Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Fisa de evaluarea lectiei inspectia speciala la clasa
Marţi, 11 Septembrie 2012 00:00

ANEXA Nr. 3
  la metodologie

 

Numele si prenumele candidatului.....................................

Data..............................

Examinator ................................

 

FISA DE EVALUAREA LECTIEI
Inspectia speciala la clasa

   

 

 

 

 

 

 

Analiza

Aspectele evaluate: criterii

Punctajul

 

Maxim

Realizat

 

Lectie

Aspecte formale (documente, documentatie, materiale didactice disponibile)

1

 

 

Proiectare - motivare (relationarea intra- si interdisciplinara, intra si cross- curriculara, perspectiva in raport cu unitatea de invatare, relevanta pentru viata a continuturilor)

1

 

 

Continut stiintifico-aplicativ (obiectivizare, structurare, sistematizare, coerenta, consistenta)

1

 

 

Metode si mijloace didactice (varietate, oportunitate, originalitate, eficienta)

1

 

 

Climat psihopedagogic Ambient specific disciplinei, motivatie pentru lectie

1

 

 

Elevii - dominante vizate

Achizitii cognitive, verbalizate/nonverbalizate (calitate, cantitate, relationare, operationalizare)

1

 

 

Deprinderi de activitate intelectuala individuala si in echipa (operatii logice, mecanisme de analiza si sinteza, tipuri de inteligente, consecventa, seriozitate, ambitia autodepasirii, colegialitate, responsabilitate si raspundere, flexibilitate in asumarea rolurilor)

1

 

 

Atitudine fata de scoala - statutul si rolul la ora (pozitiva - colaborator, indiferenta - spectator)

1

 

 

Profesorul - dominante vizate

Competente profesionale si metodice (de cunoastere - gradul de stapanire, organizare si prelucrare a informatiei, de executie - rapiditatea, precizia actiunilor si distributivitatea atentiei, de comunicare - fluiditatea, concizia si acuratetea discursului, captarea si pastrarea interesului elevilor, abilitatea pentru activitate diferentiata)

1

 

 

Competente sociale si de personalitate (sociabilitate, degajare, comunicativitate, registre diverse de limbaj, echilibru emotional, rezistenta la stres, ingeniozitate, flexibilitate, fermitate, toleranta, rigurozitate, obiectivitate, disponibilitate pentru autoperfectionare)

1

 

 

TOTAL:

10

 

 

   

Semnatura ...............................................

 

   NOTA:

Fisa de evaluare a lectiei este completata de cei 2 profesori examinatori care fac parte din comisie. Rezultatul inspectiei la clasa se obtine ca medie a punctajelor acordate de fiecare profesor examinator.

 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Niveluri ale limbajului si conceptul de …

NIVELURI ALE LIMBAJULUI ŞI CONCEPTUL DE COMPETENŢĂ LINGVISTICĂ Profesor Andra Elena Diaconu Profesor de limba și literatura română, Școala Gimnazială Fitionești, județul Vrancea Limba este un mijloc de comunicare între membrii...

Read more

Les articulateurs du discours

LES ARTICULATEURS DU DISCOURS   Lector univ. Ilie Minescu Universitatea de Vest din Timisoara     La langue française est pleine de mots et de locutions qui, utilisés adéquatement, permettent d’exprimer les idées...

Read more

Studiul comparativ al eficientei utiliza…

STUDIUL COMPARATIV AL EFICIENŢEI UTILIZĂRII ENERGIILOR REGENERABILE ÎN SPAŢIUL SUBCARPAŢILOR DE CURBURĂ       Prof. Comănescu Marghioala Colegiul Agricol „Dr. C. Angelescu” Buzău   Cererea de electricitate a crescut permanent în ultimii ani iar principiile dezvoltării industriale...

Read more

Comunicarea scoala familie comunitate in…

COMUNICAREA ŞCOALĂ-FAMILIE-COMUNITATE, ÎN CONTEXTUL DESCENTRALIZĂRII SISTEMULUI DE ÎNVĂŢĂMÂNT   prof. istorie Luminiţa Simona Feşnic Liceul Teoretic “Onisifor Ghibu”, Oradea     Scopul acestui articol este sublinierea unor probleme ce marchează mult “trâmbiţata” descentralizare a sistemului...

Read more

Olimpiade la disciplinele din aria Tehno…

Olimpiade la disciplinele din aria Tehnologii 2015   Vezi Graficul olimpiadelor la disciplinele din aria curriculara „Tehnologii” in anul scolar 2014-2015, respectiv perioada de desfasurare si judetele organizatoare ale etapei nationale.

Read more

Mari matematicieni ai antichitatii

Mari matematicieni ai antichitatii

MARI MATEMATICIENI AI ANTICHITĂŢII   Prof. Popp Loredana Şcoala cu clasele I-VIII SINANDREI   Euclid din Alexandria Euclid din Alexandria originar din Damasc(ca. 325 î. Hr, 265 î. Hr) a fost un matematician grec care a...

Read more

La traduction ecole de tolerance

LA TRADUCTION – ÉCOLE DE TOLÉRANCE                                                                                              Prof. Cipriana-Manuela NICHITA,                                                                                     Colegiul Economic "Ion Ghica" Brăila   "La traduction est, au mieux, un écho."George Borrow                                                               Avant-propos   Abstract La traduction ne peut pas se réduire au...

Read more

Regresivitatea termenului literar superr…

REGRESIVITATEA TERMENULUI LITERAR SUPERREALIST   Ştefan Lucian MUREŞANU     Cuvinte cheie: regresivitate, superrealism, incandescent, senzaţii, rostire, lumină, divin, originalitate, urâţeşte.               M-am străduit întotdeauna ca prin cuvântul meu scris să nu lezez existenţa niciunui...

Read more