Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Revista "Interferente in educatie"
Marţi, 08 Septembrie 2009 03:00

- Revistã nationalã de educatie -

 

 ISSN 2065 - 3239

 

Presedinte APR: ªumãlan Dan

Redactor sef: Lazar Mihaiela

 

Adresa:

Strada Constantin Daicoviciu Nr. 15, Etaj 4, Birou 405

Cluj-Napoca, cod 400020, România

Fax: 0364-81.45.49

E-mail: revista@asociatia-profesorilor.ro

 

Revista “Interferente în educatie”, revista oficialã a Asociatiei Profesorilor din România, îsi propune sã abordeze aspecte variate ale problematicii educatiei: realitãti si noutãti educationale, proiecte, parteneriate, articole si studii de specialitate editate de cadre didactice din sistemul învãtãmântului preuniversitar si universitar românesc.

Autorii sunt responsabili de afirmatiile si concluziile cuprinse în articole, colectivul de redactie declinându-si orice responsabilitate în acest sens. Este indicat a nu fi trimise spre publicare articole publicate anterior sau articole propuse altor publicatii.

 

Dacã aveti un articol si doriti sã îl publicati în aceastã revistã, vã rugãm sã ne scrieti pe adresa de e-mail:

revista@asociatia-profesorilor.ro

Toti cei care doresc sã trimitã articole pentru a fi publicate în revistã, sunt rugati sã respecte câteva reguli minimale de formatare:

- lucrarea va fi scrisã în Microsoft Word hârtie: A4, Font: Times New Roman, margini: 1,2 cm, orientare: tip portret;

- titlul lucrãrii va fi scris cu majuscule (Times New Roman, 14, Bold), centrat;

- numele si calitatea autorului, precum si institutia vor fi scrise un rând mai jos, aliniat la stânga (Times New Roman 12, Bold);

- dupã douã rânduri, înainte de începerea articolului, se va prezenta un rezumat al articolului, urmat de cuvinte cheie – dupã caz (Times New Roman, 12, italic, aliniere la ambele capete - justify, distanta dintre rânduri 1,5, cu diacritice);

- dupã douã rânduri se începe scriere textului (Times New Roman, 12, aliniere la ambele capete - justify, distanta dintre rânduri 1,5, cu diacritice);

- bibliografia se va consemna la sfârsitul lucrãrii, în ordinea urmãtoare: numele si prenumele autorului, titlul lucrãrii (scris italic), editura, oras, anul aparitiei.

Orice articol pentru a fi publicat trebuie sã continã în mod obligatoriu referinte bibliografice (posibil si un rezumat într-o limbã de circulatie internationalã).

 


Articole asemanatoare mai vechi:

Ultima actualizare în Marţi, 07 Februarie 2012 16:20
 

Comentarii 

 
0 # Veronica Mitrulescu 25-05-2014 16:29
As dori detalii despre publicarea lucrarilor in revista si adresa de mail nu este valida. A intervenit vreo modificare?
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Proba metodico practica la concursul pen…

ANEXA Nr. 8   la metodologie   PROBA METODICO-PRACTICA din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate din unitatile cu invatamant sportiv integrat si suplimentar (licee si clase cu program sportiv/cluburi sportive...

Read more

Binomul varsta invatare in educatia pe t…

BINOMUL VÂRSTĂ-ÎNVĂȚARE ÎN EDUCAȚIA PE TOT PARCURSUL VIEȚII   Alexandra Pepelea Profesor, Liceul Teoretic „Vasile Alecsandri”, Iaşi   Când învățăm? Există o vârstă optimă la care individul atinge maximum de productivitate intelectuală și creativă ?...

Read more

Competentele expresie a rezultatelor sco…

COMPETENȚELE – EXPRESIE A REZULTATELOR ȘCOLARE   Vultur Daniela Maria, profesor  învățământ primar Școala cu clasele I-VIII, Dudeștii Noi, Timiș                 În sistemul românesc de învățământ, conceptul de competență este relativ nou, preluarea și...

Read more

l’analyse du discours rapporte dans un a…

ETUDE DE SPECIALITE - L’ANALYSE DU DISCOURS RAPPORTE DANS UN ARTICLE DE PRESSE Prof. Aruștei Dana Marinela, Colegiul Tehnic „Miron Costin” Roman, jud. Neamț Cuvinte cheie: discours rapporté,...

Read more

Evaluarea competentelor la matematica in…

EVALUAREA COMPETENȚELOR LA MATEMATICĂ ÎN GIMNAZIU Prof. Buzea Gabriela, Școala Gimnazială Nr. 56, București Rezumat: În articolul de față sunt analizate nivelul competențelor de bază cu ajutorul rezultatelor obținute în...

Read more

Structura anului scolar 2012 2013

Structura anului şcolar 2012-2013   Anul şcolar 2012-2013 începe pe 17 septembrie 2012, luni. Ministrul Educaţiei, Ecaterina Andronescu, a anunţat sâmbătă, 1 septembrie 2012, că anul şcolar 2012-2013 va începe în data de 17...

Read more

Metode alternative de evaluare proiectul…

METODE ALTERNATIVE DE EVALUARE: PROIECTUL ŞI PORTOFOLIUL   Prof. Octavian Horia MINDA Şcoala cu clasele I-VIII Sînandrei Timiş     PROIECTUL Constituie o metodă complexă de evaluare, individuală sau de grup, recomandată profesorilor pentru evaluarea sumativă....

Read more

GRAMMATICAL SYNONYMY IN ENGLISH-MEANS OF…

STUDY CASE: GRAMMATICAL SYNONYMY IN ENGLISH-MEANS OF EXPRESSING FUTURE TIME   Prof. Simona Pisoi C.N. Carol I, Craiova     SUMMARY Apart from antonyms, i.e. senses opposed to each other (wrong and right), and hyponymy: sense...

Read more