Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Toolkit Stiintifico-fantastic in Educatie
Scris de administrator   
Miercuri, 23 Aprilie 2014 18:35

Toolkit Ştiinţifico-fantastic în Educaţie

 

Realizat de către UPIT & CARDET pe 28/02/14

 

Titlul Proiectului:     Ştiinţifico-fantastic în educaţie

 

Acronimul proiectului:                    SciFiEd

 

Numărul proiectului:                       527471-LLP-1-2012-1-CY-COMENIUS-CMP

 

Introducere PARTEA I

Toolkit-ul Ştiinţifico-fantastic în Educaţie este cel mai important produs al proiectului SciFi-Ed. Este o combinaţie de şapte produse finite care provin din patru Pachete de Lucru diferite.

Este adresat profesorilor si educatorilor in-service, cu scopul de a-i susţine în efortul lor de a proiecta şi implementa unităţi de predare SF. Un accent special este pus pe formarea profesorilor in-service, dar nevoile profesorilor pre-service sunt de asemenea adresate. 

Scopul Toolkit-ului Ştiinţifico-fantastic în Educaţie este de a face tot posibilul pt. a convinge, ghida şi susţine educatorii în introducerea SF-ului în educaţie, de a colecta  şi dezvolta experienţă şi know-how în acest domeniu, de a organiza acest know-how în unităţi de informaţie solide şi accesibile şi de a le pune la dispoziţia părţilor interesate.

Obiectivele specifice ale Toolkit-ului Ştiinţifico-fantastic în Educaţie sunt:

De a prezenta SF-ul şi subgenurile lui educatorilor europeni care predau la copii cu vârsta între 9-15 ani şi de a-i convinge despre valoarea lui literară şi pedagogică.

De a furniza educatorilor informaţie analitică privind autori de SF pt. copii şi adolescenţi recunoscuţi la nivel european şi internațional, precum şi titluri SF existente în ţările partenere.

De a descrie abordările generale şi metodele şi tehnicile specifice pt. a preda, prin SF, competenţe şi concepte cheie din ştiinţă şi din alte părţi importante ale curriculumului.

De a sprijini educatorii în utilizarea filmului, multimedia şi a tehnologiilor Web 2.0 pt. a introduce SF-ul în educaţie.

De a oferi educatorilor mostre de unităţi de predare SF inter-curriculare (cross-curriculare) care pot fi folosite de către aceştia, dar pot de asemenea funcţiona ca modele pt. construirea de noi unităţi de predare.

De a asorta şi disemina resurse relevante către educatorii europeni.

 

Structura acestui Toolkit conţine următoarele părţi sau secţiuni distincte:

INTRODUCERE

PARTEA I: Abordarea SciFi-Ed

PARTEA II: Introducere în Ştiinţifico-fantastic şi subgenurile lui

PARTEA III: Trecere în revistă a textelor semnificative SF pentru copii şi adolescenţi din ţările partenere

PARTEA IV: Linii directoare şi idei pt. încorporarea SF-ului în diverse domenii educaţionale

PARTEA V: Sugestii pt. utilizarea filmului, jocurilor pe calculator şi a tehnologiilor Web 2.0

PARTEA VI: Mostre de unităţi SF intercurriculare

APENDIX

 

Acest Toolkit reuneşte contribuţii de la toţi partenerii de proiect, şi anume:

P1. Centre for the Advancement of Research and Development in Educational Technology LTD (CARDET), CY (coordonatorul proiectului)

P2. Universitatea din Piteşti, RO

P3. County Meath VEC, IR

P4. Public Library in Ursus District of the City of Warsaw, PL

P5. INNOVADE LI LTD, CY

P6. Agenzia per lo Sviluppo Empolese Valdelsa (ASEV), IT

 


Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:

Ultima actualizare în Sâmbătă, 26 Aprilie 2014 19:01
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

O experienta palpitanta Sapte ani in Alg…

O experienţă palpitantă – şapte ani în Algeria!   După câştigarea independenţei Algeriei, în 1962, odată cu plecarea în masă a francezilor, forţa intelectuală a ţării a scăzut considerabil. Primii ani ce...

Read more

Datele examenelor pentru gradul II la UB…

Datele examenelor pentru gradul II la UBB Cluj   Vezi datele probelor pentru obţinerea gradului didactic II la Universitatea Babeş-Bolyai Cluj-Napoca.

Read more

Dezvoltarea creativitatii elevilor din c…

DEZVOLTAREA CREATIVITĂŢII ELEVILOR DIN CICLUL PRIMAR PRIN COMPUNEREA ŞCOLARĂ   Înv. Marc Aurica Școala Gimnazială Câmpeni   Exprimarea corectă, orală şi scrisă, reprezintă un obiectiv important al procesului de învăţământ în ciclul primar, constituind...

Read more

Rezumatul raportului scris final al insp…

ANEXA Nr. 4   la regulament   Rezumatul raportului scris final al inspectiei scolare generale   - model -      1. Denumirea unitatii de invatamant preuniversitar .............................................................    2. Perioada inspectiei .......................................................................................................    3. Echipa de inspectie: Coordonatorul...

Read more

Chestionar pentru parinti privind implic…

ANONIM   CHESTIONAR PENTRU PĂRINŢI IMPLICAREA FAMILIEI ÎN EDUCAŢIA COPILULUI     Am dori să cunoaştem cateva aspecte referitoare la implicarea  familiei în educaţia copiilor şi a relaţiilor dintre familie şi şcoală. Răspunsurile pe care le vom...

Read more

Stiinta pamantului: aer, apa, nisip si s…

Stiinta pamantului: aer, apa, nisip si sol

Ştiinţa pământului: aer, apă, nisip şi sol   Uneori nu putem simţi aerul, iar alteori acesta poate să facă pălariile să zboare de pe capete, să îndoaie copacii şi chiar să doboare...

Read more

dezvoltarea creativitatii in invatamant

DEZVOLTAREA CREATIVITĂŢII ÎN ÎNVĂŢĂMÂNT Prof. drd. Herţa Diana Elena - SAM Istria, judeţ Constanţa Prof. drd. Ciocănel Cristina - Şc. „George Enescu” Năvodari, judeţ Constanţa   Rezumat Creativitatea pedagogică defineşte modelul...

Read more

Proba practica la concursul de ocuparea …

ANEXA Nr. 5   la metodologie   PROBA PRACTICA din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar cu clase speciale - Limbi straine cu...

Read more