|
|
Organizarea si desfasurarea admiterii in invatamantului liceal de stat pentru anul 2011 2012 |
Marţi, 06 Martie 2012 00:00 |
ORDIN privind organizarea si desfasurarea
admiterii în învatamantul liceal de stat,
pentru anul scolar 2011-2012
În baza prevederilor Legii învatamantului nr. 84/1995, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare,
În temeiul Hotararii Guvernului nr. 81/2010 privind organizarea si functionarea Ministerului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului, cu modificarile ulterioare,
MINISTRUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI
emite prezentul ordin:
Art.1. Se aproba Metodologia de organizare si desfasurare a admiterii în învatamantul liceal de stat pentru anul scolar 2011-2012.
Metodologia este prezentata în Anexa I, care face parte integranta din prezentul ordin.
Art.2. Se aproba Calendarul admiterii în învatamantul liceal de stat pentru anul scolar 2011-2012. Calendarul este prezentat în Anexa II, care face parte integranta din prezentul ordin.
Art.3. Se aproba Metodologia de organizare si desfasurare si structura probelor de aptitudini pentru admiterea în anul scolar 2011-2012 în liceele vocationale, prezentate în Anexa III, care face parte integranta din prezentul ordin.
Art.4. Se aproba Metodologia de organizare si desfasurare si structura probei de verificare a cunostinselor de limba moderna pentru admiterea în anul scolar 2011-2012 în clasele a IX-a cu program bilingv de predare a unei limbi moderne de circulatie interna_ionala, prezentate în Anexa IV, care face parte integranta din prezentul ordin.
Art.5. Prezentul ordin se publica în Monitorul Oficial al Romaniei, partea I.
Art.6. Directia Generala Educatie si Învatare pe Tot Parcursul Vietii, Directia Generala Învatamant în Limbile Minoritatilor, Relatia cu Parlamentul si Partenerii Sociali, Directia Generala Management, Resurse Umane si Retea Scolara, Directia Modernizarea Patrimoniului, Investitii si Informatizare, inspectoratele scolare judetene/al municipiului
Bucuresti, conducerile unitatilor de învatamant duc la îndeplinire
prezentul ordin.
MINISTRU,
Daniel Petru Funeriu
Bucuresti
Nr. 4802
Data: 31.08.2010
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Marţi, 15 Mai 2012 19:27 |
|
CAPITOLUL I
Concept, tipuri si niveluri ale inspectiei
unitatilor de invatamant preuniversitar
SECTIUNEA 1
Conceptul de institutii de educatie. Conceptul de sistem national de invatamant preuniversitar
Art. 1. -
Prezentul regulament reglementeaza... Read more
ONOMASTICA – AUXILIAR PREŢIOS PENTRU RECONSTITUIREA TRECUTULUI
Ileana Faur, profesor Limba şi Literatura română
Liceul Tehnologic Transporturi Auto, Timişoara
Studiul îşi propune să descifreze mesajul istoriei ţinutului „zona Făgetului”, zonă păstrătoare a unor... Read more
Partea II
Introducere în Ştiinţifico-fantastic şi subgenurile lui
Ce este ştiinţifico-fantasticul?
O caracteristică definitorie a modului SF este fascinaţia pe care o reprezintă referitor la ştiinţă şi tehnologie. Literatura şi ştiinţa, sau ştiinţa... Read more
MONUMENTE DIN COMUNA DUMBRĂVENI
STATUIA GENERALULUI ALEXANDR SUVOROV
Prof. Ciobotaru Ana-Maria
Şcoala Gimnazială Măicăneşti
Rezumat: Judeţul Vrancea are o mulţime de locuri istorice care nu sunt cunoscute tuturor turiştilor.
Comuna Dumbrăveni este situată în... Read more
EUROPA E MAI APROAPE
Prof. Georgeta Munteanu
CNA « Ion Vidu » Timişoara
Vise...vise...vise. Cu toţii visăm. Si iată că visele devin uneori realitate. Cum a fost şi acesta, al meu. Când auzeam... Read more
EDUCABILITATEA
CONCEPT
Prin expresia „educabilitate”, psihopedagogii desemneaza potentialul de formare umana sub influenta factorilor de mediu sau educationali.
Polisemantismul termenilor care compun aceasta definitie o fac foarte neclara. De exemplu, expresia „potential de... Read more
EFECTUL PROMETEU ŞI DEFICIENŢELE
UNEI CULTURI POPULARE
Prof. Maghiar Adina
S08 „Arany Janos”, Salonta
În lumea istorică există o ortogeneză a culturilor care se constituie într-o teorie a culturilor şi care... Read more
INFOGRAFICELE ÎN ACTIVITATEA DIDACTICĂ
Profesor Bușcă Alexandru
Liceul Tehnologic “Lazăr Edeleanu”, Năvodari
Rezumat: Articolul de față prezintă noțiunea de infografic, necesitatea utilizării acestuia în cadrul... Read more
Planificare model pentru cunoasterea mediului invatamant primar
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata…
INVENTAREA ȘI DEZVOLTAREA FOTOGRAFIEI
prof. Mihaela Butoi
Colegiul Tehnic “Petru Poni”, Onești
Fotografia a devenit astăzi unul dintre cele mai accesibile și pasionante mijloace de cunoaștere… Olimpiade la disciplinele din aria Tehnologii 2015
Vezi Graficul olimpiadelor la disciplinele din aria curriculara „Tehnologii” in anul scolar 2014-2015, respectiv perioada de desfasurare si judetele organizatoare ale etapei nationale.
COMUNICARE INTERCULTURALĂ EUROPEANĂ
Prof. JIANU CAMELIA
Colegiul Tehnic Reşiţa, jud. Caraş-Severin
Obiectivele noii agende europene pentru cultură se definesc în jurul a trei priorităţi: diversitate culturală şi dialog intercultural, stimularea creativităţii… ROLUL ADOLESCENTULUI ÎN SOCIETATE
Prof. Teodorescu Lacramioara
Liceul Teoretic D. Zamfirescu Odobeşti, Jud. Vrancea
Fiecare adolescent este un caz concret, distinct şi trebuie tratat ca atare. El are maniera sa… Corpul profesorilor mentori se constituie la nivelul inspectoratelor scolare judetene/Inspectoratului Scolar al Municipiului Bucuresti si cuprinde cadrele didactice care detin functia didactica de profesor mentor si coordoneaza efectuarea stagiului practic… DEMOCRAŢIE ŞI TOLERANŢĂ. „NOILE EDUCAŢII”
prof. Corha Minodora
Liceul de Artă „Ioan Sima” Zalău
Motto: Toate fiinţele umane se nasc libere şi egale în drepturi.
(Articolul I Declaraţia Universală a… DEZVOLTAREA DE COMPETENȚE PENTRU ELEVI PRIN PARTENERIATELE ȘCOLARE
Prof. Mihaela Corina Nicolae
Liceul de Arte Bălașa Doamna, Târgoviște
Proiectul internaţional Comunicare interşcolară, derulat în parteneriat cu școli europene și școli din… „POVESTEA FOII DE HÂRTIE”
(proiectul ce a reprezentat România...)
Prof. Ofelia Cornelia POPA
Şcoala Gimnazială Panticeu, judeţul Cluj
Rezumatul lucrării
Prin acest proiect interdisciplinar, derulat la nivelul Şcolii Gimnaziale Panticeu, am dorit să contribuim la…
|
|