Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Poezii si cantece folosite la festivitatea de absolvire a claselor a VIII-a
Scris de mihaiela lazar   
Duminică, 08 Iulie 2018 00:00

POEZII ȘI CÂNTECE FOLOSITE LA FESTIVITATEA

DE ABSOLVIRE A CLASELOR A VIII-A

Prof. Șomcutean Crina Ramona

Liceul Tehnologic Traian-Vuia Tăuții Măgherăuș, Maramureș

În acest articol doresc să fac cunoscute câteva versuri și cântece pe care eu le folosesc la festivitatea de absolvire a claselor a opta. Pe lângă celebrul cântec Gaudeamus eu folosesc diverse cântece care au ca tematică despărțirea de școală, gimnaziu, profesori sau colegi. Cântecele nu le-am întâlnit în  culegeri  de specialitate, le-am cules de-a lungul carierei didactice de la dascăli sau chiar elevi.

Versuri:

1.Acum... când vine ceas de serenadă,

Să depănăm albastre nostalgii

Astăzi noi ne despărțim.

Pe-un drum nou de-acum pornim.

2.Drum bun să  ne urați la despărțire,

Ni-e lacrimă în gânduri și în glas

De-acum ne va rămâne amintire

Cadența pașilor de bun rămas.

3.A fost și a trecut ca o poveste

Acest poem din viața de școlar

Îl vom păstra mereu în amintire

Al vieții noastre prim abecedar.

4.Semestrele au trecut pe aripa vremii

Și anul dragi colegi a luat sfârșit

În clasa noastră băncile sunt goale

Și zgomotele toate au amuțit.

5.Ne despărțim cu greu de școala dragă

În care împreună am învățat

Atâtea amintiri de ea ne leagă

Atâtea amintiri de neuitat

6.Mereu vom face pasul înainte

Spre viitor vom merge curajoși

Vom ține fruntea sus căci timpul vine

Să arătăm că dascăli buni ați fost

7.Deci...iar la drum ce ne desparte

Rămâne doar o nostalgie

Școală dragă în care parcă ieri am intrat

Neștiutori,mititei și copii.

8.Și dacă în cursul anilor de zile

Ne-ați îndrumat ca buni educatori

În ultimul moment cu mulțumire

Vă dăruim acest buchet de flori.

 

 

Revista cu ISSN

Disciplinele de bacalaureat pentru probe…

 BACALAUREAT 2011  DISCIPLINELE DE BACALAUREAT PENTRU PROBELE SCRISE:    FILIERA TEORETICA: Profil umanist: Ø      limba si literatura romana Ø      limba materna (daca este cazul) Ø      istorie Ø      la alegere, geografie, logica si argumentare, psihologie, economie, sociologie...

Read more

Organizarea si desfasurarea examenului d…

Organizarea şi desfăşurarea examenului de bacalaureat naţional 2013   Vezi Ordinul MECTS nr. 5610 din 31 august 2012 privind organizarea şi desfăşurarea examenului de bacalaureat naţional - 2013, publicat în Monitorul Oficial...

Read more

Comunicarea obstacole si solutii

COMUNICAREA, OBSTACOLE ŞI SOLUŢII   Învăţătoare Răşinariu Ionela Şcoala cu cls. I-VIII Petreşti   Educaţia se bazează pe comunicare. În fiecare oră transmitem elevilor cunoştinţe noi, le descoperim şi mai apoi le cizelăm diferite aptitudini....

Read more

Note ale posteritatii lui ion Creanga di…

NOTE ALE POSTERITĂŢII LUI ION CREANGĂ DIN PERSPECTIVA CRITICII LITERARE Prof. Bunduc Gabriela Liceul Tehnologic”Petru Rareş” Botoşani Mereu deschisă interpretărilor, opera lui Creangă suscită şi...

Read more

Relatia profesor elev

RELAȚIA PROFESOR-ELEV   Andone Crenguța - profesor Colegiul Tehnic de Transporturi Brașov   Rezumat: Articolul “Relația profesor-elev” pornește de la cunoscuta afirmație a lui Ion Creangă, ce are drept idee meseria de dăscăl. M-am...

Read more

Droguri - clasificare

Clasificare droguri     În literatura de specialitate şi în practică există numeroase clasificări ale drogurilor, având la bază diferite criterii, cele mai cunoscute fiind: după efectul produs asupra sistemului nervos central...

Read more

Violenta definire concept forme

VIОLEΝŢA DEFINIRE, CONCEPT, FORME Boldașu Magdalena Maria, prof.înv.primar, Școala Gimnazială Nr.1 Peștera În ce рriveşte încercările de definire, analiză şi interрretare a agreѕivităţii de către ѕрecialişti, nu numai că nu...

Read more

Managementul clasei de elevi

MANAGEMENTUL CLASEI DE ELEVI     CONCEPT Managementul educatiei/pedagogic reprezinta acea stiinta pedagogica, elaborata interdisciplinar, pentru studierea evenimentelor care intervin activitate pedagogica: decizie, organizare, gestiune. Este si o metodologie de abordare globala-strategica-optima a educatiei, a...

Read more