Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Programul Scoala altfel calendarul de organizare
Luni, 20 Februarie 2012 15:58

Programul “Scoala Altfel”

 

- calendarul de organizare -

 

 

Nr.

crt.

Perioada

Atributii

 1

13-24 Februarie 2012

Fiecare unitate de invatamant afiseaza propunerile de activitati pentru saptamana "Scoala Altfel". 

Simultan, fiecare diriginte si invatator va dezbate propunerile de activitati in clasa. Optiunile elevilor vor fi reflectate in programul final.

Consiliul Profesoral, Comitetul Reprezentativ al Parintilor si Consiliul Scolar al Elevilor vor dezbate, la randul lor, propunerile de activitati si vor opta pe marginea acestora.

 

 

 

Responsabilitatea revine: directorului scolii si consilierului educativ, cu consultarea permanenta a presedintelui consiliului scolar al elevilor.

 

 2

24 Februarie- 2 Martie 2012

Consiliul de Administratie al unitatii de invatamant va adopta forma finala a programului activitatilor pentru saptamana Scoala Altfel, avizat in prealabil de Consiliul profesoral, Comitetul Reprezentativ al Parintilor si Consiliul Scolar al Elevilor.

Programul final va fi comunicat Inspectoratului Scolar Judetean.

 

 

Responsabilitatea revine: consiliului de administratie si directorului unitatii de invatamant.

 

 3

2-5 Martie 2012

Unitatea de invatamant va afisa in fiecare clasa si cancelarie, programul adoptat pentru Saptamana Scoala Altfel”.

Inspectoratul Scolar Judetean va afisa pe site-ul institutiei, intr-un meniu special intitulat Saptamana “Scoala Altfel”, programele de activitati ale fiecarei unitati de invatamant din judet, pentru aceasta perioada.

 

 

Responsabilitatea revine: inspectoratului scolar general si directorului unitatii de invatamant.

 

 4

5-16 Martie 2012

Conducerea unitatii de invatamant se va asigura de inscrierea tuturor elevilor la activitatile derulate in Saptamana “Scoala Altfel”.

 

 

Responsabilitatea revine: directorului unitatii de invatamant, consilierului educativ si sefului comisiei pentru evaluarea si asigurarea calitatii.

 

 

 

 

 5

17 martie-2 Aprilie 2012

Masuri organizatorice destinate derulatii in conditii optime a activitatilor prevazute in cadrul Saptamanii “Scoala Altfel”.

 

 

Responsabilitatea revine: directorului unitatii de invatamant, consilierului educativ, sefului comisiei pentru evaluarea si asigurarea calitatii. Acestea se vor realiza si cu sprijin din partea presedintelui consiliului scolar al elevilor si presedintelui Comitetului Reprezentativ al Parintilor.

 

 

Ultima actualizare în Luni, 20 Februarie 2012 16:02
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

The critical period in language learning

THE CRITICAL PERIOD IN LANGUAGE LEARNING Prof. Chirilă Ana-Maria Şcoala Gimnazială ,,Iustin Pîrvu’’ Poiana Teiului The critical period hypothesis states that there is a period of life (between birth and puberty)...

Read more

European Education Fain editia a treia

European Education Fair la cea de-a treia editie     IEC - International Education Center Romania invită elevii si studentii romani interesati de studiile in strainatate la cea de-a treia editie a...

Read more

Studiu asupra compinirilor obligatorii a…

STUDIU ASUPRA COMPINIRILOR OBLIGATORII ALE VERBULUI   Raluca-Nicoleta Iancău, profesor limba română Şcoala Generală nr. 6 Iacob Mureşianu, Braşov        Studiul prezintă o paralelă între Gramatica limbii române din 1966 şi Gramatica...

Read more

Importanta strategiilor didactice de inv…

IMPORTANŢA STRATEGIILOR DIDACTICE DE ÎNVǍŢARE INTERACTIV-CREATIVǍ ÎN GRǍDINIŢĂ   Prof. înv. preşcolar Bălăşoiu Flaminia Grădiniţa P.N. Vălişoara   Rezumat Didactica modernă, spre deosebire de cea „tradiţională” pune în centrul acţiunii didactice copilul. Acesta nu mai este...

Read more

Legenda Iepurasului de Paste

            Dacă de Crăciun cadourile ne sunt aduse de Moşul cel darnic, tradiţia spune că cel ce vine încărcat cu daruri de Paşte este iepuraşul. Cum s-a ajuns la acest...

Read more

Competenta o conditie fundamentala a ore…

COMPETENȚA – O CONDIŢIE FUNDAMENTALĂ A OREI DE LITERATURĂ Marincaș Marinela Adriana, profesor la Liceul de Arte ,,Regina Maria” Alba-Iulia ...

Read more

Roluri animate de educatori

ROLURI ANIMATE DE EDUCATORI   Educator Stan Luminiţa-Simona Grădiniţa cu program normal Bălăbăneşti, Galaţi     Noul Curriculum accentuează rolul educatorului în raport cu libertatea în planificarea activităţii zilnice, iar aria comportamentelor fundamentale ale cadrului didactic...

Read more

Relatia dintre suportul social si simpto…

RELAŢIA DINTRE SUPORTUL SOCIAL ŞI SIMPTOMATOLOGIA PSIHOSOMATICA LA COPILUL INSTITUŢIONALIZAT Autor: psih. Pop Petronica Profesor consilier şcolar/CJRAE Cluj Rezumat Deoarece în ţara noastră au...

Read more