Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Protocol de colaborare model
Marţi, 22 Mai 2012 00:00

PROTOCOL DE COLABORARE - MODEL

 

Vă prezentăm un model pentru protocol de colaborare în activităţile pe care le iniţiaţi şi le desfăşuraţi în cadrul şcolii, prin cooperare, parteneriate, proiecte.

 

                    

                    

Instituţia iniţiatoare,

 

 

Reprezentant,

 

 

 

 

Instituţia parteneră

 

 

Reprezentant,

 

 

 

 

 

 

 

 

Nr. ................./.................                                           Nr. ................./.................

 

 PROTOCOL DE COLABORARE

 

Părţile:

...............(numele instituţiei iniţiatoare)............, reprezentată prin ..........(numele persoanei).....................

şi

...............(numele instituţiei partenere)............, reprezentată prin ..........(numele persoanei).....................

 

Preambul

Recunoscând importanţa ....................................................................................................................... cele două părţi convin să colaboreze pe bază de parteneriat activ pe multiple planuri de interes, în domeniul ............................................................................................................................................................

 

Art.1 Obiectul protocolului de colaborare

Obiectul prezentului protocol de colaborare îl reprezintă cooperarea interinstituţională pe următoarele direcţii:

1.                  Derularea de ..............................................................................................................

2.                  Derularea ...................................................................................................................

3.                  Furnizarea de .............................................................................................................

 

Art.2 Direcţiile de bază ale colaborării

Scopul general al acestui protocol concretizat în realizarea unui parteneriat între instituţii îl reprezintă:

1.                  ..................................................................................................................................

2.                  ..................................................................................................................................

3.                  ..................................................................................................................................

4.                  ..................................................................................................................................

5.                  ..................................................................................................................................

6.                  ..................................................................................................................................

7.                  ..................................................................................................................................

8.                  ..................................................................................................................................

 

Art.3 Rolul părţilor

A. Rolul instituţiei iniţiatoare:

1.                  ..................................................................................................................................

2.                  ..................................................................................................................................

3.                  ..................................................................................................................................

4.                  ..................................................................................................................................

5.                  ..................................................................................................................................

 

B. Rolul instituţiei partenere:

1.                  ..................................................................................................................................

2.                  ..................................................................................................................................

3.                  ..................................................................................................................................

4.                  ..................................................................................................................................

5.                  ..................................................................................................................................

 

Art.4 Metodologia de lucru

Părţile semnatare convin asupra următoarelor modalităţi de lucru:

1.                  Participarea la ...............................................................................................................;

2.                  Elaborarea Programelor anuale de acţiuni comune care să pună în practică prevederile prezentului Protocol;

3.                  Constituirea de Grupe mixte de lucru pentru elaborarea şi punerea în practică a acţiunilor prevăzute în Programele comune;

4.                  Mediatizarea acţiunilor comune;

5.                  Analiza, pe bază de rapoarte, a realizării obiectivelor comune, a respectării direcţiilor principale de colaborare şi a acţiunilor prevăzute în Programele anuale convenite;

6.                  Pentru buna derulare a Protocolului, părţile semnatare vor desemna persoanele responsabile, care vor asigura şi schimbul reciproc de informaţii şi date specifice;

7.                  Trimestrial/Semestrial/Anual, părţile semnatare vor analiza stadiul îndeplinirii prevederilor convenite şi vor identifica noi probleme apărute în planul activităţii comune.

 

Art.5 Litigii

Litigiile născute în legătură cu încheierea, executarea, modificarea şi încetarea acestui protocol ori alte pretenţii decurgând din prezentul protocol vor fi supuse unei proceduri prealabile de soluţionare pe cale amiabilă.

În condiţiile în care în termen de .................... zile de la începerea acestor proceduri neoficiale părţile nu reuşesc să rezolve în mod amiabil o divergenţă contractuală, fiecare se poate adresa instanţelor judecătoreşti competente.

 

Art.6 Rezilierea protocolului

Constituie motiv de reziliere a prezentului contract următoarele:

a.                                           Nerespectarea de către părţile contractante a prevederilor prezentului protocol;

b.                                           Schimbarea obiectului de activitate în măsura în care este afectată desfăşurarea activităţii prevăzută în protocol;

 

Art.7 Încetarea protocolului

Constituie motiv de încetare a prezentului contract următoarele:

a.                                           Acordul părţilor pentru încetarea contractului;

b.                                           Scopul contractului a fost atins;

c.                                           Forţa majoră, dacă este invocată.

