Planificare model pentru limba si comunicare invatamant gimnazial |
Duminică, 12 Mai 2013 17:38 |
Planificare model pentru limba si comunicare invatamant gimnazial
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata model de planificare pentru invatamantul gimnazial, disciplina limba si literatura romana: clasa a V-a, clasa a VI-a, clasa a VII-a, clasa a VIII-a, sectia romana si minoritati.
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Adaugă comentariu
|
PLATOUL CARSTIC VAȘCĂU
Prof. Mihaela Marian,
Colegiul Tehnic ‘‘Constantin Brâncuși’’
Rezumat: Platoul carstic Vașcău reprezintă un areal ofertant din punct de vedere al resurselor oferite de relief, atât prin numărul mare al... Read more
LA RADIO DANS LA CLASSE DE FLE. COMMENT?
Ilie MINESCU
Universitatea de Vest din Timişoara
Avant de travailler avec le document radiophonique l’apprenant est préparé à la réception du document. L’enseignant lui... Read more
COSTUME ÎNTÂLNITE ÎN ZONA MOLDOVEI
Prof.Vacaru Mariana,
Colegiul Tehnic „Danubiana”Roman
Costumul naţional femeiesc din Moldova are o structură unitară, fiind constituit în toate satele din aceleaşi elemente: cămaşa (ia), poalele, catrinţa, brâul şi... Read more
ACTIVITATEA NR. 1
CERCETĂŞIA ESTE ALTFEL! ESTE UN MOD DE VIAŢĂ!
1. Grupa de vârstă: copiii din clasele V-VIII
2. Ariile de dezvoltare: fizic, intelectual, caracter, emoţional, social, spiritual
3. Denumirea activităţii: CERCETĂŞIA ESTE... Read more
Subiecte definitivat 2012
Afla care au fost subiectele de la examenul national de acordare a definitivarii in invatamant 2012.
Read more
PRACTICI DE EDUCAŢIE CARE IAU ÎN CONSIDERARE COPILUL CA ÎNTREG
ÎN ALTERNATIVA STEP BY STEP
Daniela Bobocea, profesor înv. primar
Şc. Gimn. Mihai Viteazul Brăila
Rezumat:
Încă de la începuturile educaţiei dascălul a... Read more
STUDIU – PRIVIND NEVOILE DE EDUCAŢIE ALE ELEVILOR PENTRU A PREVENI SITUAŢIILE DE EŞEC ŞCOLAR
Blejan Maria Liliana, Profesor Psiholog
Liceul de Arte Plastice “Hans Mattis Teutsch” Braşov
Studiul urmăreşte investigarea şi... Read more
NOPȚILE LUI ALEXANDRU MACEDONSKI
ÎN SPIRIT EUROPEAN
Drd. Miron Costina Violeta
Prof. la Școala cu cls. I-VIII Tălpaș, Dolj
Nopțile lui Macedonski sunt deschise mereu interpretării, poetica sa beneficiază de o interpretare vastă... Read more
Clubul Nouă ne pasă! şi Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului
organizează a 12-a ediţie a
Festivalului Naţional de Arte pentru Liceeni
LicArt 2013
-secţiunile poezie, fotografie şi teatru-
Regulament LicArt
Poezie
La concurs pot participa…
AVARIŢIA - UN VECHI MOTIV LITERAR
prof. Rodica Ioana Obreja
Colegiul de Ştiinţe „Grigore Antipa” Braşov
Acest articol prezintă un vechi motiv literar, avariţia,din clasicisam până la realism, prin prezentarea câtorva personaje… NEVOIA DE RAPORTARE LA MODEL A PERSONALITĂȚII ÎN FORMARE
Grădinița ,,Ion Creangă”, Ploiești, Județul Prahova
Relaționarea cu ceilalți, propria imagine de sine, atitudinile, aspirațiile, statusul social al omului de la…
Lecturi obligatorii pentru clasa a VII-a
Literatura română
Balada populara: Monastirea Argeşului
Balade culte
Passa Hassan, Moartea lui Gelu (George Coşbuc)
Horea (Aron Cotrus)
Veche întâmplare (Nichita Stănescu)
Noaptea Sfântului Andrii (Vasile Alecsandri)
…
CUM SĂ MOTIVEZI ELEVII SĂ FIE ACTIVI
ÎN TIMPUL ORELOR DE CURS
Prof. înv. primar Vaida Ioana-Alina
Şcoala Gimnazială Fodora, com. Gâlgău
O bună comunicare între elevi şi profesor… GRUPUL PERIOADELOR UNEI FUNCŢII PERIODICE
Prof. Maşala Oana-Maria
Colegiul Naţional „Costache Negri”, Tg. Ocna, Jud. Bacău
Vezi articolul ... FORMAREA NOŢIUNILOR ELEMENTARE
NECESARE STUDIERII GEOGRAFIEI ÎN CICLUL GIMNAZIAL
Profesor Miron Steluţa Otilia
Şcoala Gimnazială Movila Miresii, judeţul Brăila
Rezumat: Achiziţionarea noţiunilor elementare de geografie se face pe tot parcursul ciclului primar, mai accentuat…
STUDIU PRIVIND IMPACTUL DIVORTULUI ASUPRA COPIILOR
Andone Crenguța - profesor
Colegiul Tehnic de Transporturi Brașov
Divorțul își pune amprenta asupra copilului de orice vârstă, consecințele materializându-se la nivel emoțional, comportamental, intelectual și… RELATIA SCOALA-COMUNITATE
Scoala si familia urmaresc acelasi scop educativ formarea copiilor spre a deveni oameni multilateral dezvoltati.
Pentru realizarea acestui scop unic este necesara unitatea de actiune, concordanta dintre mijloacele specifice de…
|