Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Investim in educatie
Scris de administrator   
Duminică, 11 Mai 2014 09:39

Investim in educatie!

 

Vrei o schimbare in educatie?

Vrei sa fii informat?

Acum ai ocazia!

 

Sustine o initiativa frumoasa, extrem de utila profesorilor, elevilor, parintilor promovata de Asociatia Profesorilor din Romania si voteaza proiectul “Investim in educatie” (http://www.taraluiandrei.ro/idei-din-tla/proiect-investim-in-educatie-id-1183-cmsid-65) in cadrul competitiei Idei din Tara lui Andrei.

 

Puteti vota o singura data. Termenul limita pentru votare este 15 mai 2014. Va rugam sa votati si apoi sa distribuiti prietenilor, cunostintelor, tuturor celor care ne pot sustine si da un vot.  

 

Ca sa puteti vota trebuie sa va creati un cont pe Idei din Tara lui Andrei. Pasii ar fi acestia:

1.      Contul se face accesand link-ul: http://www.taraluiandrei.ro/user/inregistrare

2.      Se introduc datele cerute in formular.

3.      Inainte de a apasa <<CREEAZA CONT>>, bifeaza casuta din dreptul *Sunt de acord cu termenii şi condiţiile site-ului.

4.      Verifica-ti adresa de e-mail şi apasa link-ul din interiorul email-ului primit pentru confirmare.

5.      Se va deschide o pagina in care vei fi rugat sa introduci in campul indicat codul de confirmare pe care l-ai primit printr-un SMS pe numarul de telefon introdus in formular.

6.      Deschide pagina dedicata proiectului “Investim in educatie” accesand link-ul urmator: http://www.taraluiandrei.ro/idei-din-tla/proiect-investim-in-educatie-id-1183-cmsid-65 .

7.      Apasa butonul <<Voteaza si tu!>> din partea de sus a paginii proiectului.

 

Multumim!


Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:

Ultima actualizare în Miercuri, 14 Mai 2014 20:55
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Examenul national de definitivare in inv…

METODOLOGIA PRIVIND ORGANIZAREA ŞI DESFĂŞURAREA EXAMENULUI NAŢIONAL DE DEFINITIVARE ÎN ÎNVĂŢĂMÂNT   Vezi metodologia privind organizarea şi desfăşurarea examenului naţional de definitivare (definitivat) în învăţământ.   Capitolul I Dispoziţii generale Art. 1 Prevederile Metodologiei privind...

Read more

Trupa de teatru ca metoda de intarire a …

Trupa de teatru ca metodă de întărire a relaţiei profesor-elev Profesor Sultan Cristina Colegiul „Anghel Saligny” Tulcea Rezumat: Articolul propune o modalitate sporire a încrederii elevilor şi a părinţilor în profesori...

Read more

Evolutia starilor sufletesti in poezia l…

EVOLUŢIA STĂRILOR SUFLETEŞTI ÎN POEZIA “LACUL” DE MIHAI EMINESCU   Prof. Andreea Burlacu, Liceul Teoretic “Aurel Vlaicu” Breaza   Titlul poeziei prezintă lacul ca pe un martor, dar şi participant activ la idila ce urmează...

Read more

La traduction poetique

LA TRADUCTION POETIQUE   Prof. Florescu Paula Cristina, Liceul Tehnologic Constantin Brâncuşi Piteşti   Acest articol se opreşte asupra actului de traducere poetică care este capital pentru dialogul între culturi şi mai ales între...

Read more

Planificare model pentru cultura civica …

Planificare model pentru cultura civica invatamant gimnazial   Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata...

Read more

Stiinta pamantului: aer, apa, nisip si s…

Stiinta pamantului: aer, apa, nisip si sol

Ştiinţa pământului: aer, apă, nisip şi sol   Uneori nu putem simţi aerul, iar alteori acesta poate să facă pălariile să zboare de pe capete, să îndoaie copacii şi chiar să doboare...

Read more

Moliere personnalite situee entre le com…

MOLIÈRE - PERSONNALITÉ SITUÉE ENTRE LE COMIQUE ET LE TRAGIQUE       Prof. Alexie Cristina Colegiul Tehnic «Ion Mincu»   Molière reste un classique, mais un classique qui propose une comédie tragique, où le tragisme survient...

Read more

Obstacolele si erorile in didactica mate…

OBSTACOLELE ŞI ERORILE ÎN DIDACTICA MATEMATICII   Prof. Antohe Florin Mihai Şcoala Gimnazială nr 5 Galaţi   Din multitudinea perspectivelor din care pot fi abordate dificultăţile cu care se confruntă elevii (şi nu numai ei),...

Read more