Anularea acestui protocol va fi făcută sub forma unui anunţ scris, cu minim ...............săptămână/ săptămâni  înainte de încetarea cooperării.

 

Art. 8 Dispoziţii finale

Prezentul protocol de colaborare are caracterul unui document cadru si acoperă întreaga activitate de realizare a obiectivelor comune convenite.

Protocolul are valabilitatea de .................. luni/an/ani, de la data semnării sale, cu prelungirea automată, pentru noi perioade de câte.............luni/an/ani, dacă nici una din părţi nu notifică celeilalte părţi, cererea de încetare a valabilităţii sale, cu minimum ..............luni înaintea expirării perioadei de valabilitate.

Prezentul protocol poate fi modificat sau completat, cu acordul scris al părţilor semnatare ori de câte ori acestea convin asupra amendamentelor propuse. Partea care are iniţiativa amendării prezentului protocol va transmite celeilalte părţi, spre analiză, în scris, propunerile respective.

 

Încheiat la ..........................., astăzi ……………………, în 2 exemplare, toate cu valoare de original, câte un exemplar pentru fiecare parte.

 

                   

                    Instituţia iniţiatoare,

 

 

Reprezentant,

 

 

          

           Instituţia/Instituţiile parteneră(re)

 

 

Reprezentant,

 

 

 

 

 

 

 

Ultima actualizare în Sâmbătă, 03 Noiembrie 2012 22:08
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Nanoparticule

Nanoparticule

II.1. NANOPARTICULE Nanoparticulele sunt bucăţi/piese foarte mici dintr-un material mai mare. Ce se întâmpla când creaţi astfel de piese mici? PIESE MICI = MAI MULTE SUPRAFEŢE MAI MULTE SUPRAFEŢE =...

Read more

Trupa de teatru ca metoda de intarire a …

Trupa de teatru ca metodă de întărire a relaţiei profesor-elev Profesor Sultan Cristina Colegiul „Anghel Saligny” Tulcea Rezumat: Articolul propune o modalitate sporire a încrederii elevilor şi a părinţilor în profesori...

Read more

Importanta si rolul literaturii pentru c…

IMPORTANȚA  ȘI ROLUL LITERATURII PENTRU COPII ÎN FORMAREA PERSONALITĂȚII PREȘCOLARULUI Prof. înv. preșc. Ivașcu Celestina Școala Gimnazială Petrești, Dâmbovița Basmele sunt foarte atractive pentru cei mici. De-a lungul timpului ele...

Read more

Invatamantul profesional din Romania un …

ÎNVĂŢĂMÂNTUL PROFESIONAL DIN ROMÂNIA – UN NOU ÎNCEPUT   Şeptelean Florina Elvira, doctorand Universitatea Babeş-Bolyai, Cluj-Napoca   „Meseria este brăţară de aur”, spunea un vechi proverb românesc, iar în zilele noastre instruirea şi transmiterea...

Read more

Utilizarea instrumentului dustbin game i…

UTILIZAREA INSTRUMENTULUI DUSTBIN GAME ÎN ACTIVITATEA DIDACTICĂ Profesor Bușcă Laura Liceul Tehnologic “Lazăr Edeleanu”, Năvodari Rezumat: Dustbin Game este un instrument cu ajutorul căruia se pot crea resurse educaționale. Articolul...

Read more

Portofoliul elevului ca mijloc de pregat…

PORTOFOLIUL ELEVULUI CA MIJLOC DE PREGĂTIRE SUPLIMENTARĂ LA MATEMATICĂ Prof.  Badea  Brigitte, Colegiul Tehnic Ion Mincu, Timişoara În cadrul strategiilor educaţionale centrate pe elev un instrument de lucru de mare...

Read more

Competentele si codul de conduita al in…

   CAPITOLUL III  Competentele si codul de conduita al inspectorilor   Art. 62. -     Competentele profesionale necesare unui bun inspector sunt:    a) sa fie capabil sa evalueze eficienta strategiilor didactice alese de cadrul...

Read more

Organizarea si desfasurarea activitatilo…

METODOLOGIA ORGANIZĂRII ŞI DESFĂŞURĂRII ACTIVITĂŢILOR DE EDUCAŢIE FIZICĂ ŞI SPORT ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR       CAPITOLUL IV   ORGANIZAREA ŞI DESFĂŞURAREA ACTIVITĂŢII DE SELECŢIE ŞI INIŢIERE A ELEVILOR CU APTITUDINI PENTRU PRACTICAREA SPORTULUI DE PERFORMANŢĂ ÎN...

Read more