Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Proba practica la concursul pentru ocuparea posturilor didactice instruire practica activitati de preprofesionalizare maistri instructori
Miercuri, 19 Septembrie 2012 00:00

   ANEXA Nr. 7
  la metodologie

 

PROBA PRACTICA
din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar

Disciplinele Instruire practica, Activitati de preprofesionalizare - maistri instructori

 

   1. Proba practica se sustine in cabinete, ateliere, laboratoare de specialitate, sali de demonstratie din unitatile de invatamant, stabilite de comisia de examinare, sub supravegherea permanenta a membrilor acesteia.

 2. Proba practica consta in executarea unei/unui lucrari/produs/serviciu/tehnici de ingrijire - conform profilului postului.

   3. Subiectele pentru proba practica se elaboreaza de comisia de examinare a fiecarui centru de examen, in ziua examenului.

   4. Durata probei practice variaza intre 30 si 180 de minute pentru fiecare candidat, in functie de complexitatea lucrarii.

   5. Evaluarea probei practice se realizeaza pe baza unei fise de observatii elaborate de comisia de examinare.

   6. Fisa de observatii va cuprinde urmatoarele criterii de evaluare:

   -amenajarea ergonomica a locului de munca ............................................................................................................... 1p.

   -respectarea normelor de igiena, de protectia muncii si prevenirea si stingerea incendiilor ................................................................................................................................................................................................................................................... 1p.

   -alegerea materialelor, produselor, instrumentelor si aparatelor necesare executarii lucrarii ......................................... 1p.

   -respectarea algoritmului de executie ......................................................................................................................... 1p.

   -respectarea procesului tehnologic (operatiilor, fazelor, trecerilor, manuirilor, miscarilor) ..................................................................................................................................................................................................... 2p.

   -finisarea, aspectul lucrarii/produsului/serviciului/tehnici de ingrijire .......................................................................... 1p.

   -atitudinea fata de client/pacient ................................................................................................................................. 1p.

   -redactarea unui referat pentru probele de laborator ................................................................................................... 1p.

 

Se acorda 1 p. din oficiu.

 

   NOTA:

Proba practica este evaluata de cei 2 profesori examinatori care fac parte din comisie. Rezultatul probei practice se obtine ca medie a punctajelor acordate de fiecare profesor examinator.


Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:

 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Satisfactia fata de viata a elevilor la …

SATISFACȚIA FAȚA DE VIAȚĂ A ELEVILOR DE LA ȘCOALA SANITARĂ POSTLICEALĂ ”CAROL DAVILA” PETROȘANI   Prof. Bălan Anca Școala Sanitară Postliceală ”Carol Davila ” Petroșani   În lumina cercetărilor efectuate pe tema calității vieții în...

Read more

Simulari examene nationale 2014 calendar

Simulari examene nationale 2014 - calendar   Ministerul Educatiei Nationale a stabilit ca simularile pentru examenele nationale din anul scolar 2013-2014 se vor desfasura in  lunile februarie-martie 2014. Simularile pentru Evaluarea Nationala se...

Read more

Dezvoltarea abilitatilor de scriere la l…

DEZVOLTAREA ABILITĂŢILOR DE SCRIERE LA LIMBA ENGLEZĂ   Prof. Gâbu Maria Lorena Școala “Alexandru Moruzi”, comuna Pechea, jud. Galaţi   Dezvoltarea abilităţilor de scriere în limba engleză constituie o parte importantă a muncii profesorului la...

Read more

Scoala sub cupola ecologica

ŞCOALA SUB CUPOLĂ ECOLOGICĂ   Institutor Herczeg Monica Şcoala cu clasele I-VIII Dudeştii-Noi             “Testul major pentru o societate morala este tipul de lume pe care îl lasa pentru copii sai.” (Dietrick Bonhoeffer)           Educaţia...

Read more

Stafiizarea egoului si demitizarea nefii…

STAFIIZAREA EGOULUI ŞI DEMITIZAREA NEFIINDULUI de Ştefan Lucian MUREŞANU   Moto: Povara acestei lumi este prea grea pentru ca vreun om să o poată purta, iar suferinţa Universului prea crudă pentru o...

Read more

Pledoarie pentru lectura intr-o lume dom…

PLEDOARIE PENTRU LECTURǍ ÎNTR-O LUME DOMINATĂ DE GADGET-URI Prof. înv. primar MINODORA CONSTANTIN Liceul de Artă ”Ioan Sima” Zalău Prin proverbul românesc ,,Cartea...

Read more

Interpretare chestionar Education Techno…

Interpretarea rezultatelor la Chestionar pentru cadrele didactice de la Mark Twain International School   Education Technology for World Class Learning La prima întrebare, referitoare la scopul utilizării calculatorului în timpul programului, cadrele didactice...

Read more

Invatarea colaborativa in gradinita

ÎNVĂŢAREA COLABORATIVĂ ÎN GRĂDINIŢĂ Prof. înv. preşcolar Gârtan Daniela GPN COŞEŞTI-ARGEŞ Învăţământul românesc se confruntă cu probleme din ce in ce mai...

Read more