Revista Asociatiei Profesorilor din Romania |
Duminică, 05 Octombrie 2008 01:22 |
Revista oficialã a Asociatiei Profesorilor din România, ce va fi înregistratã cu ISSN la Biblioteca Nationalã a României, îsi propune sã abordeze aspecte variate ale problematicii educatiei: realitãti si noutãti educationale, proiecte, parteneriate, articole si studii de specialitate editate de cadre didactice din sistemul învãtãmântului preuniversitar si universitar românesc.
Dacã aveti un articol si doriti sã îl publicati în aceastã revistã, vã rugãm sã ne scrieti pe adresa de e-mail:
revista@asociatia-profesorilor.ro
Autorii sunt responsabili de afirmatiile si concluziile cuprinse în articole, colectivul de redactie declinându-si orice responsabilitate în acest sens. Este indicat a nu fi trimise spre publicare articole publicate anterior sau articole propuse altor publicatii.
Toti cei care doresc sã trimitã articole pentru a fi publicate în revistã, sunt rugati sã respecte câteva reguli minimale de formatare:
- lucrarea va fi scrisã în Microsoft Word hârtie: A4, Font: Times New Roman, margini: 1,2 cm, orientare: tip portret;
- titlul lucrãrii va fi scris cu majuscule (Times New Roman, 14, Bold), centrat;
- numele si calitatea autorului, precum si institutia vor fi scrise un rând mai jos, aliniat la stânga (Times New Roman 12, Bold);
- dupã douã rânduri, înainte de începerea articolului, se va prezenta un rezumat al articolului, urmat de cuvinte cheie – dupã caz (Times New Roman, 12, italic, aliniere la ambele capete - justify, distanta dintre rânduri 1,5, cu diacritice);
- dupã douã rânduri se începe scriere textului (Times New Roman, 12, aliniere la ambele capete - justify, distanta dintre rânduri 1,5, cu diacritice);
- bibliografia se va consemna la sfârsitul lucrãrii, în ordinea urmãtoare: numele si prenumele autorului, titlul lucrãrii (scris italic), editura, oras, anul aparitiei.
Orice articol pentru a fi publicat trebuie sã continã în mod obligatoriu referinte bibliografice (posibil si un rezumat într-o limbã de circulatie internationalã).
|
Ultima actualizare în Vineri, 08 Octombrie 2010 22:12 |
|
MECANISMELE NARAŢIUNII ÎN ROMANELE LUI CAMIL PETRESCU
prof. Ghiţă Valentin-Viorel
Şcoala Gimnazială Nr. 200, Bucureşti
Prin prezenta lucrare încercăm să ilustrăm instanţele comunicării narative, având ca text suport două... Read more
RELAŢIA DE COMUNICARE EDUCATOR-EDUCAT
Prof înv. primar Sorina Nevodenszki
,,Şcoala cu clasele I-VIII Sînandrei”, Jud. Timiş
,,Când ai stat în bancă ani de zile sub ochii serioşi ai cuiva care te învaţă carte,... Read more
TEHNICI ŞI PRACTICI POZITIVE PENTRU DEZVOLTAREA UNUI
CLIMAT EDUCAŢIONAL AGREABIL
Prof. înv. primar DOBREA MONICA
ŞCOALA GIMNAZIALĂ „EMIL RACOVIŢĂ” ONEŞTI, JUD. BACĂU
,, Natura şi educaţia sunt asemănătoare.... Read more
AMBALAJELE ECOLOGICE – ÎNCOTRO?
Prof. Pavel Surlaru Adriana - Cristina
Colegiul Economic Buzău
În ultima perioadă de timp au crescut foarte mult preocupările organismelor guvernamentale... Read more
MUZICALITATEA SONETELOR LUI VASILE VOICULESCU
Prof. Simona Crainic
Liceul de Arte Plastice, Timişoara
O analiză a modalităţii în care se realizează muzicalitatea sonetelor lui V.Voiculescu în ciuda rigorilor impuse de forma fixă de... Read more
CULTURAL SPACE AT L. BLAGA AND E. HALL
Poenar Lorina Manuela - Profesor limba engleză
Colegiul Economic “Emanuil Gojdu” Hunedoara
The use of space within the context of culture, also reffered... Read more
VALENŢE EDUCATIVE ALE METODELOR INTERACTIVE
Prof. Dobrea Monica
Şcoala Gimnazială „Înv. N. Pâslaru” Caşin, jud. Bacău
„Învăţarea autentică se petrece în măsura în care învăţătorul acceptă copilul aşa cum este... Read more
Evaluare Nationala 2016
Vezi Ordinul nr. 5081/2015 din 31 august 2015 privind organizarea si desfasurarea evaluarii nationale pentru absolventii clasei a VIII-a in anul scolar 2015-2016.
Read more
Tabere si excursii scolare - formulare si documentare
Vezi ordinul MEN 3060/2014 privind aprobarea conditiilor de organizare a taberelor, excursiilor, exeditiilor si a altor activitati de timp liber, organizate prin scoala,… BISERICA, PEDAGOG DESĂVÂRŞIT
PENTRU TÂNĂRUL CONTEMPORAN
prof. Ciprian Nazare
Colegiul Tehnic „Traian”, Galaţi
Biserica dreptmăritoare, pornind de la porunca Mântuitorului Iisus Hristos, asumă dintotdeauna o responsabilitate învăţătorească.
După Învierea Sa, imitând… ACTIVITĂȚILE EXTRACURRICULARE ȘI IMPACTUL ACESTORA ASUPRA DEZVOLTĂRII PERSONALITĂȚII PREȘCOLARULUI
Prof. RĂȘCHITOR SIMONA
Școala gimnazială C-TIN PANTIRU GRINȚIEȘ, NEAMȚ
Oricât ar fi de importantă educaţia realizată prin procesul de învăţământ, aceasta nu… „POVESTEA FOII DE HÂRTIE”
(proiectul ce a reprezentat România...)
Prof. Ofelia Cornelia POPA
Şcoala Gimnazială Panticeu, judeţul Cluj
Rezumatul lucrării
Prin acest proiect interdisciplinar, derulat la nivelul Şcolii Gimnaziale Panticeu, am dorit să contribuim la…
NOTE ALE POSTERITĂŢII LUI ION CREANGĂ
DIN PERSPECTIVA CRITICII LITERARE
Prof. Bunduc Gabriela
Liceul Tehnologic”Petru Rareş” Botoşani
Mereu deschisă interpretărilor, opera lui Creangă suscită şi…
PETRU MAIOR, REPREZENTANT DE FRUNTE
AL ŞCOLII ARDELENE
Profesor Iuliana Cojocaru
Grup Şcolar Matei Basarab, Craiova
Şcoala Ardeleană a fost o importantă mişcare culturală generată de unirea mitropoliei românilor ardeleni cu Biserica Romano-Catolică,…
Planificare model pentru religie invatamant gimnazial
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata materiale…
ALEGE ŞCOALA
PROIECT DE PREVENIRE A ABANDONULUI ŞCOLAR
Coordonator proiect,
Prof. Lepădatu Liliana
Şcoala Gimnazială Parava, Jud. Bacău
Elevii proveniţi din familii defavorizate, în pericol de abandon şcolar şi fără…
DEZVOLTAREA CREATIVITĂŢII PRIN ACTIVITĂŢILE INTEGRATE
Înv. Marc Aurica
Școala Gimnazială Cîmpeni
Predarea integrată a cunoştinţelor este considerată o metoda, o strategie modernă,…
|