Fisa de evaluarea lectiei inspectia speciala la clasa |
Marţi, 11 Septembrie 2012 00:00 |
ANEXA Nr. 3
la metodologie
Numele si prenumele candidatului.....................................
Data..............................
Examinator ................................
FISA DE EVALUAREA LECTIEI
Inspectia speciala la clasa
|
|
|
|
|
|
Analiza
|
Aspectele evaluate: criterii
|
Punctajul
|
|
Maxim
|
Realizat
|
|
Lectie
|
Aspecte formale (documente, documentatie, materiale didactice disponibile)
|
1
|
|
|
Proiectare - motivare (relationarea intra- si interdisciplinara, intra si cross- curriculara, perspectiva in raport cu unitatea de invatare, relevanta pentru viata a continuturilor)
|
1
|
|
|
Continut stiintifico-aplicativ (obiectivizare, structurare, sistematizare, coerenta, consistenta)
|
1
|
|
|
Metode si mijloace didactice (varietate, oportunitate, originalitate, eficienta)
|
1
|
|
|
Climat psihopedagogic Ambient specific disciplinei, motivatie pentru lectie
|
1
|
|
|
Elevii - dominante vizate
|
Achizitii cognitive, verbalizate/nonverbalizate (calitate, cantitate, relationare, operationalizare)
|
1
|
|
|
Deprinderi de activitate intelectuala individuala si in echipa (operatii logice, mecanisme de analiza si sinteza, tipuri de inteligente, consecventa, seriozitate, ambitia autodepasirii, colegialitate, responsabilitate si raspundere, flexibilitate in asumarea rolurilor)
|
1
|
|
|
Atitudine fata de scoala - statutul si rolul la ora (pozitiva - colaborator, indiferenta - spectator)
|
1
|
|
|
Profesorul - dominante vizate
|
Competente profesionale si metodice (de cunoastere - gradul de stapanire, organizare si prelucrare a informatiei, de executie - rapiditatea, precizia actiunilor si distributivitatea atentiei, de comunicare - fluiditatea, concizia si acuratetea discursului, captarea si pastrarea interesului elevilor, abilitatea pentru activitate diferentiata)
|
1
|
|
|
Competente sociale si de personalitate (sociabilitate, degajare, comunicativitate, registre diverse de limbaj, echilibru emotional, rezistenta la stres, ingeniozitate, flexibilitate, fermitate, toleranta, rigurozitate, obiectivitate, disponibilitate pentru autoperfectionare)
|
1
|
|
|
TOTAL:
|
10
|
|
Semnatura ...............................................
|
NOTA:
Fisa de evaluare a lectiei este completata de cei 2 profesori examinatori care fac parte din comisie. Rezultatul inspectiei la clasa se obtine ca medie a punctajelor acordate de fiecare profesor examinator.
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Adaugă comentariu
|
Direcţionează 2% din impozit
pentru Asociaţia Profesorilor din România
Direcţionează 2% din impozitul tău pe venit pentru susţinerea acţiunilor şi programelor coordonate de Asociaţia Profesorilor din România!
Această donaţie nu costă... Read more
ÎNVĂȚAREA LA DISTANȚĂ
prof. Mihaela Butoi
Liceul Tehnologic “Petru Poni”, Onești
Evoluţia exponenţială a domeniilor de utilizare a informaticii din ultima perioada, precum și necesitatea implementării ei în cele... Read more
DE CE EDUCAȚIA?
Profesor gr.did.I Alina Elena Turcescu
Colegiul Național ”Ion C. Brătianu” Pitești
Cel mai mare dușman al nostru suntem noi. Când ceva... Read more
TEMPERAMENT
Temperamentul constituie latura dinamico-energetică a personalităţii. Dinamică, deoarece ne furnizează informaţii cu privire la cât de iute sau lentă, mobila sau rigidă, este conduita individului. Energetică, pentru ca ne arată... Read more
O EXERIENŢĂ - BATH - MAREA BRITANIE
(COMENIUS - MOBILITĂŢI INDIVIDUALE)
Profesor pentru învăţământul primar, Daniela Popescu
Şcoala Gimnazială ,,Leonardo da Vinci”, Bucureşti, sector 3
MAREA BRITANIE! ANGLIA! Când spui aceste cuvinte îţi apare... Read more
PREDAREA LIMBII ŞI LITERATURII ROMÂNE – ABORDARE INTEGRATĂ
Prof. Bejan Oana
Școala Gimnazială nr. 1 Santa Mare
În cadrul orelor de limba și literatura română, integrarea se realizează între cele trei compartimente... Read more
INTEGRAREA COPIILOR CU DEFICIENŢĂ DE AUZ
Martinconi Noemi, profesor de psihopedagogie specială
Centrul Şcolar Pentru Educaţie Incluzivă ,,Alexandru Roşca Lugoj”
Deoarece pierderea auzului la vârste mici determină imposibilitatea dezvoltării normale a limbajului şi,... Read more
LE PROJET EN CLASSE DE FLE
Bondoc Mihaela, profesor de limba franceză
Colegiul Național I.L.Caragiale Ploiești
Motto: “ J’entends et j’oublie,
Je vois... Read more
PARTEA V
Sugestii pentru utilizarea filmului, multimedia, şi a tehnologiilor Web 2.0
Natura multimedia a instrumentelor noastre contemporane permite implicarea mai multor simţuri, vizând stiluri de învăţare multiple. Natura lor multi-modală implică… Clasificare droguri
În literatura de specialitate şi în practică există numeroase clasificări ale drogurilor, având la bază diferite criterii, cele mai cunoscute fiind: după efectul produs asupra sistemului nervos central -…
UN ALT MOD DE ABORDARE A FIZICII
prof. Mihaela Butoi
Colegiul Tehnic “Petru Poni”, Onești
La nivelul fiecărei şcoli a apărut motivaţia implementării noilor tehnologii…
CHESTIONARUL – UN INSTRUMENT DE RELEVANŢĂ A NECESITĂŢII IMPLEMENTĂRII UNUI PROIECT EDUCAŢIONAL
Prof. înv. primar Magdalena Moromete
Şcoala Gimnazială „Ion Minulescu” Piteşti
Rezumat: Interpretarea răspunsurilor din chestionarele aplicate elevilor, anterior demarării unui proiect,… Proiectele educative scolare si extrascolare
TIPARE ALE FANTASTICULUI ELIADESC
Prof. Iorga Violeta
Şcoala 16 ,,Nicolae Bãlcescu”, Galati
Existã o legãturã foarte puternicã între cercetãtorul si scriitorul Eliade. Aceastã legãturã devine vizibilã mai ales la nivelul prozei de… LECTURI LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ PENTRU CLASA A XI-A
Lecturi obligatorii - Literatura română pentru clasa a XI-a:Tudor Arghezi - VersuriIon Barbu - VersuriLucian Blaga - VersuriG. Călinescu - Scrinul negruM.…
APPROACHES TO TEACHING GRAMMAR
Profesor lb. engleză Simedre Daniela Ana
Liceul Teoretic “Tudor Vianu”, Giurgiu
The present paper offers a few perspectives on the methods we use in order to…
RELAŢIA DINTRE SUPORTUL SOCIAL ŞI SIMPTOMATOLOGIA PSIHOSOMATICA LA COPILUL INSTITUŢIONALIZAT
Autor: psih. Pop Petronica
Profesor consilier şcolar/CJRAE Cluj
Rezumat
Deoarece în ţara noastră au…
|