Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Formular de aplicatie pentru proiecte calendarul activitatlor educative 2013
Sâmbătă, 13 Octombrie 2012 00:00

                                                                                          Nr. MECTS: .....................................................

Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului

 

FORMULAR DE APLICAŢIE*

pentru proiectele ce vor fi cuprinse în Calendarul Activităţilor Educative 2013

 

 

*Proiectul va conţine doar formularul de aplicaţie (max 6 pagini, caracter TNR12, la un rând), raportul de la ediţia anterioară (1 pagină) şi regulamentul aprobat de inspectorul şcolar general (în cazul concursurilor), în dosar de plastic cu şină (condiţie eliminatorie). Toate proiectele vor fi transmise de ISJ/ISMB, într-un singur pachet, la Palatul Național al Copiilor (B-dul Tineretului nr. 8 – 10, sector 4, București), până la data de 30 noiembrie 2012 (data poștei). Pachetul va conține doar proiectele naționale/internaționale, conform regulamentului.

 

 

 

                                                                                                     Avizat,

                                                                                                              Insp. educativ I.S.J.__________

 

 

 

A. INFORMAŢII DESPRE APLICANT

Numele instituţiei/unităţii de învăţământ aplicante:………………………………………..

Adresa completă…………………………………………………………………………

Nr. de telefon/fax…………………………………………………………………………….

Site şi adresă poştă electronică………………………………………………………………..

Persoană de contact (nume şi prenume, funcţie, date de contact)……………………………..

 

B.                 INFORMAŢII DESPRE PROIECT

B.1. Titlul proiectului :……………………………………………………………………………

Precizaţi ce fel de proiect este - concurs, festival, proiect social, expoziţie etc. (precizare obligatorie şi eliminatorie).

 

B.2. Domeniul în care se încadrează proiectul: (bifaţi domeniul în care se încadrează proiectul dumneavoastră – un SINGUR domeniu, considerat principal)

 

§         Domeniul cultural-artistic, arte vizuale

§         Domeniul cultural–artistic, culturi şi civilizaţii

§         Domeniul cultural-artistic, literatură

§         Domeniul cultural-artistic, teatru

§         Domeniul cultural artistic – folclor, tradiţii, obiceiuri

§         Domeniul cultural-artistic – muzică

§         Domeniul cultural-artistic – dans

§         Domeniul ecologie şi protecţia mediului

§         Domeniul educaţie civică, voluntariat, proiecte caritabile

§         Domeniul sportiv turistic

§         Domeniul tehnic

§         Domeniul ştiinţific

 

B3: Ediţia nr.................

 

B4: Număr participanţi:..................

 

B4: Bugetul proiectului**:

 

Buget total

Buget solicitat MECTS

Contribuţie proprie

 

 

 

 

**Contribuţia minimă a aplicantului este de 30% din bugetul total al proiectului (condiţie eliminatorie)

C.                 REZUMATUL PROIECTULUI (maxim 1000 caractere)

Prezentaţi următoarele elemente ale proiectului dumneavoastră:

a.                   Număr de elevi şi număr de cadre didactice implicate

b.                  Beneficiarii direcţi şi indirecţi

c.                   Activităţi propuse, în ordinea în care se vor desfăşura

d.                  Descrierea activității finale (faza națională)

e.                   Parteneri organizare (alţii decât unitățile de învățământ participante!).

 

D.                PREZENTAREA PROIECTULUI

D.1. Argument justificare, context (analiză de nevoi)  (max.1000 caractere)

D.2. Scopul proiectului

D.3. Scrieţi obiectivele specifice ale proiectului

D.4. Descrieţi grupul ţintă căruia i se adresează proiectul. Beneficiari.

D.5. Durata proiectului (când începe şi când se termină, inclusiv data/perioada activității finale)

D.6. Descrierea activităţilor (trebuie să conţină informaţiile de mai jos pentru fiecare activitate)

                        a. Activitatea nr…….

b. Titlul activităţii

c. Data/perioada de desfăşurare

d. Locul desfăşurării

e. Participanţi (elevi, cadre didactice, parinti, reprezentanti ai comunitatii etc)

f. Parteneri

g. Descrieţi pe scurt activitatea, în cel mult 5-10 rânduri

h. Responsabil(i)

i. Beneficiari

j. Modalităţi de monitorizare şi evaluare.

 

D.7. Descrieţi rezultatele aşteptate ca urmare a implementării proiectului (max. 1000 caractere)

D.8. Prezentaţi modalităţile de monitorizare şi de evaluare ale proiectului

D.9. Arătaţi cum veţi asigura continuitatea /sustenabilitatea proiectului (max. 500 caractere)

D.10. Menţionaţi activităţile de promovare/mediatizare şi de diseminare pe care intenţionaţi să le realizaţi în timpul implementării proiectului şi după încheierea acestuia (max. 500 caractere)

D.11. Specificaţi care sunt partenerii implicaţi în proiect şi arătaţi în ce constă parteneriatul cu comunitatea locală, cu altă şcoală şi/sau cu o firmă/companie locală sau organizaţie, dacă este cazul (cel mult o pagină).

