Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Training profesori Junior Achievement Romania pentru ore altfel
Sâmbătă, 18 Februarie 2012 17:42

Învăţătorii şi profesorii Junior Achievement se pregătesc cu tehnologie de business pentru ore “altfel”

 

Bucureşti, 17 februarie -  Miercuri, 85 de învăţători din 36 de localităţi şi oraşe* au participat la prima sesiune de training online live, oferită în direct de Junior Achievement România (JA). Tehnologia, o platformă de web conferencing folosită până acum doar în business, a permis conectarea cu costuri reduse a cadrelor didactice din 24 de judeţe, inclusiv din mediul rural, păstrând în acelaşi timp caracterul interactiv necesar pregătirii participanţilor.

 

Junior Achievement foloseşte pentru prima dată în pregătirea cadrelor didactice această tehnologie utilizată inclusiv de universităţi ca Harvard Business School, avantajele soluţiei fiind atât eficienţa crescută a costurilor cât şi accesul facil la traininguri live inclusiv pentru învăţători şi profesori din mediul rural.  

 

Trainingul a oferit învăţătorilor informaţii pentru implementarea modulelor JA la clasă, pachete educaţionale care pregătesc elevii pentru succes în economia de piaţă prin activităţi learning by doing desfăşurate în peste 950 de instituţii din România în anul şcolar 2011-2012.  Cei 85 de învăţători participanţi au primit explicaţii despre conţinutul programelor educaţionale JA pentru clasele I-IV (Noi înşine, Familia mea, Comunitatea noastră, Oraşul nostru, Economia ţării), despre ce presupune metodologia learning by doing şi recomandări pentru colaborarea cu consultantul voluntar (profesionist sau antreprenor din comunitate care doreşte să investească în educaţie prin participarea la o oră la clasă).

 

3.000 de cadre didactice vor beneficia de astfel de traininguri în cursul acestui an şcolar, acestea continuând cu sesiuni dedicate tuturor celorlalte programe JA.

 

*85 de profesori din 36 de localităţi şi oraşe (24 de judeţe): Băltăreţi, Beclean, Bobohalma, Botoşani, Braşov, Bucureşti, Caiuţi, Câmpulung, Caracal, Certeju de Sus, Chişineu-Criş, Constanţa, Craiova, Cugir, Deva, Dofteana, Drăgăşani, Iaşi, Întorsura Buzăului, Lugoj, Mateşti, Medgidia, Nicolae Bălcescu, Oradea, Piatra-Neamţ, Ploieşti, Râmnicu Sărat, Roman, Săcele, Slatina, Suceava, Şura Mare, Târgu Mureş, Tecuci, Tinca, Valea Popii.

 

Despre Junior Achievement

Junior Achievement România, organizaţie non-profit a fost fondată în anul 1993 şi este parte a Junior Achievement Worldwide®, USA şi Junior Achievement-Young Enterprise, Europe. JA este cea mai mare şi cea mai dinamică organizaţie internaţională de educaţie economică şi antreprenorială. În România, programele JA de tip "learning by doing"  sunt urmate anual de peste 150.000 de elevi din 1.000 de instituţii de învăţământ şi se desfăşoară local în parteneriat cu Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului, instituţiile de învăţământ şi comunitatea de afaceri. 

Pentru detalii accesaţi www.jaromania.org.

 


Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:

Ultima actualizare în Sâmbătă, 18 Februarie 2012 17:48
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Principiile alternativei educationale st…

Principiile alternativei educationale step by step

PRINCIPIILE ALTERNATIVEI EDUCAȚIONALE STEP BY STEP Florea Mihaela Ramona, prof. înv. primar Școala Gimnazială „Andrei Șaguna“ Deva Step by Step este o metodă alternativă...

Read more

Evaluarea cu ajutorul testelor create cu…

EVALUAREA CU AJUTORUL TESTELOR CREATE CU SOFTWARE-UL WONDERSHARE QUIZCREATOR Profesor Bușcă Alexandru Liceul Tehnologic “Lazăr Edeleanu”, Năvodari Rezumat: Articolul de față prezintă pașii pe care trebuie să îi parcurgă profesorul...

Read more

Relatia parinte-copil un factor esential…

RELAȚIA PĂRINTE-COPIL, UN FACTOR ESENȚIAL ÎN DEZVOLTAREA MULTILATERALĂ A COPILULUI Prof.Brătilă Cristina-Zonica C.S.E.I. ,,Elena Doamna, Focșani”, județul Vrancea Despre relaţia dintre părinţi şi copii s-a scris foarte mult şi...

Read more

ROLUL LECTURII

ROLUL LECTURII ÎN DEZVOLTAREA PERSONALITÃŢII COPILULUI CÃLÃTORIE SPRE INIMÃ ŞI MINTE ...   Prof. Popescu Ileana - Alina (limba si literatura românã) Şcoala”Arhitect T. T. Socolescu”, com. Pãulesti, Judetul Prahova     Literatura – „scop absolut...

Read more

lecturi limba si literatura romana pentr…

LECTURI LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ PENTRU CLASA A IX-A Lecturi obligatorii - Literatura română pentru clasa a IX-a:Lucian Blaga - VersuriM. Cărtărescu - Poeme de amor, Poveste adevăratăI. L. Caragiale -...

Read more

Particularitati psihologice ale scolarul…

PARTICULARITĂŢI PSIHOLOGICE ALE ŞCOLARULUI ÎN PROCESUL ÎNSUŞIRII CITIRII ŞI SCRIERII   Herczeg Monica-Institutor Şcoala cu clasele I-VIII Dudestii Noi          Procesul citirii la copiii începători se deosebeşte calitativ de procesul citirii unui cititor cu experienţă....

Read more

Planificare model pentru consiliere si o…

Planificare model pentru consiliere si orientare invatamant gimnazial   Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice....

Read more

Study on expressing present and past rou…

STUDY ON EXPRESSING PRESENT AND PAST ROUTINE IN ENGLISH   Prof. Simona PISOI Colegiul Naţional Carol I, Craiova     SUMMARY English has no single verb expressing habitual aspect. Instead, habitual behaviour is indicated in various ways,...

Read more