Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Fisa de evaluarea lectiei inspectia speciala la clasa
Marţi, 11 Septembrie 2012 00:00

ANEXA Nr. 3
  la metodologie

 

Numele si prenumele candidatului.....................................

Data..............................

Examinator ................................

 

FISA DE EVALUAREA LECTIEI
Inspectia speciala la clasa

   

 

 

 

 

 

 

Analiza

Aspectele evaluate: criterii

Punctajul

 

Maxim

Realizat

 

Lectie

Aspecte formale (documente, documentatie, materiale didactice disponibile)

1

 

 

Proiectare - motivare (relationarea intra- si interdisciplinara, intra si cross- curriculara, perspectiva in raport cu unitatea de invatare, relevanta pentru viata a continuturilor)

1

 

 

Continut stiintifico-aplicativ (obiectivizare, structurare, sistematizare, coerenta, consistenta)

1

 

 

Metode si mijloace didactice (varietate, oportunitate, originalitate, eficienta)

1

 

 

Climat psihopedagogic Ambient specific disciplinei, motivatie pentru lectie

1

 

 

Elevii - dominante vizate

Achizitii cognitive, verbalizate/nonverbalizate (calitate, cantitate, relationare, operationalizare)

1

 

 

Deprinderi de activitate intelectuala individuala si in echipa (operatii logice, mecanisme de analiza si sinteza, tipuri de inteligente, consecventa, seriozitate, ambitia autodepasirii, colegialitate, responsabilitate si raspundere, flexibilitate in asumarea rolurilor)

1

 

 

Atitudine fata de scoala - statutul si rolul la ora (pozitiva - colaborator, indiferenta - spectator)

1

 

 

Profesorul - dominante vizate

Competente profesionale si metodice (de cunoastere - gradul de stapanire, organizare si prelucrare a informatiei, de executie - rapiditatea, precizia actiunilor si distributivitatea atentiei, de comunicare - fluiditatea, concizia si acuratetea discursului, captarea si pastrarea interesului elevilor, abilitatea pentru activitate diferentiata)

1

 

 

Competente sociale si de personalitate (sociabilitate, degajare, comunicativitate, registre diverse de limbaj, echilibru emotional, rezistenta la stres, ingeniozitate, flexibilitate, fermitate, toleranta, rigurozitate, obiectivitate, disponibilitate pentru autoperfectionare)

1

 

 

TOTAL:

10

 

 

   

Semnatura ...............................................

 

   NOTA:

Fisa de evaluare a lectiei este completata de cei 2 profesori examinatori care fac parte din comisie. Rezultatul inspectiei la clasa se obtine ca medie a punctajelor acordate de fiecare profesor examinator.

 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Martisorul, traditie si legenda

MÃRŢIŞORUL, TRADIŢIE ŞI LEGENDÃ Prof. Laura Mihaela Herman Şcoala cu clasele I-VIII „ Nicolae Iorga” Baia Mare     Mãrtisorul, un obicei pãgân de pe vremea dacilor si romanilor Descoperirile arheologice aratã...

Read more

E L F E PARIS

E L F E PARIS - ŞCOALÃ UNICÃ ÎN EUROPA Prof. Dan Stroe Colegiul Economic Buzãu     Se spune pe bunã dreptate cã Parisul este “orasul luminilor”. Am avut ocazia sã mã conving...

Read more

LicArt 2013 regulament

Clubul Nouă ne pasă! şi Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului  organizează a 12-a ediţie a Festivalului Naţional de Arte pentru Liceeni LicArt 2013 -secţiunile poezie, fotografie şi teatru-   Regulament LicArt   Poezie   La concurs pot participa...

Read more

INVATAREA CREATIVA

ÎNVÃŢAREA CREATIVÃ   Învãtãtor: CIORBÃ RAMONA NICOLETA Şcoala cu clasele I-IV Popeni – Cãiuti, Judetul Bacãu     Întelegerea naturii factorilor generali de creativitate are dublã valoare practicã pentru actiunile de stimulare a potentialului creativ:...

Read more

Optimizarea procesului de predare prin d…

OPTIMIZAREA PROCESULUI DE PREDARE PRIN DEZVOLTAREA GÂNDIRII CRITICE        Înv. Gligor Dana Școala Gimnazială Vidra, jud. Alba   O învățare eficientă, durabilă, este aceea care are la bază participarea activă a elevului la...

Read more

Tipare cosmogonice romanesti

TIPARE COSMOGONICE ROMÂNEŞTI   Prof. Iorga Violeta Teodora Şcoala 16 ,,Nicolae Bãlcescu”, Galati     Cosmogonia reprezintã un punct de referintã pentru mitologia tuturor popoarelor. ªi pentru români, aceasta presupune trei etape de...

Read more

Jocuri geografice utilizate in studierea…

JOCURI GEOGRAFICE UTILIZATE ÎN STUDIEREA GEOGRAFIEI ÎN GIMNAZIU   Profesor Miron Steluţa Otilia Şcoala Gimnazială Movila Miresii, judeţul Brăila               Rezumat: Articolul îşi propune exemplificarea câtorva jocuri geografice care pot fi aplicate in cadrul...

Read more

Securitatea bazelor de date atacuri si m…

SECURITATEA BAZELOR DE DATE – ATACURI ŞI METODE DE CONTROL   Prof. Diana Bărbat                                                                                                C.N.I. “Gr. Moisil” Brașov            Acest articol a apărut în Journal of applied quantitative methods în anul 2009,...

Read more