|
|
Planificare model pentru matematica invatamant primar |
Vineri, 10 Mai 2013 17:34 |
Planificare model pentru matematica invatamant primar
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata model de planificare pentru invatamantul primar, disciplina matematica: clasa I, clasa a II-a, clasa a III-a, clasa a IV-a.
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Miercuri, 15 Mai 2013 17:43 |
|
DESPRE EDUCAŢIA ADULŢILOR, COLABORAREA
ŞCOALÃ-FAMILIE ŞI MANAGEMENTUL COMUNICÃRII
Prof. Lazar Mihaiela
Liceul de Artã „Ioan Sima” Zalãu
Educatia este forma de adaptare esentialã a omului la... Read more
Acord restrangere de activitate si pretransfer consimtit 2014
Vezi modelul adresa de instiintare referitor la acordurile emise pentru transfer pentru restrangere de activitate/pretransfer prin consimtamant intre unitatile de invatamant pentru anul... Read more
MUZICA
Profesor Lazar Mihaiela
Liceul de Artã „Ioan Sima” Zalãu
„Muzica ... un grai izvorât din inimă şi menit să educe dragoste şi înfrăţire printre cei pe care îi despart... Read more
POUR UNE DÉFINITION DES DOCUMENTS AUTHENTIQUES
Prof. Chenaru Cristina,
Şcoala Gimnazială „P. H. Zangopol” Buzău
Résumé: L’article contient plusieurs définitions données pour les documents authentiques, des informations concernant les fonctions pédagogiques des... Read more
STUDIU – PRIVIND RELAŢIA DINTRE IMPLICAREA ELEVILOR ÎN ACTIVITĂŢI EXTRAŞCOLARE ŞI COMPORTAMENTELE LOR AGRESIVE
Blejan Maria Liliana, Profesor Psiholog
Liceul de Arte Plastice “Hans Mattis Teutsch” Braşov
Acest studiu are la bază ideea... Read more
JOCULUI DIDACTIC MATEMATIC LA CICLUL PRIMAR
Prof. Marşeu Rodica Lavinia
Şcoala cu clasele I – VIII Dudeştii Noi, jud Timiş
Adaptarea copilului la munca şcolară se realizează dând caracter de joc multor... Read more

ŢIE CÂT ÎŢI PASĀ DE ŞCOALĀ?
Institutoare Teodora Pereni Nacov
Liceul Teoretic ”J. L. Calderon” Timişoara
Nouā, da, ne pasā de şcoalā.
Cât? Sā vedem: am fost copii, elevi... Read more
MATEMATICĂ ŞI CREATIVITATE
Prof. inv. primar Gligor Dana
Scoala gimnaziala Vidra, jud. Alba
Rezolvarea problemelor constituie o activitate cu caracter complex în cadrul căreia se clarifică noţiuni teoretice, se formează priceperi şi deprinderi,... Read more
DESTINUL ADAMIC ÎN SPIRITUALITATEA ROMÂNEASCĂ
Prof. Maghiar Adina
S08 „Arany Janos”, Salonta
Articolul de faţă evidenţiază existenţa unei corespondenţe între structura agrară a neamului românesc şi originile adamice ale civilizaţiilor. În sufletul românesc… EVALUAREA FORMALĂ ȘI EVALUAREA INFORMALĂ
Prof. Nuți Gălețeanu
Școala Gimnazială specială pentru Deficienți de auz „Sfânta Maria”- București
Evaluarea școlară este un act de valorizare ce intervine în viața elevilor. Dar așa cum… Prevenirea ridurilor
In societatea moderna de astazi se acorda o importanta sporita modului in care aratam. Si femeile, si barbatii sunt din ce in ce mai interesati sa-si pastreze supletea si… Procesul de invatamant, ca activitate intreprinsa deliberat in vederea realizarii unor scopuri, presupune ca necesitate o organizare. Aceasta activitate se prezinta ca un sistem complex.
Organizarea pe clase si lectii…
Datele examenelor pentru gradul II la UBB Cluj
Vezi datele probelor pentru obţinerea gradului didactic II la Universitatea Babeş-Bolyai Cluj-Napoca.
PARENTIGUL ȘI STILUL DE COMUNICARE LA ADOLESCENȚI
Măcăneață Anca Cristina
Psiholog școlar principal, C.J.R.A.E. Argeș/Liceul Tehnologic „Dacia” Pitești
Familia a fost şi reprezintă în continuare un mediu de formare atât a…
PRESENTING AND PRACTICING NEW VOCABULARY
Prof. Felherț Monica, Gradul Didactic I
Liceul Tehnologic Nr.1 Salonta, Bihor
Teacher attitudes to vocabulary have changed a lot over recent years. The use of the…
Planificare model pentru educatie tehnologica invatamant gimnazial
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata… ENSEIGNER ET APPRENDRE LE FRANÇAIS A TRAVERS LE JEU
Ilie MINESCU
Universitatea de Vest Timişoara
En tant qu’outil pédagogique pour l’enseignement/apprentissage des langues, le jeu a une longue tradition. Les éducateurs de la…
|
|