Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Ganduri - Profesor in Romania
Vineri, 15 Februarie 2008 00:02

„Fiecare zi ne învatã ceva nou.” (Euripides)

Ce mare adevãr! Mai mult de atât, e util si necesar a recunoaste cã fiecare zi ne oferã noi si noi experiente, experiente ce includ fapte, acumulãri de date, fiecare experientã fiind o formã de cunoastere, „cel mai dur profesor, pentru cã întâi îti dã testul si apoi îti spune care este lectia.” (Vernon Sanders Law)

Si toate aceste fapte reprezintã de fapt omul, acea fiintã unicã, adesea greu de pãtruns si de cunoscut în adâncul pãtrunsului sãu pãstrat pentru sine, cu sentimente, gânduri, aptitudini, calitãti si defecte, dorinte, vise ...

Fiecare om este deosebit în felul sãu, cu toate cã „natura ne aseamãnã, educatia ne deosebeste.” (Confucius)

Si ce profesiune cere posesorului ei dãruire, dragoste, competentã, umanism ca cea de educator, având în vedere cã vizeazã formarea unor personalitãti autonome, profil moral, gândire criticã si creativã, deci un material pretios si sensibil, un om în devenire?

Nimic mai frumos decât meseria de profesor, dificilã, dar simti cã dãruiesti atât de mult ...

Doar împreunã putem forma ceva solid si ce misiune poate avea aceastã Asociatie a Profesorilor din România dacã nu o reunire de forte?

Pe de o parte, asociatia ne va ajuta sã strângem rezultate mai bune si oricine va solicita sprijin, cei din echipã vor fi alãturi de el, gata oricând sã îl ajute, sã îl reprezente si sã-i ofere tot sprijinul de specialitate de care are nevoie, iar pe de altã parte, datoritã impresionantului “spectacol” si oportunitãtilor create, îmi place sã cred cã aceastã colaborare e doar începutul unei frumoase prietenii …

 

 

Ultima actualizare în Miercuri, 26 Ianuarie 2011 16:16
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Metodologia examenului de bacalaureat 20…

Bacalaureat 2011: Metodologia examenului de bacalaureat 2011     ORDONANTA DE URGENTA nr. 73 din 30 iunie 2010 pentru modificarea Legii invatamantului nr. 84/1995   EMITENT: GUVERNUL PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 448 din 1 iulie...

Read more

Integrarea elementelor de geografie a tu…

INTEGRAREA ELEMENTELOR DE GEOGRAFIE A TURISMULUI ȊN ACTIVITATEA DIDACTICĂ Prof. Moise Iuliana Daniela, Liceul cu Program Sportiv „I. B. Şoter” Turismul îmbracă...

Read more

Dezvoltarea psihopedagogica a scolarului…

DEZVOLTAREA PSIHOPEDAGOGICĂ A ŞCOLARULUI MIC prof. înv. primar Marşeu Rodica Lavinia Colegiul Tehnic Ion Mincu, Timişoara Copilăria este perioada în care dezvoltarea psihică a copiilor...

Read more

Cross curricular teaching learning

CROSS-CURRICULAR TEACHING AND LEARNING   Poenar Lorina Manuela - Profesor limba engleză Colegiul Economic “Emanuil Gojdu” Hunedoara                    Nowadays the issue of cross-curricular teaching and learning  involves a conscious effort to apply concepts, theories,...

Read more

Invatarea activa

ÎNVĂȚAREA ACTIVĂ Prof. înv. primar Vaida Ioana-Alina, Liceul Tehnologic nr 1 Gîlgau Învățarea activă este metoda cea mai utilizată de către cadrele didactice în activitatile centrate pe elevi. Cuvinte cheie: Învățare,...

Read more

Studiul privind selectia pregatirea si c…

STUDIUL PRIVIND SELECŢIA, PREGĂTIREA ŞI CONDUCEREA UNEI ECHIPE REPREZENTATIVE DE FOTBAL ÎN ŞCOALA GIMNAZIALĂ Profesor HATOS VASILE Şcoala Gimnazială ,,Gheorghe Munteanu,, Poiana Blenchii, Jud. Sălaj Mişcarea sportivă din ţara noastră...

Read more

Programul zilnic al elevului

PROGRAMUL ZILNIC AL ELEVULUI   Învăţător Ţipu Mihaela Şcoala cu clasele I-IV Schitu/StructuraCostineşti, jud. Constanţa      Şcoala este o instituţie importantă în viaţa copilului şi a familiei. Acesta păşeşte pragul şcolii aflându-se deodată în faţa...

Read more

Demersul analogic in predarea cauzalei

DEMERSUL ANALOGIC ÎN PREDAREA CAUZALEI   Prof. drd. Florina Țermure, Școala Gimnazială, localitatea Dobric. Jud. Bistrița-Năsăud   Rezumat: Prezenta lucrare își propune să abordeze unul din cele patru demersuri didactice, demersul analogic, care constă...

Read more