|
|
Toolkit Stiintifico-fantastic in Educatie |
Scris de administrator
|
Miercuri, 23 Aprilie 2014 18:35 |
Toolkit Ştiinţifico-fantastic în Educaţie
Realizat de către UPIT & CARDET pe 28/02/14
Titlul Proiectului: Ştiinţifico-fantastic în educaţie
Acronimul proiectului: SciFiEd
Numărul proiectului: 527471-LLP-1-2012-1-CY-COMENIUS-CMP
Introducere PARTEA I
Toolkit-ul Ştiinţifico-fantastic în Educaţie este cel mai important produs al proiectului SciFi-Ed. Este o combinaţie de şapte produse finite care provin din patru Pachete de Lucru diferite.
Este adresat profesorilor si educatorilor in-service, cu scopul de a-i susţine în efortul lor de a proiecta şi implementa unităţi de predare SF. Un accent special este pus pe formarea profesorilor in-service, dar nevoile profesorilor pre-service sunt de asemenea adresate.
Scopul Toolkit-ului Ştiinţifico-fantastic în Educaţie este de a face tot posibilul pt. a convinge, ghida şi susţine educatorii în introducerea SF-ului în educaţie, de a colecta şi dezvolta experienţă şi know-how în acest domeniu, de a organiza acest know-how în unităţi de informaţie solide şi accesibile şi de a le pune la dispoziţia părţilor interesate.
Obiectivele specifice ale Toolkit-ului Ştiinţifico-fantastic în Educaţie sunt:
De a prezenta SF-ul şi subgenurile lui educatorilor europeni care predau la copii cu vârsta între 9-15 ani şi de a-i convinge despre valoarea lui literară şi pedagogică.
De a furniza educatorilor informaţie analitică privind autori de SF pt. copii şi adolescenţi recunoscuţi la nivel european şi internațional, precum şi titluri SF existente în ţările partenere.
De a descrie abordările generale şi metodele şi tehnicile specifice pt. a preda, prin SF, competenţe şi concepte cheie din ştiinţă şi din alte părţi importante ale curriculumului.
De a sprijini educatorii în utilizarea filmului, multimedia şi a tehnologiilor Web 2.0 pt. a introduce SF-ul în educaţie.
De a oferi educatorilor mostre de unităţi de predare SF inter-curriculare (cross-curriculare) care pot fi folosite de către aceştia, dar pot de asemenea funcţiona ca modele pt. construirea de noi unităţi de predare.
De a asorta şi disemina resurse relevante către educatorii europeni.
Structura acestui Toolkit conţine următoarele părţi sau secţiuni distincte:
INTRODUCERE
PARTEA I: Abordarea SciFi-Ed
APENDIX
Acest Toolkit reuneşte contribuţii de la toţi partenerii de proiect, şi anume:
P1. Centre for the Advancement of Research and Development in Educational Technology LTD (CARDET), CY (coordonatorul proiectului)
P2. Universitatea din Piteşti, RO
P3. County Meath VEC, IR
P4. Public Library in Ursus District of the City of Warsaw, PL
P5. INNOVADE LI LTD, CY
P6. Agenzia per lo Sviluppo Empolese Valdelsa (ASEV), IT
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Sâmbătă, 26 Aprilie 2014 19:01 |
|
COMUNICAREA INTERNĂ ÎN CADRUL UNEI FIRME
Prof. ec. Cîrcotă Roxana
Liceul Tehnologic de Marină Galați
Rezumat
COMUNICAREA INTERNĂ înglobează toate procesele comunicaţionale care au loc cu anagajaţii, comunicarea managerială internă, relaţii publice interne etc.
Publicul... Read more
LA CINÉMATOGRAPHIE. OEUVRES
LITTÉRAIRES FRANÇAISES PORTÉES A L’ÉCRAN. ÉTUDE.
Prof. Alexie Cristina
Colegiul Tehnic « Ion Mincu », Slatina
La cinématographie c’est un voyage dans l’intérieur des habitudes, des coutumes, des rêves humains, un passeport... Read more
SATISFACȚIA FAȚA DE VIAȚĂ A ELEVILOR
DE LA ȘCOALA SANITARĂ POSTLICEALĂ ”CAROL DAVILA” PETROȘANI
Prof. Bălan Anca
Școala Sanitară Postliceală ”Carol Davila ” Petroșani
În lumina cercetărilor efectuate pe tema calității vieții în... Read more
FREINET: PEDAGOGIE NOUVELLE OU NOUVELLE PEDAGOGIE?
