|
|
Calendar examenul de bacalaureat 2017 |
Scris de administrator
|
Joi, 15 Septembrie 2016 19:26 |
Calendar examenul de bacalaureat 2017
Calendarul examenului de bacalaureat din 2017, pentru absolventii clasei a XII-a si a XIII-a, a fost publicat recent in Monitorul Oficial, intr-un ordin al ministrului educatiei. Prima sesiune a examenului este programata in perioada iunie-iulie, iar a doua - in perioada august-septembrie.
Calendarul de desfasurare a examenului de bacalaureat din 2017 a fost aprobat prin Ordinul Ministerului Educatiei Nationale si Cercetarii Stiintifice nr. 5070/2016 privind organizarea si desfasurarea examenului de bacalaureat national – 2017, publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 696 din 7 septembrie.
Pentru sesiunea iunie-iulie 2017, elevii se pot inscrie la examenul de bacalaureat in perioada 22-26 mai 2017. Primele rezultate vor fi publicate in data de 5 iulie 2017, iar elevii care vor dori sa depuna contestatii vor avea la dispozitie doar cateva ore in seara aceleiasi zile. Rezolvarea acestor contestatii se va face intre 6-9 iulie 2017, iar rezultatele finale vor fi publicate pe 10 iulie 2017.
Probele examenului de bacalaureat din sesiunea de vara se vor desfasura conform urmatorului calendar:
- 6-7 iunie 2017: Evaluarea competentelor lingvistice de comunicare orala in limba romana – proba A;
- 8-9 iunie 2017: Evaluarea competentelor lingvistice de comunicare orala in limba materna – proba B;
- 9, 12-13 iunie 2017: Evaluarea competentelor digitale – proba D;
- 14-16 iunie 2017: Evaluarea competentelor lingvistice intr-o limba de circulatie internationala – proba C;
- 26 iunie 2017: Limba si literatura romana – proba Ea) – proba scrisa;
- 27 iunie 2017: Limba si literatura materna – proba Eb) – proba scrisa;
- 28 iunie 2017: Proba obligatorie a profilului – proba Ec) – proba scrisa;
- 30 iunie 2017: Proba la alegere a profilului si specializarii – proba Ed) – proba scrisa.
Elevii care nu vor promova examenul de bacalaureat in sesiunea de vara se vor putea inscrie in cea de-a doua sesiune. Mai exact, inscrierile se vor desfasura in perioada 11-14 iulie 2017. Primele rezultate vor fi publicate in data de 1 septembrie 2017, iar candidatii vor putea sa depuna contestatii in seara acelei zile. Rezolvarea contestatiilor se va desfasura in perioada 2-5 septembrie 2017, iar afisarea rezultatelor finale se va face pe 6 septembrie 2017.
Referitor la probele sesiunii de toamna a examenului, acestea se vor desfasura dupa cum urmeaza:
- 21 august 2017: Limba si literatura romana – proba Ea) – proba scrisa;
- 22 august 2017: Limba si literatura materna – proba Eb) – proba scrisa;
- 23 august 2017: Proba obligatorie a profilului – proba Ec) – proba scrisa;
- 24 august 2017: Proba obligatorie a profilului – proba Ed) – proba scrisa;
- 25, 28 august 2017: Evaluarea competentelor lingvistice de comunicare orala in limba romana – proba A;
- 28 august 2017: Evaluarea competentelor lingvistice de comunicare orala in limba materna – proba B;
- 29-30 august 2017: Evaluarea competentelor digitale – proba D;
- 30-31 august 2017: Evaluarea competentelor lingvistice intr-o limba de circulatie internationala – proba C.
Descarca CANENDAR BACALAUREAT 2017
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Luni, 09 Ianuarie 2017 17:40 |
|
STUDIU – PRIVIND NEVOILE DE EDUCAŢIE ALE ELEVILOR PENTRU A PREVENI SITUAŢIILE DE EŞEC ŞCOLAR
Blejan Maria Liliana, Profesor Psiholog
Liceul de Arte Plastice “Hans Mattis Teutsch” Braşov
Studiul urmăreşte investigarea şi... Read more
VALENŢELE FORMATIVE ALE MUZICII PENTRU MICII ŞCOLARI
Înv. Gligor Dana
Şcoala Gimnazială Vidra
Muzica, cea mai profundă şi mai complexă dintre arte, chiar împărăteasa acestora, ne ajută în exprimarea ideilor, sentimentelor, stărilor... Read more
STUDIU-MODALITĂŢI EFICIENTE DE INTEGRARE ÎN COLECTIVUL CLASEI
A ELEVILOR CU C.E.S.
