Fişă psihopedagogică
Vă prezentăm un model de fişă psiho-pedagogică, însă acest model va fi completat doar pentru elevii care au fost implicaţi in acte de violenţă si are valoare numai în contextul acţiunilor având drept scop prevenirea şi combaterea violenţei în mediul şcolar. Datele din aceasta fişă sunt strict confidenţiale, iar fişa va fi completată şi păstrată de către consilierul psihopedagog din unitatea de învăţământ.
UNITATEA DE ÎNVĂŢĂMÂNT
FIŞĂ PSIHOPEDAGOGICĂ
I. DATE DE IDENTIFICARE
Numele şi prenumele elevului (se vor scrie numai initialele)____
Unitatea şcolară ___________________________________
Clasa ____________
Data şi locul naşterii ________________________________
II. DATE ASUPRA MEDIULUI FAMILIAL
1. Familia – tabel sintetic:
Numele şi prenumele
(se vor scrie initialele)`
|
Anul naşterii
|
Pregătirea şcolară/profesională
|
Profesia
|
Tata:
________________
|
|
|
|
Mama:
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Tipul de familie:
► normală □
► tata ( mama) decedat □
► părinţii despărţiţi □
► uniune consensuală □
► părinţi vitregi (unul sau amândoi) □
► alte situaţii (care anume) ____________________________________________________
3. Atmosfera şi climatul educativ din familie _____________________________________
____________________________________________________________________________;
4. Condiţii de muncă în familia elevului __________________________________________
____________________________________________________________________________;
III. DATE MEDICALE DESPRE ELEV
...........................................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................
IV. REZULTATELE ACTIVITĂŢII ELEVULUI
1. Situaţia şcolară:
Clasa
|
Calificativul/
Media anuală
|
Calificativul/Media la purtare
|
Disciplinele cu rezultatele
|
Absenţe
|
Obs.
|
Cele mai bune
|
Cele mai slabe
|
Motivate
|
Nemotivate
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V. CONDUITA LA LECŢII ŞI ÎN COLECTIVUL ŞCOLAR
1. Conduita la lecţii (interesul, participarea la lecţii):
□ – intervine cu completări, participă activ, îşi aduce contribuţia la activitatea didactică;
□ – manifestă interes inegal, fluctuant;
□ – se lasă greu antrenat, participă numai când este solicitat;
□ – obişnuit inactiv;
□ – alte situaţii (care anume) ________________________________________________;
2. Disciplina la lecţii:
□ – se încadrează în cerinţele lecţiei, este receptiv la observaţii şi îndrumări;
□ – disciplinat;
– indisciplinat, turbulent, chiar atrage şi pe alţii în alt gen de activităţi;
□ – fuge de la ore, are atitudini de bravare;
□ – alte situaţii (care anume) ________________________________________________;
3. Conduita generală a elevului, nota la purtare:
□ – cu abateri disciplinare grave;
□ – cu abateri disciplinare minore, dar mai frecvente;
□ – conduită corectă, cuviincioasă;
□ – este un exemplu de conduită;
DIRECTOR, Consilier psihopedagog, Diriginte,
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|