Octavian Horia MINDA
Şcoala cu clasele I-VIII SINANDREI TIMIS
La pédagogie nouvelle n'est pas un courant homogène puisque s'y côtoient des approches relevant de divers courants en... Read more
METODE DE REZOLVARE A PROBLEMELOR
Inst. Aftinescu Dorina Florina
Şcoala cu Clasele I-VIII, Galicea Mare, Dolj
Introducerea organizatorului cognitiv, ca metodã, ilustreazã principiul diferentierii progresive si serveste aceastã functie în raport cu orice... Read more
ÉTUDE CONCERNANT L’AMBIGUÏTE D’INTERPRETATION DES TEXTES
prof. Drăgian Ana-Elena
Colegiul Tehnic ,,Constantin Brâncuşi’’ Oradea
La langue du droit est pleine d’ambiguïtés, cela ne fait pas de doute. Citons... Read more
Metodologia de organizare a evaluarii elevilor - clasa a VI-a
Vezi Ordin nr. 5910/28.09.2012 privind aprobarea Metodologiei de organizare a evaluării elevilor la finalul clasei a VI-a.
Read more
FOLCLORUL ŞI EDUCAŢIA
Autor: Cornea Claudia
Funcţia: Educatoare
Folclorul reprezintă o lume fascinantă şi încă plină de surprize, cum fascinantă şi plină de surprize e lumea copiilor de vârstă preşcolară. Bucuria de... Read more
PLEDOARIE PENTRU BASM
Lorincz Cristina, profesor
Liceul de Arte Plastice, Braşov
Rezumat: Articolul se doreşte un îndemn pentru reîntoarcerea spre lumea basmului într-o societate axată pe material, spre pragmatic. Se aduc argumente… EVALUAREA SCRISĂ
Prof. Marian Mihaela,
Colegiul Tehnic “Constantin Brâncuşi”
Rezumat: Evaluarea scrisă reprezintă o modalitate economică de verificare, deoarece permite ca într-un timp relativ scurt să se verifice randamentul unui număr mare… IMPACTUL REŢELELOR ELECTRICE ASUPRA MEDIULUI - EFECTUL CORONA
Drd. prof. ing. Liliana Cîmpan
Colegiul Tehnic “I. Maniu” Şimleu Silvaniei
Rezumat:
Această lucrare prezintă cateva aspecte legate de poluarea mediului inconjurător generată de reţelele…
INFLUENŢA STATUTULUI SOCIO-ECONOMIC ŞI ATITUDINII FAŢĂ DE EDUCAŢIE A FAMILIEI ÎN REUŞITA ŞCOLARĂ
Şeptelean Florina Elvira,
doctorand Universitatea Babeş-Bolyai, Cluj-Napoca
Reuşita şcolară este influenţată de o multitudine de factori, cei mai importanţi…
Planificare model pentru limba rusa moderna invatamant gimnazial
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice.…
METODOLOGIA DE ORGANIZARE ȘI FUNCȚIONARE A
CENTRELOR COMUNITARE DE ÎNVĂȚARE PERMANENTĂ
Capitol I
Dispoziții generale
Art. 1. Prezenta metodologie reglementează modul de înființare, organizare și funcționare a centrelor comunitare de învățare permanentă.
Art. 2. Centrul…
EXPERIMENTUL DIDACTIC - METODĂ FUNDAMENTALĂ ÎN STUDIUL BIOLOGIEI
Profesor: Cocoş Alina Magdalena,
Şcoala Gimnazială "ŞT.O.IOSIF", Tecuci
Rezumat: Pornind de la definiţia experimentului ca metodă fundamentală în învăţarea biologiei, articolul aduce în…
FIŞA CADRU A POSTULUI - CADRU DIDACTIC
ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR
(educatoare, învăţători, profesori pentru învăţământ preşcolar/primar, profesor)
În temeiul Legii educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, în temeiul contractului individual…
ANALYSE CONTRASTIVE: POINTS THÉORIQUES
Marta Negraia, Şcoala nr. 12 “Miron Costin”, Scoala nr. 1 “Nicolae Mantu”,
Liceul Teoretic Dunărea, Galaţi
L’analyse contrastive suppose la comparaison des deux langues en contact, une…
|
|