Jocuri online pentru tineri |
Sâmbătă, 16 Februarie 2013 14:50 |
Jocuri online pentru tineri
Oamenii moderni prefera activitati moderne, iar cand vine vorba de timp irosit online, majoritatea il cheltuie pe site-uri de jocuri kizi. Nu e doar o moda ci o industrie in toata regula, iar daca e sa tinem cont de faptul ca statisticile arata ca 78% dintre tinerii intre 12 si 27 de ani se joaca online pe diferite platforme cel putin o data pe saptamana, atunci nu e nici o surpriza ca jocurile online sunt atat de populare. Site-uri precum jocuri kizi reusesc totusi sa atraga un numar mare de jucatori nu doar prin prisma dependentei jucatorilor predefinita de studiul amintit mai devreme, ci si datorita faptului ca reuseste sa mentina o conectivitate stabila la orice ora din zi si din noapte.
Aceasta stabilitate nu vine doar din puterea tehnologiilor care fac posibila prezenta multitudinii de jocuri online pe care le gazduiesc, dar si datorita personalului experimentat care opereaza la acest site de prima mana in domeniul jocurilor online. Datorita retelelor de socializare gen Facebook, reputatia celor de la jocuri kizi nu poate decat sa creasca in viitorul apropiat, asta in principal datorita faptului ca atunci cand descoperim un joc flash de calitate, primul nostru gand e sa il raspandim in randurile prietenilor nostri virtuali. Acesta este un procedeu la care apelam cu totii intr-un mod involuntar datorita nevoii de atentie, si totodata un procedeu pe care se bazeaza astfel de site-uri pentru a atinge o audienta sporita. Este cu siguranta o situatie in care toate partile implicate au de castigat, iar faptul ca jocurile online au astazi acoperirea la care nu au fi sperat in urma cu doar 4 ani se datoreaza si faptului ca retelele de socializare au luat amploarea de care ne bucuram astazi. Un lucru e cert, atata vreme cat producatorii de jocuri flash vor aparea pe piata cu jocuri de calitate, vor exista distribuitori precum jocuri kizi care sa le puna la dispozitia publicului larg in conditii dintre cele mai bune.
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Sâmbătă, 16 Februarie 2013 14:54 |
Adaugă comentariu
|
ISTORIA STUDIILOR DESPRE ARTICOL
Didin Florentina Gabriela
Şcoala gimnazială Nr. 1 Vulpeşti, Argeş
Articolul este partea de vorbire flexibilă cu rol de cuvânt ajutător care însoţeşte un substantiv, arătând măsura în care obiectul... Read more
PARTEA VI
Mostre de unităţi SF intercurriculare
Fiecare partener a proiectat o unitate SF inter-curriculară (cross-curriculară), descriind o serie de lecţii interconectate care utilizează unul sau mai multe texte SF cu scopul... Read more
CADRUL DIDACTIC ÎN ȘCOALA MODERNĂ
Prof. Coman Valentina
Liceul Tehnologic Constantin Brâncuși, Pitești
Rezumat: Articolul îşi propune evidențierea rolurilor pe care cadrul didactic trebuie să le ia în considerare în contextul școlii... Read more
ROLUL FACTORILOR EXTERNI - SOCIOPEDAGOGICI - ÎN PERFORMANŢA ŞCOLARĂ
Coman Simona-Roxana, profesor învățământ primar
Școala Gimnazială „Șerban Cioculescu” Găești, Dâmbovița
Articolul îți propune identificarea rolului factorilor sociopedagogici în obținerea randamentului școlar.... Read more
CONTRIBUŢIA MIJLOACELOR DE ÎNVĂŢĂMÂNT
LA FORMAREA REPREZENTĂRILOR ŞI A NOŢIUNILOR
Prof. Bobariu Liliana
Școala Gimnazială Vidra
Modernizarea învăţământului, în conformitate cu cerinţele reformei, presupune găsirea unor noi tehnologii didactice care să contribuie... Read more
GAME - EMBEDDED CLASSES OF ENGLISH
AS A FOREIGN LANGUAGE
Prof. Simona Pisoi
Colegiu Naţional Carol I, Craiova
In the last few years, there has been an emphasis on the development of... Read more
SUFLET GÂRBOV ÎN PREAJMA LUMINII
Prof. educator Mureșan-Chira Gabriel
Școala Gimnazială Specială Centru de Resurse
și Documentare privind Educația Incluzivă/ Integrată, Cluj-Napoca
Rezumat: Despre Dumnezeu nu trebuie să taci.... Read more
 MATEMATICA ŞI METODA PROBLEMATIZĂRII
Gogan Gabriela, profesor de matematică
Şcoala cu clasele I-VIII Nr. 1 ”Nicolae Labiş” Mălini, judeţul Suceava
În articolul “MATEMATICA ŞI METODA PROBLEMATIZĂRII” este reliefat rolul matematicii în dezvoltarea personalităţii... Read more
FRANCOFONIA: ISTORIA UNUI CUVÂNT
prof. Drăgian Ana-Elena
Colegiul Tehnic ,,Constantin Brâncuşi’’ Oradea
„La francophonie c'est cet humanisme intégral, qui se tisse autour de la terre.” *( Léopold… PALETA MESERIILOR - PROIECT EDUCAȚIONAL
Prof. Contescu Mihaela – Colegiul Tehnic Lazar Edeleanu și
Liceul Tehnologic 1 Mai Municipiul Ploiești
Succesul în viaţă, împlinirea, depinde de mai multe obiective, dar nu în… CONCORDANŢA TIMPURILOR ÎN LIMBA ENGLEZĂ
Prof. Didin Florentina Gabriela
Şcoala gimnazială Nr. 1 Vulpeşti, Argeş
Este acordul obligatoriu al timpului verbului din subordonată cu timpul verbului din regenta sa. În limba engleză timpul…
DOMENII ALE COMPETENŢELOR CHEIE
Profesor Maria Ionaş
Şcoala Gimnazială Poplaca, Sibiu
„A instrui pe tineri cum se cuvine nu constă în a le vârî în cap o mulţime de cuvinte, fraze, expresii şi… Clasificare droguri
În literatura de specialitate şi în practică există numeroase clasificări ale drogurilor, având la bază diferite criterii, cele mai cunoscute fiind: după efectul produs asupra sistemului nervos central…
COMUNICAREA ÎN ORGANIZAŢIA ŞCOLARĂ.
SUGESTII PENTRU AMELIORAREA ASPECTELOR INEFICIENTE.
Mirela Frunzeanu, profesor pentru învăţământul primar,
Mark Twain International School, loc. Voluntari, jud. Ilfov
Rezumat
În cele ce urmează, voi încerca…
Planificare model pentru limba si comunicare invatamant gimnazial
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice.…
CONSTANTA ALIMENTAȚIEI ȘI PSIHOLOGIA SOCIETĂȚII DE CONSUM
Prof. educator Mureșan-Chira Gabriel
Școala Gimnazială Specială Centru de Resurse
și Documentare privind Educația Incluzivă/ Integrată, Cluj-Napoca
… COMPETENŢA ŞI EFICIENŢA
PROFESIONALĂ ŞI PEDAGOGICĂ A PROFESORULUI DE MATEMATICĂ
Profesor Păduraru Constantin Eugen
Şcoala gimnazială nr. 1 Slănic Moldova, judeţul Bacău
Rezumat
Articolul de specialitate propus urmăreşte să enumere principalele competenţe ale cadrului…
|