Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Fisa psihopedagogica a elevului acte de violenta
Joi, 13 Decembrie 2012 00:00

Fişă psihopedagogică

 

Vă prezentăm un model de fişă psiho-pedagogică, însă acest model va fi completat doar pentru elevii care au fost implicaţi in acte de violenţă si are valoare numai în contextul acţiunilor având drept scop prevenirea şi combaterea violenţei în mediul şcolar. Datele din aceasta fişă sunt strict confidenţiale, iar fişa va fi completată şi păstrată de către consilierul psihopedagog din unitatea de învăţământ.

UNITATEA  DE  ÎNVĂŢĂMÂNT

 

FIŞĂ PSIHOPEDAGOGICĂ

 

 

I.         DATE DE IDENTIFICARE

 

Numele şi prenumele elevului (se vor scrie numai initialele)____

Unitatea şcolară ___________________________________

Clasa ____________

Data şi locul naşterii ________________________________

 

 

II.       DATE ASUPRA MEDIULUI FAMILIAL

 

1.      Familia – tabel sintetic:

Numele şi prenumele

(se vor scrie  initialele)`

Anul naşterii

Pregătirea şcolară/profesională

Profesia

Tata:

________________

 

 

 

 

Mama:

_________________

 

 

 

 

Fraţi şi surori

 

 

 

 

 

 

 

2.      Tipul de familie:

► normală

► tata ( mama) decedat

► părinţii despărţiţi

► uniune consensuală

► părinţi vitregi (unul sau amândoi)

► alte situaţii (care anume) ____________________________________________________

 

3.       Atmosfera şi climatul educativ din familie _____________________________________

____________________________________________________________________________;

4.      Condiţii de muncă în familia elevului __________________________________________

____________________________________________________________________________;

 

 

III.     DATE MEDICALE DESPRE ELEV

...........................................................................................................................................................

...........................................................................................................................................................

...........................................................................................................................................................

 

 

IV.    REZULTATELE ACTIVITĂŢII  ELEVULUI

 

1.       Situaţia şcolară:

 

Clasa

Calificativul/

Media anuală

Calificativul/Media la purtare

Disciplinele cu rezultatele

Absenţe

Obs.

Cele mai bune

Cele mai slabe

Motivate

Nemotivate

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

               

 

 

 

V.     CONDUITA LA LECŢII ŞI ÎN COLECTIVUL ŞCOLAR

 

1.      Conduita la lecţii (interesul, participarea la lecţii):

□ – intervine cu completări, participă activ, îşi aduce contribuţia la activitatea didactică;

□ – manifestă interes inegal, fluctuant;

□ – se lasă greu antrenat, participă numai când este solicitat;

□ – obişnuit inactiv;

□ – alte situaţii (care anume) ________________________________________________;

 

2.      Disciplina la lecţii:

□ – se încadrează în cerinţele lecţiei, este receptiv la observaţii şi îndrumări;

□ – disciplinat;

   indisciplinat, turbulent, chiar atrage şi pe alţii în alt gen de activităţi;

□ – fuge de la ore, are atitudini de bravare;

□ – alte situaţii (care anume) ________________________________________________;

 

3.      Conduita generală a elevului, nota la purtare:

□ – cu abateri disciplinare grave;

□ – cu abateri disciplinare minore, dar mai frecvente;

□ – conduită corectă, cuviincioasă;

□ – este un exemplu de conduită;

 

 

            DIRECTOR,                          Consilier psihopedagog,                                Diriginte,                   

 


Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:

 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Planificare model pentru istorie invatam…

Planificare model pentru istorie invatamant special   Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata model...

Read more

Conditii externe ale invatarii scolare

CONDIŢII EXTERNE ALE ÎNVĂŢĂRII ŞCOLARE     Prof. Dinu Maria Şcoala cu clasele I-VIII, Bâlta, Dolj         Învăţarea şcolară, acest proces de receptare şi asimilare de informaţii şi de influenţe educative, dar şi procesul de...

Read more

Difference Differance sau instabilitatea…

 DIFFÉRENCE / DIFFÉRANCE SAU INSTABILITATEA LIMBAJULUI LA DERRIDA   Prof. Drd. Miron Costina Violeta Şcoala cu cls. I-VIII Tălpaş, Dolj   „Celebra definiţie a lui Saussure, conform căreia limba este un sistem alcătuit din diferenţe...

Read more

Aplicarea teoriei grafurilor pentru a ga…

APLICAREA TEORIEI GRAFURILOR PENTRU A GĂSI DRUMURI/CĂI OPTIME PENTRU PROBLEMA DE TRANSPORT   Prof. Diana Bărbat C.N.I. “Gr. Moisil” Brașov               Articolul a apărut în Intenational Journal of Current Engineering and Technology în...

Read more

Hortensia Papadat Bengescu Ciclul Hallip…

HORTENSIA PAPADAT-BENGESCU CICLUL HALLIPILOR   Prof. APOSTOL IULIANA – ANDREEA Şcoala cu clasele I-VIII „Dimitrie Pompeiu” Broscăuţi   Tudor Vianu [1] o consideră pe Hortensia Papadat-Bengescu, alături de Liviu Rebreanu „scriitorul care a exercitat o înrâurire...

Read more

Relatia scoala comunitate

RELATIA SCOALA-COMUNITATE   Scoala si familia urmaresc acelasi scop educativ formarea copiilor spre a deveni oameni multilateral dezvoltati. Pentru realizarea acestui scop unic este necesara unitatea de actiune, concordanta dintre mijloacele specifice de...

Read more

Le cadre europeen commun de reference Hi…

LE CADRE EUROPÉEN COMMUN DE RÉFÉRENCE. HISTORIQUE, CARACTÉRISTIQUES, ENJEUX   Lector univ. ILIE MINESCU UNIVERSITATEA DE VEST TIMISOARA    1.1)            De quoi s’agit-il?           Il s’agit d’un texte adopté par l’Union Européenne qui sert désormais de référence aux...

Read more

Ecoeducatia

ECOEDUCAȚIA prof. Arjoca Mihaela Maria Colegiul Tehnic ‘’ Ion Mincu”, Timișoara Rezumat: Ecoeducația va ajuta la dezvoltarea umanității. Cuvinte cheie: ecologie, mediu, educație, evoluție. ...

Read more