Planificare model pentru limba si comunicare invatamant primar |
Joi, 09 Mai 2013 17:29 |
Planificare model pentru limba si comunicare invatamant primar
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata model de planificare pentru invatamantul primar, disciplina limba si comunicare romana: clasa I, clasa a II-a, clasa a III-a, clasa a IV-a.
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Miercuri, 15 Mai 2013 17:44 |
|
 II.1. NANOPARTICULE
Nanoparticulele sunt bucăţi/piese foarte mici dintr-un material mai mare. Ce se întâmpla când creaţi astfel de piese mici?
PIESE MICI = MAI MULTE SUPRAFEŢE
MAI MULTE SUPRAFEŢE =... Read more
DEZVOLTAREA CREATIVITĂȚII
ÎN EXPRIMAREA ORALĂ A ELEVILOR DIN CICLUL PRIMAR
Înv. Gligor Dana
Școala Gimnazială Vidra
Limbajul elevilor din clasele primare se îmbogățește, se... Read more
GENURILE LITERARE.
EVOLUȚIA GENURILOR.
Ștefan Maximiliana,
profesor Limba și literatura română,
Școala Gimnazială „Ion Buteanu” Buceș, jud. Hunedoara
Disciplina Limba ... Read more
CAPITOLUL II
Inspectia unitatilor de invatamant preuniversitar
SECTIUNEA a 5-a
Inspectia de specialitate. Scop, obiective, tipuri, etape
Art. 37. -
Inspectia de specialitate reprezinta o activitate complexa de evaluare a competentelor profesionale/activitatii... Read more
RELAȚIA PĂRINTE-COPIL, UN FACTOR ESENȚIAL ÎN DEZVOLTAREA MULTILATERALĂ A COPILULUI
Prof.Brătilă Cristina-Zonica
C.S.E.I. ,,Elena Doamna, Focșani”, județul Vrancea
Despre relaţia dintre părinţi şi copii s-a scris foarte mult şi... Read more
A ÎNVĂŢA ŞI A ÎNŢELEGE
Mureşan-Chira Gabriel
Prof. Educator CRDEII, Cluj-Napoca
Procesul de învăţare doreşte modificarea unor structuri psihice şi comportamentale, dezvoltând gradual structuri cognitive, afective sau motorii, trecând... Read more
PERFECŢIONARE
ÎN ELABOARAREA MATERIALELOR DIDACTICE
Profesor Pilat Elena Mihaela
Liceul Teoretic „Callatis” Mangalia, Judeţul Constanţa
“Creativitatea se poate defini ca fiind acel proces psihic al cărui rezultat îl constituie obţinerea unor reacţii,... Read more
Planificare model pentru consiliere si orientare invatamant gimnazial
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice.... Read more
CAZUL VOCATIV
Profesor Nae Mihaela,
Liceul Tehnologic „Constantin Brâncuşi”, Piteşti
Cazul vocativ are o situaţie diferită faţă de celelalte patru cazuri, deoarece nu apare decât la substantivele care…
CONSIDERAŢII PRIVIND POTENŢIALUL TURISTIC AL COMUNEI DUMBRĂVENI (JUDEŢUL VRANCEA)
Prof. Ciobotaru Ana-Maria
Şcoala Gimnazială Măicăneşti
Rezumat: Comuna Dumbraveni prezintă un potenţial turistic puţin valorificat dar de foarte mare preţuire economică. Prin poziţia geografică,… EDUCATIA PENTRU DIVERSITATE
Sintagma scoala pentru diversitate este echivalenta sintagmei scoala pentru toti si reprezinta dezideratul maximei tolerante in ceea ce priveste diferentele fizice, socioculturale, lingvistice si psihologice existente intre copii/elevi,… ACTIVIZAREA PREDĂRII-ÎNVĂŢĂRII PRIN
UTILIZAREA ÎNVĂŢĂRII BAZATE PE PROIECT
Prof. Corina Mariana Mitrulescu
Liceul Tehnologic „Horia Vintilă”, Segarcea, judeţul Dolj
Apărut în secolul XX datorită nevoii de flexibilitate şi de relevanţă socială a… SECURITATEA BAZELOR DE DATE – ATACURI ŞI METODE DE CONTROL
Prof. Diana Bărbat
C.N.I. “Gr. Moisil” Brașov
Acest articol a apărut în Journal of applied quantitative methods în anul 2009,… TRADIŢII ŞI OBIŞNUINŢE NUTRIŢIONALE
Maistru instructor Zuleam Eugenuia
C.N.E. “Gh. Chiţu” Craiova, judeţul Dolj
Bucătăria românească este apreciată astăzi ca una din cele mai bogate bucătării, atât pentru varietatea preparatelor cât mai ales…
ACTIVITATEA DIFERENŢIATĂ ŞI DE RECUPERARE PENTRU ELEVII
Profesor Ene Steluţa
Şcoala Miron Costin, Galaţi
Cu certitudine există elevi cu dificultăţi de învăţare la matematică, în unele clase numărul acestora fiind relativ mic…
ALBA IULIA – CAPITALA EDUCAŢIEI INTERCULTURALE
Prof. Dan Stroe
Între 13 şi 17 octombrie la Alba Iulia, județul Alba, sub egida Consiliului Europei, a Ministerului Educaţiei şi Cercetării din România, a Inspectoratului…
DIDACTICA LECTURII
prof. MIHAELA MELINTE,
Colegiul Tehnic „Traian Vuiaˮ, Galaţi
Motivarea elevilor pentru lectură depinde în mare măsură de efortul pe care îl face…
|