|
|
Metodologia predarii disciplinei religie in invatamantul preuniversitar |
Scris de administrator
|
Miercuri, 16 Septembrie 2015 05:55 |
Metodologia predarii disciplinei religie
in invatamantul preuniversitar
Vezi Ordinul M.E.C.S. nr. 5232/14.09.2015 privind aprobarea Metodologiei de organizare a predarii disciplinei Religie in invatamantul preuniversitar.
ORDIN
In temeiul prevederilor art. 18 din Legea educatiei nationale nr. 1/2011, cu modificarile si completarile ulterioare, in baza prevederilor Hotararii Guvernului nr. 26/2015 privind organizarea si functionarea Ministerului Educatiei si Cercetarii Stiintifice, MINISTRUL EDUCATIEI SI CERCETARII STIINTIFICE emite prezentul ordin:
Art. 1 Se aproba Metodologia de organizare a predarii disciplinei Religiein invatamantul preuniversitar, prevazuta in Anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
Art. 2 Metodologia de organizare a predarii disciplinei Religie in invatamantul preuniversitar prevazuta la Art. 1 se aplica incepand cu anul scolar 2015-2016.
Art. 3 Directia Generala Invatamant Preuniversitar, Directia Generala Management si Retea Școlara, Directia pentru Invatamant in Limbile Minoritatilor, inspectoratele scolare judetene/Inspectoratul Scolar al Municipiului Bucuresti, conducerile unitatilor de invatamant duc la indeplinire prevederile prezentului ordin.
Art. 4 Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
DESCARCA - Anexa la Ordinul MECS nr. 5232/14.09.2015 privind aprobarea Metodologiei de organizare a predarii disciplinei Religie in invatamantul preuniversitar.
Articole asemanatoare mai vechi:
|
|
CHARLES GOUNOD ŞI DOCTORUL FAUST
Prof. Gloria Ghidiceanu
Şcoala Gimnazială Mihai Viteazul, Craiova
Charles Gounod s-a născut la Paris, la 17 iunie 1818, fiu al unor artişti (tatăl pictor şi gravor, mama... Read more
JUNIMEA ŞI CRITICISMUL JUNIMIST
Prof. Gabriela Ionescu
Colegiul Tehnic Nr.2, Târgu-Jiu
Rezumat: Societatea Junimea a fost cea mai importantă grupare ideologică şi culturală din a doua jumătate a secolului al XIX-lea, având rolul... Read more

STRATEGII DIDACTICE INTERACTIVE UTILIZATE
ÎN CADRUL LECŢIILOR DE GEOGRAFIE
Profesor: Miron Steluţa Otilia
Şcoala cu clasele I-VIII Movila Miresii, judeţul Brăila
Rezumat: Lucrarea conţine definirea conceptului de strategie didactică precum... Read more
ROLUL EDUCAȚIEI ÎN DEZVOLTAREA PERSONALITĂȚII
Prof. Nadia Breazu
Colegiul Tehnic Motru
Cuvinte cheie: educabilitate, ineism, ambientalism, interacţionism, repere psiho-genetice
Rezumat. Numai omul poate învăţa. Puterea educaţiei... Read more
Planificare model pentru religie invatamant gimnazial
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata materiale... Read more
ASPECTE METODICE ȘI PEDAGOGICE ÎN PARCURGEREA LA CLASĂ A STUDIILOR PENTRU PIAN
Prof. Atudoroae Alexandra
Liceul de Artă ”Ștefan Luchian” Botoșani
Abordarea studiilor... Read more
NOTES SUR LA COMPREHENSION
Ilie MINESCU
Universitatea de Vest Timişoara
Un individu qui s'apprête à comprendre, n'utilise pas directement les informations dans la forme conventionnelle du discours écrit (ou oral). C'est par l'intermédiaire... Read more
JOC DIDACTIC
(PANAITOPOL L. , ETAPA FINALĂ 1979)
prof. Irina Ariton
Școala Gimnazială „ Ghiță Mocanu “ Onești
Puternic ancorată în realităţile practicii contemporane... Read more
STATUTUL EPISTEMOLOGIC AL PEDAGOGIEI
Orice stiinta se constituie relativ lent, parcurcand 3-4 faze.
Faza prestiintifica se caracterizeaza prin faptul ca fenomenelor care impresioneaza sau uimesc li se dau explicatii mitico-religioase, fiind insotite… Voluntariatul recunoscut ca experienta profesionala
Camera Deputatilor, for decizional, a adoptat legea care prevede ca voluntariatul sa fie recunoscut ca experienta profesionala. Legea işi propune promovarea ideii de voluntariat, in conditiile… ROLUL ADOLESCENTULUI ÎN SOCIETATE
Prof. Teodorescu Lacramioara
Liceul Teoretic D. Zamfirescu Odobeşti, Jud. Vrancea
Fiecare adolescent este un caz concret, distinct şi trebuie tratat ca atare. El are maniera sa… STRATEGII DE INTEGRARE A ELEVILOR CU C.E.S.
ÎN ORA DE LIMBA ROMÂNĂ
Prof. Magdalena Cotlerenco-Medeleanu
Şcoala cu clasele I-VIII „Mihail Sadoveanu”, Brăila
Integrarea şcolară este un proces de includere în şcolile de masă…
ANEXA Nr. 11
la metodologie
Tabel nominal cuprinzand candidatii repartizati
Unitatea de invatamant/Centrul .................................................
Procesul de invatamant, ca activitate intreprinsa deliberat in vederea realizarii unor scopuri, presupune ca necesitate o organizare. Aceasta activitate se prezinta ca un sistem complex.
Organizarea pe clase si lectii… PROFESORUL BUN – ÎNTRE REALITATE ŞI DEZIDERAT
Alexandra Pepelea, profesor
Schimbarea mentalităţii asupra modului de formare a profesorilor este esenţială. Pregătirea iniţială vizează introducerea viitorului cadru didactic, prin activităţi teoretice şi practice…
ECOEDUCAȚIA
prof. Arjoca Mihaela Maria
Colegiul Tehnic ‘’ Ion Mincu”, Timișoara
Rezumat: Ecoeducația va ajuta la dezvoltarea umanității.
Cuvinte cheie: ecologie, mediu, educație, evoluție.
…
|
|