|
|
Calendar examenul national de definitivare in invatamant |
Luni, 03 Decembrie 2012 00:00 |
Calendarul desfăşurării examenului naţional
de definitivare în învăţământ
Vezi calendarul şi programul de desfăşurare a examenului naţional de definitivare în învăţământ.
până la 15 decembrie
|
Depunerea dosarelor de înscriere la unitățile de învățământ, verificarea și înregistrarea dosarelor la ISJ/ISMB
|
până la 15 ianuarie
|
Introducerea datelor candidaților în aplicație și validarea fișelor candidaților în aplicație
|
10-15 februarie
|
Elaborarea și publicarea modelelor-cadru de subiecte și a baremelor
|
până la 20 iunie
|
Efectuarea inspecțiilor speciale la clasă
|
21 iunie
|
Stabilirea centrelor de examen și transmiterea către Comisia națională a documentelor solicitate
|
până la 28 iunie
|
Completarea dosarelor candidaților cu documentele prevăzute la art. 6 alin (1) lit. g)-h) și finalizarea înscrierii candidaților în aplicație
|
10 iulie
|
Transmiterea de către ISJ/ISMB către centrele de examen a datelor candidaţilor admişi pentru a participa la proba scrisă
|
18 iulie
|
Susţinerea probei scrise
|
23 iulie
|
Afişarea rezultatelor
|
23-24 iulie
|
Înregistrarea contestaţiilor şi transmiterea acestora la centrele de evaluare
|
25-26 iulie
|
Rezolvarea contestaţiilor
|
27 iulie
|
Afişarea rezultatelor finale
|
29-31 iulie
|
Transmiterea la MECTS a tabelelor nominale cu candidaţii admişi și validarea rezultatelor examenului
|
1-15 august
|
Comunicarea către ISJ/ISMB a ordinului de validare a rezultatelor examenului
|
15-31 august
|
Eliberarea adeverințelor de promovare a examenului de definitivare în învățământ
|
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Marţi, 04 Decembrie 2012 19:49 |
|
DIN DATINILE, OBICEIURILE SI TRADITIILE RUSILOR LIPOVENI
DIN MUNICIPIUL BRAILA
Prof. dr. Ion Andronache,
Liceul Tehnologic „Constantin Brancoveanu”, Braila
Braila a fost si este un oras cosmopolit, unde toleranta fata de alte... Read more
DOMENIILE SCHIMBĂRII ÎN SISTEMUL DE ÎNVĂŢĂMÂNT
Profesor Vira Adina
Colegiul Tehnic de Transporturi, Braşov
Aflându-se în plină eră a schimbărilor şi a comunicării, perioadă caracterizată nu prin volumul mare de producţie sau... Read more
COPILĂRIA ŞI JOCUL -
CONTRIBUŢIA ŞCOLII LA DEZVOLTAREA PROFILULUI MORAL
AL ELEVULUI
Trifan Luminiţa, profesor învăţământ primar,
Şcoala Gimnazială “Elena Văcărescu”, Bucureşti
Prin materialul de mai jos încerc să ... Read more
ANEXA Nr. 12
la metodologie
SPECIALIZARI
care confera dreptul de a ocupa posturi didactice/catedre in invatamantul special, fara sa mai fie necesar un stagiu atestat de pregatire teoretica si practica... Read more
PERCEPŢIA AUTOEFICACITĂŢII ÎN MUNCĂ A TINERILOR DIN ORGANIZAŢIILE VIRTUALE
Psih. Pop Petronica
Profesor consilier şcolar/CJRAE Cluj
Rezumat
Studiul de faţă încearca să patrundă în lumea organizaţiilor virtuale (virtual organizaţion), un domeniu deosebit... Read more
PARTENERIAT FAMILIE - ŞCOALÃ
Inst. DOBREA MONICA
Şcoala cu cls. I -VIII „Înv. N. Pâslaru” Casin, jud. Bacãu
Motto: „Prezenta pãrintilor poate transforma cultura scolii.”
... Read more
LIPOVENII DIN CARTIERUL PISC – BRĂILA
Gheorghe Leonard Marian – Profesor de Istorie
Colegiul Economic “Ion Ghica” Brăila
Rezumat: Articolul de față încearcă să aducă în atenția cititorilor o... Read more
CONSIDERAŢII PRIVIND POTENŢIALUL TURISTIC AL COMUNEI DUMBRĂVENI (JUDEŢUL VRANCEA)
Prof. Ciobotaru Ana-Maria
Şcoala Gimnazială Măicăneşti
Rezumat: Comuna Dumbraveni prezintă un potenţial turistic puţin valorificat dar de foarte mare preţuire economică. Prin poziţia geografică,... Read more
Planificare model pentru psihodiagnoza terapie invatamant special
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata…
DEZVOLTAREA CREATIVITĂȚII
ÎN EXPRIMAREA ORALĂ A ELEVILOR DIN CICLUL PRIMAR
Înv. Gligor Dana
Școala Gimnazială Vidra
Limbajul elevilor din clasele primare se îmbogățește, se… CUNOAŞTEREA COPILULUI, PREMISA
PENTRU O CORECTĂ TRATARE INDIVIDUALĂ DIFERENŢIATĂ
Institutor Mihaela CUCU
Şcoala cu clasele I-VIII, Peretu, jud. Teleorman
A cunoaşte un elev înseamnă a descifra notele dominante ale personalităţii sale, a înţelege…
ASUPRA UNOR INCONVENIENŢE
ÎN NOTAŢIILE DIN MANUALELE DE FIZICĂ ACTUALE
prof. Cristea Adrian
Colegiul Tehnic"Petru Poni" – Roman, jud. Neamț
Deoarece în standardul actual, ISO-31, nu am găsit descrierea explicită a modului de…
Planificare model pentru biologie invatamant gimnazial
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata model…
ELEMENTE DE NOUTATE ÎN APLICAREA
CURRICULUM-ULUI ÎN PROCESUL INSTRUCTIV-EDUCATIV DIN GRĂDINIŢĂ
Ed. Purcel Cecilia,
Grădiniţa cu P.P. “Clopoţel”, Bârlad
Necesitatea elaborării unui nou curriculum pentru învăţământul preşcolar reiese din multitudinea… LE DRAME ROMANTIQUE
Prof. Maria Frăţilă,
Liceul Tehnologic ''Timotei Cipariu'' Blaj
L'objectif de cet étude est de présenter les traîts caractéristiques du drame romantique, ayant comme point d'appui le manifeste du…
TRANSMISII PRIN FRICŢIUNE
Profesor Jianu Camelia
Colegiul Tehnic Reșița, Caraș-Severin
Mecanismul reprezintă o verigă fundamentală indispensabilă construcţiilor maşinilor. Mecanismul este o parte constructivă a unei maşini sau a unui aparat… PROFESORUL CA MANAGER EDUCAŢIONAL
Prof. Mihaela Marian,
Colegiul Tehnic ‘‘Constantin Brâncuși’’
Rezumat: În perioada actuală, profesorul nu mai reprezintă doar un transmiţător de cunoştinţe, ci şi un organizator, îndrumător şi evaluator al…
|
|