înv. Gligor Dana
Şcoala Gimnazială Cîmpeni
Dezideratul actual al societăţii în care trăim este acela de a oferi posibilitatea... Read more
FORMAREA DE COMPETENŢE
PRIN LECŢIILE DE ECONOMIE ŞI ECONOMIE APLICATĂ
Profesor, Popescu Marcela Paula
Liceul Tehnologic”Vasile Cocea”Moldoviţa
Cuprins:
1.Competenţele ca finalităţi ale procesului de instruire.... Read more
Elemente ale organizării instruirii în gimnaziu
Modificarea principală propusă de forma actuală a curriculum-ului o reprezintă:
- trecerea de la centrarea învăţării pe obiective la centrarea învăţării pe dobândirea de competenţe;
- ... Read more
1. Managementul resurselor umane – dimensiune a managementului educațional și școlar
1.1 Școala ca organizație
Într-o societate în tranziție, așa cum este societatea în care trăim, în care fiecare instituție, fiecare... Read more
MEDIUL
Mediul este reprezentat de totalitatea elementelor si conditiilor de viata cu care individul interactioneaza, direct sau indirect, pe parcursul dezvoltarii sale, in diferite etape de evolutie. Factorii de... Read more
METODA INDUCŢIEI COMPLETE
Profesor Ene Steluţa
Şcoala Miron Costin, Galaţi
În geometrie, ca şi în domeniul multor altor ştiinţe, primele adevăruri matematice au fost obţinute pe calea observaţiei şi experienţei, deci pe calea... Read more
PROFESIUNEA DIDACTICĂ
DIN PERSPECTIVĂ EMOŢIONALĂ
Profesor DULCEAC DORINA,
Școala Gimnazială Bălăceana - Suceava
REZUMAT: În contextul societăţii de azi, personalităţile complexe şi dinamice integratoare trebuie să dovedească o permanentă adaptare la schimbările inevitabile,… STUDIU COMPARATIV PRIVIND
RELAŢIA LINGVISTICII CU ŞTIINŢELE ANTROPOLOGICE
Prof. Vira Adina
Colegiu Tehnic de Transporturi, Braşov
Prezentul studiu comparativ doreşte să precizeze locul lingvisticii în raport cu alte ştiinţe umaniste ca istoria şi…
FIŞĂ DE EVALUARE A PROIECTELOR EDUCATIVE
EXTRAŞCOLARE CAE 2013
- Concursuri naţionale -
Proiectul:____________________________________________________________________________
Instituţia:____________________________________________________________________________
Buget (total şi solicitat): total:__________________ solicitat MECTS:____________________
Nr. participanţi:__________________
Perioada de desfăşurare a etapei finale:_____________________________________________________
ROLUL ŞI SEMNIFICAŢIA COMPUNERILOR ŞCOLARE
ÎN PROGRAMA ŞCOLARĂ
Prof. Urjan Mihaela
Şcoală Gimnazială Siriu, loc. Siriu
Importanta compunerilor în şcoală
Pedagogia…
PRINCIPIILE ALTERNATIVEI EDUCAȚIONALE STEP BY STEP
Florea Mihaela Ramona, prof. înv. primar
Școala Gimnazială „Andrei Șaguna“ Deva
Step by Step este o metodă alternativă… Organizarea si desfasurarea evaluarii nationale
pentru anul 2014
Iata Ordinul privind organizarea si desfasurarea evaluarii nationale pentru absolventii clasei a VIII-a in anul scolar 2013-2014.
In baza prevederilor art. 94, alin.…
ROLUL EDUCAŢIEI ÎN COMBATEREA VIOLENŢEI
Prof. Saizescu Cristina-Alexandra
Colegiul Tehnic Energetic “Regele Ferdinand I” Timişoara
Scopul educaţiei este de a forma, contura, configura sau definitiva… IMPACTUL MIGRAŢIEI PĂRINŢILOR ASUPRA
COPIILOR RĂMAŞI SINGURI ACASĂ
Profesor Miron Steluţa Otilia
Şcoala Gimnazială Movila Miresii, judeţul Brăila
Rezumat: Copii lăsaţi singuri acasă, în grija bunicilor sau a altor rude, dar şi cei… ÎNVĂŢAREA CHIMIEI UTILIZÂND LIMBA ENGLEZĂ CA MEDIU DE COMUNICARE- METODA CLIL
Ofelia Cornelia POPA, profesor de chimie
Şcoala Panticeu, Cluj
„Învaţă aplicând şi aplică învăţând”
Rezumat: Unul din cele peste 200 de termeni…
|
|