 

E.                 DEVIZ ESTIMATIV

 

Nr. crt.

Descrierea cheltuielilor*

 

Fonduri proprii

Finanţare solicitată

MECTS 2013

RON 

Total sumă

RON

Finanţări anterioare pe acelaşi proiect (anul 2012)

Surse proprii

MECTS

TOTAL

2012

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTAL RON

 

 

 

*Cheltuielile eligibile sunt: cazare şi masă participanţi, premii (cf OMECTS nr.3216/13.02.2008), cheltuieli de organizare şi materiale (numai consumabile, nu obiecte de inventar), transport intern.

F.         ALTE INFORMAŢII DESPRE APLICANT

a. Tipul unităţii de învăţământ (şcoală, liceu, palat, club)

b. Numărul cadrelor didactice participante la proiect

c. Numărul elevilor participanţi la proiect

d. Numărul claselor/ cercurilor participante la proiect şi tipul/profilul acestora

e.  Participări anterioare la alte programe/proiecte (dacă au existat alte participări, enumeraţi mai jos titlurile proiectelor, perioada de desfăşurare şi finanţatorul/finanţatorii)

 

G.                INFORMAŢII DESPRE POTENŢIALII PARTENERI

G.1. Unităţile şcolare partenere (dacă există):

Adresa completă, nr. de telefon/fax, adresă poştă electronică /Site, persoană de contact (nume şi prenume, funcţie, date de contact)

 

G.2. Alte instituţii implicate în proiect (dacă există) (NU cele participante/din grupul ţintă):

Adresa completă, nr. de telefon/fax, adresă poştă electronică /Site, persoană de contact (nume şi prenume, funcţie, date de contact)

 

H.                În cazul în care nu va exista posibilitatea de finanţare MECTS, doresc ca proiectul să fie inclus în CAE:

a.                  DA

b.                  NU

 


Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:

Ultima actualizare în Duminică, 04 Noiembrie 2012 18:55
 

Revista cu ISSN

Voluntariatul recunoscut ca experienta p…

Voluntariatul recunoscut ca experienta profesionala Camera Deputatilor, for decizional, a adoptat legea care prevede ca voluntariatul sa fie recunoscut ca experienta profesionala. Legea işi propune promovarea ideii de voluntariat, in conditiile...

Read more

Greseli frecvente si corectarea lor la n…

GREŞELI FRECVENTE ȘI CORECTAREA LOR LA NIVEL MORFOSINTACTIC Prof. Gramnea Mimi Colegiul Național „Emil Racoviță” Printre greşelile frecvente făcute de elevii de gimnaziu în corelarea funcțiilor cu anumite cazuri morfologice,...

Read more

Situatia implementarii clasei pregatitoa…

Situaţia implementării clasei pregătitoare pentru anul şcolar 2012-2013   Pentru anul şcolar 2012 - 2013 s-au înscris 127.665 de elevi pentru clasa pregătitoare şi 171.885 de elevi pentru clasa I.  Prin hotărârea de...

Read more

Metode activ participative folosite in p…

METODE ACTIV-PARTICIPATIVE FOLOSITE ÎN PREDAREA MATEMATICII Ievuţa Mirela Nicoleta - profesor Şcoala Gimnazială ,,Ion Buteanu” Buceş ,,Un elev nu este un vas pe care trebuie să-l umpli, ci o flacară pe...

Read more

Scoala Altfel activitati pentru clasele …

ACTIVITATEA NR. 1 CERCETĂŞIA ESTE ALTFEL! ESTE UN MOD DE VIAŢĂ!   Program Şcoala Altfel -  Activităţi   1.     Grupa de vârstă: copiii din clasele primare 2.     Ariile de dezvoltare: afectivă, socială, fizică, intelectuală, spirituală şi...

Read more

Scoala din Sanandrei partenera de proiec…

 ŞCOALA DIN SÂNANDREI PARTENERĂ DE PROIECT MULTILATERAL COMENIUS      O echipă de proiect din Şcoala cu clasele I-VIII din Sînandrei a participat în perioada 14-19 martie 2012 la o nouă reuniune de...

Read more

Etude concernant l ambiguite d interpret…

ÉTUDE CONCERNANT L’AMBIGUÏTE D’INTERPRETATION DES TEXTES prof. Drăgian Ana-Elena Colegiul Tehnic ,,Constantin Brâncuşi’’ Oradea La langue du droit est pleine d’ambiguïtés, cela ne fait pas de doute. Citons...

Read more

Ordinul 5817 din 2012

Ordinul 5817 din 25 septembrie 2012 (Ordinul 5817/2012)   Ordin pentru modificarea anexei nr. 4 la Ordinul ministrului educatiei, cercetarii, tineretului si sportului, al ministrului administratiei si internelor si al ministrului finantelor...

Read more