Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Norme privind plata comisiilor de examen concurs pentru ocuparea posturilor didactice
Luni, 01 Octombrie 2012 00:00

   ANEXA Nr. 13
  la metodologie

 

NORME
privind plata comisiilor de examen pentru concursurile pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar

 

   1. Comisia de organizare si desfasurare a concursului

   a) presedinte - salarizat cu un tarif de 3-6 lei/candidat, dar nu mai putin de 30 lei si nu mai mult de 300 lei;

   b)

   -3 membri pentru comisiile de pana la 50 de candidati, fiecare salarizat cu un tarif de 3-5 lei/candidat, dar nu mai putin de 30 lei/membru;

   -5 membri pentru comisiile intre 51-100 de candidati, fiecare salarizat cu un tarif de 2-3 lei/candidat;

   -7-11 membri pentru comisiile peste 100 de candidati, fiecare salarizat cu un tarif de 1-2 lei/candidat, dar nu mai mult de 300 lei/membru;

   c) reprezentant al inspectoratului scolar - salarizat cu un tarif de 3-6 lei/candidat, dar nu mai putin de 30 lei si nu mai mult de 300 lei;

   d) informatician/ajutor analist programator/personal al unitatii de invatamant cu competente in utilizarea calculatorului - salarizat cu un tarif de 2-3 lei/candidat, dar nu mai putin de 20 lei si nu mai mult 300 lei;

   e) secretar - salarizat cu un tarif de 3-5 lei/candidat, dar nu mai putin de 30 lei si nu mai mult de 300 lei;

   f) supraveghetori - 6 ore/zi, fiecare salarizat cu un tarif de 30-50 lei/zi.

2. Comisia de organizare si desfasurare a probei practice/orale sau a inspectiei speciale la clasa in profilul postului

   a) presedinte - salarizat cu un tarif de 3-6 lei/candidat, dar nu mai putin de 30 lei si nu mai mult de 300 lei;

   b) membri - cate 2 profesori, care au dobandit definitivarea in invatamant, cu specializarea in profilul postului/responsabili ai comisiilor metodice cu specializarea in profilul postului/inspectori scolari de specialitate/metodisti ai inspectoratului scolar cu specializarea in profilul postului, pentru 25 de candidati - fiecare salarizat cu un tarif de 4-6 lei/candidat;

   c) secretar - salarizat cu un tarif de 3-5 lei/candidat, dar nu mai putin de 30 lei si nu mai mult de 300 lei.

   3. Comisia de elaborare a subiectelor, a baremelor de evaluare si de evaluare a lucrarilor scrise si comisia de rezolvare a contestatiilor

   a) presedinte - salarizat cu un tarif de 3-6 lei/candidat, dar nu mai putin de 30 lei si nu mai mult de 300 lei;

   b) membri - pentru fiecare disciplina de concurs, cate 2 profesori titulari de specialitate din invatamantul preuniversitar avand gradul didactic I sau II/metodisti/inspectori scolari/80 de candidati - fiecare salarizat cu un tarif de 5-7 lei/candidat;

   c) 1-2 informaticieni/ajutori analisti programatori - fiecare salarizat cu un tarif de 1-3 lei/candidat, dar nu mai putin de 10 lei si nu mai mult de 300 lei;

   d) 1-2 secretari - fiecare salarizat cu un tarif de 3-5 lei/candidat, dar nu mai putin de 30 lei si nu mai mult de 300 lei.

   4. Modalitatea de plata

Fondurile pentru plata personalului salarizat din comisiile prevazute la pct. 1-3 vor fi asigurate de unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar care au organizat concurs. Plata persoanelor salarizate se face de catre unitatea de invatamant particular/centrul la care s-a organizat concursul.

Persoanele care fac parte din comisiile prevazute de prezenta metodologie beneficiaza de decontarea cheltuielilor de cazare, transport si diurna, dupa caz, conform legii.

 

   NOTA:

Pentru personalul salarizat aflat in activitate in perioada desfasurarii concursului, participarea la aceste activitati se realizeaza cu conditia recuperarii activitatilor corespunzatoare functiei de baza, din perioada respectiva.


Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:

 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

O experienta unica! Honeywell Educators …

O experienta unica! Honeywell Educators @ Space Academy

O experientã unicã! Honeywell Educators @ Space Academy (27 iunie - 2 iulie 2009) U.S. Space&Rocket Center, Huntsville – Alabama – U.S.A.       Mã numesc Lidia Mînzã si sunt profesor de chimie la Colegiul...

Read more

Impreuna prin arta

ÎMPREUNĂ PRIN ARTĂ   Iosim Daniela Cristina, Profesor învăţământ primar Şcoala Gimnazială Nr. 4 ,,Fraţii Popeea” Săcele   Arta este în esență cea mai profundă expresie a creativității umane. Pe cât de dificil de definit, pe atât...

Read more

Despre expresiile idiomatice II

DESPRE EXPRESIILE IDIOMATICE (II) Silvia Baltă, Profesor de limba franceză Şcoala Gimnazială „Maria Rosetti”, Bucureşti Studierea expresiilor idiomatice se realizează în cadrul frazeologiei, disciplină...

Read more

Calendar bacalaureat 2013

Calendarul examenului de bacalaureat 2013   Ministrul educatiei a aprobat Calendarul examenului national de bacalaureat national pentru anul 2013. Afla care este calendarul pentru bacalaureat 2013, sesiunea iunie-iulie 2013 si sesiunea august-septembrie...

Read more

Metodologia cadru privind mobilitatea pe…

Metodologia cadru privind mobilitatea personalului didactic in anul scolar 2013-2014 modificata si completata   Vezi ordinul pentru modificarea şi completarea Metodologiei - cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar în anul şcolar...

Read more

Elemente de management institutional din…

ELEMENTE DE MANAGEMENT INSTITUȚIONAL DIN PERSPECTIVA DEZVOLTĂRII DURABILE Prof. Isabela Curaleț, Școala Gimnazială „Simion Florea Marian” Ilișești, jud. Suceava Rezumat: Societatea Cunoașterii generează transformări și implică alinieri la nivelul...

Read more

Raport scris individual al inspectiei sc…

ANEXA Nr. 2   la regulament   RAPORT SCRIS INDIVIDUAL AL INSPECTIEI SCOLARE GENERALE   - model -   Raport scris individual pe arie tematica/domeniu Aria tematica/Domeniul: ................................................................................................................................................             Inspector: ................. Calificativ .....................             Pe baza criteriilor si...

Read more

Planificare model pentru limba si comuni…

Planificare model pentru limba si comunicare invatamant primar   Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice....

Read more