Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Revista cu ISSN martie 2017
Filtru titlu     Arată # 
Nr. Titlu articol Autor
1 Violenta definire concept forme mihaiela lazar
2 The role of learning strategies in sla teaching our students how to learn mihaiela lazar
3 Dezvoltarea culturii emotionale a cadrelor didactice mihaiela lazar
4 Evaluarea competentelor la matematica in gimnaziu mihaiela lazar
5 Rolul dirigintelui in activitatea educativa mihaiela lazar
6 Relatia dintre cognitiile irationale ale copiilor cu adhd si cele ale parintilor acestora mihaiela lazar
7 Strategii moderne de abordare in educatie mihaiela lazar
8 Portofoliul elevului ca mijloc de pregatire suplimentara la matematica mihaiela lazar
9 Modalitati de realizare a site+urilor mihaiela lazar
10 Lipovenii din cartierul Pisc Braila mihaiela lazar
11 Interferente literare mihaiela lazar
12 Instrumente interactive in matematica mihaiela lazar
13 Instruirea diferentiata a elevilor prin aplicarea teoriei inteligentelor multiple mihaiela lazar
14 Error analysis good feedback for teachers mihaiela lazar
15 Cresterea gradului de adaptabilitate scolara a elevilor cu dizabilitati cognitive prin terapie modulara mihaiela lazar
16 Utilizarea instrumentului dustbin game in activitatea didactica mihaiela lazar
17 Instrumentul connect fours utilizat in activitatea didactica mihaiela lazar
18 Coursebooks mihaiela lazar
19 Strategies for self assessment mihaiela lazar
 

Revista cu ISSN

Notes sur la pragmatique

NOTES SUR LA PRAGMATIQUE   ILIE MINESCU Universitatea de Vest din TIMISOARA   Le terme pragmatique est un terme difficile à définir à cause de ses origines divers. Ceci est souligné par Blanchet (1995 :12-13) de...

Read more

Evaluarea scrisa

EVALUAREA SCRISĂ   Prof. Marian Mihaela, Colegiul Tehnic “Constantin Brâncuşi”   Rezumat: Evaluarea scrisă reprezintă o modalitate economică de verificare,  deoarece permite ca într-un timp relativ scurt să se verifice randamentul unui număr mare...

Read more

Eseul scolar între intentie si realizare

ESEUL ŞCOLAR ÎNTRE INTENŢIE ŞI REALIZARE   Prof. Cristina Lorincz Colegiul Tehnic Iosif Şilimon, Braşov     Articolul de faţă are în centru problematica eseului şi după un scurt istoric aduce în prim plan confuziile care...

Read more

Particularitatile limbajului la scolarul…

PARTICULARITĂŢILE LIMBAJULUI LA ŞCOLARUL MIC                                                                Mitroi Ramona Delia                                                    Liceul Teoretic Recaş, Timiş   Limbajul este activitatea individuală de comunicare prin intermediul limbii, ori comunicarea presupune vehicularea unor semnificaţii între emiţător şi un...

Read more

Pour une definition des documents autent…

POUR UNE DÉFINITION DES DOCUMENTS AUTHENTIQUES   Prof. Chenaru Cristina, Şcoala Gimnazială „P. H. Zangopol” Buzău   Résumé: L’article contient plusieurs définitions données pour les documents authentiques, des informations concernant  les fonctions pédagogiques des...

Read more

Masuri pentru revenirea si evitarea acci…

METODOLOGIA ORGANIZĂRII ŞI DESFĂŞURĂRII ACTIVITĂŢILOR DE EDUCAŢIE FIZICĂ ŞI SPORT ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR      CAPITOLUL V   MĂSURI PENTRU PREVENIREA ŞI EVITAREA ACCIDENTELOR ÎN TIMPUL ACTIVITĂŢILOR DE EDUCAŢIE FIZICĂ ŞI SPORT   Art.21. Prevenirea şi evitarea accidentelor...

Read more

Training profesori Junior Achievement Ro…

Învăţătorii şi profesorii Junior Achievement se pregătesc cu tehnologie de business pentru ore “altfel”   Bucureşti, 17 februarie -  Miercuri, 85 de învăţători din 36 de localităţi şi oraşe* au participat la...

Read more

Raportul dintre evaluare predare si inva…

RAPORTUL DINTRE EVALUARE, PREDARE ȘI ÎNVĂȚARE Profesor: Vasilache Paraschiva Școala Gimnazială „ Șt. O. Iosif ” Tecuci Rezumat: Evalurea școlară reprezintă o componentă foarte importantă a activității didactice. Profesorul, elevul sau...

Read more