Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Test geografie clasa a X-a
Sâmbătă, 19 Martie 2011 12:34

Test geografie – clasa a X-a

 

 

I. Pe harta de mai jos sunt marcate state şi oraşe.

- identificaţi statele marcate pe hartă cu cifre de la 1 la 8  (8 puncte)

- identificaţi oraşele marcate pe hartă cu numere de la 9 la 18    (10 puncte)

- precizaţi limba oficială vorbită în statele în care sunt localizate oraşele 10, 13, 16.   (3 puncte)

- numiţi religia dominantă în statele 1, 3, 4, 8.      (4 puncte)

- precizaţi forma de guvernământ a statelor în care sunt localizate oraşele 9, 15, 18. (3 puncte)

28 puncte

 

 

 

 

 

II. Explicaţi influenţa factorilor naturali, demografici şi economici asupra repartiţiei

 geografice a populaţiei.

  12 puncte

 

III. Precizaţi structura funcţională a aşezărilor urbane.

10 puncte

IV. Caracterizaţi şi exemplificaţi trei tipuri morfostructurale ale oraşelor.

12 puncte

IV. Explicaţi tranziţia demografică.

12 puncte

V. Calculaţi densitatea medie a populaţiei statelor din tabelul de mai jos şi precizaţi o cauză a valorii densităţii populaţiei.

Ţara

Populaţia (mil. loc.)

Suprafaţa (km pătraţi)

Fed. Rusă

143,0

17.075.400

Japonia

127,5

377.800

Suedia

8,9

449.964

Olanda

16,1

40.840

16 puncte

Se acordă 10 puncte din oficiu.

Ultima actualizare în Sâmbătă, 19 Martie 2011 12:56
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Proba practica la concursul pentru ocupa…

   ANEXA Nr. 7   la metodologie   PROBA PRACTICA din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar Disciplinele Instruire practica, Activitati de preprofesionalizare -...

Read more

Jocul modalitate de predare si evaluare …

JOCUL - MODALITATE DE PREDARE ȘI EVALUARE LA COPIII CU C.E.S. Prof. Clipa Daniela Carmen Şcoala Gimnazială Nr. 17 Botoşani Una...

Read more

Experimentul didactic metoda fundamental…

EXPERIMENTUL DIDACTIC - METODĂ FUNDAMENTALĂ ÎN STUDIUL BIOLOGIEI Profesor: Cocoş Alina Magdalena, Şcoala Gimnazială "ŞT.O.IOSIF", Tecuci Rezumat: Pornind de la definiţia experimentului ca metodă fundamentală în învăţarea biologiei, articolul aduce în...

Read more

Aptitudinile si succesul profesional

APTITUDINILE ŞI SUCCESUL PROFESIONAL   Profesor Jianu Camelia Colegiul Tehnic Reşiţa, Caraş-Severin     Aptitudinile se constituie într-un ansamblu de însuşiri de ordin instrumental- operaţional care diferenţiază oamenii între ei în ceea ce priveşte maniera de...

Read more

Raport incheiat in urma inspectiei temat…

ANEXA Nr. 6   la regulament   INSPECTORATUL SCOLAR AL JUDETULUI ................./INSPECTORATUL SCOLAR AL MUNICIPIULUI BUCURESTI Nr. de inregistrare: ............................................   RAPORT INCHEIAT IN URMA INSPECTIEI TEMATICE   - model -   Unitatea de invatamant/institutia...

Read more

Modalitati de realizare a site+urilor

MODALITĂȚI DE REALIZARE A SITE-URILOR Prof. Lepădatu Daniel Ionuț Colegiul Economic „Ion Ghica”, Brăila Un website este un instrument online cu ajutorul căruia îți poti expune ideile, dezvolta afacerile,...

Read more

Obiectivele educationale ale familiei

OBIECTIVELE EDUCAŢIONALE ALE FAMILIEI   Prof. înv. primar, Rãu Monica Crina Şcoala Generalã Tîrnova, judetul Arad   Pãrintii care au acceptat, în cunostintã de cauzã, sã lase urmasi, implicit, si-au asumat rãspunderea educãrii lor în...

Read more

Studiu privind gestionarea situatiilor c…

Studiu privind gestionarea situatiilor conflictuale

STUDIU PRIVIND GESTIONAREA SITUAȚIILOR CONFLICTUALE                                                                 Rotariu Corina – Daniela Liceul Tehnologic „Alexandru Vlahuță” Șendriceni   Rezumat Studiul de faţă se doreşte a fi o sumară radiografie a elementelor cu implicaţii în organizarea activităţii de...

Read more