|
|
Scris de administrator
|
Luni, 14 Septembrie 2015 07:20 |
Bacalaureat 2016
Vezi Ordinul MECS nr. 5080/31.08.2015 privind organizarea si desfasurarea examenului de bacalaureat national 2016.
Descarca:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Marţi, 06 Octombrie 2015 18:09 |
|
LECTURI LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ PENTRU CLASA A IX-A
Lecturi obligatorii - Literatura română pentru clasa a IX-a:Lucian Blaga - VersuriM. Cărtărescu - Poeme de amor, Poveste adevăratăI. L. Caragiale -... Read more
ÎNVÃŢAREA CREATIVÃ
Învãtãtor: CIORBÃ RAMONA NICOLETA
Şcoala cu clasele I-IV Popeni – Cãiuti, Judetul Bacãu
Întelegerea naturii factorilor generali de creativitate are dublã valoare practicã pentru actiunile de stimulare a potentialului creativ:... Read more
ADVANTAGES OF TEACHING ENGLISH THROUGH PROJECTS
Sorina Mirela Lungu - profesor
Colegiul Tehnic Reșița
The article concentrates on the positive aspects of teaching English in a more natural way, through projects. By applying... Read more
METODA CUBULUI
FOLOSITĂ ÎN PREDAREA GRAMATICII
Prof. LAURA HERMAN
Şcoala “Nicolae Iorga” Baia Mare
Cubul este o strategie de predare care ajută la studierea unei teme din mai multe perspective, în... Read more
Lista disciplinelor la care se susţin lucrări de evaluare semestrială (teze) în anul şcolar 2010 – 2011
Read more
COSTUME ÎNTÂLNITE ÎN ZONA MOLDOVEI
Prof.Vacaru Mariana,
Colegiul Tehnic „Danubiana”Roman
Costumul naţional femeiesc din Moldova are o structură unitară, fiind constituit în toate satele din aceleaşi elemente: cămaşa (ia), poalele, catrinţa, brâul şi... Read more
EDUCAȚIA DIGITALĂ ÎN ȘCOALA ROMÂNEASCĂ
Profesor Magaz Vasilica Georgeta
Liceul Teoretic “ Callatis”, Mangalia
Rezumat - Acest secol este fără îndoială, secolul culturii digitale. Educaţia digitală este una din preocupările de bază... Read more
TRADIŢIONAL SAU MODERN ÎN PREDARE?
Profesor Mihăeş Violeta
Şcoala cu clasele I-VIII Ploscuţeni, jud. Vrancea
Modelul tradiţional de predare nu răspunde noilor tendinţe in didactica modernă, fiind fondat pe „triada învăţare frontală –... Read more
CREATIVITATE PRIN ACTIVITĂȚI NONFORMALE
Înv. Marc Aurica
Școala Gimnazială Cîmpeni
Termenul de creativitate a fost introdus în literatura de specialitate de G.W. Allport în…
CUNOAŞTEREA PROFILULUI PSIHOPEDAGOGIC ŞI FIZIC
AL ŞCOLARULUI MIC
Prof. înv. primar: DOBREA MONICA,
Şcoala Gimnazială „Emil Racoviţă” Oneşti, jud. Bacău
Moto: „Omul îşi poate lua cunoştinţele numai de la om. Aşa, bazinul se… MEDIEREA PEDAGOGICĂ
Profesor Safta Mariana Alina
Şcoala Gimnazială Tudor Vladimirescu Târgovişte
Societatea este într-o continuă schimbare, iar rolul educaţiei este acela de a propune metode de predare-învăţare-evaluare adecvate progresului şi… REPERE ÎN SOCIALIZAREA ELEVILOR CU ADHD INCLUŞI ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL SPECIAL
Mureşan-Chira Gabriel
Prof. Educator CRDEII, Cluj-Napoca
Aria curriculară, terapie educaţională complexă şi integrată, completează programul centrat pe predare-învăţare-evaluare, desfăşurat de…
MODURI DE DETERMINARE A EFICACITĂŢII ŞI EFICIENŢEI PREDĂRII. EVALUAREA COMPORTAMENTULUI DIDACTIC AL PROFESORULUI
Prof: Popa Ianina
Liceul Tehnologic Numărul 1 Sighişoara
Eficienţa procesului de învăţământ este influenţată de mai mulţi…
Gradaţie de merit - 2011
Ordin nr. 5617/11.11.2010 şi anexele privind aprobarea Metodologiei şi a criteriilor de acordare a gradaţiei de merit în învăţământul preuniversitar
Emitent: MECT
Data emiterii:… TEMPERAMENT
Temperamentul constituie latura dinamico-energetică a personalităţii. Dinamică, deoarece ne furnizează informaţii cu privire la cât de iute sau lentă, mobila sau rigidă, este conduita individului. Energetică, pentru ca ne arată…
Programul Şcoala Altfel 2014
Vezi Programul "Şcoala altfel: Să ştii mai multe, să fii mai bun!" 2014, anexă la Ordinul nr. 3.818 din 3 iunie 2013 privind structura anului şcolar 2013-2014,…
EFICIENȚA PEDEPSELOR ȘI RECOMPENSELOR
ÎN REZOLVAREA SITUAȚIILOR CONFLICTUALE
Prof. Maria-Lavinia Moldovan
Liceul Tehnologic Băicoi
Rezumat
Pedepsele și recompensele au rolul „de a regla” conflictele școlare ce intervin în momentul refuzului elevului de…
|
|