Schimbari in programa de invatamant din toamna |
Scris de administrator
|
Vineri, 08 August 2014 21:40 |
SCHIMBĂRI ÎN PROGRAMA DE ÎNVĂțĂMÂNT DIN TOAMNĂ
MEN aduce schimbări privind programa de învățământ pentru anul școlar 2014-2015. Se pare că cei mai afectați vor fi elevii din clasele I-IV.
Astfel, Ministerul Educației a decis ca tabla înmulțirii și fracțiile să fie învățate încă din clasa a II-a. Din programa de învățământ a elevilor acestei clase vor face parte fracțiile, tabla înmulțirii, științele naturii și noțiuni de fizică (forță, magnetism și circuit electric mișcare, unde și vibrații). Materia a primit o nouă denumire: Matematică și științele naturii.
De asemenea, elevii de clasa a II-a vor primi informații și noțiuni de geografie, fizică, biologie, nutriție și chiar vor învăța cum să prevină bolile provocate de germeni. Vor învăța lucruri noi și vor deprinde cunoștințe legate de deșert, Polul Nord și Polul Sud.
Pentru clasele I și a II-a manulalele școlare noi vor fi atât în format print, cât și digital, elaborate după noua programă școlară.
În ceea ce-i privește pe învățători, aceștia vor urma câteva cursuri de specializare, pentru a învăța cum să predea copiilor de clasa a II-a elemente de fizică, matematică și biologie simultan.
Articole asemanatoare mai vechi:
|
|
COMPETENŢELE UNUI PROFESOR
Prof. Nadia Breazu,
Colegiul Tehnic Motru, Jud. Gorj
Cuvinte cheie: psihopedagogic, psihosocial, autoinstruire
Rolul de profesor este, poate, în... Read more
CONCURSUL NAŢIONAL „VIVA LA MUSICA”
CÂȘTIGĂTORII PENTRU EDIŢIA A XVIII-A, ZALĂU, MAI 2016
Concursul Național “VIVA LA MUSICA” 2016, aflat la cea de a XVIII-a ediție, a... Read more
Legea nr. 78/2014
reglementarea activitatii de voluntariat in Romania
Legea nr. 78/2014 privind reglementarea activitatii de voluntariat in Romania a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 469 din 26 iunie... Read more
LA COMPETENCE INTERCULTURELLE
Prof. Octavian Horia MINDA
Şcoala cu clasele I-VIII SINANDREI TIMIŞ
La compétence interculturelle peut être conçue comme étant la capacité du locuteur-auditeur à saisir, à comprendre, à expliquer et à... Read more
Casa Corpului Didactic este unitate conexa a Ministerului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului, care functioneaza in fiecare judet, respectiv in municipiul Bucuresti, in baza prevederilor art. 99 alin. (1) din... Read more
FIŞA DE OBSERVARE A LECŢIEI
Loc: Data: ____
Profesor/Maistru instructor: Total Elevi: ____
Observator: Funcţie: ____
Disciplina: Nivel/an: ____
Lecţia: ... Read more
METHODE D’EVALUATION MODERNE: LE PROJET
Burghiu Anca-Lavinia, profesor de limba francezã
Şcoala gimnazialã Costache Negri, localitatea Costache Negri, judetul Galati
Le processus d’enseignement est un processus très complexe qui suppose... Read more
TEATRALITATEA ÎN ROMANELE LUI SORIN TITEL
Prof. Ramona Nedea
Colegiul Tehnic Buzău
Teatralitatea desemnează prezenţa clară a teatrului într-un text, care poate fi pus astfel în scenă. În articolul de faţă mi-am propus... Read more
MODALITĂȚI DE REALIZARE A SITE-URILOR
Prof. Lepădatu Daniel Ionuț
Colegiul Economic „Ion Ghica”, Brăila
Un website este un instrument online cu ajutorul căruia îți poti expune ideile, dezvolta afacerile,…
ROMÂNII DE PESTE HOTARE
- studiu de caz -
Prof. Dimitriu Alina
Grup Şcolar Agricol Alexandria, jud. Teleorman
Câti români stiu cã alfabetul latin a fost folosit mai întâi într-o lucrare în aromânã?… Plan cadru pentru invatamantul profesional 2014
Vezi OMEN 3152, cu privire la planurile cadru pentru invatamantul profesional de stat cu durata de 3 ani pentru anul scolar 2014-2015.
METODE DE REZOLVARE A PROBLEMELOR
Inst. Aftinescu Dorina Florina
Şcoala cu Clasele I-VIII, Galicea Mare, Dolj
Introducerea organizatorului cognitiv, ca metodã, ilustreazã principiul diferentierii progresive si serveste aceastã functie în raport cu orice…
INSTRUIREA ASISTATÃ DE CALCULATOR
prof. Adriana Verbinschi
Colegiul National Octav Onicescu Bucuresti
Sistemul IAC (Instruire Asistatã de Calculator) este un mediu integrat hardware-software destinat interactiunii dintre posesorii unui sistem de cunostinte si destinatarii…
FENOMENE TERMICE.
METODICA REZOLVĂRII PROBLEMELOR DE FIZICĂ ÎN GIMNAZIU
PROF. COSOR MIHAELA
Liceul Tehnologic ,, Gheorghe Duca “ Constanța
,,Destul de des în practica didactică se uită… ROMANCIERUL - PAUL GEORGESCU
„AICI REZISTA NUMAI CEI TARI. SCRISUL E O TERAPEUTICĂ EXCELENTĂ.”
(Paul Georgescu)
Profesor Popescu Ileana - Alina,
Școala „Arhitect T.T. Socolescu”, Păuleşti-Prahova
Rezumat: Articolul face parte dintr-o lucrare amplă ce…
ANEXA Nr. 9
la regulament
CHESTIONAR
pentru personalul didactic*)
___________
*)Raspunsurile la acest chestionar au caracter confidential.
- model -
In scopul diagnosticarii procesului institutional din scoala dvs., a stabilirii unor… 2. Evaluarea resurselor umane în organizația școlară
2.1 Considerații generale
În sens larg, evaluarea performanțelor este considerată o acțiune, un proces sau un anumit tip de activitate cognitivă prin care o persoană…
|