Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Portofoliul profesorului
Luni, 20 Septembrie 2010 14:13

Portofoliul profesorului

 

 

I. DATE PERSONALE

1. Structura anului şcolar

2. Încadrarea (clase, număr de ore)

3. Orarul

4. Fişa postului

5. Calendarul activităţilor pe anul în curs

6. Curriculum Vitae

7. Raport de autoevaluare

 

II. ACTIVITATEA DE LA CATEDRĂ

1. Programa şcolară

2. Programele pentru opţionalele propuse

3. Planificarea materiei (planificarea anuală şi planificarea pe unităţi de învăţare)

4. Proiecte didactice

5. Teste de evaluare (testele predictive, rezultatele acestora şi observaţiile - concluziile ce se impun,

testele sumative pentru fiecare unitate de învăţare sau testele date la sfârşit de semestru sau an

şcolar)

6. Evaluarea alternativă (titlurile proiectelor, referatelor, eseurilor şi portofoliilor întocmite de elevi)

7. Fişe de lucru (pe clase, pe nivel de performanţă vizat)

8. Catalogul profesorului

9. Programa de pregătire pentru recuperarea cunoştinţelor

10. Lista materialului didactic existent

11. Fişe cu asistenţele la ore

 

 

III. PERFORMANŢE

1. Calendarul olimpiadelor, concursurilor şcolare

2 Descriptori de performanţă

3. Subiecte propuse

4. Tabel nominal cu elevii selecţionaţi şi pregătiţi pentru aceste concursuri

5. Planificarea pregătirii suplimentare

6. Prezenţa la pregătiri

7. Rezultatele obţinute la diferite faze

 

IV. PROIECTE PERSONALE

-cuprinde lista cu proiectele realizate sau proiectele propuse pe o anumită perioadă

 

V. PERFECŢIONARE

-evidenţa clară a activităţilor de perfecţionare organizate la nivelul unităţii de învăţământ (catedră, consilii profesorale) sau de C.C.D., I.S.J., diplome, certificate

 

VI. MATERIALE

-scrisori metodice, regulamente, publicaţii, adrese M.E.C.T.S., I.S.J.

 

Ultima actualizare în Miercuri, 26 Ianuarie 2011 17:09
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Implicatiile globalizarii asupra educati…

IMPLICAȚIILE GLOBALIZÃRII ASUPRA EDUCAȚIEI   Alexandra Pepelea, profesor Grup Școlar Tehnic de Transporturi Iași   Globalizarea este astãzi un...

Read more

Importanta parteneriatelor scoala famili…

IMPORTANŢA PARTENERIATELOR ŞCOALĂ - FAMILIE   Bobariu Liliana Şcoala Gimnazială Vidra   Crearea unor parteneriate cu familia este un proces care necesita coalizarea energiilor si unirea efortului tuturor partenerilor si care trebuie considerat un element...

Read more

Predarea notiunilor de teoria numerelor

PREDAREA NOŢIUNILOR DE TEORIA NUMERELOR   Profesor Voinea-Axinte Costică Liceul Tehnologic ”Elie Radu” Botoşani   În literatura de specialitate s-a cristalizat teoria că noţiunile şi cunoştinţele se pot ordona, pentru predare-învăţare în două sisteme: sistemul...

Read more

Managementul agresivitatii la varsta sco…

MANAGEMENTUL AGRESIVITĂȚII LA VÂRSTA ȘCOLARĂ MICĂ înv. Marc Aurica Școala Gimnazială Cîmpeni Agresivitatea este o problemă cu care se confruntă părinţii, cadrele didactice şi mai apoi societatea fiind o problemă...

Read more

Omul complet si starea de sanatate

OMUL COMPLET ȘI STAREA DE SĂNĂTATE Prof. Educator Mureșan- Chira Gabriel Școala Gimnazială Specială Centru de Resurse și Documentare privind Educația Integrată/ Incluzivă Cluj-Napoca ...

Read more

Mecanismele naratiunii in romanele lui C…

MECANISMELE NARAŢIUNII ÎN ROMANELE LUI CAMIL PETRESCU prof. Ghiţă Valentin-Viorel Şcoala Gimnazială Nr. 200, Bucureşti Prin prezenta lucrare încercăm să ilustrăm instanţele comunicării narative, având ca text suport două...

Read more

Pledoarie pentru scoala incluziva

PLEDOARIE PENTRU ŞCOALA INCLUZIVĂ Profesor pentru învățământul preșcolar Roșca Oana Grădinița ,,Curcubeul Copilăriei” Craiova Noul tip de şcoală, cea incluzivă, trebuie să recunoască diferite cerinţe educaţionale ale copiilor,...

Read more

O chestiune controversata stereotipul

O chestiune controversata stereotipul

O CHESTIUNE CONTROVERSATĂ: STEREOTIPUL Prof. Raluca Ioana Olariu Şcoala Gimnazială „Acad.H.Mihăescu” Udeşti, Judeţul Suceava Semnificaţia imaginilor vizuale este stabilită prin diferenţă. Astfel, de-a lungul istoriei...

Read more