nevoi/context/justificare (5 p);

 

 

 

 

1.2. concordanţa dintre grup ţintă - obiective – acivităţi - rezultate (5 p);

 

 

 

 

1.3. complementarizare obiective – conţinut – metode – evaluare  (10 p).

 

 

 

 

1.4. capacitatea de derulare a proiectului la nivel interjudeţean/regional/naţional (10 p).

 

 

 

 

1.5. derularea de activităţi în cadrul proiectului pe domenile cultural – artistic, sportiv – turistic, tehnico-ştiinţific (20 p)

 a. număr de elevi implicaţi (5 p)

 b.activităţi interdisciplinare (10 p)

 c. număr de parteneri/asociaţi (5 p)

 

 

 

 

2.

Originalitate: 30 puncte

 

 

 

 

a. temă (2 p);

 

 

 

 

b. activităţi (10 p);

 

 

 

 

c. conţinut (10 p);

 

 

 

 

d. metode (3 p);

 

 

 

 

e. metode de evaluare (5 p);

 

 

 

 

3.

Procentul contribuţiei financiare a aplicantului – 20 puncte

 

 

 

 

 

TOTAL

 

 

 

 

 

Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:54
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Democratie si toleranta Noile educatii

DEMOCRAŢIE ŞI TOLERANŢĂ. „NOILE EDUCAŢII”   prof. Corha Minodora Liceul de Artă „Ioan Sima” Zalău    Motto: Toate fiinţele umane se nasc libere şi egale în drepturi.            (Articolul I Declaraţia Universală  a...

Read more

Cercetarea stiintifica si tipologia pref…

CERCETARE ŞTIINŢIFICĂ TIPOLOGIA PREFIXOIDELOR prof. Chiru Adelina Şcoala Gimnazială ,,Înv. Clemenţa Beşchea” Căpăţîneşti, Mărăcineni, judeţul Buzău Aspectul formal Intrând în compunerea unui cuvânt, prefixoidele...

Read more

Seminar limba engleza

Seminar limba engleza Profesorii de limba engleza din Romania pot fi instruiti gratuit de catre profesori britanici, in cadrul unui seminar organizat de Mirunette International Education. Mirunette International Education organizeaza seminarul "Fresh...

Read more

Planificare model pentru stiinte invatam…

Planificare model pentru stiinte invatamant primar   Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata model...

Read more

Elemente ale organizarii instruirii in g…

Elemente ale organizării instruirii în gimnaziu        Modificarea principală propusă de forma actuală a curriculum-ului o reprezintă:             -         trecerea de la centrarea învăţării pe obiective la centrarea învăţării pe dobândirea de competenţe;             -        ...

Read more

Elemente de noutate in aplicarea curricu…

ELEMENTE DE NOUTATE ÎN APLICAREA CURRICULUM-ULUI ÎN PROCESUL INSTRUCTIV-EDUCATIV DIN GRĂDINIŢĂ                                                                                Ed. Purcel Cecilia, Grădiniţa cu P.P. “Clopoţel”, Bârlad   Necesitatea elaborării unui nou curriculum pentru învăţământul preşcolar reiese din multitudinea...

Read more

Metode si tehnici de cunoastere si carac…

METODE ŞI TEHNICI DE CUNOAŞTERE ŞI CARACTERIZARE PSIHOPEDAGOGICĂ A ELEVILOR     Cunoaşterea psihologică de către profesor a elevilor este complexă şi dificilă, dar, este şi extrem de profitabilă pentru elevul în cauză,...

Read more

Eseul scolar între intentie si realizare

ESEUL ŞCOLAR ÎNTRE INTENŢIE ŞI REALIZARE   Prof. Cristina Lorincz Colegiul Tehnic Iosif Şilimon, Braşov     Articolul de faţă are în centru problematica eseului şi după un scurt istoric aduce în prim plan confuziile care...

Read more