|
|
Modele de subiecte pentru evaluarea initiala |
Miercuri, 14 Septembrie 2011 00:00 |
Modele de subiecte pentru evaluarea initiala
Pe site-ul oficial al Ministerului Educatiei au fost deja publicate modele de teste pentru evaluarile initiale la care vor fi supusi absolut toti elevii in cursul saptamanilor viitoare. Acestea sunt modele orientative pe baza carora invatatoarele si profesorii de la clase vor trebui sa elaboreze alte teste.
Modelele au fost elaborate de Centrul National de Evaluare si Examinare si sunt insotite de baremele de evaluare si de notare, precum si de precizari referitoare la specificul testelor.
Subiectele publicate nu vor fi cele care vor fi date spre rezolvare elevilor. Cadrele didactice de la clasa vor elabora, la nivelul colectivului de catedra/comisie metodica, alte teste de evaluare initiala avand ca reper modelele postate.
Potrivit unui comunicat al ministerului, pentru disciplinele/modulele de pregatire profesionala la care exista continuitate in planul-cadru, adica pentru cele predate si anul scolar anterior, evaluarea initiala se desfasoara la inceputul semestrului intai, fiind precedata de doua saptamani de recapitulare. In cazul celorlalte discipline, care se afla in primul an de studiu pentru elevi, evaluarea initiala se poate desfasura imediat dupa lectiile introductive.
Rezultatele de la aceste evaluari initiale nu vor fi trecute in catalog: "Rezultatele obtinute in urma evaluarii nu se trec in catalog, se comunica elevilor si parintilor/reprezentantului legal si nu se fac publice. Prin administrarea evaluarii initiale la clasele a II-a - a XII-a/a XIII-a se stabileste un punct de referinta in vederea compararii cu rezultatele Evaluarii Nationale la clasa a VIII-a si a examenului de bacalaureat din anul 2012, precum si cu rezultatele evaluarilor sumative viitoare de la clasele a II-a, a IV-a si a VI-a, prevazute in Legea Educatiei Nationale nr. 1/2011", se mai precizeaza in comunicatul ministerului.
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
|
EXISTENŢA CA AMNEZIE SAU NEÎNŢELEGERE PROZA
ROMÂNO-AMERICANĂ ,,LADY V.” DE DUMITRU RADU POPA
Elena HENDRE - prof.
Colegiul Tehnic ,,Aurel Vlaicu”, Baia Mare, Maramureş
Rezumat: Proza scurtă „Lady V.” de... Read more
TENDINŢE INOVATIVE
ÎN EVALUAREA PROCESULUI INSTRUCTIV-EDUCATIV
Profesor Camelia Timofte
Şcoala Generală George Emil Palade Buzău
Didactica tradiţională aşează la baza evaluării numai indicatori de ordin cognitiv, pedagogia contemporană considera aceşti indicatori ca fiind... Read more
A STUDY IN SMALL TALK IN CLASS
Prof. Adriana- Maria Ştefănescu
Liceul Tehnologic Energetic „Regele Ferdinand I”, Timişoara
When it comes to studentsof all ages, they do have something to say;... Read more
LA VOLONTE DE BONHEUR DANS L’ŒUVRE D’ ALBERT CAMUS
Șovagău Stanca-Claudia
Liceul deArte Vizuale «Romulus Ladea», Cluj-Napoca
On peut observer que le thème de la volonté de bonheur est une constante... Read more
CALOIANUL – FAPT ŞI ACT FOLCLORIC
Prof. Iorga Violeta
Şcoala 16 ,,Nicolae Bãlcescu”, Galati
Ca majoritatea textelor populare, Caloianul trebuie interpretat din dublã perspectivã: ca act si fapt folcloric. Textul... Read more
EVOLUŢIA STĂRILOR SUFLETEŞTI
ÎN POEZIA “LACUL” DE MIHAI EMINESCU
Prof. Andreea Burlacu,
Liceul Teoretic “Aurel Vlaicu” Breaza
Titlul poeziei prezintă lacul ca pe un martor, dar şi participant activ la idila ce urmează... Read more
Regulamentul de inspectie
a unitatilor de invatamant preuniversitar
Prezentul Regulament de inspectie a unitatilor de invatamant preuniversitar a fost publicat in Monitorul Oficial 746 din 24 octombrie 2011 (M. Of. 746/2011) si... Read more
 CHESTIONAR PRIVIND IMPACTUL UTILIZĂRII CALCULATORULUI ŞI TELEVIZORULUI ASUPRA CONDUITEI ADOLESCENŢILOR
1. Vă place să vă uitaţi la TV?
DA
NU
2. Vă place să utilizaţi computerul?
DA
NU
3. În ce măsură vă... Read more
CONCURSUL INTERNAŢIONAL
DE
INTERPRETARE INSTRUMENTALÃ ŞI VOCALÃ
„VIVA LA MUSICA”
Editia a XI-a
EDUCAŢIA ŞI SOFTUL EDUCAŢIONAL
Profesor Păduraru Constantin Eugen
Şcoala gimnazială nr. 1 Slănic Moldova, judeţul Bacău
Rezumat:
Articolul de specialitate propus prezintă impactul deosebit pe care îl are softul…
ALEXANDRU MACEDONSKI,
PROMOTOR AL ÎNNOIRII POEZIEI ROMÂNEŞTI
Prof. Cojocaru Iuliana
Şcoala cu clasele I-VIII, Nr. 9 „Petreche Poenaru”, Craiova
Poet, prozator, dramaturg, publicist, Macedonski a fost un promotor al înnoirii poeziei: o literaturã…
ANEXA Nr. 11
la metodologie
Tabel nominal cuprinzand candidatii repartizati
Unitatea de invatamant/Centrul .................................................
EVALUAREA COMPETENȚELOR LA MATEMATICĂ ÎN GIMNAZIU
Prof. Buzea Gabriela,
Școala Gimnazială Nr. 56, București
Rezumat: În articolul de față sunt analizate nivelul competențelor de bază cu ajutorul rezultatelor obținute în…
INFLUENȚAREA POZITIVĂ A ELEVILOR
PRINTR-O COMUNICARE EFICIENTĂ
-STUDIU-
înv. Marc Auric
Școala Gimnazială Cîmpeni
Orice activitate umană are la bază procesul de comunicare, iar în afara comunicării nu putem exista ca oameni.… MANAGEMENTUL SCHIMBĂRII ÎN ORGANIZAŢIE
prof. Ciucă Cristina,
Şcoala cu clasele I – VIII Bâsca – Chiojdului, Com. Chiojdu, Jud. Buzău
Schimbarea la nivel organizaţional presupune realizarea unor modificări profunde esenţiale ale organizaţiei.
Exemplu:…
Proiectul de plan cadru pentru învăţământul primar
Vezi proiectul de plan-cadru pentru învăţământul primar, document supus dezbaterii publice până la data de 19 februarie 2013.
CUM NE RAPORTĂM LA TENTAȚIILE CULINARE
Prof. educator Mureșan- Chira Gabriel
Școala Gimnazială Specială Centru de Resurse
și Documentare privind Educația Incluzivă/ Integrată, Cluj-Napoca
Prof. educator Ioviță Daniela
Școala Gimnazială Specială Centru…
|
|